The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Basel / Lyon / St. Petersburg
#1
Huta Galung verliest met 7-6 3-6 3-6 van Dlouhy en plaatst zich niet voor Basel. De Bakker speelt straks nog voor een plaats in het hoofdtoernooi van Lyon, maar moet tegen Mannarino, dus ik vrees dat hem dat niet gaat worden.
Reply
#2
Oleksandr Dolgopolov jr. is helaas ook uitgeschakeld Sad
Reply
#3
Sergei Bubka jr., zoon van, heeft nog altijd kans zich te plaatsen voor zijn eerste ATP toernooi.
Reply
#4
Bubka redt het niet, De Bakker inmiddels begonnen en heeft al 2 bp's gemist. 2-2 nu.

Edit1: en het 4de bp is raak, *4-3 De Bakker.

Edit2: na een gemist sp op 5-3* pakt Thiemo alsnog de eerste set met 6-4. =D> Maar 5 puntjes afgestaan op eigen service en 0 bp's tegen.
Reply
#5
Eerste set gewonnen. Tweede set 1-2 op service. De Bakker serveert sterk. Nog geen breakpoints tegen gehad.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#6
lees volgende keer eerst even de reactie van overdune :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#7
de forumidioot Wrote:lees volgende keer eerst even de reactie van overdune :wink:

Ik vermoed dat Overdune tegelijk zijn bericht aan het editten was toen ik mijn bijdrage typte...
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#8
kansloze harry Wrote:
buurs Wrote:lees volgende keer eerst even de reactie van overdune :wink:

Ik vermoed dat Overdune tegelijk zijn bericht aan het editten was toen ik mijn bijdrage typte...

ik had dat bericht van od al paar minuten eerder gelezen en dan kom jij nog een keer.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#9
Mijn geëdite bericht stond er idd al even.

Maar belangrijker: De Bakker op 4-4 en 0-30. Een breakje zou lekker zijn.

Edit 16:40 :wink: : 2 bp's!
Reply
#10
bakker gaat serveren voor de partij =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#11
En dan z'n eerste bp tegen van de partij. :|
Reply
#12
Deuce, kom op Thiemo!
Reply
#13
En weer bp.

En 5-5. Kop erbij houden, je bent gewoon beter!
Reply
#14
Nu zelf weer 2 bp's, een weg door een ace. Als hij deze pakt geeft hij het niet meer weg denk ik.

Edit1: en deuce.

Edit2: weer bp - deuce - bp - deuce - bp - deuce - gp - deuce - bp..en *6-5! =D>
Reply
#15
15-0 met een ace

30-0

3 mp's
Reply
#16
Hij doet het 6-4 7-5. =D>
Reply
#17
Morgen tegen Giraldo voor een plek in het hoofdschema tegen Muller, Soderling, Seppi of Gasquet.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#18
Ik dacht dat hij er al was. #-o Dan had Bubka dus ook nog een rondje gemoeten. Maar Giraldo moet te doen zijn!
Reply
#19
Prima overwinning op die thuisspelende Fransman. Die Mannarino is ook een 88' er en de man in vorm.

Nu zou je zeggen dat die Giraldo ook te doen moet zijn, maar daar de laatste maanden pakken de Nederlanders goede overwinningen om een ronde later van een lager geklasseerde speler te verliezen.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#20
De Bakker-Giraldo is nu bezig, *3-3 40-40. Giraldo al 11 punten gemaakt op de service van De Bakker, maar geen bp gehad.

Edit: Thiemo naar 4-3*, na alsnog 3 bp's tegen gehad te hebben.
Reply
#21
1e set verloren 5-7 Sad
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#22
5-7 0-4 #-o
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#23
en meteen *0-4 in de tweede, dit gaat hem niet meer worden vrees ik. Sad
Reply
#24
Tripplexxx Wrote:Nu zou je zeggen dat die Giraldo ook te doen moet zijn, maar daar de laatste maanden pakken de Nederlanders goede overwinningen om een ronde later van een lager geklasseerde speler te verliezen.

:cry:
Reply
#25
Tussenstand Tursunov-Hrbaty: 1-6 1-4. :eeeek:
Reply
#26
Btw, ik dacht dat Verkerk quali's zou spelen voor Basel?! Hij is niet in de draw terug te vinden..
Reply
#27
Overdune Wrote:Tussenstand Tursunov-Hrbaty: 1-6 1-4. :eeeek:

1-6 1-6 cry
Reply
#28
Overdune Wrote:
Overdune Wrote:Tussenstand Tursunov-Hrbaty: 1-6 1-4. :eeeek:

1-6 1-6 cry

Zag het net staan. Jammer dat deze pot nu al gespeeld is. Kunitsyn staat er zkr in, nu kan hij vaker gekozen worden :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#29
Schüttler-Kunitsyn gaat ook al gespeeld worden, de winnaar daarvan zal iedereen hebben dus.
Reply
#30
Ljubo stond met 5-2 voor in de tweede set en lijkt het nu te verkloten. Het is echt mis met die jongen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: