The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




RIP Di Tommaso
#61
Keyzer Wrote:
Jansoe Wrote:
Treesong Wrote:
Dugarry Wrote:Allemaal: R.I.P. David Di Tomasso als naam? Ik doe het nu

Gedaan...

Hier ook
Reply
#62
Goede spelling, en inmidddels ook naam veranderd
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#63
Doodsoorzaak is overigens nog onduidelijk. :cry:

Hopelijk deze week in alle nederlandse stadions indrukwekkende eerbetonen, echt niet normaal dit.
Reply
#64
Peter Wrote:
Keyzer Wrote:
Jansoe Wrote:
Treesong Wrote:
Dugarry Wrote:Allemaal: R.I.P. David Di Tommaso als naam? Ik doe het nu

Gedaan...

Hier ook
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#65
Peter Wrote:Doodsoorzaak is overigens nog onduidelijk. :cry:

Hopelijk deze week in alle nederlandse stadions indrukwekkende eerbetonen, echt niet normaal dit.


ik vind het echt vaag, hoop dat er wel een oorzaak is anders kan iedereen zomaar in zn slaap overlijden... SadSad
Reply
#66
Ik denk een hartstilstand, maar we zullen het om een uur of drie definitief weten... De clubarts is op dit moment in het ziekenhuis om autopsie uit te voeren op het lichaam van David...

Topsporters hebben een dusdanig lage rustpols/hartslag tijdens hun slaap dat het hart er zomaar mee op kan houden... Wat ik wel raar vind, is dat de club het volgende meldde aan het ANP:

Quote:Een woordvoerder van de club zei dat de club overdonderd is door
het overlijdensbericht. ,,De ploeg is ineens een van zijn beste
spelers kwijt. Het is voor ons absoluut gissen naar de oorzaak. Een
ding weten we zeker; Tommaso nam geen doping.''
Reply
#67
Topsporters hebben vaak een groot hart dat in ruststand minder vaak hoeft te kloppen om het bloed door het hele lichaam te pompen. Dat schijnt het gevaar te kunnen opleveren dat het zo langzaam gaat kloppen dat de constante beweging wordt onderbroken en het "vergeet" door te kloppen. Zoiets heb ik weleens gelezen. Dat kan de 'mysterieuze' oorzaak zijn van de dood door hartstilstand van verschillende topsporters in de bloei van hun carriere.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#68
Dugarry Wrote:Ze draaien nu James Blunt - Goodbye op 3fm, hoe toepasselijk.

Ik zit nu een beetje muziek te luisteren, komt opeens Radiohead - Street Spirit voorbij, krijg ik me toch een partij kippenvel :cry:
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#69
RIP David
Make tea, not war
Reply
#70
Een jonge vent, pas 26 jaar oud
Je leest het, en krijgt het koud
Het leven is soms zo oneerlijk
Het is allemaal zo onbegrijpelijk
FC Utrecht, niet mijn favoriete elftal
Maar dat is allemaal maar voetbal
In situaties als deze zijn we eerst mens
Daarna pas voetbalfans
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
#71
joep Wrote:Toen ik 27 was, is mijn beste vriend doodgegaan aan dezelfde oorzaak. De avond ervoor nog in ons beider bandje gespeeld en opgetreden voor een uitzinnige kermis. Daarna een jaartje of 2, helemaal de weg kwijt geweest. Dit soort dingen hakt er nogal in en blijft nogal hangen als het zo dichtbij is. Daarom sterkte aan allen, die in de directe omgeving van David di Tommaso verkeerden!

Ik was 17, beste maat van me 18. Donderdagmorgen zouden we 14 dagen gaan beesten in Noordwijk, jongerencamping Dijk en Burg. Met nog een maat van ons samen, en enkele gewone goede vrienden en kennissen, die op eigen gelegenheid zouden gaan. Dinsdagavond ff lekker aan de zuip op het terrasje, wij hadden al vrij, hij nog niet. TOevallig de zaterdag ervoor naar Beverwijk geweest en terug langs Schiphol, met 5 vrienden. Op de terugweg zei die nog, volgend jaar wil ik gaan vliegen, dat heb ik nog nooit gedaan! De dinsdag avond nam ie afscheid met de woorden, morgen mijn laatste werkdag!!!

Smiddags kom ik thuis zit mn ma jankend in de keuken, mn pa had ook tranen in zn ogen. Een oom van hem had gebeld om te zeggen dat ie op zn werk gevallen was, om 12.30 was ie officieel vrij, hij viel om 12.38, daar hij nog ff een collega wilde helpen en wat wilde afmaken. Niemand heeft hem achterover zien slaan. Per helikopter is ie vervoerd. De arts vertelde 's avonds, ik ben 4x professor en weet alles op dit gebied, ik kan helaas niets meer voor hem doen. Een piepklein gaatje in zn achterhoofd, met het blote oog niet te zien...... Hij overleed die nacht, nadat ze de stekker er uit haalden en verder al klinisch dood was. Zijn horloge deed het zelfs nog steeds. Zijn vader vroeg mij later die week of ik de muziek wilde verzorgen voor zijn begrafenis, en of ik met die andere vriend samen 4 andere spelers wilde ronselen om samen in vv Nunspeet tenue de kist te dragen. 3 van de 14 vrienden zijn niet op vakantie geweest, waaronder ik, een stuk of 8 kwamen terug van vakantie voor de begrafenis en 3 zaten er in Spanje, die konden gewoon niet komen, al hadden ze wel net als een ander thuis kunnne blijven, maar das ieder zn eigen beslissing, die ik nooit zou afkeuren of goedkeuren.

Nu, 8 jaar later breng ik nog steeds 2x ene bezoek aan zijn graf, met een bloemstukje. ZIjn vader zie ik nog wel eens bij het voetbal, zijn moeder bezocht ik altijd 2x per jaar, op de laatste 2 jaar na. Ik wil dr wel weer een keer heen, dar mn broer nu vlak bij ze woont.
Reply
#72
Balthazar Wrote:Een jonge vent, pas 26 jaar oud
Je leest het, en krijgt het koud
Het leven is soms zo oneerlijk
Het is allemaal zo onbegrijpelijk
FC Utrecht, niet mijn favoriete elftal
Maar dat is allemaal maar voetbal
In situaties als deze zijn we eerst mens
Daarna pas voetbalfans

Mooi gezegd, Balthazar...
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#73
Keyzer Wrote:Ik denk een hartstilstand, maar we zullen het om een uur of drie definitief weten... De clubarts is op dit moment in het ziekenhuis om autopsie uit te voeren op het lichaam van David...

Topsporters hebben een dusdanig lage rustpols/hartslag tijdens hun slaap dat het hart er zomaar mee op kan houden... Wat ik wel raar vind, is dat de club het volgende meldde aan het ANP:

Quote:Een woordvoerder van de club zei dat de club overdonderd is door
het overlijdensbericht. ,,De ploeg is ineens een van zijn beste
spelers kwijt. Het is voor ons absoluut gissen naar de oorzaak. Een
ding weten we zeker; Tommaso nam geen doping.''

Dat vind ik niet vreemd, Keyzer. D'r zijn er genoeg die meteen het woord doping in de mond nemen. Utrecht probeert dit meteen de kop in te drukken.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#74
Ja, maar op die manier breng je mensen die niet direct aan doping dachten misschien wel weer op het idee...
Reply
#75
ik was 15 toen een vriend van me overleed die 16 was...niets is zeker in het leven...alleen de dood....
Economists do it with models...
Reply
#76
:cry: :cry:

Zó jong.
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
#77
Treurig Sad.

R.I.P.
Reply
#78
Ik moet mijn team voor deze week ook nog samenstellen. Maar ik kan er op dit moment de lol er niet van inzien. Ik heb gewoon geen zin. Ik hoop morgen dan maar en anders is het gewoon pech. Ik kan niet normaal nadenken over voetbal op dit moment.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#79
Ik vind het erg triest:p het was een goede voetballer en zo jong nog;p Verschrikkelijk gewoon :|
Reply
#80
Wat is de dood weer keihard.
Nu ff nergens zin in.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
#81
kuiper Wrote:Ik moet mijn team voor deze week ook nog samenstellen. Maar ik kan er op dit moment de lol er niet van inzien. Ik heb gewoon geen zin. Ik hoop morgen dan maar en anders is het gewoon pech. Ik kan niet normaal nadenken over voetbal op dit moment.

Zelfde hier, team leeggemaakt en alleen Di Tommaso opgesteld als aanvoerder.
Ga morgen echter wel een team maken.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#82
competitiemanager.nl Wrote:Competitie Manager
David Di Tommaso overleden

David Di Tommaso is totaal onverwacht overleden. De 26-jarige verdediger van Utrecht werd afgelopen seizoen nog gekozen tot speler van het seizoen bij de club en speelde afgelopen weekeinde nog mee in de wedstrijd tegen Ajax.

Sportdreams wil nabestaanden, spelers en medewerkers van FC Utrecht en de fans van de club heel veel sterkte wensen.

Iedereen die een boodschap kwijt wil, kan het condoleance register op de website van FC Utrecht tekenen.

Ook mooi dat SD er stil bij staat.
Reply
#83
Mukkus Wrote:
Keyzer Wrote:Ik denk een hartstilstand, maar we zullen het om een uur of drie definitief weten... De clubarts is op dit moment in het ziekenhuis om autopsie uit te voeren op het lichaam van David...

Topsporters hebben een dusdanig lage rustpols/hartslag tijdens hun slaap dat het hart er zomaar mee op kan houden... Wat ik wel raar vind, is dat de club het volgende meldde aan het ANP:

Quote:Een woordvoerder van de club zei dat de club overdonderd is door
het overlijdensbericht. ,,De ploeg is ineens een van zijn beste
spelers kwijt. Het is voor ons absoluut gissen naar de oorzaak. Een
ding weten we zeker; Tommaso nam geen doping.''

Dat vind ik niet vreemd, Keyzer. D'r zijn er genoeg die meteen het woord doping in de mond nemen. Utrecht probeert dit meteen de kop in te drukken.

ik vind het ook niet vreemd. ik denk daar ook telkens weer aan als ik van zo'n geval hoor. (alleen) in de wielrennerij gebeurt dit ook meer dan gemiddeld. ik denk dat utrecht er veel vragen over gekregen heeft en om aanvullende vragen te voorkomen op deze wijze reageert. scheelt toch weer telefoontjes en speculaties. de ontkenning op zich zegt me niet zo veel.
Reply
#84
Bumme Wrote:
Peter Wrote:
Keyzer Wrote:
Jansoe Wrote:
Treesong Wrote:
Dugarry Wrote:Allemaal: R.I.P. David Di Tommaso als naam? Ik doe het nu

Gedaan...

Hier ook

As well
Reply
#85
Ik las net dat hij een vrouw en 2 kindertjes had :cry:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#86
Bredanaar Wrote:Ik las net dat hij een vrouw en 2 kindertjes had :cry:

Dat geeft in ieder geval minder gezeur dan wanneer dat andersom was.

(edit: het maakt geen moer uit maar zover mij bekend is heeft hij een kind)
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#87
Bumme Wrote:
Bredanaar Wrote:Ik las net dat hij een vrouw en 2 kindertjes had :cry:

Dat geeft in ieder geval minder gezeur dan wanneer dat andersom was.

??
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#88
lamaar....galgenhumor...heeft ie wel vaker
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#89
Willem II - FC Utrecht uitgesteld

UTRECHT/ZEIST (ANP) - Het eredivisieduel tussen Willem II en FC
Utrecht, dat voor zaterdag 3 december stond gepland, is uitgesteld.
De voetbalbond KNVB en de clubs hebben dat besloten na het
plotselinge overlijden op dinsdag van Utrecht-speler David di
Tommaso. Een nieuwe datum is nog niet vastgesteld.
De 26-jarige Di Tomasso is onverwacht in zijn slaap gestorven.
Over de doodsoorzaak zijn nog geen bijzonderheden bekend.
Reply
#90
Heb ook al een hoop berichten met galgen(waard)humor gezien. Mij nog te vroeg, al is het wle deel van de verwerking natuurlijk.
Reply


Forum Jump: