The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Feyenoord-PSV
#1
Kwam dit op het feyenoordnetwerk tegen:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.freewebs.com/psviskut/">http://www.freewebs.com/psviskut/</a><!-- m -->

Jammer dat ze er pas 23 hebben met toppers als:
- Farfan alleen maar schwalbes maakt
- Jan Vennegoor of Hesselink gewoon een sukkel is
- Eindhoven gewoon een boerengehucht is
- "Simply the best" gewoon een kutnummer is
- Guus Meeuwis en Pieter van den Hoogenband fan van PSV zijn
- ze altijd geluk hebben: penalty tegen Ajax, penalty tegen NAC Breda (Farfan = duitser)

Onjuistheden als:
- ze al 5 jaar hetzelfdee uitshirt hebben
- er bij het kampioensfeest maar 5000 man staan
- ze gewoon kut spelen maar toch steeds winnen
- ze een lomp publiek hebben dat alleen maar "Boeren! Boeren!" kan roepen
- zonder geld van philips is niets meer dan een roda of twente voorstellen

En tegenstrijdigheden als:
- ze kunnen zelf geen spelers opleiden
- de jeugd van PSV alleen maar marocs voortbrengt

:roll:

Misschien kunnen de forummers die site helpen om tot 10 juist redenen te komen? Smile


Wat de wedstrijd betreft: saaie 0-1. Goal Alex! Smile
Reply
#2
ja, denk ook dat psv de nul kan houden en dat ze wel een keer minimal scoren dankzij die Duitser... ik bedoel Peruviaan!
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.nec-nijmegen.nl">http://www.nec-nijmegen.nl</a><!-- w -->

"Daar aan de boorden van de Waal, ligt de oude Keizerstad"

Viva Barreto!Edje, alvast bedankt!
Reply
#3
ondanks zijn duikelingen vind ik hem echt een topspeler
Economists do it with models...
Reply
#4
Farfan zit in de tas bij Snoyl. :Big Grin
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#5
Wel een hele stoere site trouwens :cry:
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
#6
Het motto is dus:
100 redenen waarom psv kut is.....

Dan heb ik er nog wel 1:

psv is ''famous for not travelling''. Ook zondag in de kuip maar 1 vakkie vol. :Big Grin Icon_evil :Big Grin
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#7
centre court Wrote:psv is ''famous for not travelling''. Ook zondag in de kuip maar 1 vakkie vol. :Big Grin Icon_evil :Big Grin

Tsja.. voor potjes tegen Feyenoord lopen wij natuurlijk allang niet meer warm in Eindhoven. :wink:
Reply
#8
centre court Wrote:Het motto is dus:
100 redenen waarom psv kut is.....

Dan heb ik er nog wel 1:

psv is ''famous for not travelling''. Ook zondag in de kuip maar 1 vakkie vol. :Big Grin Icon_evil :Big Grin

Ik durf na de UEFA Cup een paar jaar geleden niet meer in de Kuip te komen Icon_evil
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#9
Wat is je toen zo tegengevallen dan?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#10
centre court Wrote:Wat is je toen zo tegengevallen dan?

Ik denk de rode kaart voor von Bommel :razz:
Make tea, not war
Reply
#11
centre court Wrote:Wat is je toen zo tegengevallen dan?

Heb het hier al eerder vermeld. Achteraf geweldig dat ik er bij ben geweest. Geweldige sfeer en geweldige vreugde explosie van de kuip bij de 1-1. Ik kon op het moment zelf echter wel door de grond zakken.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#12
Jantje deed neit veel fout dat seizoen, maar die bal had ie in de tribune moeten rammen. Dan had ik 'm vastgehouden tot de extra tijd om was.... Icon_evil

Wraak!! Dit vraagt om een mooie duik van Jefferson! :wink:
Reply
#13
Hmm.. Ooijer,Cocu,Afellay,Alex,Farfan,Reiziger,Beasley,Vayrynen,Ball,de Jong.. allemaal (nog) pijntjes.. ik denk dat Ooijer en Alex maar eens uit mn team ga halen morgen. :|
Reply
#14
Peter Wrote:Hmm.. Ooijer,Cocu,Afellay,Alex,Farfan,Reiziger,Beasley,Vayrynen,Ball,de Jong.. allemaal (nog) pijntjes.. ik denk dat Ooijer en Alex maar eens uit mn team ga halen morgen. :|

Begin jij je al in te dekken Icon_question
Make tea, not war
Reply
#15
Riekki Wrote:
Peter Wrote:Hmm.. Ooijer,Cocu,Afellay,Alex,Farfan,Reiziger,Beasley,Vayrynen,Ball,de Jong.. allemaal (nog) pijntjes.. ik denk dat Ooijer en Alex maar eens uit mn team ga halen morgen. :|

Begin jij je al in te dekken Icon_question

Nee ik denk wel dat we winnen, want onze reserves zijn mi net zo goed als bijna alle basisspelers van Feyenoord met uitzondering van Kuyt en Kalou. Ik ben niet zo kapot van Paauwe, Ostlund, Bahia, Greene, Pardo, Boussaboun enz. Vrees de k2 echter wel natuurlijk, nu de belangrijke spelers allemaal kwakkelen denk ik wel dat Feyenoord een x kan scoren. Ga nu maar voor Koné en Simons ofzo ipv Alex en Ooijer.

Denk overigens wel dat Farfan en Cocu allebei iig een helft kunnen spelen. Beetje risico moet kunnen, na Feyenoord toch een makkelijk programma tot de winterstop, dan kunnen we ze wel een maandje missen.
Reply
#16
Competitie: Eredivisie
Datum: 11 / 12 / 2005
Lokatie: Stadion Feijenoord| Rotterdam| Ned
Arbitrage: Temmink

Aan de scheids zal het iig niet liggen zondag, toch waf? :razz:
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#17
EJR Wrote:Competitie: Eredivisie
Datum: 11 / 12 / 2005
Lokatie: Stadion Feijenoord| Rotterdam| Ned
Arbitrage: Temmink

Aan de scheids zal het iig niet liggen zondag, toch waf? :razz:

Zal je weer net zien... :waf:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#18
Wordt net zo'n pot als vorig jaar...
Bangkok resident.
Reply
#19
Peter Wrote:
Riekki Wrote:
Peter Wrote:Hmm.. Ooijer,Cocu,Afellay,Alex,Farfan,Reiziger,Beasley,Vayrynen,Ball,de Jong.. allemaal (nog) pijntjes.. ik denk dat Ooijer en Alex maar eens uit mn team ga halen morgen. :|

Begin jij je al in te dekken Icon_question

Denk overigens wel dat Farfan en Cocu allebei iig een helft kunnen spelen. Beetje risico moet kunnen, na Feyenoord toch een makkelijk programma tot de winterstop, dan kunnen we ze wel een maandje missen.

Icon_twisted Daar zou je wel eens van een koude kerstmis thuis kunnen komen :wink: ! (om er maar eens een verkeerd maar wel passend spreekwoord tegen aan te gooien)
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#20
harry_bierdop Wrote:
Peter Wrote:
Riekki Wrote:
Peter Wrote:Hmm.. Ooijer,Cocu,Afellay,Alex,Farfan,Reiziger,Beasley,Vayrynen,Ball,de Jong.. allemaal (nog) pijntjes.. ik denk dat Ooijer en Alex maar eens uit mn team ga halen morgen. :|

Begin jij je al in te dekken Icon_question

Denk overigens wel dat Farfan en Cocu allebei iig een helft kunnen spelen. Beetje risico moet kunnen, na Feyenoord toch een makkelijk programma tot de winterstop, dan kunnen we ze wel een maandje missen.

Icon_twisted Daar zou je wel eens van een koude kerstmis thuis kunnen komen :wink: ! (om er maar eens een verkeerd maar wel passend spreekwoord tegen aan te gooien)

NEC is toch die club waar de spitsen altijd geblesseerd zijn en het wachten is op een dikke nederlaag omdat ze al zo lang nipt winnen met ietwat gelukkig de 0 houden? :wink:
Reply
#21
Vanwaar die knipoog Petertje?
Reply
#22
Niet helemaal met je eens maar het is wel logisch dat PSV weer gaat winnen in de Goffert! NEC doet het altijd slecht tegen PSV, bijna nooit een stuntje ofzo!

Laatste (en enige geloof ik) overwinning die ik me kan herinnerren was het geloof ik het 1e jaar in de nieuwe goffert! NEC stond stijf laatste 7 gespeeld, 1 punt en PSV stond eerste met 21 uit 7 (of 19 uit 7)! Het regende verschrikkelijk die dag, NEC maakte de eerste helft 1-0 (Wie anders als JackyGoal natuurlijk), 2e helft haalt Nikiforov de doorgebroken De Gier neer en krijgt rood, uit die vrije trap maakte Anton Janssen de 2-0... de 2-1 maakte niets meer uit =D> !

Ergens staat me ook nog bij dat we 2 x 2-0 voor hebben gestaan. 2 Seizoen terug, verloren we alsnog met 2-3! En ik dacht 1 of 2 jaar voor de overwinning hierboven... 2 x renfurm destijds, het werd toen nog 2-2 :lol: !

Voor de rest alleen 0-3, 0-4, 1-4, 0-5, 1-5 :roll:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#23
centre court Wrote:Het motto is dus:
100 redenen waarom psv kut is.....

Dan heb ik er nog wel 1:

psv is ''famous for not travelling''. Ook zondag in de kuip maar 1 vakkie vol. :Big Grin Icon_evil :Big Grin

ik heb er ook nog 1

PSV is kut omdat de aanhang toch maar niet het veld op rent nadat ze net een hek hebben geforceerd
Reply
#24
Frits Wrote:
centre court Wrote:Het motto is dus:
100 redenen waarom psv kut is.....

Dan heb ik er nog wel 1:

psv is ''famous for not travelling''. Ook zondag in de kuip maar 1 vakkie vol. :Big Grin Icon_evil :Big Grin

ik heb er ook nog 1

PSV is kut omdat de aanhang toch maar niet het veld op rent nadat ze net een hek hebben geforceerd

Dan geef je ze nog te veel eer, dat hek was al los :wink: !
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#25
Ja maar dat komt omdat Eric iedereen tegenhield!!!! :razz:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#26
Frits Wrote:
centre court Wrote:Het motto is dus:
100 redenen waarom psv kut is.....

Dan heb ik er nog wel 1:

psv is ''famous for not travelling''. Ook zondag in de kuip maar 1 vakkie vol. :Big Grin Icon_evil :Big Grin

ik heb er ook nog 1

PSV is kut omdat de aanhang toch maar niet het veld op rent nadat ze net een hek hebben geforceerd


ja bij Feijenoord zijn de "supporters" slimmer bezig, en daardoor vlogen ze gelijk uit de uefa cup, omdat ze in een leeg stadion moesten spelen.
Bangkok resident.
Reply
#27
Bredanaar Wrote:Ja maar dat komt omdat Eric iedereen tegenhield!!!! :razz:

Nee, het kwam omdat alle stoere pubers in de gaten kregen dat ze een stadionverbod kregen en dus op het laatste moment inhielden, om te redden wat er te redden viel.
Reply
#28
Matador! Wrote:
Bredanaar Wrote:Ja maar dat komt omdat Eric iedereen tegenhield!!!! :razz:

Nee, het kwam omdat alle stoere pubers in de gaten kregen dat ze een stadionverbod kregen en dus op het laatste moment inhielden, om te redden wat er te redden viel.

Jij was erbij?
Reply
#29
Zo zou je het wel kunnen zeggen. Die wedstrijd toevallig opgenomen, omdat ik het niet live kon zien en dus meerdere keren dat stukje gezien. Die koppies van die supporters die plotseling op het veld stonden en dachten 'kut dit kost me een stadionverbod' en als een gek weer terug wilden. Onvergetelijk =D> !
Reply
#30
Sukkels zijn het. Blijf dan gewoon meteen achter het hekje, zoals het hoort. Dat ding staat er immers niet voor niets. Nog meer respect voor de engelse fans, zonder hekken en grachten gewoon of the pitch blijven. ZO nu en dan een halve zool of een streaker om het leuk te houden!
Reply


Forum Jump: