The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




PSV-Fenerbahçe
#1
Beasley wrs niet fit; Afellay wel.

Thuis moet je ze gewoon kunnen pakken, middelmatig ploegje dat al uitgeschakeld is voor de 2e ronde. Als ze hier niet van winnen zijn ze terecht niet door.

Mooi scenario is natuurlijk PSV-Fenerbahçe 1-1 en AC Milan-Schalke '04 0-1, maar dat is wel dermate zenuwslopend dat van mij beide wedstrijden in 3-0 mogen eindigen!
Reply
#2
0-4 einde oefening
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#3
1-2
Reply
#4
Kunnen Ajax en PSV al tegen elkaar geloot worden in de 2de ronde? Of is er nog een 'twee-teams-uit-hetzelfde-land-mogen-niet-tegen-elkaar-regel'?
En wordt er meteen voor het hele verdere toernooi geloot of alleen 1/8ste finales? :roll:
Ask me no questions, And I'll tell you no lies
Reply
#5
Peter Wrote:Mooi scenario is natuurlijk PSV-Fenerbahçe 1-1 en AC Milan-Schalke '04 0-0, !

Als eindstanden zal dat idd niet verkeerd zijn.
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#6
Peter Wrote:Beasley wrs niet fit; Afellay wel.

Mooi scenario is natuurlijk PSV-Fenerbahçe 1-1 en AC Milan-Schalke '04 0-0, maar dat is wel dermate zenuwslopend dat van mij beide wedstrijden in 3-0 mogen eindigen!

Wat is hier mooi aan dan, dat psv er uit ligt? Dan kunnen ze beter met 8-1 verliezen..
Reply
#7
Kwiet Wrote:Wat is hier mooi aan dan, dat psv er uit ligt? Dan kunnen ze beter met 8-1 verliezen..

Dat is natuurlijk gelul. Met een gelijkspel hebben ze uefa cup, met een verlies hebben ze niets.
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#8
Jansoe Wrote:
Kwiet Wrote:Wat is hier mooi aan dan, dat psv er uit ligt? Dan kunnen ze beter met 8-1 verliezen..

Dat is natuurlijk gelul. Met een gelijkspel hebben ze uefa cup, met een verlies hebben ze niets.

Met gelijkspelletje en zege schalke is PSV ook door.
Reply
#9
Schalke gaat niet winnen en PSV ook niet, ze mogen blij zijn met UEFA-cup. Meer hoort ook niet als je slechts 1 goede wedstrijd speelt in de CL...
Reply
#10
Matador! Wrote:Schalke gaat niet winnen en PSV ook niet, ze mogen blij zijn met UEFA-cup. Meer hoort ook niet als je slechts 1 goede wedstrijd speelt in de CL...

Je hoeft niet altijd goed te spelen om een ronde verder te komen en het te verdienen. Ajax speelt al jaren slecht in de CL maar verdienen het ook wel om een ronde verder te komen. Als je kijkt naar bepaalde teams zoals Praag, Thun, Rosenborg, Anderlecht, Brugge, Artmenia Bratislava, Rapid Wien en Olympiakos, dan is het meer dan terecht dat PSV (ook Ajax) een ronde verder komt want die hebben er meer te zoeken dan de teams die ik net heb opgenoemd.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#11
Ik zie een drama aankomen :oops: . PSV domineert, krijgt kansjes, maar blijft lang 0-0. Nog meer drukken, counter 0-1 en helemaal niets :cry:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#12
Als je dat 'voelt', moet je geld inzetten op het tegenovergestelde, dat werkt ! :wink:
Reply
#13
Fabian Wrote:Als je dat 'voelt', moet je geld inzetten op het tegenovergestelde, dat werkt ! :wink:

hehe. Ik heb wel vaker zo'n gevoel met PSV en CL en vaak komt het anders uit (behalve schalke en fen uit dan :8: ). Maar het gaat morgen dus goed komen!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#14
1-0
Farfán, PSV door.
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
#15
Hup PSV ! Hoop echt voor ze dat ze winnen maar mocht dat niet zo zijn dat zal ik heel snel kunnen overschakelen op "Groeten uit de Championsleague" of "Helemaal niets in Eindhoven".
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#16
Vooruit met die geit !
Bangkok resident.
Reply
#17
makkelijke 2-0
Reply
#18
Voorafgaand aan de Champions Leaguewedstrijd PSV-Fenerbahçe zal een minuut stilte worden gehouden ter nagedachtenis aan de overleden Frits Philips. De spelers van de Eindhovense club zullen met rouwbanden aantreden.
Reply
#19
Zo... effe een meier op de Turken gezet... :waf:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#20
Why? tell me why! tell me why !
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#21
Bumme Wrote:Why? tell me why! tell me why !

Twee vliegen in één klap! PSV gaat smadelijk ten onder én we hebben plus minus 700 ballen te verbrassen in Duitsland! :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#22
Vanaf wanneer zal het los gaan in Eindhoven ? Zet nu uw centen in ? Voor de wedstrijd, tijdens (na het kabaal tijdens de minuut stilte) of erna ?


:wink:
Reply
#23
staat Frits spits?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#24
Bumme Wrote:staat Frits spits?


:lol:
Reply
#25
Fabian Wrote:1-2

Hoop btw wel dat ze winnen, zou wel mooi zijn! 2 clubs door in de CL en maybe 2 in de Uefa!
Gaat goed zo, de laatste 2 seizoenen...!!

Maar ik heb er gewoon een slecht gevoel over. (Ik zet dus geen geld op Fener, maar op p$v :wink: )
Reply
#26
Zolang ze maar niet verliezen. Gelijkspel is beter voor de financiën en de finale van de UEFA-Cup is in Eindhoven, dus met een gelijkspel kan ik ergens ook nog wel leven.
Reply
#27
Peter Wrote:Zolang ze maar niet verliezen. Gelijkspel is beter voor de financiën en de finale van de UEFA-Cup is in Eindhoven, dus met een gelijkspel kan ik ergens ook nog wel leven.

Spannend heh! :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#28
Mini lijnrechter =D> =D> =D> =D>
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#29
vrouwelijke grens dat wordt lachen :Big Grin
Economists do it with models...
Reply
#30
Als de nood het hoogst is, is er altijd Philip Cocu ! =D>
Bangkok resident.
Reply


Forum Jump: