The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM 2009
#31
kuiper Wrote:Ik zit er inderdaad sterk over na te denken om maar eens weer een poging te wagen. Ik weet nu dat ik die druk op maandag eigenlijk niet echt mis, maar soms kriebelt het toch wel weer.

Ik heb een beetje hetzelfde. Het kriebelt wel, maar ik weet dat ik de meeste weken onvoldoende tijd zal hebben om echt serieus voor de top 5 mee te doen. Voor spek en bonen meespelen en 20e eindigen (of lager) van de 30 daar pas ik voor. Ik ben erg druk met werk en activiteiten daarnaast momenteel en daar zie ik voorlopig even geen verandering in komen. Dus ik sla in ieder geval nog één jaar over.
Reply
#32
Zou jammer zijn Tampie, ik heb begrepen dat je ooit TM gewonnen hebt en zo iemand willen we er graag bij natuurlijk. Je kunt trouwens met 2 gemiste weken nog in de top 5 eindigen hoor. :wink:
Reply
#33
Ja idd Tampie, erg jammer. Hopelijk kriebelt het straks nog wat harder.
Reply
#34
Hup tampie!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#35
Ik heb hetzelfde als Tampie. Ben vrijdag bijna altijd vrij en doe daarom weer mee aan Competitiemanager. Op maandag ga ik wel wat deadlines missen verwacht ik en dan doe je niet serieus genoeg mee imo.( of ik vraag Ad om m'n team te maken dan :wink: ).

Mijn voornaamste argument om wel mee te doen is om die vreselijk pedante Buurs wat concurrentie te geven, want als ik er 1 een dergelijke titel misgun, dan is hij het wel.... Icon_evil
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#36
alleen ik denk niet dat JIJ mij concurrentie kan geven :wink:

dus ga gewoon lekker iets anders doen op maandag.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#37
Alleen op basis van deze reactie van Buurs moet je gewoon meedoen Tripplexxx. We zullen die jongen eens laten zien dat iedereen een concurrent is....
Reply
#38
dat is de insteek ook van mij dat hij meedoet.

maar hij durft niet :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#39
Lijkt mij alleen maar leuk als er meer mensen meedoen!
Zelf weet ik nog niet zeker of ik weer meedoe. Ben namelijk het grootste gedeelte van de maand januari weg, en dat is niet erg praktisch zo in het begin van het seizoen.
Reply
#40
Natuurlijk wederom van de partij. Tim-army is ook present
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#41
Timmy! =D>

Je kunt zeggen wat je wilt, maar toch 5 medailles waavan 3 weekoverwinningen.
Reply
#42
omyaca Wrote:Lijkt mij alleen maar leuk als er meer mensen meedoen!
Zelf weet ik nog niet zeker of ik weer meedoe. Ben namelijk het grootste gedeelte van de maand januari weg, en dat is niet erg praktisch zo in het begin van het seizoen.

Het ligt eraan wanneer we beginnen. Ik kan me voorstellen dat we gewoon weer met de AO starten, anders moeten er rond de jaarwisseling teams gemaakt gaan worden en dat is mss lastig voor een hoop mensen. In dat geval hoef je in januari maar 1x een team te maken.
Reply
#43
De eerste tennisweek (Adelaide/Doha en Chennai) begint pas op maandag 5 januari dus ik denk dat we makkelijk dan kunnen beginnen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#44
Ok, dan is het veranderd denk ik, dit jaar begonnen ze al op 1 januari (of een dag eerder zelfs). Ik zou het ook leuker vinden hoor, als we de toernooien vóór de AO ook meenemen.
Reply
#45
Ja precies. Vanaf het begin tot het eind. Buurs kan het denk ik niet 2 weken langer volhouden :Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#46
Overdune Wrote:Ok, dan is het veranderd denk ik, dit jaar begonnen ze al op 1 januari (of een dag eerder zelfs). Ik zou het ook leuker vinden hoor, als we de toernooien vóór de AO ook meenemen.

Ja ik ook idd, hopelijk alle weken.
Reply
#47
Als we met de eerste week gelijk beginnen, kan ik dat team nog net zelf maken zie ik nu. Dan mis ik dus alleen die week daarna en de AO. Dat vind ik nog wel overkomelijk, als jullie tenminste accepteren dat ik mijn teams door een ander laat maken. :wink:
Reply
#48
omyaca Wrote:Als we met de eerste week gelijk beginnen, kan ik dat team nog net zelf maken zie ik nu. Dan mis ik dus alleen die week daarna en de AO. Dat vind ik nog wel overkomelijk, als jullie tenminste accepteren dat ik mijn teams door een ander laat maken. :wink:

je snapt dat de AO mijn specialiteit is.. :-"
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#49
Volgend jaar ook weer van de partij. Eens zien of het in de totaalstand dan wat beter gaat dan dit jaar. Gelukkig kan het niet heel veel slechter. :wink:
Reply
#50
Even een schopje omhoog.

Het lijkt me slim dat we voor het einde van de Masters Cup al een beslissing nemen over wanneer we volgend jaar starten met FTM. Ik kan me van vorig jaar namelijk nog herinneren dat december erg stil was op het forum, vandaar.

Mijn persoonlijke voorkeur heeft het om het hele jaar te doen, te beginnen dus met Adelaide/Doha.
Reply
#51
mee eens!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#52
MIjn voorstel zou dan zijn, dat degene die later instappen (tot aan de AO) 100% van de minimum-score krijgen. Dat maakt dat je dan nog niet kansloos bent. Tenzij ze zelf al wat anders geregeld hebt natuurlijk.
Reply
#53
Prima André, dat lijkt me helemaal een top-plan!
Reply
#54
Afgaande op de laatste weken hier op het forum, kunnen we natuurlijk ook een stemming houden of we Buurs uberhaupt nog als deelnemer willen volgend seizoen :wink:

Ach, we hebben vast nog wel een behoefte aan een figurant :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#55
hoe kun je bij mij nou spreken van een figurant, als jij 427 punten op mij achter staat :eeeek:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#56
We kunnen zeggen wat we willen, maar dankzij Buurs zijn er nu wel meer mensen geinteresseerd in de ontknoping van FTM. :wink:
Reply
#57
Jij en Andre zorgen voor de eindzege, ik voor de complete verrassing..... :-"
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#58
Ik zou in 2009 wel willen meedoen als het mag.
Reply
#59
Introduceer je zelf eens Cornholio, wel leuk om te weten wie er mee zou gaan doen natuurlijk Wink

Als je andere alias Binaural is, is verdere introductie overbodig :-({|=
Reply
#60
cornholio heeft als ik t me goed herinner ook jarenlang aan de mvgame meegedaan toch?
Reply


Forum Jump: