The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tokyo / Metz
klasse tursu! Trots op je! Onderling duel gewonnen met buurs, dat het de eerste van velen mag zijn deze week! (soeda telt niet :wink: )
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
PHM gaat het maken deze week.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
hanescu gaat het maken deze week. phm verliest in drie.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Nee, Gulbis is niet af te stoppen. :razz:
Reply
Dubbele break. =D>
Reply
6-0 PHM. :razz:
Reply
Calleri wordt iig geen probleem voor PHM, zoals Buurs dacht :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat een prutser die Calleri, kost me de poll vrees ik. PHM nu erg netjes, maar dat wisselt bij hem gelukkig per wedstrijd.
Reply
Wat een pandoering, erg sterk van PHM.
Reply
En hop, 10-0 :Big Grin
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Toch nog een gamepje, wel zo netjes tegenover je landgenoot :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En we gaan gewoon door met troeven strooien, hup Ljubo!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
hup hanescu
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Meteen de break. Tja, te verwachten...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
\Big Grin/
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Mooie keus Haggie, heb ook nog over Hanescu getwijfeld, zag hem wel 8 ptn halen. Ljubo eraf zou ook prima zijn, toch 9x gekozen, o.a. door Arco, Buurs, Woerdie en Ad.
Reply
Jeetje, je hebt Hanescu ook nog zelf Hag =D>

Neemt niet weg dat Soeda stom is natuurlijk Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ljubo er idd af, prima.

Mathieu ook soepel door, lijn goed doorgetrokken na de eerste set, aan de score te zien.
Reply
:Big Grin hanescu :Big Grin
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
mooie keuze Haggie =D>

kut van Ascione Icon_evil
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Mathieu moet dubbelen met Devilder, dat zal gezellig worden. :razz:
Reply
karlo slaat geen aces en wordt dus gebroken #-o
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
En ja hoor, zoals verwacht, opgave van Baghdatis...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Simon #-o

Ik had wel gezien dat hij nooit een eerste ronde gewonnen heeft daar, maar met deze vom moest dat toch lukken. :|
Reply
Mwa Mahut was erg goed vorige week natuurlijk.

Mahut :-({|=
Reply
En Simon is het hele jaar al goed. Gewoon een enorme verrassing dit, zeker die 1-6 in de derde set.
Reply
Heb je gelijk in. Maar totaal verrassend vind ik dit niet.
Reply
Ik vind dit ook wel een verrassing. Ik had Simon tot op het laatste moment, toen toch maar Seppi genomen vanwege zijn veel makkelijkere loting :o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tsonga speelt \Big Grin/
Reply
dat is maar goed ook dat hij speelt.

Het is nu wachten op tursu voor de tweede ronde partij. Bij winst sta ik weer virtueel 1e :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: