The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




AFC Ajax - PSV
waf Wrote:
Treesong Wrote:
waf Wrote:dat er rotterdammers kapot gingen niet.

Dat was dan ook een ongelukje van Duitse kant. Het vergassen van miljoenen joden echter niet [-(

dus een dode die per ongeluk dood is is minder erg dan een dode die bewust doodgemaakt is? 8-[

Een bewuste goal is toch ook mooier dan een per ongeluk over de lijn rollende frommelgoal? :razz:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
waf Wrote:
Treesong Wrote:
waf Wrote:dat er rotterdammers kapot gingen niet.

Dat was dan ook een ongelukje van Duitse kant. Het vergassen van miljoenen joden echter niet [-(

dus een dode die per ongeluk dood is is minder erg dan een dode die bewust doodgemaakt is? 8-[

Een bewuste goal is toch ook mooier dan een per ongeluk over de lijn rollende frommelgoal? :razz:

als het bewust is het niet alleen erger maar ook mooier? :razz:
Reply
gittermaster Wrote:Ik vind dat dus wel een jij-bak. Doet imo niet ter zake of jij feyenoorder bent, wat wel ter zake doet is dat jij anti-Ajax bent. Ik zie t dus niet als Ajax, Feyenoord, PSV, maar in deze specifiele situatie als pro-ajax en anti-ajax.
En ik denk dat je oorzaak gevolg in je laatste alinea een beetje omdraait.

kip-ei. als de geuzennaam al later ontstond vind ik dat niet minder triest. maakt voor mij niets uit. niet huilen als je zelf het hardste joden roept.

Quote:overigens jank ik er zelf in ieder geval helemaal niet om, wat ik al eerder aangaf. Wordt over en weer gezongen, soms triest, soms creatief, geef alleen aan dat t overduidelijk wel sissen was...

het woord 'je' kun je gebruiken als substituut voor 'men'. ik ken jou toch, ik weet toch dat jij daar net als ik niets van moet hebben. het gaat mij even over de hersenlozen en de reacties in de media.
Reply
waf Wrote:
Treesong Wrote:
waf Wrote:
Treesong Wrote:
waf Wrote:dat er rotterdammers kapot gingen niet.

Dat was dan ook een ongelukje van Duitse kant. Het vergassen van miljoenen joden echter niet [-(

dus een dode die per ongeluk dood is is minder erg dan een dode die bewust doodgemaakt is? 8-[

Een bewuste goal is toch ook mooier dan een per ongeluk over de lijn rollende frommelgoal? :razz:

als het bewust is het niet alleen erger maar ook mooier? :razz:

Dat is een kwestie van je persoonlijke invulling van het begrip esthetiek. Los daarvan hebben wij Amsterdammers natuurlijk een ereschuld aan Rotterdam omdat zij de bommen hebben gehad die voor ons bestemd waren. They took one for the team! Maar dit historische besef ontbreekt uiteraard bij de gemiddelde mongool die staat te blèren op een voetbaltribune Sad
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Vret Mien Gras Wrote:Ik vind Feyenoord stom.

[Image: P1200494%20copy.jpg]

Undecided ongelooflijk, ben je een vent van 40, ga je daar met een infantiel spandoek staan met een vuurpijl. absoluut ongeestig. past louter schaamte.
Reply
Treesong Wrote:
waf Wrote:
Treesong Wrote:
waf Wrote:
Treesong Wrote:
waf Wrote:dat er rotterdammers kapot gingen niet.

Dat was dan ook een ongelukje van Duitse kant. Het vergassen van miljoenen joden echter niet [-(

dus een dode die per ongeluk dood is is minder erg dan een dode die bewust doodgemaakt is? 8-[

Een bewuste goal is toch ook mooier dan een per ongeluk over de lijn rollende frommelgoal? :razz:

als het bewust is het niet alleen erger maar ook mooier? :razz:

Dat is een kwestie van je persoonlijke invulling van het begrip esthetiek. Los daarvan hebben wij Amsterdammers natuurlijk een ereschuld aan Rotterdam omdat zij de bommen hebben gehad die voor ons bestemd waren. They took one for the team! Maar dit historische besef ontbreekt uiteraard bij de gemiddelde mongool die staat te blèren op een voetbaltribune Sad

jullie willen graag dat die bommen voor jullie bedoeld waren, maar de waarheid is dat jullie niet zo belangrijk zijn. en waren. uiteraard was dat geen foutje. hitler was (toen nog) niet gek. :razz:
Reply
Quote:gittermaster wrote:
Ik vind dat dus wel een jij-bak. Doet imo niet ter zake of jij feyenoorder bent, wat wel ter zake doet is dat jij anti-Ajax bent. Ik zie t dus niet als Ajax, Feyenoord, PSV, maar in deze specifiele situatie als pro-ajax en anti-ajax.
En ik denk dat je oorzaak gevolg in je laatste alinea een beetje omdraait.

kip-ei. als de geuzennaam al later ontstond vind ik dat niet minder triest. maakt voor mij niets uit. niet huilen als je zelf het hardste joden roept.

Dus dit zou feitelijk betekenen dat je nooit een spreekkoor mag afkeuren omdat er altijd wel mensen zijn in een supportersgroep die zelf ook dergelijke spreekkoren roepen? Is het goedkeuren van een spreekkoor voor jou oke, als er zelf een geuzennaam wordt gebruikt?
Liederen over Rotterdamse bombardementen mogen niet, omdat feyenoord supporters hier niet trots op zijn? (het is wat lastig om dit als geuzennaam te gebuiken)
Of mag t wel, omdat ze sissen als ze tegen Ajax spelen?
In het eerste geval vind ik het erg krom, jij keurt iets goed als je 't zelf als geuzennaam gebruikt. In dit voorbeeld is dat wat lastig, dus keur je het niet goed. Als je voor t tweede geval kiest vind ik t ook krom, het zijn nl. gewoon trieste spreekkoren.
Wat ik aan wil geven is dat ik het een slechte voorwaarde vind om een spreekkoor goed te keuren.

Overigens ging t in de discussie over eventueel sissen van de psv-supporters. Wanneer je joden als geuzennaam gebruikt, keur je het sissen dan goed? Apart? Of ik heb je niet goed begrepen natuurlijk.

Quote:overigens jank ik er zelf in ieder geval helemaal niet om, wat ik al eerder aangaf. Wordt over en weer gezongen, soms triest, soms creatief, geef alleen aan dat t overduidelijk wel sissen was...

het woord 'je' kun je gebruiken als substituut voor 'men'. ik ken jou toch, ik weet toch dat jij daar net als ik niets van moet hebben. het gaat mij even over de hersenlozen en de reacties in de media.
Dat begreep ik wel, ik wilde het alleen ff gezegd hebben :razz:
The great old Ludwig von...
Reply
waf Wrote:uiteraard was dat geen foutje. hitler was (toen nog) niet gek. :razz:

Straks ga je nog zeggen dat Hitler een verstokte Ajax-fan was en het hele incident gericht was op de vernietiging van de Kuip. :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
waf Wrote:uiteraard was dat geen foutje. hitler was (toen nog) niet gek. :razz:

Straks ga je nog zeggen dat Hitler een verstokte Ajax-fan was en het hele incident gericht was op de vernietiging van de Kuip. :wink:

het zou wel heel dom zijn als hij zo'n grote tempel niet kon raken. :razz:
Reply
gittermaster Wrote:Dus dit zou feitelijk betekenen dat je nooit een spreekkoor mag afkeuren omdat er altijd wel mensen zijn in een supportersgroep die zelf ook dergelijke spreekkoren roepen? Is het goedkeuren van een spreekkoor voor jou oke, als er zelf een geuzennaam wordt gebruikt?
Liederen over Rotterdamse bombardementen mogen niet, omdat feyenoord supporters hier niet trots op zijn? (het is wat lastig om dit als geuzennaam te gebuiken)
Of mag t wel, omdat ze sissen als ze tegen Ajax spelen?
In het eerste geval vind ik het erg krom, jij keurt iets goed als je 't zelf als geuzennaam gebruikt. In dit voorbeeld is dat wat lastig, dus keur je het niet goed. Als je voor t tweede geval kiest vind ik t ook krom, het zijn nl. gewoon trieste spreekkoren.
Wat ik aan wil geven is dat ik het een slechte voorwaarde vind om een spreekkoor goed te keuren.

Overigens ging t in de discussie over eventueel sissen van de psv-supporters. Wanneer je joden als geuzennaam gebruikt, keur je het sissen dan goed? Apart? Of ik heb je niet goed begrepen natuurlijk.

als ik zeg dat je niet moet janken als je zelf hard roept dat je een jood bent ofwel dat je zelf niet optreedt tegen het roepen van deze geuzennaam, wil dat niet zeggen dat je het goed mmoet keuren dat het gedaan wordt. gewoon niet janken.
Reply
Dus als je jezelf de 'geuzennaam' muggen geeft, moet je niet zeiken als iedereen je wil doodslaan?
Reply
Hoef Wrote:Dus als je jezelf de 'geuzennaam' muggen geeft, moet je niet zeiken als iedereen je wil doodslaan?

Nee, en ook niet janken als ze dan van je een olifant willen maken.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Hoef Wrote:Dus als je jezelf de 'geuzennaam' muggen geeft, moet je niet zeiken als iedereen je wil doodslaan?

neen, dan moet je niet zeiken als ze je kankermug noemen en/of als ze het geluid van vliegenmeppers maken.
Reply
waf Wrote:
Hoef Wrote:Dus als je jezelf de 'geuzennaam' muggen geeft, moet je niet zeiken als iedereen je wil doodslaan?

neen, dan moet je niet zeiken als ze je kankermug noemen en/of als ze het geluid van vliegenmeppers maken.

Leg mij nou eens uit vanuit welk standpunt het legitiem is om iemand die zich een bepaalde betiteling toedicht op deze manier verrot te schelden?

Ik zie namelijk totaal het verband niet tussen het op die manier uitschelden van mensen en het jezelf aanmeten van een geuzennaam.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
Ronnie D. Wrote:
waf Wrote:
Hoef Wrote:Dus als je jezelf de 'geuzennaam' muggen geeft, moet je niet zeiken als iedereen je wil doodslaan?

neen, dan moet je niet zeiken als ze je kankermug noemen en/of als ze het geluid van vliegenmeppers maken.

Leg mij nou eens uit vanuit welk standpunt het legitiem is om iemand die zich een bepaalde betiteling toedicht op deze manier verrot te schelden?

Ik zie namelijk totaal het verband niet tussen het op die manier uitschelden van mensen en het jezelf aanmeten van een geuzennaam.

Ik wil niet aanmatigend overkomen, maar het is evident dat ik van elitair taalgebruik en overmatig gebruik van dure woorden toch lichte irritaties krijg...
Economists do it with models...
Reply
Moker Wrote:
Ronnie D. Wrote:
waf Wrote:
Hoef Wrote:Dus als je jezelf de 'geuzennaam' muggen geeft, moet je niet zeiken als iedereen je wil doodslaan?

neen, dan moet je niet zeiken als ze je kankermug noemen en/of als ze het geluid van vliegenmeppers maken.

Leg mij nou eens uit vanuit welk standpunt het legitiem is om iemand die zich een bepaalde betiteling toedicht op deze manier verrot te schelden?

Ik zie namelijk totaal het verband niet tussen het op die manier uitschelden van mensen en het jezelf aanmeten van een geuzennaam.

Ik wil niet aanmatigend overkomen, maar het is evident dat ik van elitair taalgebruik en overmatig gebruik van dure woorden toch lichte irritaties krijg...

tja.....tuf luk
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
Ronnie D. Wrote:
waf Wrote:
Hoef Wrote:Dus als je jezelf de 'geuzennaam' muggen geeft, moet je niet zeiken als iedereen je wil doodslaan?

neen, dan moet je niet zeiken als ze je kankermug noemen en/of als ze het geluid van vliegenmeppers maken.

Leg mij nou eens uit vanuit welk standpunt het legitiem is om iemand die zich een bepaalde betiteling toedicht op deze manier verrot te schelden?

Ik zie namelijk totaal het verband niet tussen het op die manier uitschelden van mensen en het jezelf aanmeten van een geuzennaam.

je mist de nuance terwijl ik die toch echt al gegeven heb. ik zeg niet dat het legitiem is, ik zeg dat je niet moet zeiken, want dan vind ik het krokodillentranen. als je fel bent op de reacties moet je ook fel zijn op de oorzaak.

een poging tot vergelijking: als iemand met een ajakkes sjaal het feyenoord vak inloopt wordt hij de tering geslagen. dat is niet legitiem, maar ook dom.
Reply
Mukkus Wrote:En Peter, gewonnen vandaag?

Ja, 4-0.. jullie?
Reply
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:En Peter, gewonnen vandaag?

Ja, 4-0.. jullie?

Ingecalculeerd verlies bij FC Twente, maar op papier waren we sterker. En worden jullie nu weer kampioen?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:En Peter, gewonnen vandaag?

Ja, 4-0.. jullie?

Ingecalculeerd verlies bij FC Twente, maar op papier waren we sterker. En worden jullie nu weer kampioen?

Nee want volgende week zullen we wel weer gewoon verliezen van jullie. Kun jij mooi weer terug jij-bakken hier.
Reply


Forum Jump: