The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TMS Parijs 2008
#31
Elikian Wrote:Nee, je moet de set waarin de persoon opgeeft tellen als "naar de winnaar". Als daarmee de partij beslist zou zijn dan telt het.

Dus als Safin nu opgeeft dan wint Monaco daarmee zijn tweede set en telt het mee.
Als Monaco nu out-of-the-blue opgeeft, dan zou het 1-1 zijn in sets en is de partij niet afgelopen. Dan zou het niet meetellen.
(zou voor de monaco pollers belachelijk zijn: zij hadden voorspeld dat hij de betere zou zijn, en het zou ineens tellen voor de mensen die Safin als de sterkere gedacht hadden).

Ah, op die manier. Was in de domme veronderstelling dat de wedstrijd pas meetelde als er in de derde set zou worden opgegeven. Bedankt voor de uitleg, Eli!
Reply
#32
Pfff, die kut Baghdatis. Had ie dan niet gewoon in de 1e set op kunnen geven?! Icon_evil

Bolelli is wel weer gunstig voor Betfair, net als Monaco trouwens, maar die moet het nog wel even afmaken...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#33
Je bent ineens flink aan het wedden Ad, of vertel je het nu alleen vaker?
Reply
#34
Nee, de laatste weken idd een stuk meer. Komt omdat er weer toernooien op de livestream bij Betfair te zien zijn en dan kom ik gewoon vaker op die site, en ga automatisch meer wedden. Doen ze wel goed dus.

Vooral in de 1e rondes is het altijd leuk, want dan heb je leukere quotes. In latere rondes is het vaak niet zo interessant meer. En als ik bovenaan in de poll kan staan, moet ik ook wel wat geld ermee kunnen verdienen Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#35
Safin eraf :lol: \Big Grin/
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#36
JUAN!
Wat heeft je dat opgeleverd? Moest best een redelijke quote geweest zijn
Reply
#37
waarschijnlijk rond de 3 euro

maar als ad er maar 2 euro opzet, schiet het niet erg op natuurlijk :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#38
Ik denk dat Ad er 5 euro op gezet heeft.
Reply
#39
Ik snap die Simon niet hoor, hij is half vertieft van de laatste 2 toernooien en kan alle rust gebruiken bij het zich proberen te plaatsen voor de TMC, en dan staat hij in Parijs vrolijk te dubbelen. :roll:
Reply
#40
Elikian Wrote:JUAN!
Wat heeft je dat opgeleverd? Moest best een redelijke quote geweest zijn
2.7

10 euro op gezet, dus wel prima. Helaas had ik ook Baghdatis, Ginepri en Karlovic dus niet zo'n geweldige dag. Heb vanavond ook nog PHM, kreeg 2.4 terwijl ie in mijn ogen gewoon duidelijk favoriet is.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#41
PHM lijkt de tb eerst set te gaan verliezen Ad. Sad
Reply
#42
Ad dacht dat PHM vorige week het toernooi zou winnen :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#43
Sp Andreev, maar het is wel weer op service nu.
Reply
#44
buurs Wrote:Ad dacht dat PHM vorige week het toernooi zou winnen :lol:

Kap er nou eens mee om steeds weer iets proberen uit te lokken, heeft totaal geen zin dit.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#45
We zijn los, hup Kohllie en Ouanna =D>
Reply
#46
youzhny mist direct 3 bp ](*,)
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#47
Break Kohlschreiber Hakkuh
Reply
#48
Hup Kolenschep! =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#49
En 6-1 Kolenschrijver =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#50
Nooit in twijfel =D>
Reply
#51
youzhny al 5 bp gemist #-o
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#52
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.justin.tv/live24sports">http://nl.justin.tv/live24sports</a><!-- m -->

of via myp2p.nl even een geschikte mediaplayer vinden
Reply
#53
buurs Wrote:youzhny al 5 bp gemist #-o

Youzhny nog geen bp weggewerkt \Big Grin/
Reply
#54
nu wel \Big Grin/
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#55
Maar hij heeft nog geen bp gepakt :-({|=
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#56
Overdune Wrote:Ik snap die Simon niet hoor, hij is half vertieft van de laatste 2 toernooien en kan alle rust gebruiken bij het zich proberen te plaatsen voor de TMC, en dan staat hij in Parijs vrolijk te dubbelen. :roll:
Goede training
Reply
#57
Klasse Kohl! =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#58
Kohllie Hakkuh :-({|=
Reply
#59
Nu eraf tegen Ferrer. =D>
Reply
#60
Dat lijkt me toch niet [-(
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: