The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined variable $can_link - Line: 6 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick Manager van de Week (21-30)
#4
Lamme Lennie
[Image: lamme1.jpg]
[Image: lamme2.jpg]
Een interview met Lamme Lennie, de jongste Hattrick-telg op het forum.

Naam
Lennard Waal

Leeftijd
26

Woonplaats
Purmerend

Teamnaam in Hattrick
Zo lam als een balletje

Hattricker sinds…
10-06-2005

Hoe kwam je ooit met Hattrick in aanraking?
Via het forum. Ik ben reeds zo'n 6 jaar actief met de spellen van Sportdreams. Via de forumbutton kwam ik al snel in aanraking met het forum. Dat was volgens mij ook het eerste jaar van Competitiemanager. Als voetbalgek was ik ook al meteen gek van CM en daarmee werd de "verslaving" van voetbalspellen een feit. Toch duurde het nog erg lang voordat ik Hattrick ging spelen. Ik las er wel eens over op het forum, maar op de één of andere manier had ik er nog geen zin in. Ik was ook vaak druk in de weer met de vele voetbalspellen waar ik aan meedeed. Toen in de loop der jaren het aanbod van spellen wat afnam, besloot ik toch het Hattrick-forum (dat er inmiddels was) toch maar eens wat aandachtiger te gaan bestuderen. Op dat moment besloot ook Davydoff een Hattrick-team te nemen en dacht ik dat ik niet achter kon blijven. Toch duurde het nog even voordat ik een team besloot aan te vragen, aangezien ik het op dat moment even druk had met een andere hobby (dvd-handeltje). Toen dat een beetje over was ben ik me in gaan lezen in Hattrick en heb ik een team aangevraagd.

Hoeveel uur per week besteed je aan Hattrick?
Momenteel nog niet eens zo erg veel. In het begin besteedde ik er veel meer tijd aan dan nu. In het begin ga je je natuurlijk eerst inlezen. Dat was ook een tip van de forummers die me toch wel heeft geholpen, denk ik. Je moet natuurlijk wat als je een tijdje op je team moet wachten (veel te lang). Als je dan uiteindelijk je team hebt, moet je je eerste team vorm gaan geven. Het kopen en verkopen van spelers in het begin vind ik nog steeds één van de leukste dingen tot nu toe. Momenteel kan ik niet veel doen met mijn team, omdat simpelweg het geld ontbreekt. Ik denk dat ik per dag zo'n half uur bezig ben, en op de zondag probeer ik de wedstrijden live te volgen. Ik schat zo'n 5 uur in de week.

Wat vindt je het meest interessante onderdeel in Hattrick?
De wedstrijden. Het blijft gewoon leuk om naar zo'n simpel scherm te kijken en te wachten tot er rode letters verschijnen met daarop de mededeling dat er iets gebeurt.
Als iemand dat van tevoren tegen me had gezegd, had ik hem waarschijnlijk hard uitgelachen. Het blijft bizar dat zoiets zó leuk kan zijn. Het geeft gewoon een kick als een speler uit je
team scoort, je voelt je op de één of andere manier toch trots dat jouw mannen de spelers van de tegenstander verslaan. Naast de wedstrijden levert de jeugdpull altijd wel een klein
zenuwmomentje op, vooral omdat je weet dat het je als newbie een heel eind op weg kan helpen als je een goede jeugdpull hebt. Na deze 2 gebeurtenissen in Hattrick komt de training.


Hoe ben je aan de teamnaam ‘Zo lam als een balletje’ gekomen?
Voor zover ik weet is "Zo lam als een balletje" ook altijd mijn teamnaam geweest bij Competitiemanager en zelfs bij de meeste voetbalspellen die ik speel. Het is eigenlijk tweeledig;
in de tijd dat ik nog veel uitging, kreeg ik al snel de bijnaam Lamme Lennie toebedeeld van mijn vrienden, de reden lijkt me vrij duidelijk (en het heeft niets met kreupel o.i.d. te maken).
Vandaar mijn forumnaam. Ik wilde een toepasselijke teamnaam bij mijn forumnaam en dat werd dus "Zo lam als een balletje". Dat was een uitspraak van een vriend van me die dat een
keer zei toen ‘ie zelf niet meer wist dat ie van achter leefde Smile. Dat is me altijd bijgebleven. Toen ik een Hattrick-team kreeg heb ik maar gewoon deze naam aangehouden.


Zie je jezelf nog steeds als ‘newbie’? En zo ja, wanneer houdt het newbie-zijn op?
Ik zie mezelf zeker nog als newbie. Dat gaat nog zeker duren totdat ik het wat zwaarder krijg in mijn competitie en ik mezelf kan testen in echte wedstrijden.
Momenteel hoef ik nog geen gebruik te maken van een speciale tactiek, en kan ik eigenlijk elke wedstrijd dezelfde tactiek (geen) gebruiken. Ook ben ik nog steeds de laatste telg van de
SD-ers die een team heeft gekregen, dus wellicht helpt het als er andere newbies komen zodat ik van dit predikaat af ben. Tevens weet ik nog lang niet alles van Hattrick af (als dat al mogelijk is)
en heb ik het gevoel dat ik nog veel kan leren van de andere SD-ers. Waarschijnlijk voel ik me zeker nog 2 seizoenen een newbie.


Na promotie vanuit divisie XI (gefeliciteerd!) doe je het dit seizoen ook weer prima met voorlopig sowieso promotie. Ben je tevreden over je vorderingen?
Gezien de promotie van vorig jaar en het feit dat ik nu lijstaanvoerder ben, ben ik uiteraard tevreden met mijn vorderingen. Ik had aan het begin van dit seizoen niet gedacht dat het ook nú
zo makkelijk zou gaan. Maar eigenlijk heb ik ook maar één tegenstander dit seizoen. Toch staat mijn league op nummer 44 van de in totaal 1024 leagues, dus makkelijk
kun je hem ook niet noemen. Ik ben pas tevreden als ik dit jaar kampioen word, want dat ik vorig jaar "maar" 2e werd steekt me toch wel een beetje.
Maar dat komt ook doordat ik een team kreeg dat na 3 wedstrijden 0 punten had. Ook mijn trainees vorderen gestaag, dus eigenlijk mag ik niet klagen.
Nog 1 wedstrijd en we weten of ik dit seizoen tevreden kan zijn. Dan kan mijn bankrekening ook eindelijk weer wat vorderen ;-)


Heb je het gevoel dat je genoeg adviezen en tips krijgt van de andere SD’ers, die al langer Hattrick spelen? En waar vind je dat je de beste tips kunt vinden?
In het begin stond ik versteld van het aantal mensen dat me advies gaf, daarmee was ik echt blij verrast. Ik had net een team en eigenlijk dacht iedereen direct met me mee.
Dat komt natuurlijk doordat de andere SD-ers al een tijdje bezig zijn en allemaal willen laten zien wat ze inmiddels allemaal weten en proberen dat over te brengen op een newbie ;-)
Daarmee kom ik ook meteen op het verschil in sfeer op de verschillende fora, want op het gewone CM-forum hoef je iets dergelijks niet te verwachten.
Als er nu een newbie zou komen, zou ik hem ook meteen willen voorzien van informatie en hem tips geven, want er is een tip die ik niet heb gekregen en die toch zeer bruikbaar is
(I don't blame anyone). Als je net begint is namelijk al het geld meegenomen. In het begin speelde ik vriendschappelijke wedstrijden tegen divisiegenoten en was ik al blij dat ik
een vriendschappelijke wedstrijd had geregeld. Nu ben ik er pas achter hoe makkelijk het is om redelijk goede clubs uit het buitenland naar je stadion te laten komen,
en dat scheelt gewoon een berg geld. 5k is misschien niets voor de die hard Hattrickers onder de SD-ers, maar als je net begint schelen die paar duizend Hattrick-euro's bijvoorbeeld toch
weer 2 weeklonen van een dokter. Ik denk nog in duizend, in tegenstelling tot de Hattrickers die al langer spelen en alleen maar voor bijvoorbeeld de vlaggetjes gaan omdat
die paar duizend ook niet meer uitmaken.


De beste tips haal ik nog steeds uit het forum, door gewoon alle topics helemaal te lezen. Als iemand een vraag stelt over wie hij het beste op kan stellen, denk ik altijd gewoon mee. Ook een ander heeft daar profijt van. En als ik een vraag heb weet ik dat ik altijd een goed antwoord (of een link naar een andere site) krijg op het forum, en uiteraard ben ik daar dankbaar voor.[/i]

Je bent natuurlijk nog niet zo heel lang bezig, maar je bent nog geen Hattrick Supporter. Is daar een speciale reden voor (enkele andere nieuwe Hattrickers worden wel direct Supporter) ? Weet je genoeg over de mogelijkheden die HT Supporter biedt?
De voornaamste reden daarvoor zijn de kosten. Hattrick is een leuk spel, maar voornamelijk omdat het nog niet zo commercieel is. Ik zeg expliciet NOG niet, omdat dat er vast wel aan
zit te komen. Als Supporter krijg je wat extra mogelijkheden, maar die zijn wat mij betreft niet echt van toegevoegde waarde. Shirtnummers en gezichten bij de spelers zijn grappig,
maar geen reden om Supporter te worden. Daarnaast krijg je er een flink aantal statistieken bij, maar die heb je helemaal niet nodig als je al HAM, Foxtrick en de PsicoTSI-tool hebt.
Daarnaast geeft bijvoorbeeld een site als Alltid Hattrick je voldoende informatie over hoe je ten opzichte van de rest staat. Statistieken et cetera zijn dus leuk, maar die kun je ook gratis
krijgen. Wellicht dat ik nog overgehaald word door een SD-er, maar dan moeten er wel goede argumenten komen. Ik zou wel willen weten waarom de rest wel Supporter is geworden en
daar 20 euro per jaar voor over heeft.


Je hebt een aardig beginteam gekregen! Je twee basisspitsen scoren aan de lopende band en lijken voorlopig nog niet aan vervanging toe te zijn. Was je hele beginteam zo goed?
Ik heb inderdaad erg veel geluk gehad met mijn basisteam. Toch heb ik nog maar 8 spelers van mijn beginteam over. Zo kreeg ik bijvoorbeeld 3 spitsen met goed scoren
en een verdediger met goed verdedigen. Tevens heb ik 3 spelers van mijn basisteam kunnen verkopen voor in totaal ruim 300K, en dat hielp me ook met het aanschaffen van nieuwe spelers.
De 3 spitsen heb ik nog steeds en zij zijn inderdaad nog niet aan vervanging toe. Elke week spelen de 2 die het best in vorm zijn; de andere speelt in oefenwedstrijden.
Die hou ik ook gewoon om een waardige vervanger te hebben als één van de 2 spitsen wegvalt. Als er 2 wegvallen heb ik wel een klein probleempje. Het grappige is dat ik eigenlijk geen
keeper in mijn selectie had, dat was dan ook mijn eerste aankoop. Aangezien ik op het forum las dat het middenveld erg belangrijk is in Hattrick, en ik weinig goede middenvelders in mijn team had, besloot ik 3-5-2 te gaan spelen en dus middenvelders te gaan trainen.


Een selectie van 27 spelers lijkt me op het eerste gezicht wat groot. Houd je vast aan extra reserves of is er een andere verklaring voor?
Ik heb er eigenlijk nooit echt bij stilgestaan dat mijn selectie te groot is. Ik wil eigenlijk gewoon iedere positie dubbel bezet hebben, zodat ik niet mijn sterkste spelers in oefenwedstrijden op hoef te stellen met het oog op blessures. Dan moet ik dus in ieder geval 22 spelers hebben. Reken daar de coach bij en je zit op 23. Momenteel heb ik 1 centrale middenvelder teveel. De reden daarvan is dat ik vorige week het geluk heb gehad om een 17-jarig goed PM-er te pullen en ik wacht op Iwan Limbeng tot hij stijgt, zodat hij een plaatsje vrij maakt voor mijn jeugdpull. Tevens trok ik 2 weken daarvoor een 17-jarig goed verdediger. Ik hoorde de kassa al rinkelen, maar nadat ik hem 3 keer te koop had gezet werd hij uiteindelijk niet eens verkocht voor 80K. Dat viel me erg tegen en aangezien hij gewoon goede ratings haalde en mijn vleugelverdedigers ook de jongsten niet meer zijn, besloot ik hem nog even te houden. Nu is er ook een vleugelverdediger een tijd geblesseerd geweest en momenteel verkeert hij in een dusdanige vorm dat ik mijn jeugdpull in ieder geval houd tot na de kampioenswedstrijd. Dan ga ik beslissen welke vleugelverdediger de club mag verlaten. Daarnaast heb ik bijvoorbeeld nog een 18-jarige met redelijk vleugelspel gekocht voor 2k, puur omdat één van mijn vleugelspelers voor 6 weken geblesseerd raakte en ik het zonde vond om een trainingsplek verloren te laten gaan. Ik kon geen duurdere kopen, aangezien ik al rood stond en hij waarschijnlijk weinig aan spelen toekomt als mijn basisspeler weer fit is. Dan blijft er nog 1 speler over die van mijn beginteam was, die niet verkoopbaar is en gewoon in oefenwedstrijden speelt als er een ander niet kan spelen (variërend van spits tot verdediger). Maar een dubbele bezetting is dus de voornaamste reden.

De kijkersvraag van de laatste HMvdW komt deze week van Moker. Hij wil weten: “Hoe lang ben je van plan je huidige trainingsvorm aan te houden?”
In ieder geval nog één seizoen, daarna zie ik wel verder. Het komende seizoen zijn de meesten van mijn trainees 19 en kunnen ze nog makkelijk een jaar doortrainen. Nu ik nog laag speel kom ik gewoon goed weg met deze trainingsvorm. Mijn middenveld heerst ook in de competitie en ik verwacht dat dit volgend seizoen ook nog wel zo zal zijn. In de loop van het volgende seizoen ga ik bekijken wat de strategie is voor de volgende seizoenen, want je moet natuurlijk op tijd je strategie uitdenken voor een uiteindelijke switch. Ik houd het forum goed in de gaten en kijk wat het meest winstgevend is Wink. Mijn gevoel zegt dat vleugelaanval wel rendabel is, maar dat moet nog nader onderzocht worden.

Wordt vervolgd tijdens het volgende seizoen.


Op welke persoonlijke prestatie in Hattrick tot dusver ben je het meest trots?
Eigenlijk heb ik nog zeer weinig bereikt, aangezien ik net ruim een seizoen bezig ben. Als ik toch iets moet noemen ben ik er trots op dat ik een team heb neergezet dat vorig jaar mee kon doen om het kampioenschap en nu wederom strijdt om de eerste plaats. Ik had een slechtere start kunnen verzinnen. Tevens ben ik er trots op dat ik reeds in mijn 2e seizoen mijn stadion helemaal vol (12.000 man) heb gekregen. Nu weet ik alleen niet of dat speciaal is, maar ik vind het redelijk snel.

Wat zijn je grootste blunders als Hattricker geweest?
In een korte tijd kun je nog niet zoveel blunders maken, maar ik heb wel een blundertje gemaakt. Ik wil nog wel eens in de war zijn met de indeling van de week. Een week eindigt gevoelsmatig voor mij op zondag, en begint daarom weer op maandag. Bij Hattrick begint de week eigenlijk op zondag, aangezien dat de eerste wedstrijd van de week is die wordt meegenomen met je training. Nu is het een keer voorgekomen dat ik op een woensdag dacht dat het de eerste wedstrijd was die meetelde voor de training, wat ertoe leidde dat er enkele spelers waren die een week geen training hebben gehad. Verder heb ik volgens mij nog geen echte blunders gemaakt.

Van welke ploeg of manager wil je het liefst winnen?
Momenteel wil ik het liefst winnen van Dwens United, mijn grootste concurrent dit seizoen. Als ik win of gelijkspeel ben ik kampioen, en dat is nu even het belangrijkste. In de toekomt zou ik graag winnen van een vriend van me, die momenteel in de V speelt (De Baffels, ex-werkgever van Dickee Broad, welbekend bij Para) en van Jazz, want dat zou betekenen dat ik aardig hoog speel Smile.

Tegen welke zaken ben je als nieuwe manager aangelopen, die je liever anders had gezien? (Deze vraag is een variant op de normale vraag “Welke veranderingen zou je graag zien in Hattrick?”)
Pffff, dat is een lastige zeg. Het enige wat ik dan kan noemen is dat ik het vreemd vind dat niemand anders je team voor een tijdje over mag nemen als je bijvoorbeeld op vakantie bent. Al heb ik nog nooit gehoord dat iemand een boete heeft gekregen als hij voor een collega zijn opstelling heeft gemaakt tijdens een aantal wedstrijden. Ik vind ook dat dat gewoon moet kunnen, mits het een korte periode is en mits er geen transfers tussen beide clubs gedaan worden.

Als je moest kiezen uit de volgende twee opties, wat zou het dan worden?
*Een jeugdpull (veldspeler) met TSI 3 800 pullen in week 1.
*De komende seizoenen achtereenvolgens promotie in IX, VIII en VII.
Aan de ene kant zou ik zeggen dat ik voor de 2e optie zou gaan, aangezien dat laat zien dat je goed bezig bent en dat heb je dan ook helemaal zelf verdiend. Maar toch kies ik voor de eerste optie, ondanks de aanpassing in de vraag (waarop iedereen elke week hetzelfde antwoord). Zoals gezegd heb je de promotie eigenlijk in eigen hand. Dat is bij de jeugdpull uiteraard niet het geval. Met behulp van een goede jeugdpull kan je team dermate versterken dat het, helemaal in een lage divisie, een stuk makkelijk wordt om kampioen te worden. Tevens kan het je later nog wat geld opleveren wanneer de speler wordt doorgetraind. Ik ga dus voor optie 1, om daarmee optie 2 te vergemakkelijken.


Hoe zie je de toekomst voor ‘Zo lam als een balletje’ in de komende 2, 3 seizoenen?
De toekomst, tja. Zoals aangegeven ga ik volgend seizoen door met PM trainen, daarna zie ik wel weer verder. Daarover zal ik in de loop van het komende seizoen een beslissing gaan nemen. Ik ben van plan om zo snel mogelijk een goed coach met slecht leiderschap aan te schaffen en eventueel mijn team nog iets te versterken. Dan denk ik voornamelijk aan een goed keeper. De doelstelling is sowieso om de komende 3 seizoenen mee te doen om het kampioenschap. De basis is er in ieder geval. Of het inzicht er ook is zal eigenlijk nog maar moeten blijken.

Tegen welk SD-team kijk je op, wie lijkt je een echte topper?
Om eerlijk te zijn heb ik daar nog niet echt goed zicht op. Ik weet dat Jazz het hoogst speelt van alle SD-ers, dus daar heb ik respect voor. Mac, Djabs en Legion spelen in de IV en doen het dus ook goed. Wat ik niet weet is wanneer iedereen is begonnen. Het lijkt mij dat degenen die het eerste zijn begonnen, ook het hoogste spelen. Daarom vind ik het lastig om aan te geven wie het nu echt goed doet. Als ik tegelijkertijd met de anderen was begonnen had ik de rest ook beter kunnen volgen. Ik ben bang dat het voor mij erg lastig gaat worden om de reeds opgelopen achterstand nog goed te gaan maken. In ieder geval zullen daar heel wat seizoenen overheen gaan.

Davydoff is een goede vriend van je in real life. Hij lijkt niet echt meer om te kijken naar zijn Hattrick-team… kun jij hem niet aanmoedigen?
Klopt. Davydoff is zelfs eerder begonnen dan ik en hij was de indirect de reden dat ik nu ook Hattrick-verslaafd ben. Davy is ook een echte voetbalgek en doet ook aan veel spellen mee. Toch wil dat niet zeggen dat die personen ook Hattrick-gek worden. Als je op het voetbalforum kijkt is er toch een heel aantal toppers die nog nooit iets met Hattrick hebben gedaan. Ik heb het er nog wel eens met hem over, maar volgens mij vond hij het toch niet zo leuk of had hij er te weinig tijd voor. Hij heet het slechts een paar weken volgehouden. Ik was sceptischer over Hattrick dan hij, maar ik ben bang dat ik nog wel even aan Hattrick vastzit. Ik zal hem even vragen zelf te reageren als het interview op het forum staat.

Welke tips of welke inspiratie wil je beginnende Hattrick-managers meegegeven?
Eerst lezen. Sowieso de Hattrick-regels en zoveel mogelijk het forum meelezen. Het is doodzonde als je een team krijgt en je bijvoorbeeld verkeerde aankopen doet of verkeerd traint. Ik heb het geluk gehad dat ik veel tips op het forum kreeg en zo een goede start kon maken. Ik weet niet wat de beste trainingsmethode is voor beginners; ik denk dat het ook een beetje afhankelijk is van de spelers die je krijgt. Ik had redelijke verdedigers en goede spitsen, dus moest ik toch middenvelders gaan kopen en ben ik die gaan trainen. In de lagere divisies is het middenveld ook het allerbelangrijkste, dus PM training is dan altijd een goede optie. Een andere tip is dat je gewoon om advies moet vragen, vooral bij het nemen van belangrijke beslissingen, zoals: welke coach, wat trainen, wie verkopen etc. Het forum helpt graag, heb ik ervaren. Daarnaast zo veel mogelijk goede buitenlandse teams uitnodigen om bij je te komen spelen. Ook al speel je slechts in X of XI, het lukt mij nu ook om iedere week teams uit divisie IV van Portugal te charteren. In het begin is al het extra geld meegenomen. En zorg er natuurlijk altijd voor dat al je trainingsplekken optimaal worden benut.

Ben je blij dat je Hattrick bent gaan spelen, of heb je er spijt van omdat het zo verslavend is?
Wie zegt dat het verslavend is Smile ? Ik heb mijn vriendin nog niet horen klagen over Hattrick, dus het zit allemaal wel goed. Het is gewoon een hele leuke aanvulling op mijn "hobby".


Bakke © 2005
IKF Networks
Reply


Messages In This Thread
[No subject] - by Antidote - 27-11-2005, 11:31 PM
[No subject] - by Antidote - 31-01-2006, 01:29 AM
[No subject] - by Antidote - 31-01-2006, 01:34 AM
[No subject] - by Antidote - 01-02-2006, 12:53 AM
[No subject] - by Antidote - 01-02-2006, 12:59 AM

Forum Jump: