The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TMS Madrid 2008
#31
Wereldpunt van Simon, hele lange rally. mp #3
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#32
hoeveel kansen ze beide missen
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#33
maak het nu maar af Gilles!!!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#34
En Simon wint hem, gunstig voor de poll.

Andreev verdiende het op basis van het spel, Simon op basis van constance en vechtlust.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#35
Gaat de poll Sad
Reply
#36
Je weet de loting nog niet Johan Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#37
Dat is waar inderdaad.. Maar de meeste zijn voor Simon gegaan en de rest zal veel hetzelfde zijn ben ik bang...
Reply
#38
Fish was volgens mij ook nog wel belangrijk, en die had je wel goed...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#39
Mijn troeven zijn ingevuld, laat de actie maar beginnnnnnen!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#40
federer, nadal, djoko of geen van drie? :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#41
Nadal sowieso niet, 7000 vind ik te gortig
Reply
#42
En Nadal gaat ook niet winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#43
Fish pakt Nadal al. Geen top 3 hier.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#44
Wat een rust hier.

Klopt ook wel, Buurs komt alleen als zijn spelers winnen :wink:
En de rest denkt allemaal een winnend team te maken, maar uiteindelijk sla ik deze week weer toe!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#45
ik ben net 5 min. thuis van verjaardag.

moet nu dus snel een team maken... :|

heb je nog tips, haggie? :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#46
buurs Wrote:ik ben net 5 min. thuis van verjaardag.

moet nu dus snel een team maken... :|

heb je nog tips, haggie? :8:

nalbi gaat 't weer maken. :wink:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#47
Mooie verschillen! Murray en Djoko eruit dus!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#48
Voorspelling:

Nadal-Djoko
Murray-Federer

Net zoals de US Open dus. En net als de US Open zie ik Nadal niet in de finale en Federer weer als winnaar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#49
Berdych knalt Schüttler eraf met 6-1 6-2. =D> Op naar Nalbi. Icon_twisted
Reply
#50
Ad Wim Wrote:Voorspelling:

Nadal-Djoko
Murray-Federer

Net zoals de US Open dus. En net als de US Open zie ik Nadal niet in de finale en Federer weer als winnaar.

En dan kies je Djoko ipv Federer :-k
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#51
meteen een belangrijke wedstrijd met gael zometeen. Beetje volgen op mijn mobiel zo in de file op de A12Sad..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#52
Monfils mag er wel meteen uit, voor de rest niet echt belangrijke potten voor mij.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#53
Haggie Wrote:meteen een belangrijke wedstrijd met gael zometeen. Beetje volgen op mijn mobiel zo in de file op de A12Sad..

Succes Haggie, 21 km! =D>
Reply
#54
Hoezo krijgt Fognini trouwens in godsnaam een WC? :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#55
Dat vroeg ik me ook af idd. Ferrero is nu pissed omdat hij over het hoofd was gezien voor de 3 wc's. Omdat Moya, die eerst ook een wc zou krijgen, zich door afzeggingen alsnog automatisch plaatste, hebben ze die wc alsnog aan Ferrero aangeboden, maar die is nu zo over de zeik dat hij geweigerd heeft. Die wc is nu naar Montanes gegaan.
Reply
#56
Zal wel ergens een akkoordje zijn met het management, want normaliter zijn het altijd de Spanjaarden die een WC krijgen...

Granollers breakt PHM trouwens cry
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#57
En PHM verliest gewoon de set van Granollers Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#58
Monfils heeft er ook zin in, 6-2 *3-0. Hij heeft je toch echt in de maling genomen Omyaca. :wink:
Reply
#59
gael super! Niet gekozen door buurs en omyaca..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#60
Fognini is natuurlijk ook niks. Monfils greep wel weer naar z'n knie net...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: