The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennis Elbow
#61
Raar Haggemans, dat dit niet gewoon lukt :-k
Reply
#62
LET THE GAME BEGIN \Big Grin/
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#63
Ad Wim Wrote:Ik heb gevraagd om flink meer tegenstand, maar win nog steeds 6-2.

83% 1e services, met een gem snelheid van 188, wel aardig toch?
Hoe vraag je om meer tegenstand?
Reply
#64
Nu wel, heb mailtje binnen. Wat raden jullie aan? Club of meteen Junior beginnen? Club is wel net zo leuk he?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#65
welk sublevel?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#66
Club is echt heel simpel na een uurtje. Ik begin vanavond opnieuw met junior.
Reply
#67
Ah oke.. dan begin ik Junior!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#68
en sublevel gewoon max Smile
Reply
#69
jullie maakten me nieuwsgierig.

maar wat een baggerspel :lol:

ik won mijn 1e potje zonder training of wat dan ook met 6-1...
ik verloor de 1e game om even te kijken hoe het ging.

hebben jullie weleens een tennisspel op de playstation of wii (topspin) gespeeld?

dat is echt 30x beter.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#70
Thnx Buurs voor de bevestiging dat dit een leuk spel is, mensen zouden nog gaan twijfelen, maar dit moet voldoende zijn :-({|=
Reply
#71
dit was geen aanval.

maar de graphics en de besturing zijn bagger.

daarom mijn vraag of jullie wel eens een tennisgame op een playstation of wii hebben gespeeld?
(en dan niet het gratis spel bij de wii meegerekend :wink: )
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#72
Kan er nog niks van...of rechtdoor of als ik naar de hoeken sla gaat hij uit
Reply
#73
There we go: Ad ingemaakt Smile

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://home.hetnet.nl/~elikian/ad.jpg">http://home.hetnet.nl/~elikian/ad.jpg</a><!-- m --> Smile

Tis wel echt 100x lastiger tegen iemand die ook met 200 per uur serveert.
Reply
#74
Graphics zijn misschien niet het supertof, maar ik vind dit juist een goed spel omdat de playability zo goed is. Ik vind de besturing echt geweldig. Je kunt heel veel met zo'n bal.
Reply
#75
Was behoorlijk duidelijk ja, als had ik op 2-3 nog wel een bp Wink

Maar ik vrees dat mijn draadloze verbinding het niet trekt, want hij schokte behoorlijk Sad
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#76
Elikian Wrote:Graphics zijn misschien niet het supertof, maar ik vind dit juist een goed spel omdat de playability zo goed is. Ik vind de besturing echt geweldig. Je kunt heel veel met zo'n bal.

ga maar eens spelen met een joystick :wink:

dat is veel fijner spelen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#77
Elikian Wrote:There we go: Ad ingemaakt Smile

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://home.hetnet.nl/~elikian/ad.jpg">http://home.hetnet.nl/~elikian/ad.jpg</a><!-- m --> Smile

Tis wel echt 100x lastiger tegen iemand die ook met 200 per uur serveert.

Zullen we keer spelen?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#78
Ik moet nu weg, maar morgen heb ik wel tijd. Maar anderen zullen vast wel kunnen spelen Wink
Reply
#79
Hoe sla je een bal normaal van het midden naar de zijkanten? Eerst pijltjes gebruiken en dan Windows teken indrukken of vice versa?
Reply
#80
Eerst moet je lopen zodat je op de goeie plek staat. Dan je slag toets (default geloof ik ctrl, alt of windows, welke je wilt), en dan mikken. Hoe eerder je op de goeie plek staat, hoe meer tijd je hebt om op de slag knop te drukken, en hoe langer je daarop drukt, hoe zuiverder je slaat.
Reply
#81
eerst teken
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#82
Elikian Wrote:There we go: Ad ingemaakt Smile

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://home.hetnet.nl/~elikian/ad.jpg">http://home.hetnet.nl/~elikian/ad.jpg</a><!-- m --> Smile

Tis wel echt 100x lastiger tegen iemand die ook met 200 per uur serveert.
Nou, de revanche is genomen, en hoe, 6-1! :o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#83
En daarna choket meneer op 5-3 effe weg, en vervolgens in de tiebreak een dubbele minibreak weg te geven.
7-6(6) CHOKER!!

En de partij daarna weer op 5-3 het niet af kunnen maken ... CHOKER: 7-6(4)

Maar ik zat hier dan ook als een echte Hewitt met een Vuist COMONNN te roepen.. Geweldige potten Ad, thanks Smile

6-2 1-6 7-6 7-6 Wink
Reply
#84
En de vijfde win ik dan wel weer met 6-3, duidelijke overwinning, gevolgd door weer een duidelijke overwinning van Eli. Leuke potten inderdaad, goed aan elkaar gewaagd.

Ben nog niet helemaal overtuigd van het spel, kijk het nog even aan...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#85
wie wil er een pot knallen?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#86
Ben nu aan het werk, hoop vanavond tijd te hebben om een tennislesje te verzorgen :8:
Reply
#87
Is er iemand hier trouwens, die het netspel al goed beheerst? Ik vind dat maar lastig.
Reply
#88
Haggie Wrote:wie wil er een pot knallen?
Vanmiddag Hag, ben nu effe niet thuis.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#89
Prima!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#90
Ben ook aan het werk, maar vanavond lust ik jullie rauw Smile
En inderdaad, netspel vind ik nog erg lastig, ik doe vrijwel alleen baselinen Smile

Allermoeilijkste is retourneren .. tegen de pc in die futures serveren ze met 140 ofzo... 200 is echt wel andere koek!
Reply


Forum Jump: