The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Megatycoon
#1
Topic gestart voor Megatycoon, tegenhanger van F1 competitie manager.
Reply
#2
Sta nu voor de 4e keer rood. Mocht ik het niet redden dan begin ik aankomend weekend opnieuw.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#3
Weet je dat je kunt lenen bij geldmarkt onder kantoor?
Reply
#4
EB Sports Wrote:Weet je dat je kunt lenen bij geldmarkt onder kantoor?

Nee, wist ik niet, maar ik red het denk ik wel. Per ronde maak ik zo'n 2 ton winst. Heb nu inkopen gedaan voor Woensdag en ik sta 71.000 rood. Ik zit trouwens in Maastricht en m'n bedrijf heet (uiteraard) Adder
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#5
Stond 5 rondes achtereen negatief, maar nu ben ik eindelijk van de min af.
Reply
#6
ik ook. Ben trouwens wel een paar keer opnieuw begonnen. Heb nu 6 rondes gespeeld en heb inmiddels 11 toko's.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#7
Was bijna failliet, maar door de fout in de update hebben ze de backup weer teruggezet en heb ik weer hoop.
Reply
#8
Ik heb nog wel wat dingen kunnen zien, voordat de update werd teruggehaald. Ik heb een extra lening afgesloten en wat meer producten ingekocht. Zit nu in ronde 15, nivo 6 en ik heb 13 winkels ( 4 melkboer en Groente, 3 bakkers en 2 slagerijen)
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#9
Heb ook een bankoverval lopen die ik eergisteren gestart heb.
Reply
#10
Adder, was je vergeten in te kopen?
Reply
#11
Nee, bewust laten klappen. Ik ben opnieuw begonnen vandaag in Heereveen. Ik heb 'm een tijdje door laten lopen, in de hoop dat mensen mijn aandeel gingen kopen. Helaas, dat deden ze dus niet.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#12
Zelf heb ik nu 15 bedrijven en ga ik straks mijn hoofdkantoor upgraden.
Reply
#13
Zit nu in niveau 5. Aangezien ik met mijn huidige status van mijn hoofdkantoor maximaal 15 bedrijven kan beheren heb ik een upgrade voor mijn hoofdkantoor gekocht, waardoor ik na 2 ronden 25 bedrijven kan beheren. Heb nu ook aandelen van mijn eigen bedrijf op de aandelenbeurs. Hij is nu iets gezakt, omdat ik wat aandelen uitgegeven heb. Zelf heb ik ook aandelen gekocht van 8 verschillende bedrijven. (spreiding)
Reply
#14
EB Sports, graag zie ik je reactie tegemoet in dit topic:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.sportdreamzz.com/~jazz/phpBB2/viewtopic.php?p=74184#74184">http://www.sportdreamzz.com/~jazz/phpBB ... 4184#74184</a><!-- m -->

Bij voorbaat dank,
uw Matador!
Reply
#15
Gaat aardig nu, 37 toko's omzet 60 Miljoen, zit nu in ronde 30.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#16
Vandaag iets leuks gebeurd: de ramkraak in een groothandel waarin ik deelnam was gelukt. Heb daarvan goederen ontvangen die voor veel geld verkocht kunnen worden.
Reply
#17
Zo Adder je gaat hard. Ik doe hier ook al een tijdje aan mee. Zit in Utrecht met Hoijtrade. Heb dacht ik nu zo'n 27 bedrijven en ben aardig aan het groeien. Zit hoofdzakelijk in de Tankstations en de Cafe's. Zojuist in A'dam wat computerzaken opgekocht. Ben 1 keer opnieuw begonnen.
Reply
#18
Vorige maand was ik een stuk groter, maar ik moest de hele boel sluiten omdat ik een paar weken geen internet had.
Sinds afgelopen weekend weer aan het bouwen. Ik blijf alleen in H'veen (voorlopig) en ik hou mij vnl. bezig met Tank en Snack en een beetje met Drogist.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#19
Adder Wrote:Vorige maand was ik een stuk groter, maar ik moest de hele boel sluiten omdat ik een paar weken geen internet had.
Sinds afgelopen weekend weer aan het bouwen. Ik blijf alleen in H'veen (voorlopig) en ik hou mij vnl. bezig met Tank en Snack en een beetje met Drogist.

Heb nog een drogisterij in Utrecht die ik graag wil verkopen.
Reply
#20
Wtf is dit dan weer ?
Reply
#21
Fabian Wrote:Wtf is dit dan weer ?

Eeen spelletje bedrijfje spelen en/of crimineeltje spelen.

<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.megatycoon.nl">http://www.megatycoon.nl</a><!-- w -->
Reply
#22
Ook aangemeld, zit in Antwerpen met een Telecom zaak en een café.

Tevens heb ik m'n eerste criminele daad uitgevoerd, een auto gejat !
Die weer nodig is om een bank te overvallen... :lol:
Reply
#23
In Antwerpen moet je wel vanaf nivo 5 je zaken goed beveiligen, want iedereen die criminele zaken doet, gaat naar Antwerpen omdat daar de politie minimaal is.
Je kan je trouwens het beste op 1 of 2 branches richten.
Mijn ervaring in het begin was dat je de meeste winst pakt bij Groenteboeren en Slagers. Melkboeren zijn ook goed, Bakkers vallen tegen . Drogist niet aan beginnen, uik heb ze nog maar de winstmarge is erg laag.
Succes.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#24
Adder Wrote:In Antwerpen moet je wel vanaf nivo 5 je zaken goed beveiligen, want iedereen die criminele zaken doet, gaat naar Antwerpen omdat daar de politie minimaal is.
Je kan je trouwens het beste op 1 of 2 branches richten.
Mijn ervaring in het begin was dat je de meeste winst pakt bij Groenteboeren en Slagers. Melkboeren zijn ook goed, Bakkers vallen tegen . Drogist niet aan beginnen, uik heb ze nog maar de winstmarge is erg laag.
Succes.

grotendeels mee eens, echter cafe's en scootershops leveren volgens mij een hoge winstmarge op. Zit zelf met veel tankstations en sinds kort in A'dam met een 7-tal computershops, net gepromoveerd naar 4.
Reply
#25
Waar zit je met tankstations en hoeveel kost inkopen bij een fabriek in LPG?
Ik kan nl. een fabriek starten in LPG, maar het moet wel rendabel zijn :wink:
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#26
Met hoeveel zaken kun je het beste beginnen. Gelijk alles investeren en met lening 3 zaken openen. Of eerst richten op 1 zaak en dan langzaam uitbreiden.

Hoe vaak zijn de updates btw...
Heb me er nog niet heel erg in verdiept maar zie net dat er een topic over deze game was.......Had ik niet verwacht, maar dacht dus hier eventueel wat kennis vandaan te kunnen krijgen.
Reply
#27
Meteen 3 zaken beginnen. Maandag, Woensdag en Vrijdag zijn updates.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#28
thnx adder. Ik as ook op 2 markten richten en ik dacht aan de combi 1slager 2 cafe's.
Zijn er dingen die ik echt moet laten. Of dingen die ik zeker moet doen wat me veel voordeel opleverd.

Bedoel ik niet de prijs/kwaliteit verhoudingen. Maar meer dingen zoals een secretaresse aannemen/ welke ring ik de winkels moet plaatsen. Welke stad..
Reply
#29
Ik probeer bijna alles op de toplocaties te hebben.

Adder. Ik heb tankstations in 4 steden en de prijzen verschillen nogal ligt eraan wat voor kwaliteit je gaat produceren.
Reply
#30
Phoebus Wrote:thnx adder. Ik as ook op 2 markten richten en ik dacht aan de combi 1slager 2 cafe's.
Zijn er dingen die ik echt moet laten. Of dingen die ik zeker moet doen wat me veel voordeel opleverd.

Bedoel ik niet de prijs/kwaliteit verhoudingen. Maar meer dingen zoals een secretaresse aannemen/ welke ring ik de winkels moet plaatsen. Welke stad..

Ik heb de duurste secretaresse, alles A1 en ik zit in Heerenveen met alles.
Ik weet niet wat de beste stad is, ik weet alleen dat Antwerpen de criminele stad is.

[/quote]
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply


Forum Jump: