The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




NL clubs in de UEFA cup 2008
#1
Quote:16-09-2008 FEYENOORD-KALMAR FF VOOR UEFA ‘HIGH RISK’ WEDSTRIJD
Feyenoord-Kalmar FF is door de UEFA aanwezen als wedstrijd met een hoog risico. De ogen van de Europese voetbalbond zullen op Feyenoord gericht zijn wanneer de club aanstaande donderdag haar rentree op de Europese velden beleefd. De UEFA heeft voor het duel tegen de Zweedse koploper zelfs extra waarnemers benoemd die in het stadion aanwezig zullen zijn om eventuele wanordelijkheden te rapporteren.


Feyenoord doet middels een open brief aan haar supporters een beroep op het gezonde verstand van een ieder die de wedstrijd aanstaande donderdag bezoekt:


Lijkt me ietwat overdreven om dit als high risk wedstrijd te zien.
Make tea, not war
Reply
#2
Ach, de UEFA moet het beestje gewoon een naam geven, er wordt alleen op de Feyenoordsupporters gelet maar om dat zo naar buiten te brengen is wellicht wat provocerend..
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#3
die corrupte bende daar bedoelt wss te zeggen, als er ook maar iets gebeurt liggen jullie er uit.

er hoeft maar iemand een scheet te laten en die zweden zullen net doen of ze doodgaan.
Reply
#4
NEC - Boekarest is morgen ook high risk ( Begrijpelijk na thuiswedstrijd tegen Wisla).

Heb er zin in. Stadion is nog niet eens helemaal uitverkocht er zijn nog 1000, voornamelijk voor de vakken naast de hoofdtribune, kaarten over. Dit komt door de redelijk hoge prijzen icm een doordeweekse wedstrijd. Veel vaders die met 2 kinderen gaan, gaan nu gewoon alleen. En dat is alleen maar goed voor de sfeer. Popcorn etent klapvee van 8 jaar hebben we geen zak aan.

Meer als 20% (over 2 ontmoetingen) kans dicht ik ons niet toe maar ik hoop dat ze in ieder geval hier thuis een leuke pot/uitslag neer kunnen zetten zodat er in ieder geval nog iets van hoop is als we naar Boekarest afreizen. NEC is op volle oorlogsterkte, alleen Collins John in nog niet fit. Verwachting is dat Lasse buiten de boot valt en Been begint met Bouaoiouauoauzan - beukie - saidi en davids een linie terug zakt naar het middenveld.

Morgen eerst maar eens bierrrr drinken.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#5
Op de lange zijde zitten sowieso altijd van die bobo's die je wel kunt missen. Vind het wel opmerkelijk dat t geen volle bak is. Ga je eens Europa in kun je geen 12.000 kaartjes verkopen. :o Zou verwachten dat je daar als NEC-fan persé bij wilt zijn. Zou mn zoontje van 8 der ook zeker gewoon mee heen nemen, kan hij later zeggen dat hij erbij was toen NEC Europa in ging, want wie weet duurt t weer 20 jaar. :-s
Reply
#6
Ik kan het wel begrijpen. Het is gewoon erg duur voor een vader met 2 kinderen. Die mensen betalen 135 euro voor een seizoenkaart en moeten nu 34 euro schokken voor een kaartje (31 euro als ze persoonlijk het kaartje gaan halen aan het stadion). Nou dat keer 3 + eten en drinken kom je makkelijk op 120 euro uit. (daarnaast geldt voor sommige (tot 8 jaar) nog dat het gewoon laat wordt voor een doordeweekse dag. Bijvoorbeeld voor NEC supporters die uit de regio komen, kant op van Boxmeer, Druten etc.

Vanavond zal het ook wel gewoon uitverkocht zijn maar het zou me niks verbazen als er wat lege plekken zijn in de gezinsvakken.

En tegenwoordig gaan we elke 5 jaar europees hoor :wink: :8: .

Het is ook wel vreemd inderdaad want tegen Graafschap zitten er 12.500 man en nu zijn nog niet alle kaarten verkocht. Nu zitten er echter wel veel meer echte supporters.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#7
Verbeek vraagt om steun, maximaal 20.000 fans verwacht

Slechts 15.000 tot 20.000 fans worden donderdagavond verwacht bij het UEFA Cup duel tegen Kalmar. Op AD.nl zegt Gertjan Verbeek de lage opkomst wel te begrijpen. Volgens Verbeek zal Feyenoord zich eerst moeten bewijzen. "We zullen wat moeten laten zien. Tot nu toe hebben we nog niet kunnen overtuigen", zegt Verbeek.

Op Feyenoord.nl geeft de Feyenoord coach aan dat de ploeg steun nodig heeft tegen Kalmar. "Jammer dat de tweede ring morgen vooralsnog gesloten blijft, want hier hebben wij de supporters hard bij nodig."


---
Heel NL blijft thuis als we in Europa ballen tegenwoordig. Tis maar goed dat we weer meer plekken gaan kwijtraken. En dan gaan we België achterna.
8-[
Reply
#8
Tjezus wat een commentaar weer op nederland 3....zit ik naar voetbal te kijken of naar een kookprogramma? ](*,)
Make tea, not war
Reply
#9
Wat een voetballer is die Victor Elm!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#10
Thuis verliezen van Kalmar, dan lul je toch ook niet meer zeg :|

Gelukkig doen NEC, Ajax en Twente het tot nu toe beter (allen op 1-0 voor).
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#11
Zeer slechte wedstrijd van Feyenoord. Totaal geen creativiteit.
Die zweden spelen het natuurlijk prima uit.

Maar hopen dat over een paar weken Feyenoord met wat meer ballen speelt maar ik vrees het ergste Icon_evil
Make tea, not war
Reply
#12
Lamme Lennie Wrote:Gelukkig doen NEC, Ajax en Twente het tot nu toe beter (allen op 1-0 voor).

Twente inmiddels op 1-1, doelpunt M'Bia.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#13
fey was beroerd zeg
Reply
#14
Dan zullen ze zondag wel van Ajax winnen
Reply
#15
Heu verrek der speelt een Lazovic bij dat cluppie waar Ajax tegen speelt. Misschien kunnen we een Lazovic-ruiltje doen? :8:
Reply
#16
Peter Wrote:Heu verrek der speelt een Lazovic bij dat cluppie waar Ajax tegen speelt. Misschien kunnen we een Lazovic-ruiltje doen? :8:

Hij is net zo effectief als zijn naamgenoot, dus daar schiet je ook weinig mee op :wink:
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
#17
Prima Ajax en Nec =D>
Feyenoord echt verschrikkelijk...Bronckhorst en Tomasson ook dramatisch allebei
Twente is nog mogelijk maar niks van gezien helaas.
Heerenveen speeklt verdedigend aan de opstelling te zien, zie liever dat ze een doelpunt maken dan een 0-0, maar zo denkt Sollied niet.
Reply
#18
en zelfs de 1-0 voor Vitoria...Nou Henrique erin en 1-1 maken...
Reply
#19
morgen verslag over NEC! Compleet naar de klote nu maar dit is van de de zotte, uit-spporters die fakkel na fakkel tussen gezinnen gooien.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#20
En jij moet nog uit :|
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#21
kooltje Wrote:en zelfs de 1-0 voor Vitoria...Nou Henrique erin en 1-1 maken...

.....en de 1-1 gemaakt en een prima uitgangspositie voor de thuiswedstrijd.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#22
Lamme Lennie Wrote:Thuis verliezen van Kalmar, dan lul je toch ook niet meer zeg :|

Gelukkig doen NEC, Ajax en Twente het tot nu toe beter (allen op 1-0 voor).

ik had gedacht dat jij nog wel een beetje voetbal verstand had...

vooropgesteld, feyenoord speelde matig, maar wat moesten ze doen? wat is je percepetie? dat feyenoord de zweedse nummer 1 even uitschakelt?

kalmar zit midden in de competitie, het is een ingespeeld team met grote gasten. je moet dus gedoseerd aanvallen, maar wel een hoog baltempo spelen, anders geef je ze tijd om in te zakken. dat hoge baltempo kwam er totaal niet uit en als mols en tomasson dan zo kut spelen, creeer je nooit van zijn lang zal ze leven een kans.

dat gebeurd dus ook niet. die zweden wachten op de counter, en dat deden ze niet slecht, hoewel ze vaker hadden moeten scoren.

matig van feyenoord, maar die tegenstander was echt zo slecht niet.
Reply
#23
Deze tegenstander met een budget van 5 miljoen is beter dan Feyenoord. Echt lachwekkend gewoon. Ik hou mijn hart vast voor zondag.
En waarom is Feyenoord niet in staat om zo'n Elm te kopen voor een paar knaken?
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#24
Legion Wrote:Deze tegenstander met een budget van 5 miljoen is beter dan Feyenoord. Echt lachwekkend gewoon. Ik hou mijn hart vast voor zondag.
En waarom is Feyenoord niet in staat om zo'n Elm te kopen voor een paar knaken?

als feyenoord beter ingespeeld is zal het makkelijker gaan. dat is nu nog niet zo.

en budgetten zeggen heel weinig. dit zijn zweden, daar kosten voetballers minder. maar ze hebben wel aardige voetballers.

omdat die elm gescoord heeft is het een goeie van heerenveen? ze hebben slim gespeeld, maar doodgewone counterploeg. wat hebben wij nou aan zo'n counterspits? die hebben we zat.
Reply
#25
Feyenoord was dramatisch. Juist omdat het van die grote lompe gasten zijn moet je ze weg kunnen spelen. Gaat echter gewoon niet met dit team. Kan er echt geen eentje van Feyenoord opnoemen die drie ballen achter elkaar goed gegeven heeft.
Reply
#26
Of Elm een goede voetballer is moet inderdaad nog blijken maar er zijn wel meerdere voorbeelden (Berg, Soemeljani, Arnoutovic). Feyenoord moet gewoon weer eens goed gaan scouten en niet uitgerangeerde voetballers opkopen.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#27
kooltje Wrote:Feyenoord was dramatisch. Juist omdat het van die grote lompe gasten zijn moet je ze weg kunnen spelen. Gaat echter gewoon niet met dit team. Kan er echt geen eentje van Feyenoord opnoemen die drie ballen achter elkaar goed gegeven heeft.

ja, dat is duidelijk, feyenoord heeft zijn draai nog niet gevonden. nog niet 1 keer in de favotiete opstelling en ze moeten spelen tegen een team dat 100% ingespeeld is (en echt niet zo slecht is als jij suggereert).
Reply
#28
Legion Wrote:Of Elm een goede voetballer is moet inderdaad nog blijken maar er zijn wel meerdere voorbeelden (Berg, Soemeljani, Arnoutovic). Feyenoord moet gewoon weer eens goed gaan scouten en niet uitgerangeerde voetballers opkopen.

welke voetballer is uitgerangeerd dan? waar slaat dat nou op? zijn makaay, cler, hofland en tomasson nu opeens uitgerangeerd?

en feyenoord heeft manteiga en erasmus gekocht. doen het goed in het tweede. als heerenveen die hadden gehaald had je ze zeker wel goed gevonden?

groningen en heereveen worden toch ook geen kampioen? waarom moeten wij die spelers halen dan, helpt dat ons verder?

gisteren stonden er met wijnaldum, guzman, fer en bisewar 4 jeugdspelers in. dat is toch beter dan een tropische verrassing waar je ook niet veel verder mee komt?
Reply
#29
Niet ingespeeld is echt een zwak excuus. Timmer, Lucius, Bahia, Hofland en de Cler met van Bronckhorst daarvoor hebben al 30 keer samen gespeeld. Guzman heeft er daarvan 25x op 10 gestaan. Mols en Tomasson zouden goed genoeg moeten zijn. Alleen Fer en Wijnaldum hebben niet vaak, maar ook niet weinig, gespeeld. Dit zouden talenten moeten zijn. Bij een talent denk ik aan een speler die goed kan voetballen en graag wil, nou ik heb het niet gezien in hun eerste Uefa cup duel.
Bij de Zweden echt geen topspelers hoor Waf....hun beste gaat naar Heerenveen. Daar tracht Feyenoord toch boven te staan.
Reply
#30
Wat een kankerzooitje gister zeg. Ik ben nog steeds helemaal compleet door het lint. Oke goede wedstrijd, kut dat het geen 2 of 3-0 wordt want nu krijg je het nog moeilijk daar maar wat een stelletje teringzgeuners zeg. Vanaf 10 min voor tijd al beginnen ze met fakkels te gooien. Eerst op het veld maar daarna op kinderen in de gezinsvakken. En dat deden ze 4 a 5 keer en er gebeurt helemaal niks, compleet helemaal niks. Vaders die er iets van zeggen tegen stewards krijgen te horen dat ze hun bek moeten houden en gaan zitten. Nou toen fakkel 9 en 10 ongeveer geland waren tussen de kinderen ben ik overgestoken vanuit vak H en heb ze aangepakt. En toen, toen ineens was de ME er binnen 2 a 3 minuten om het NEC vak (uiteraard) leeg te slaan. Vieze smerige laffe kk honden... dan moeten ze uitvak in gaan maar dat durven ze niet tussen die stinkzigeuners.

Ik sta echt overal op zie ik al, filmpjes, foto's, roemeense televisie zelfs (had een knal blauw vest aan) dus ze zullen we weer komen van de stadionverbodcommissie maar ze kunnen echt de kk krijgen. Op alle fora's staan reacties van vaders van kinderen die ons bedanken en zelfs zeggen dat ze bereid zijn hun seizoenkaart af te geven mochten mensen van ons een verbod krijgen. Ik hoop zo verschrikkelijk dat ik bij de SV commissie moet komen, ik zal precies vertellen waar het op staat. Politie, je beste vriend... behalve als je ze nodig hebt.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: