The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Bangkok / Beijing
#31
Keurig Philipp :-({|=
Reply
#32
Hij heeft bij mij ook nog even 3 sec in mn team gestaan, gelukkig ben ik er niet ingetrapt. Safin eraf in 2 sets tegen fucking Petzschner. cry Dat wordt een walk-over voor Gaël richting halve finale. :razz:
Reply
#33
Zie dat Haggie, Andre en Arco hem ook hebben :eeeek: :razz:

Inderdaad prima voor Monfils dit, maar in Safin zag ik nou ook niet direct een gevaar. Bij Monfils is het enige gevaar Monfils zelf...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#34
Klopt, maar ik heb zowaar wat meer vertrouwen in hem gekregen de laatste tijd, halve finale moet iig lukken.

En Safin 4x gekozen in de top idd en alleen André heeft Monfils, lekker! =D>
Reply
#35
Ik nog totaal niet. Blessuregevoelig blijft hij natuurlijk, en ook mentaal vertrouw ik hem nog steeds niet.
Reply
#36
Omyaca heeft Petzschner én Zverev, dat is toch wel weer netjes. Ik had geen vertrouwen in Safin, maar die twee goedkope gasten nemen durfde ik ook weer niet.
Reply
#37
Idd, hoewel Zwerev nog wel even moet winnen natuurlijk.
Reply
#38
Overdune Wrote:Klopt, maar ik heb zowaar wat meer vertrouwen in hem gekregen de laatste tijd, halve finale moet iig lukken.

En Safin 4x gekozen in de top idd en alleen André heeft Monfils, lekker! =D>

ik heb monfils toch ook mag ik hopen 8-[
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#39
Klopt idd, das een tegenvaller dan. :wink:
Reply
#40
Ad Wim Wrote:Zie dat Haggie, Andre en Arco hem ook hebben :eeeek: :razz:

Inderdaad prima voor Monfils dit, maar in Safin zag ik nou ook niet direct een gevaar. Bij Monfils is het enige gevaar Monfils zelf...

Dat in de eerste plaats. Ten tweede kan hij er ook geen drol van.
Safin was ook een klein risico maarja. Nu moet Monfils er ook maar uit.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#41
Overdune Wrote:Klopt idd, das een tegenvaller dan. :wink:

en omyaca :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#42
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Zie dat Haggie, Andre en Arco hem ook hebben :eeeek: :razz:

Inderdaad prima voor Monfils dit, maar in Safin zag ik nou ook niet direct een gevaar. Bij Monfils is het enige gevaar Monfils zelf...

Dat in de eerste plaats. Ten tweede kan hij er ook geen drol van.
Safin was ook een klein risico maarja. Nu moet Monfils er ook maar uit.

Ben ik niet met je eens, sinds RG of iets daarvoor is het gewoon behoorlijk constant wat Monfils laat zien, met een aantal goede resultaten.
Reply
#43
buurs Wrote:
Overdune Wrote:Klopt idd, das een tegenvaller dan. :wink:

en omyaca :wink:

Ok, maar ik bedoelde Monfils naast Safin.
Reply
#44
ok.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#45
Lekker Mahut, ook jij voldoet aan de verwachtingen =D>
Reply
#46
Eerste set was tot 5-0 overtuigend idd, daarna gaat het gelijk op met evenveel gewonnen games en zelfs meer breaks voor Udomchoke. Nu toch weer de break in de 2de, *5-4.
Reply
#47
Mp verkloot en weer 5-5. #-o
Reply
#48
Nou Mahut is het filnk aan het weggeven. Twee keer een break voorsprong gehad, voor de wedstrijd geserveerd, iig één mp gehad, dan in de tb van *0-5 terugkomen naar *4-5 en alsnog verliezen met 5-7. #-o
Reply
#49
Balen dat ie voor overtime gaat idd, gezien zijn drukke vorige week, maar hij lijkt het nu toch wel weer recht te trekken. Belangrijk, want Omyaca en Woerdie hebben hem niet...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#50
Nou hij pakt m dan idd, maar echt overtuigend was het niet.
Reply
#51
Ik vermoed vandaag geen tennis in Beijing. Eigen schuld, alles laat laten spelen, ja dan breekt regen je op.
Reply
#52
Gek weer daar toch...

In Bangkok is Tsonga in de TB bezig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#53
Gaat een orkaan door China..weet niet of dat bij Beijing in de buurt is...
Reply
#54
Tsonga leek tb te verspelen...*4-1 achter maar nu 4-4
Reply
#55
Rond de OS was het ook vaak zulk weer, gewoon gek klimaat volgens mij.

Dlouhy is het even flink aan het verkloten #-o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#56
Ja idd, vreemd klimaat, maar ik blijf het organisatorisch ook vreemd vinden dat alles op woensdag stond.

Hup Dlouhy =D>
Reply
#57
6-6 nu

Allez!!!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#58
poeh...Tsonga naar 6-6...kom op JO!
Reply
#59
sp tsonga
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#60
mindlight Wrote:Ja idd, vreemd klimaat, maar ik blijf het organisatorisch ook vreemd vinden dat alles op woensdag stond.

Hup Dlouhy =D>
DC hè...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: