The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tokyo / Metz
#91
Ik ben er helemáál niet gerust op. :x
Reply
#92
Ai, na die 0-15 verwacht je hier toch een break...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#93
Iedere keer komt Tursu maar weer achter in z'n game, kom nou eens op man!
Reply
#94
Juist niet, Ascione geen moment in de problemen deze set.
Reply
#95
Ja oke, maar Ascione is hier het kleintje, die het maar even vol moet zien te houden. Bij Tursunov verwacht ik gogme en ervaring, wat hem uiteindelijk de overwinning moet opleveren...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#96
Maar je kent Tursunov inmiddels toch ook wel beter dan dat? :lol: Undecided
Reply
#97
4-4, doe het nu want ik geen zin in deuce-games op 4-5 of 5-6.
Reply
#98
mindlight Wrote:Maar je kent Tursunov inmiddels toch ook wel beter dan dat? :lol: Undecided
Dat is waar, maar hij sleept er toch regelmatig een lastig potje uit, dus hij kan het wel...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#99
Eerste df van Ascione, hij voelt de spanning!
Reply
En meteen de tweede, hier komt een geweldige choke aan. :razz:
Reply
Hup, en 2 bp's. Doe het!
Reply
Nog 1 over, kom op nou Dmitry!
Reply
GODVER!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Allebei weg, sjongejonge..
Reply
Bp #3.. [-o<
Reply
Nou, 3x scheepsrecht dan...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hakkuh
Reply
Juist, daar is de zwakke servicegame van Ascione en het gogme van Dima, precies op het goede moment :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat een choke, geen enkele df tot nu toe en dan ineens twee. Maar wel lekker! :razz:

Nu nog wel even afmaken Tursu..
Reply
Dammit, zo voorspelbaar, en toch zo kut dit.
Reply
En hij wint het eerste punt eens voor de verandering. =D>
Reply
Nu is het ineens wel voorspelbaar?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
30-0
Reply
3 mp's
Reply
Hup, en een lovegame. =D>
Reply
Hoppa, lekker dit \Big Grin/

Het zijn pas 3 punten, maar iig die Ascione er ook af en Chucho is ook te doen natuurlijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Nu is het ineens wel voorspelbaar?

mindlight Wrote:Het werd 0-4... En ik denk het wel als je de eerste set geen breakkans gehad hebt, maar we moeten het maar afwachten. Ik denk 6-4 Tursu ofzo.

Ja, Ascione was dan wel geen moment in de problemen, je weet dat als hij een 0-40 mist en het einde van de wedstrijd naderbij komt, hij het lastiger en lastiger gaat krijgen.
Reply
Ik doelde meer op dat ik zei dat ik een break verwachtte na die 0-40 gemist te hebben en dat jij toen zei "juist niet", omdat Ascione nog niet in de problemen geweest was.
We zaten allebei goed in deze: jij met de 6-4, ik met de voorspelling dat Ascione nog wel 1 zwakke game zou hebben en dat Tursunov hem er op zijn ervaring uit zou slepen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nu mijn tweede troef, allez PHM!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En meteen de break, PHM heeft er zin an. =D>
Reply


Forum Jump: