The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "" - Line: 1584 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1584 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "useravatar" - Line: 6 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "userstars" - Line: 11 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 11 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Voetbalelftal weekend weg
#31
Jansoe Wrote:Goedkoop, weinig last (mijn ervaring iig) van huilende kleine kinderen


Jansoe, wat klopt hier niet?
Reply
#32
Vret Mien Gras Wrote:
Scumpie Wrote:Leende is ook aan te raden.. Vlakbij valkenswaard.. Wat op zaterdagavond erg gezellig is!

Dank je, ik heb het even opgezocht en dat is geen verkeerde locatie lijkt mij.

EDIT:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.riestenblik.nl">http://www.riestenblik.nl</a><!-- m -->
Er zijn zelfs paardenstallen :lol: :lol:

is echt een prima lokatie.. Heb er twee jaar gezeten.. Is 10 minuutjes met de taxi naar valkenswaard centrum, eerst even lekker bowlen en daarna de kroeg in.. Of een discotheek, keus genoeg! en die brabanders sporen allemaal niet :eeeek:
* Winnaar eerste HB cup!
* Winnaar vierde Forum Liga!
* CM: #79
Reply
#33
Dommel Wrote:
Jansoe Wrote:Goedkoop, weinig last (mijn ervaring iig) van huilende kleine kinderen


Jansoe, wat klopt hier niet?

Ik zou het niet weten, Dommel. Misschien kun jij het me uitleggen.
Reply
#34
Jansoe, ik denk dat ze juist last van jou hadden omdat je steeds huilend naar je mammie vroeg...
Reply
#35
Matador! Wrote:Jansoe, ik denk dat ze juist last van jou hadden omdat je steeds huilend naar je mammie vroeg...

:lol:
<º))))><carptackle a way of life><((((º>
roken is dodelijk maar je mening uiten is nog veel dodelijker

[url=http://www.komterug.nl/docroot/img/fotos/hendrikman_teamweek3.jpg]Team Week 37[/url]
Reply
#36
Ey jongens, beetje respect voor Jansoe graag! =D>
Reply
#37
Matador! Wrote:Jansoe, ik denk dat ze juist last van jou hadden omdat je steeds huilend naar je mammie vroeg...


Idd, dat bedoelde ik dus. Jansoe, waarom snap jij zulke eenvoudige verwijzingen niet?
Reply
#38
Hop!

Zijn er nog meer ideeen jullie te binnen geschoten?



(ps, ook hier weer een discussie tussen Dommel en zijn eigen kloontje)
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#39
Misschien kun je damen met Jansoe een weekendje weg. Dat zal me een knalfeest worden :!: Confused
Reply
#40
vret, wat is het geworden?

ben nu ook aan het zoeken voor een weekend, maar voor een wat kleinere groep (13 man) en het liefst ook een plaats waar veel kapot kan, al zie ik ons ook weer geen plee's slopen :razz:

dat idee van scumpie ziet er wel goed uit, maar er staan geen prijzen bij op de site.. hoeveel is dat ongeveer?
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
#41
ps. weet er nog iemand een soortgelijk iets in omgeving Utrecht?
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
#42
Scumpie Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:
Scumpie Wrote:Leende is ook aan te raden.. Vlakbij valkenswaard.. Wat op zaterdagavond erg gezellig is!

Dank je, ik heb het even opgezocht en dat is geen verkeerde locatie lijkt mij.

EDIT:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.riestenblik.nl">http://www.riestenblik.nl</a><!-- m -->
Er zijn zelfs paardenstallen :lol: :lol:

is echt een prima lokatie.. Heb er twee jaar gezeten.. Is 10 minuutjes met de taxi naar valkenswaard centrum, eerst even lekker bowlen en daarna de kroeg in.. Of een discotheek, keus genoeg! en die brabanders sporen allemaal niet :eeeek:

Wat was er mis met de Brabanders?
Aiolos unleash your torn
Reply
#43
Brabant de gekste!!! (iig de gezelligste)
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#44
Aukinho Wrote:vret, wat is het geworden?

ben nu ook aan het zoeken voor een weekend, maar voor een wat kleinere groep (13 man) en het liefst ook een plaats waar veel kapot kan, al zie ik ons ook weer geen plee's slopen :razz:

dat idee van scumpie ziet er wel goed uit, maar er staan geen prijzen bij op de site.. hoeveel is dat ongeveer?

Als de organisatie de locatie heeft bepaald dan horen wij (medespelers) het nog niet, pas een paar weken vooraf. Ik wou de jongens die het moeten organiseren een beetje helpen met behulp van jullie.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#45
Aukinho Wrote:vret, wat is het geworden?

ben nu ook aan het zoeken voor een weekend, maar voor een wat kleinere groep (13 man) en het liefst ook een plaats waar veel kapot kan, al zie ik ons ook weer geen plee's slopen :razz:

dat idee van scumpie ziet er wel goed uit, maar er staan geen prijzen bij op de site.. hoeveel is dat ongeveer?

absoluut niet duur! Ik meen mij te herinneren dat wij met een mannetje of 20/25 waren en dat ik voor het weekend 80 tot 100 Euro kwijt was. Maar stappen in Valkenswaard is zeker de moeite! :razz:
* Winnaar eerste HB cup!
* Winnaar vierde Forum Liga!
* CM: #79
Reply
#46
Dommel Wrote:Misschien kun je damen met Jansoe een weekendje weg. Dat zal me een knalfeest worden :!: Confused

Met Jansoe is het altijd feest! Het hele weekend sjoelen, ezeltje prik en sterretjes afsteken! :razz:
Reply
#47
Geen voetbalelftal weekend, maar een vriendenweekend in december. Ik geloof dat we naar zandvoort gaan. Is daar iets te beleven? iemand tips? (b.v. qua stappen)
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#48
Ekslem Wrote:Geen voetbalelftal weekend, maar een vriendenweekend in december. Ik geloof dat we naar zandvoort gaan. Is daar iets te beleven? iemand tips? (b.v. qua stappen)

Ze schijnen daar een mooi strand te hebben....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#49
Mukkus Wrote:
Ekslem Wrote:Geen voetbalelftal weekend, maar een vriendenweekend in december. Ik geloof dat we naar zandvoort gaan. Is daar iets te beleven? iemand tips? (b.v. qua stappen)

Ze schijnen daar een mooi strand te hebben....

hehe, brrrrr, potje voetballen smidaags op het strand kan natuurlijk altijd!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#50
Ekslem Wrote:Ik geloof dat we naar zandvoort gaan. Is daar iets te beleven?

Nee helaas. Helemaal niets. Al kun je natuurlijk wel lekker racen daar :8:
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
#51
Dit weekend naar De Hengelhoef geweest in Belgie.. In tegenstelling tot Duinrell in het laagseizoen vorig jaar stonden er nu niet veel lege huisjes + wat andere studenten om ons heen, maar gezinnen.. Zo'n 12 uur na aankomst konden we weer vertekken Icon_evil
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
#52
Aukinho Wrote:Dit weekend naar De Hengelhoef geweest in Belgie.. In tegenstelling tot Duinrell in het laagseizoen vorig jaar stonden er nu niet veel lege huisjes + wat andere studenten om ons heen, maar gezinnen.. Zo'n 12 uur na aankomst konden we weer vertekken Icon_evil

:lol: , gajes
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#53
hehehe wij zijn afgelopen juni ook naar België geweest, center parcs net over de grens bij valkenswaard.

Daar konden we ook bijna na nacht 1 van het park af, gelukkig mochten we blijven na onze welgemeende excuses.

We kwamen terug met de taxi van 1 of andere gare jambersdiscotheek daar, stappen uit de taxi, ik betaal die taxi, terwijl ik aant betalen ben jatten de jongens die op de achterbank zaten 3 wieldoppen van die mercedes-uit-1933-taxi :lol: Dat ging nog wel maar vervolgens moest ik me huissie in en we hadden 2 huisjes. Die lui met wie ik was sliepen in het andere huisje en ik had geen sleutel van mijn huisje maar der waren er al wel een paar aan het tukken binnen dus ik loop (lees: waggel) naar me huisje en ga daar een beetje op de ramen staan beuken dat ik er in wil... ik denk nog wat duurt het toch lang toen er ineens een boze belg voor het raam stond :eeeek: :lol: :oops: #-o

Ik zeg hooooooooooooo en rechts omkeert naar het goede huisje, volgende dag natuurlijk excuses aangeboden maar toen hadden ze het al gemeld en nog erger...die man zat daar met z'n hoogzwangere vrouw en dochtertje van 3 :oops:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#54
Bovenstaande doet mij denken aan mijn voetbalweekendje in Egmond:

Tijdens het eten had ik bij het buffet een hele makreel meegenomen om deze s'nachts in het bed van onze aanvoerder te leggen, die in de kamer naast mij sliep.
Hij sliep inderdaad in de kamer naast ons maar niet in de kamer rechts waar ik rond een uurtje of vier met die makreel kwam aanzetten................daar sliepen twee 75+ die een klaverjas weekendje hadden..................

Het is goed afgelopen en mede dankzij de visschotel die wij dit stel de volgende dag hebben aangeboden konden we allemaal in het hotel blijven........
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#55
:lol:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#56
IN het weekend van 27 tot en met 30 januari gaan wij een weekendje Maastricht onveilig maken. :8:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#57
Moeders houdt de kinderen binne, want jansoe gaat speelgoed stelen Tongue
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#58
harry_bierdop Wrote:hehehe wij zijn afgelopen juni ook naar België geweest, center parcs net over de grens bij valkenswaard.

Daar konden we ook bijna na nacht 1 van het park af, gelukkig mochten we blijven na onze welgemeende excuses.

We kwamen terug met de taxi van 1 of andere gare jambersdiscotheek daar, stappen uit de taxi, ik betaal die taxi, terwijl ik aant betalen ben jatten de jongens die op de achterbank zaten 3 wieldoppen van die mercedes-uit-1933-taxi :lol: Dat ging nog wel maar vervolgens moest ik me huissie in en we hadden 2 huisjes. Die lui met wie ik was sliepen in het andere huisje en ik had geen sleutel van mijn huisje maar der waren er al wel een paar aan het tukken binnen dus ik loop (lees: waggel) naar me huisje en ga daar een beetje op de ramen staan beuken dat ik er in wil... ik denk nog wat duurt het toch lang toen er ineens een boze belg voor het raam stond :eeeek: :lol: :oops: #-o

Ik zeg hooooooooooooo en rechts omkeert naar het goede huisje, volgende dag natuurlijk excuses aangeboden maar toen hadden ze het al gemeld en nog erger...die man zat daar met z'n hoogzwangere vrouw en dochtertje van 3 :oops:

Wij hadden wellicht ook beter een of andere gare disco kunnen bezoeken. Gewoon in het huisje gebleven, met de nodige klachten van omwonenden tot gevolg. Toen zaterdagmorgen de sjef ons eruit kwam zetten trof hij een leeg huisje (we waren zwemmen) aan met een kapot bed, een kapotte bank, drie kapotte tafels, gat in de muur en overal mayo, curry en lege bierflesjes.. zelden zal er iemand zo enthousiast een zwembad zijn binnengestorm, scheeuwende waar de groep uit Utrecht was Icon_twisted
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
#59
Jansoe Wrote:IN het weekend van 27 tot en met 30 januari gaan wij een weekendje Maastricht onveilig maken. :8:

Ben ik afgelopen januari een weekendje geweest, super! Nu gaan we Winterswijk, of all places, onveilig maken met 20 personen. Het weekend ervoor met 18 vrienden naar A'dam, Rembrandt Residence.

De voetbalweekendjes zijn altijd leuk, reserveren onder de naam van de korfbal cq. postzegelverzamelaarvereniging en alleen herrie maken buiten het hotel! Al lukt dat natuurlijk niet altijd. 1998 tikken op de ramen naar leuke dames in Maastricht, raam kapot, bovenop een BMW van 2 vrij boze duitse nichten. 1999 (zelfde hotel maastricht, lam en 18 jarig dat ik was) stond er op een bordje Bij brand (met hele kleine letters) hier drukken, dus ik druk... Brandweer voor de deur, alle gasten, op onze kamers na naar buiten. Maakten ze onze deuren los, hadden we voor de fun nog even 144 wc rollen uitgerold in de kamer van onze buren (hoorden ook bij onze groep btw). 8 vuilniszakken vol, waarna we ook niet meer welkom waren. Het feit dat ook de politie arriveerde daar er zo'n 6 winkelwagentjes in de tuin van het hotel stonden deed er op dat moment niet meer toe. 2000 en 2001 waren erg rustig!!! 2002, Groningen, hotel 1 stoel door de ramen nadat mn broertje en en maat bukte toen iemand dat ding voor de lol op ze wilde gooien. Hotel 2, het simplon jeugdhotel.... een ramp! De slaapzaal met 20 bekende, maar ook onbekende mensen na het stappen om 07.15 volgespoten tot iedereen en nat, en wakker was. Het mooie was dat de pinbetaling niet goed gegaan is, en dat die slimme Harry in dat hotel, stoned als een garnaal, dat niet in de gaten had en het bonnetje netjes afscheurde en mee gaf. (Er stond zo'n regel op van betaling niet gelukt, betaal op andere manier........) 2003 Arnhem en Sneek, erg leuk, hotels waarbij vooral het matige meubels het moesten ontgelden. 2004 haddenw e een taxi contest. Met 21 mensen een taxi bestellen of eentje pakken op de standplaats, en dan wie het eerst de afstand vanaf Meppel naar onze villa in steenwijk afgelegd had. erg leuk, vooral toe er door de smalle toegangswegen een ware opstopping op het binnenterrein, met als gevolg 3 taxi's op elkaar (niet hard). Afgelopen jaar stond alleen de ambulance voor de deur. Maat van ons wkon geen taxi krijgen en besloot 112 te bellen daar hij het zo benauwd had. Hij hoopte dat deze hem wel wilde behandelen en af wilde zetten bij het hotel waar we zaten. Dit ging hem 450 kosten, waarna hij zich weer een stuk beter voelde en toch maar besloot te gaan lopen. De politie van Boxtel vond zijn plan minder amusant dan wij het vonden. Het vroor die nacht zeker 5 graden.......
Reply
#60
Quote:maar ook onbekende mensen na het stappen om 07.15 volgespoten
:eeeek:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply


Forum Jump: