The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Moskou / Wenen / Stockholm
#1
huta galung speelt kwalificaties in wenen.

1e ronde tegen crivoi en daarna tegen giraldo/karol beck voor een plek in het hoofdtoernooi

karol beck leeft dus ook nog
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#2
Altijd lastig, zo'n week met 3 toernooien, maar daarom des te interessanter. Hier gaat weer behoorlijk wat verschil gemaakt worden.
Reply
#3
dit zijn idd de leuke weken.

hopen dat er op maandag niet teveel gespeeld wordt.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#4
Gaat het lukken met de organisatie komende week, Chiel?
Reply
#5
huta galung verliest in 3 sets Icon_evil
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#6
En wat voor een week! Twee 4tjes en een 5je. Hier worden inderdaad in de regel de verschillen gemaakt, kan zomaar een verschil van 100 punten gaan worden tussen een goede en slechte week, dus alles ligt nog open :o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#7
Aangezien chiel nog niks van zich heeft laten horen en het al zondag is heb ik alvast het spelerbeheer gedaan. Nu moet ik helaas weg maar mochten chiel vanmiddag nog niks van zich hebben laten horen kan iemand anders misschien de lotingen invoeren?
Reply
#8
Mac Wrote:Aangezien chiel nog niks van zich heeft laten horen en het al zondag is heb ik alvast het spelerbeheer gedaan. Nu moet ik helaas weg maar mochten chiel vanmiddag nog niks van zich hebben laten horen kan iemand anders misschien de lotingen invoeren?

Ik wilde dat ook al doen, maar ik dacht laat ik nog even wachten, mss doet Chiel het keurig tijdens de laatste finale zodat de db daarna open kan. Ik houd het wel in de gaten, als er na de eerste set bij Tursu-PHM nog geen nieuwe toernooien aangemaakt zijn doe ik het wel.
Reply
#9
Ik heb iig alvast de medailles gedaan voor deze week, dus dat hoeft niet meer te gebeuren.
Reply
#10
Ow, hier zijn we bezig. Is mijn vraag van het FTM-forum ook gelijk beantwoord.

Dan wil ik nu best de lotingen invoeren, als iemand kan bevestigen dat het op de volgende manier moet:
- toernooi aanmaken
- driemaal
- spelers per toernooi invoeren
Reply
#11
Ik ben nu al bezig, dus niets doen ajb.
Reply
#12
Overdune Wrote:Ik ben nu al bezig, dus niets doen ajb.

Prima, sluit het wel even af. In ieder geval bedankt voor het werk (ook Mac). Als ik nog wel wat kan doen, dan hoor ik het graag.

M'n excuses trouwens dat ik niets heb laten horen, maar zowel vandaag als gister niet thuis geweest. Was zodoende van plan vanmiddag even alles te regelen voor de volgende FTM-week.
Reply
#13
Lotingen zijn ingevoerd. Ik had Stockholm en Moskou aangemaakt zonder eerst spelers in te voeren in de veronderstelling dat ik dat bij '1ste ronde aanpassen' kon doen, maar dat kan niet als er niks is ingevuld. Ik heb ze alsnog ingevoerd met iets andere namen. Kan jij de lege toernooien van Stockholm en Moskou verwijderen Mac?
Reply
#14
De database is open!
Reply
#15
Het klopt toch dat we met een maximum budget van EUR 12500 werken? Dat maakt deze week nog eens extra interessant, met twee 4'tjes en een 5'je.
Reply
#16
Ja, dat klopt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#17
Overdune Wrote:Lotingen zijn ingevoerd. Ik had Stockholm en Moskou aangemaakt zonder eerst spelers in te voeren in de veronderstelling dat ik dat bij '1ste ronde aanpassen' kon doen, maar dat kan niet als er niks is ingevuld. Ik heb ze alsnog ingevoerd met iets andere namen. Kan jij de lege toernooien van Stockholm en Moskou verwijderen Mac?

En dan mss de namen die er nu zijn voor Moskou en Stockholm weer terug veranderen, want het is geen gezicht zo.
Reply
#18
Volgens mij staan er bij Moskou en Wenen nu de punten voor een 4 met 64-schema, terwijl het 32-schema's zijn.
Reply
#19
Hmm, dat lijkt erop idd. Bij het aanmaken van een nieuw toernooi is 32 de default, dus daar ben ik sowieso niet aan geweest. Voor de rest kan ik ook niet bedenken wat ik fout gedaan zou hebben. Mss is de combinatie van een 4 toernooi met 32 deelnemers niet bekend?
Reply
#20
dat zou wel kunnen ja alhoewel ik dacht dat ik die laatst had toegevoegd, pas het wel even aan

edit: die namen kan ik helaas niet meer aanpassen
Reply
#21
En zie ook mijn eerdere posts, mss kan je die lege toernooien deleten en de namen van de huidige (Moskou en Stockholm) aanpassen?
Reply
#22
lege toernooien zijn weg, namen kan ik helaas niet meer aanpassen
Reply
#23
Ok, top Mac.

Jammer van die namen, had ik beter een _ kunnen toevoegen of zo, ipv dit. Sad
Reply
#24
Ik vind de toernooien van deze week trouwens niet bijzonder sterk bezet voor categorie 4 en 5, of ligt dat aan mij?
Reply
#25
De week na Madrid is het wel erg. Daar speelt de hele top 63, op Nadal (1), Djokovic (3), Ferrer (5), Stepanek (29), Monfils (30), Moya (49) en Hewitt (60) na.
Reply
#26
Ik wil jullie vast laten weten dat dit weer teamkeuzes gemaakt gaan worden op basis van veeeeel bier... Hakkuh
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#27
Als je weer iemand neemt, die er al uit ligt, kom ik je halen Haggeman!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#28
Whehe, ik hoop op een AO achtig team, waarbij maar 3/4 budget gebruikt is Big Grin

Mijn team staat al, maar wat een lastige week is dit..
Reply
#29
Ik wacht nog wel even de uitslagen af, al moet ik wel al om 19 uur weg...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#30
Hmm ja vandaag niet al te boeiende partijen gelukkig, en ik ben er dan ook niet al te zeer van afhankelijk.
Reply


Forum Jump: