The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined variable $can_link - Line: 6 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick Manager van de Week (21-30)
#5
Box

Een interview met manager Box Brother die een naamsverandering onderging, hevige lokale concurrentie heeft en over 10 seizoenen wellicht weer opnieuw begint.
[Image: box.jpg]

Naam
Wouter Boxsem

Leeftijd
23 jaar

Woonplaats
Lelystad

Teamnaam in Hattrick
Brother’s Bandits
[Image: banditscopy7zp.jpg]

Hattricker sinds…
Geen idee... 18-12-2003 om 18.49 (pfft.... meer dan 2 jaar al)

Hoe kwam je ooit met Hattrick in aanraking?
Deportivo is een real life friend en die vertelde mij dat ‘ie iets leuks had gezien, een soort virtueel voetbalspelletje. Aangezien ik alles wat met sport te maken heeft leuk vind ben ik ook eens gaan kijken. Ik heb toen een team aangevraagd en ben begonnen in divisie VIII wat destijds de laagste divisie was. Met het forum ben ik in aanraking gekomen omdat mijn broer en ik CM speelden en hij mij wees op het feit dat er een Hattrick-topic was (het blauwe forum).

Hoeveel uur per week besteed je aan Hattrick?
Ik denk gemiddeld zo'n 2 uurtjes per dag, de dinsdag en donderdag doe ik niet zo veel maar de woensdag en zondag weer iets meer. Wel staat HT altijd open als mijn computer aanstaat. Je zal maar een opmerkelijke gebeurtenis missen, ook wel het 100.000x klikken-syndroom genoemd Wink.

Wat vindt je het meest interessante onderdeel in Hattrick?
Normaal gesproken de wedstrijd op zondag. Daar doe je het toch voor, je wilt zo hoog mogelijk komen. De beker is aardig en ook de YP en training zijn leuke toevoegingen maar de zondagwedstrijd is het belangrijkst. Ook al vind ik het nu wat minder aangezien ik in divisie V zit terwijl ik daar niet in thuis hoor.

Hoe ben je aan de teamnaam Brothers’ Bandits gekomen? En welke teamnamen heb je nog meer gehad?
Ik ben begonnen met de teamnaam FC Box omdat ik niks beters kon verzinnen. Ik ben dus eigenlijk vanaf het begin al bezig geweest met een andere teamnaam. Aangezien ik op de HAVO bij mijn broer in de klas zat kregen wij de naam Box Brothers (zie hier mijn forumnaam) en heb ik de naam Brothers dus gehouden. Omdat ik een naam wou hebben die lekker in de mond lag heb ik er Bandits aantoegevoegd, is toch angstaanjagender dan FC Box.

Bandieten, Jailbreakers (je fanclub), een schurk in je logo… leeft in Hattrick je criminele kant op?
Nou ja criminele kant, iedereen vindt het leuk om de donkere kant te zijn. Speel het spel Fable en iedereen kiest ervoor om eerst de lul te zijn en iedereen neer te schieten, speel C&C en iedereen is eerst ‘de Russen’. Ik dus ook, slecht zijn is soms gewoon leuk. Het blijft overigens vooral bij de naam hoor, ik heb geen extra gemene spelers en ik ga ook niet vervelend doen op het forum of zo, en zeg nou eerlijk; Brothers' Bandits klinkt toch gevaarlijker dan de Teddyberen of zo?

Je mag niet klagen over je jeugdopleiding! Heiko Polak, Tjibbe van Pelt, Felix Pastoor en Henny Sijbesma zijn allemaal succesvolle producten uit jouw jeugd. Inmiddels is het echter alweer een tijdje stil. Wanneer ga je Heiko Polak in cash omzetten?
Met de jeugd weet je het nooit van tevoren. Polak en Pastoor waren 2 IM’s die mooi in mijn trainingsschema mee konden draaien. Van Pelt is door zijn trainer ver doorgetraind en in Sijbesma heb ik het nooit zien zitten. De jeugd valt de laatste tijd tegen en ik hoop dan ook binnenkort veel verkoopbare jeugdspelers te promoveren, maar ik heb mij erbij neergelegd dat ik geen 80 oud-spelers zal laten rondlopen. Polak is op het moment een wonderbaarlijk IM (met redelijk verdedigen) en zit 1 of 2 stijgingen van wereldklasse af. Waarschijnlijk wordt hij bij wereldklasse verkocht en levert hij mij zo'n 3 tot 3,5 miljoen op.

In je doelstellingen verklaar je dat lijfsbehoud in divisie V één van je doelen is. Hoe wil je dat gaan realiseren in een competitie met behoorlijk sterke, ervaren teams?
Ik heb dat plan inmiddels laten varen, ik heb een uitmuntend (matig zeer hoog) middenveld bij een thuiswedstrijd zonder 4x PIC terwijl mijn competitiegenoten op wonderbaarlijk/wereldklasse (redelijk zeer hoog) zitten. Al met al kan ik maar 2 wedstrijden winnen tegen Sonic (oud-kampioen in Ara zijn competitie) en zelfs dat wordt nog lastig met zijn ijzersterke verdediging. Ik heb dus besloten om mij vooral op de beker te richten en dus met mijn A-team in de beker te gaan spelen en PIC in de competitie, of dit de juiste keuze is moeten we afwachten.

Wie van de SD’ers vertegenwoordigt Flevoland het best als het om Hattrick gaat? En wanneer ga je nu éindelijk eens Deportivo verslaan in een friendly?
Van de 4 SD-ers uit Flevoland (Anti, Depor, Caput en ik) doet Depor het toch het best, hij zit in divisie V nadat hij met overmacht kampioen is geworden in divisie VI. Dat hij in een relatief makkelijke V zit en dat hij, gefluked, in de beker werd uitgeschakeld is natuurlijk zonde maar toch denk ik dat hij het verst is met zijn team. Anti heeft hetzelfde probleem als ik had in VI, namelijk het er komen is makkelijk maar je loopt in divisie VI tegen een muur aan die soms heel lastig te slechten is.

Verder sta ik tegen Depor op 10 verliespartijen en 1 winstpartij. De winstpartij dateert van 18-02-2004 en was een onverdiende winst in de verlenging. Ik speel elk seizoen wel 1x tegen Depor maar zolang ik PM train en hij in zijn friendlies zijn beste IM’s opstelt zal ik geen kans hebben. Ik hoop dit jaar in de SD Cup van hem te kunnen winnen en anders kunnen we altijd aan het eind van het seizoen A- tegen A-team laten spelen, zie dit maar als een uitdaging Wink.


In het eerste seizoen dat je Beker mocht spelen reikte je tot ronde 4. Het volgende seizoen vlieg je er in de eerste ronde al uit. Hoe verklaar je dat?
Mijn eerste bekerseizoen ging heel lekker, dat was ook het eerste bekerseizoen dat de VII en VIII mee mochten doen. Het seizoen ervoor was ik op de 2e plek in divisie VI geëindigd en zo dus een mooie loting gecreëerd. Een seizoen later werd ik eigenlijk gefluked door de ME en lag ik er dus in ronde 1 uit. Op een of andere manier krijg ik altijd actieve users tegenover mij in de beker terwijl andere de luxe hebben van een WO in ronde 8 Wink

Vol trots heb je twee spelers met jouw achternaam in je team. Ben je een nostalgische manager, die (net als ondergetekende) moeilijk afscheid kan nemen van spelers die zich een ‘status’ hebben verworven en krijg je ook een ‘band’ met spelers?
Ik heb niet zo'n problemen om mensen die uit mijn jeugd of uit mijn beginteam komen te verkopen, wel streef ik ernaar om mijzelf in mijn team te krijgen en op te trainen. Ook ben ik op zoek naar mijn broers (Jeroen en Remco) en mijn vader (Wim). Bij toeval kwam ik mijn opa tegen dus heb ik die ook maar meteen op de kop getikt. Ik ben dus nog maar op zoek naar 3 namen aangezien ik 1 broer al heb gekocht, het salaris is 520 per speler per week en dat is dus te overzien. Dus voor iedereen die ooit een Boxsem uit zijn jeugd trekt, houden en mij informeren !!!~

De kijkersvraag van de laatste HMvdW komt deze week van gittermaster . Hij wil weten: “Na 5 jaren zwoegen in VI, ben je eindelijk gepromoveerd naar V. Gefeliciteerd daarmee! Wat was je geheim vorig seizoen?”
Zoals iedereen wordt je alleen kampioen met geluk, ik had het geluk dat de gedoodverfde kampioen (VitroXX) een WO werd na 7 weken anders had ik het nooit gehaald. Toen VitroXX weg was werd het een spannende strijd tussen 2 teams en omdat een derde de eindspurt te laat inzette ging het tussen mij en de Hawks. Aangezien ik een coach had met redelijk leiderschap en veel speelde met PIC tegen de lagere teams en de Hawks een coach had met waardeloos leider kon ik het daarop winnen. Met mijn P/D-duel had ik zelfs een zo'n hoge TS dat ik nog kon Piccen en wonderbaarlijk genoeg dat duel winnen. Er zijn teams die zeggen dat ze niet willen promoveren omdat ze niet goed genoeg zijn voor een divisie hoger maar ik vind dat je het altijd moet proberen, wie weet in welke divisie je terecht komt. Misschien wel in een Mickey Mouse-competitie zoals die van Depor Wink.

Op welke persoonlijke prestatie in Hattrick ben je het meest trots?
De 4e ronde beker in het eerste seizoen dat ik daarin mocht spelen is toch wel iets waar ik trots op ben. Ook het behaalde kampioenschap in divisie VI is niet zonder slag, stoot en twijfel behaald dus ook zeker iets wat voor herhaling vatbaar is.

Wat zijn je grootste blunders als Hattricker geweest?
Echte grote blunders heb ik niet gemaakt. Wel heb ik zoals zoveel managers wel eens een speler verkeerd gepositioneerd waardoor ik per ongeluk 2-6-2 speelde in plaats van 3-5-2. Waar ik wel het meeste spijt van heb is dat ik de eerste 3 seizoenen vaak spelers optrainde van redelijk naar uitstekend en ze dan weer verkocht. Dit leverde weinig op waardoor ik maar gestaag groeide, de nieuwere users trekken daar absoluut profijt van als ik zie dat er nu al uitmuntend spelers in de selectie van in mijn ogen newbies rondlopen.

Van welke ploeg of manager wil je, binnen en buiten SD, het liefst winnen?
Het lijkt mij logisch dat ik wil winnen van alle SD-ers die in Lelystad wonen (Depor, Anti en Caput). Verder lijkt het mij mooi om van Djabs en Jazz te winnen. Deze managers zijn in mijn ogen op dit moment de beste en het is natuurlijk mooi om daarvan te winnen. Wat betreft buiten SD wil ik, sinds kort, graag winnen van de GM die de Bahreinse verkiezingen opnieuw laat lopen en de 'know-it-all' user daar, asayed ofzoiets. Een grote mond en totaal geen respect voor het werk dat de SD-ers hebben gedaan tot nu toe (of de Belgische vrienden van de U20)

In welke mate kun jij het SD-forum nog goed gebruiken in je Hattrick-carrière?
Ik gebruik het forum vooral om grote twijfels neer te gooien, spelers die erg dicht bij elkaar zitten door vorm en ervaring en wanneer ik niet altijd weet wie ik moet opstellen. Ook spannende wedstrijden waar ik een frisse analyse van wil hebben (2 weten altijd meer dan 1) gooi ik op het forum. Verder is het voor mij vooral lezen naar wat anderen te vertellen hebben. Ik ben niet zo'n grote spreker op het forum.

Welke veranderingen zou je graag zien in Hattrick?
De verwijdering van die nieuwe ratings Wink. Zonder dollen: ik mis niet echt iets in Hattrick, graag zou ik willen dat de site soms wat sneller wordt aangezien hij af en toe wel heel erg traag is. Ook vind ik het minder dat alle veranderingen (nieuwe trainingsvormen, nieuwe landen, CL) allemaal gepaard gaan met bugs en fouten. Als ik dan toch iets mis zou ik graag iets van een Hall of Fame willen hebben waar ik spelers in kan zetten zodat als ze ontslagen worden ze toch in het spel blijven, zoiets als de coachfunctie. Als je dat nu zou willen moet je de speler eerst coach maken wat weer geld kost.

Wat wil jij absoluut nog bereiken in Hattrick?
De beker winnen of hoog spelen (Eredivisie, II of III). Als je dat niet nastreeft kun je net zo goed stoppen met HT.

Met welke manager van SD zou jij graag een weekje willen ruilen?
Hmmm.... lastige vraag. Er is niet echt 1 team wat ik graag zou willen besturen. De schapen zijn aantrekkelijk maar ook Annie is erg gewild. Dan heb je nog een divisie III team waar je langs kan gaan, maar misschien is in de XIIe starten ook wel leuk. Ik denk dat ik een combinatie van de keeper van Piter wil, de verdediging van Marshall, het middenveld van Jazz, de vleugels van Fabian en de aanval van Mac. Dat lijkt mij wel een aardig team.

Welke tips of welke inspiratie wil je beginnende Hattrick-managers meegegeven?
Vertrouw niet te veel op anderen. Als je altijd maar vraagt ‘hoe moet dit?’ en ‘hoe werkt dat?’ leer je het spel erg langzaam en is het ook niet leuk om een moeilijke wedstrijd te winnen, het is dan niet jouw overwinning. Het is niet erg om te vragen maar je leert het meest van je eigen fouten, dat heb ik ook soms gedaan Big Grin.

Zie je jezelf ooit stoppen met het spelen van Hattrick?
Zeg nooit nooit, maar in de nabije toekomst niet. Over een seizoen of 10 zal de sleur er misschien inkomen en leg ik het opzij voor 2 seizoenen. Dan begin ik gewoon opnieuw, dat zie ik mijzelf wel doen.


Bakke © 2005
IKF Networks
Reply


Messages In This Thread
[No subject] - by Antidote - 27-11-2005, 11:31 PM
[No subject] - by Antidote - 31-01-2006, 01:29 AM
[No subject] - by Antidote - 31-01-2006, 01:34 AM
[No subject] - by Antidote - 01-02-2006, 12:53 AM
[No subject] - by Antidote - 01-02-2006, 12:59 AM

Forum Jump: