The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Bangkok / Beijing
sp mahut
Reply
Prachtige TB, set Berdych. Niet zo heel erg.

Sela 5-1 :lol:

3-0 Schuettler :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
64 61 Undecided

I rest my case (in meerdere opzichten).
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kom op nou Richard...dit mag niet...Schuettler moet je wegspelen...
Reply
Ja dramatisch van Robredo, t is niet anders. En je had dit keer gelijk. Hoewel jij de uitschakeling van Ferrer ook niet aan zag komen natuurlijk.
Reply
Ik had het toch ook niet over de wedstrijd tegen Ferrer? Ik zei dat ik Robredo maar matig vond dit jaar en zeker niet zo 1-2-3 in de finale zag staan, zoals jij.

En ik zei dat hij genoeg moeite met Sela zou krijgen, nou dat is gebleken :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Jezus, wat is die Berdych goed zeg!

Vamos Gonzo!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik heb iets gemist...waar zie je beelden Ad?
Kom op Gonzo..eruit met Phau...
Kom op Richard..eruit met Rainer
Kom op Tomas...eruit met Mahut
Reply
Ad Wim Wrote:Ik had het toch ook niet over de wedstrijd tegen Ferrer? Ik zei dat ik Robredo maar matig vond dit jaar en zeker niet zo 1-2-3 in de finale zag staan, zoals jij.

En ik zei dat hij genoeg moeite met Sela zou krijgen, nou dat is gebleken :razz:

Nee ok, maar je wees vooraf op de gevaren Ferrer en Gasquet, niet op Sela. En idd, geen finale, shit happens.

Hup Gonzo idd
Reply
Betfair.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik kan Robredo ook nooit inschatten. Neem hem ook bijna niet.
Denk je gunstig Ferrer eruit...verliest ook hij van de dus goed spelende Sela.
Reply
En de set voor Rainer, klasse =D>
Nu doorknallen!

En het slaat weer nergens op wat Gonzo laat zien :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kom op Richard derde set voor jou!
Reply
Nee idd, Gonzo erg matig. Phau laat wel kansen liggen
Reply
Nu wel de aanmodigingen voor Rainer Ad? Voor Ajax was je he...Wink
Reply
Prima Berdych... =D>
Reply
WTF die Phau is goed Big Grin
Reply
5-3... :x
Reply
Zo speelde ie ook al op de US Open, maar dit houdt ie geen twee sets vol. En Gonzo speelt ook matig...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Is dat zo? En natuurlijk houdt hij dit wel vol. Zelfs op 2 niveaus minder wint hij dit nog op deze manier.
Reply
Als Gonzo zo blijft spelen wel ja :|

Het is nog frustrerender om naar hem te kijken dan hem via een SB te volgen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kan ik me goed voorstellen. Gold overigens ook voor Robredo...

Phau mist 3 bp.
Reply
Wel weer typisch Gonzo dit, om hier te overleven. Ik zie hem wel breaken nu...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik niet, dit waren voornamelijk fouten van Phau, en laf spel.
Reply
Van die 3 bps waren het twee hele goede, geduldige punten van Gonzo, en 1 fout van Phau...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Geduldig van Gonzo is waar, maar waar Phau in de vorige set alles deed om het punt snel te maken, was dat nu totaal niet aan de hand.
Reply
kut Duitsers!!!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Gonzo's backhand slaat weer eens nergens op :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kut Gasquet...idioot!
Reply
Schuettler breakt :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: