The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tokyo / Metz
#61
Ja snap ik idd. En ik verwacht meer van Ljubo dan van Tursunov eerlijk gezegd.
Reply
#62
Toch snap ik niet waarom je niet voor Llodra bent gegaan dan, zeker als je spelers durft te nemen die alles of niets zijn.
Reply
#63
Ik weet niet wat ik had bij hem, maar ik zag hem, heb hem aangevinkt en daarna nooit meer aan getwijfeld, ook niet toen hij de lastigste quali trof.
Ik weet niet waarom, maar ik verwacht heel veel van hem deze week. Goede H2H tegen Karlo, prima seizoen en kan goed indoor spelen.

Wel lullig dat ie Ascione lootte, want die had ik op zeker gehad bij elke andere tegenstander...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#64
Hmm ok, ja het is zeker de lastigste quali, maar ik ga toch uit van Tursunov deze pot. Ik vrees alleen dat Karlovic er 4-3 van gaat maken. (anders zou ik Karlo natuurlijk ook niet genomen hebben).
Reply
#65
mindlight Wrote:Toch snap ik niet waarom je niet voor Llodra bent gegaan dan, zeker als je spelers durft te nemen die alles of niets zijn.
Zo wanhopig ben ik ook weer niet. Die gozer heeft echt, muv de eerste weken, helemaal niks gepresteerd dit jaar. Verloor laatst nog indoor in Frankrijk van Middelkoop. Ik ben er te vaak in gegaan met die jongen...
Als ie nou een makkelijke loting had a la, maar ik denk dat hij best al van Feli kan verliezen.

Baal wel dat Stepanek maar 1x gekozen is, die had ik nu wel heel graag willen hebben. Ging er echt vanuit dat hij veel vaker gekozen zou zijn...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#66
mindlight Wrote:Hmm ok, ja het is zeker de lastigste quali, maar ik ga toch uit van Tursunov deze pot. Ik vrees alleen dat Karlovic er 4-3 van gaat maken. (anders zou ik Karlo natuurlijk ook niet genomen hebben).
Ik zal weer eens een gewaagde uitspraak doen (waar je me achteraf best op mag afrekenen): als Baghdatis fit blijft, verslaat ie Karlo vandaag.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#67
Maar de eerste weken van dit jaar waren dan ook wel superovertuigend. Rotterdam is geen klein toernooitje. Tsja, verlies tegen Middelkoop is idd niet best, maar zegt natuurlijk ook niet alles.
Reply
#68
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Hmm ok, ja het is zeker de lastigste quali, maar ik ga toch uit van Tursunov deze pot. Ik vrees alleen dat Karlovic er 4-3 van gaat maken. (anders zou ik Karlo natuurlijk ook niet genomen hebben).
Ik zal weer eens een gewaagde uitspraak doen (waar je me achteraf best op mag afrekenen): als Baghdatis fit blijft, verslaat ie Karlo vandaag.

Ben ik met je eens. Ik hoop dat Baghdatis dus niet fit is.
Reply
#69
mindlight Wrote:Maar de eerste weken van dit jaar waren dan ook wel superovertuigend. Rotterdam is geen klein toernooitje. Tsja, verlies tegen Middelkoop is idd niet best, maar zegt natuurlijk ook niet alles.
Tja, maar die 1e weken zijn alweer ruim een half jaar achter ons. Ik kijk dan toch liever naar recente vorm.
En Stepanek was in die 1e weken ook heel goed...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#70
Ai, sp gemist net door Dima. TB nu...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#71
Ook dat is waar, maar ik ga natuurlijk niet en Step en Llodra nemen. Plus dat Llodra Stepanek recentelijk Wink nog verslagen heeft.
Reply
#72
Tjonge, en dan verkloot Tursu de TB volledig ](*,)
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#73
Hij lijkt het te repareren.
Reply
#74
Nou, dat was maar heel tijdelijk hoor. Wat een gezeik dit joh :letitallout:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#75
Idd, wel heel erg slecht dit.
Reply
#76
Als die Ascione nou nog iets gepresteerd had de laatste weken...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#77
Wel meteen de break, nou hop!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#78
Nu wel de break.
Reply
#79
Kijk, 5-1, dat lijkt er meer op. Hij serveert nog steeds wel matig...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#80
Ascione laat dit natuurlijk lopen. Derde set zal weer spannender zijn.
Reply
#81
Ik neem aan dat ie het bij 0-2 nog niet liet lopen. Daarna is het op service geweest...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#82
Tursu pakt de tweede set, lekker. Nu door!
Reply
#83
Het werd 0-4... En ik denk het wel als je de eerste set geen breakkans gehad hebt, maar we moeten het maar afwachten. Ik denk 6-4 Tursu ofzo.
Reply
#84
mindlight Wrote:Het werd 0-4... En ik denk het wel als je de eerste set geen breakkans gehad hebt, maar we moeten het maar afwachten. Ik denk 6-4 Tursu ofzo.
Ja, dat zeg ik dus. Het was 0-2, toen brak Tursu voor de tweede keer en serveerde zelf naar 0-4. Toen zou Ascione het kunnen laten lopen, maar juist toen pakte hij nog 2 games...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#85
Ja ok zit wat in, maar gezien het verloop deze set, heeft hij blijkbaar toch nog wel de kracht.
Reply
#86
Het gaat nog niet echt makkelijk voor Tursu. :|
Reply
#87
kom op tursu. Niet verkloten dit. Dat mag echt niet.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#88
Oooo, Haggeman heeft hem ook, dan moet het goed komen!

Zelf goed blijven serveren en hopen op 1 zwakke game van Ascione [-o<
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#89
Ascione mist 3 bp ](*,)
Reply
#90
Pfff, dat was even schrikken. Deel nu die mentale tik uit!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: