The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




PSV - Atletico
#31
Zolang PSV speelt met Zakaardappelsson, Pieters, Marcellis, Brechet/Rodriquez, Salcido, Simons, Mendez en Culina zullen ze er inderdaad weinig tegen krijgen :roll: Toch niet normaal om (thuis) met 8 verdedigend ingestelde spelers te spelen? Dan durf ik ook wel te wedden dat PSV er minder tegen krijgt.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#32
Tegen Marseille kunnen we best 4 punten pakken en vervolgens een eind komen in de Uefa Cup. Liverpool en Atletico uit verliezen we waardoor je op max. 9 punten kunt komen en dat zal niet genoeg zijn voor verdere CL-deelname. Op zich gewoon pech dat Atletico uit pot 4 kwam ipv Famagusta ofzo, maar ben toch erg blij dat ik Aguero een keer aan het werk heb kunnen zien.
Reply
#33
Bredanaar Wrote:en PSV het zwarte eendje blijkt te zijn.

Nee, dat waren ze vantevoren helemaaaaal niet joh... Undecided
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#34
Lamme Lennie Wrote:Zolang PSV speelt met Zakaardappelsson, Pieters, Marcellis, Brechet/Rodriquez, Salcido, Simons, Mendez en Culina zullen ze er inderdaad weinig tegen krijgen :roll: Toch niet normaal om (thuis) met 8 verdedigend ingestelde spelers te spelen? Dan durf ik ook wel te wedden dat PSV er minder tegen krijgt.

Gewoon het kerstboompje van Co uit AZ's beste periode. Niks mis mee!Wink
Reply
#35
Peter Wrote:Aguero [Image: jackoff.gif]
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#36
Peter Wrote:Wanneer krijgt PSV in de NL-competitie zoal serieuze tegenstand? Zo super veel lastigere wedstrijden dan FC Utrecht-uit zijn er niet hoor. Marcellis en Brechet zijn completair aan elkaar en PSV gaat op zeker geen 40+ goals tegenkrijgen zoals Ajax al jaren krijgt.


Verder wedden dat PSV der (een stuk) minder tegen krijgt dan Ajax dit seizoen? :p

Vermaelen is een eenheidsworst die zwaar onder doet voor Marcellis. Geen uitstraling en zal nooit de Ajax-defensie gaan dragen. Hobbelt leuk mee, meer ook niet. Vind van Vertonghen nog meer uitgaan dan van Vermaelen. Silva beter dan Salcido (hoezo geen back?? Heeft op vorig seizoen na zn hele carriere als buitenste centrale verdediger gespeeld, al spelen ze in Mexico vaak met maar 3 man achterin) bedoel je als grapje neem ik aan.

PSV kreeg er vorig seizoen 24 tegen en is nu sterker achterin, Ajax kreeg er vorig seizoen 45 tegen en is zonder Heitinga (die gister prima speelde) zwakker.
Pfff, kun jij ooit wel eens verder kijken dan je eigen PSV-bastion?

Wat LL al zegt, PSV speelt met heel veel verdedigend ingestelde spelers en speelt ook al jaren een veel verdedigender dan Ajax, dus de vergelijking met tegendoelpunten raakt compleet kant noch wal.

Vermaelen is gewoon net zo'n goede mandekker als Marcellis. Geen leider inderdaad, maar dat is Marcellis ook (nog) niet. Daarom staan er ook bij beide oude, ervaren gasten naast. En Vermaelen is geweldig in de lucht, ken weinig beteren en heeft een goede pass. Hij maakt alleen af en toe nog wat foutjes, maar dat doet Marcellis ook.

En lees nou eens een keer goed: ik vergelijk Vertonghen met Salcido en Silva met Pieters gezien hun speelwijze. En dan zit er niet zoveel verschil in. Salcido was alleen goed naast Alex, sindsdien heeft hij ook maar weinig laten zien, behalve omhalen om een bal weg te werken :|

En waar heb ik het er in godsnaam over dat Ajax fluitend kampioen wordt? Ajax heeft zelf genoeg problemen, maar aangezien de PSV-verdediging zwakker is en de Ajax-aanval sterker, zullen ze dit jaar wel weer eens gaan winnen van PSV (al denk ik dat al jaren).
Weer zo'n achterlijke premature conclusie van je. Doe nou eens wat met het commentaar van iedereen hier. Denk nou gewoon eens na voordat je wat zegt, vlieg niet met alle (tijdelijke) winden mee en vorm een mening waar je achterstaat en die je kunt verdedigen, en die dus niet wekelijks verandert,
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#37
PSV heefdt Simons voor de verdediging en Ajax Sno.

Ik zeg verder niks meer.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#38
Mukkus Wrote:PSV heefdt Simons voor de verdediging en Ajax Gabri.

Ik zeg verder niks meer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#39
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=weYXmfV5EZg[/youtube]
May The Schwartz Be With You
Reply
#40
Is dat soms de broer van Jeroen Verhoeven?
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#41
Bredanaar Wrote:Is dat soms de broer van Jeroen Verhoeven?

Nee, Peter Beense is de broer van Jeroen Verhoeven.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: