The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




AFC Ajax - PSV
#31
gittermaster Wrote:
Winstonicus Wrote:het wordt de dag van simmons

Dat lijkt me prima. Wie is Simmons?

De nieuwe mascotte van PSV


[Image: gene-simmons-photo.jpg]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#32
Met Sno in de spits komt het helemaal goed. Hier het bewijs:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://fr.youtube.com/watch?v=ZDDtmcbZS7g">http://fr.youtube.com/watch?v=ZDDtmcbZS7g</a><!-- m -->

Undecided
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#33
Staat bij dat hij over de bal flikkert, maar volgens mij struikelt hij gewoon over z'n eigen veters...
Heerlijk !

Overigens zijn Cvitanich en Soemeljani op de weg terug, spelen nog een testwedstrijd om te kijken hoe ver....
Beide kunnen misschien wel wat minuten maken tegen p$v
Reply
#34
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=xgvlMGAaXvI&NR=1">http://nl.youtube.com/watch?v=xgvlMGAaXvI&NR=1</a><!-- m -->

Undecided
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#35
Zelfde filmpjes komen voorbij als die geplaatst werden toen de aankoop van Sno bekend werd Icon_twisted
Reply
#36
Fabian Wrote:Staat bij dat hij over de bal flikkert, maar volgens mij struikelt hij gewoon over z'n eigen veters...
Heerlijk !

Overigens zijn Cvitanich en Soemeljani op de weg terug, spelen nog een testwedstrijd om te kijken hoe ver....
Beide kunnen misschien wel wat minuten maken tegen p$v

Als je Sulejdinges zo snel weer brengt weet je zeker dat je m binnen no time weer op kunt vegen met een nieuwe spierscheuring.
Reply
#37
Peter Wrote:Als je Sulejdinges zo snel weer brengt weet je zeker dat je m binnen no time weer op kunt vegen met een nieuwe spierscheuring.

Je moet Sulejmani natuurlijk niet gaan vergelijken met 'monsieur apfelvlaai' en zijn trawanten die bij het strikken van hun veters al geblesseerd raken...
Economists do it with models...
Reply
#38
Moker Wrote:
Peter Wrote:Als je Sulejdinges zo snel weer brengt weet je zeker dat je m binnen no time weer op kunt vegen met een nieuwe spierscheuring.

Je moet Sulejmani natuurlijk niet gaan vergelijken met 'monsieur apfelvlaai' en zijn trawanten die bij het strikken van hun veters al geblesseerd raken...

hoe weet jij nou of dit snel is?
Reply
#39
Moker Wrote:
Peter Wrote:Als je Sulejdinges zo snel weer brengt weet je zeker dat je m binnen no time weer op kunt vegen met een nieuwe spierscheuring.

Je moet Sulejmani natuurlijk niet gaan vergelijken met 'monsieur apfelvlaai' en zijn trawanten die bij het strikken van hun veters al geblesseerd raken...

Hee een jij-bak. Maar omdat Ibi vaak blessé is kan Sulejdinges dat niet meer zijn?
Reply
#40
Peter Wrote:
Fabian Wrote:Staat bij dat hij over de bal flikkert, maar volgens mij struikelt hij gewoon over z'n eigen veters...
Heerlijk !

Overigens zijn Cvitanich en Soemeljani op de weg terug, spelen nog een testwedstrijd om te kijken hoe ver....
Beide kunnen misschien wel wat minuten maken tegen p$v

Als je Sulejdinges zo snel weer brengt weet je zeker dat je m binnen no time weer op kunt vegen met een nieuwe spierscheuring.

Bij deze opmerking komen bij mij de woorden "wens", "vader" en "gedachte" op :-k
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
#41
Ronnie D. Wrote:
Peter Wrote:
Fabian Wrote:Staat bij dat hij over de bal flikkert, maar volgens mij struikelt hij gewoon over z'n eigen veters...
Heerlijk !

Overigens zijn Cvitanich en Soemeljani op de weg terug, spelen nog een testwedstrijd om te kijken hoe ver....
Beide kunnen misschien wel wat minuten maken tegen p$v

Als je Sulejdinges zo snel weer brengt weet je zeker dat je m binnen no time weer op kunt vegen met een nieuwe spierscheuring.

Bij deze opmerking komen bij mij de woorden "wens", "vader" en "gedachte" op :-k

Nee hoor, Ajax is geen concurrent op dit moment. Das t pas als we zondag van ze winnen. Kan wat dat betreft voorlopig beter hopen op blessures bij Groningen, NEC, Twente en Heerenveen.
Sulejdinges is met zn bouw, speelstijl ed gewoon gevoelig voor spierblessures zoals bv. Afellay en Robben dat ook zijn. Zou zo'n jongens altijd rustig brengen als ze 2 maanden niet hebben gespeeld door een spierscheuring die bij een flinke sprint zo terug kan keren alst niet 100% over is.
Reply
#42
Peter Wrote:Sulejdinges is met zn bouw, speelstijl ed gewoon gevoelig voor spierblessures zoals bv. Afellay en Robben dat ook zijn.

Ik lees veel flauwekul van je, maar deze staat met stip in de top 3 van de top 10.000.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#43
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Sulejdinges is met zn bouw, speelstijl ed gewoon gevoelig voor spierblessures zoals bv. Afellay en Robben dat ook zijn.

Ik lees veel flauwekul van je, maar deze staat met stip in de top 3 van de top 10.000.

Ik lees veel "wat-voegt-dit-in-vredesnaam-toe-aan-de-discussie-posts" van je, maar deze staat met stip in de top 3 van de top 10.000.

Maar je bent iig in goed gezelschap van Boca die ook nooit iets inhoudelijks post en alleen komt om 'grappig' te zijn of andere forummers af te zeiken. :-s
Reply
#44
Peter Wrote:
Moker Wrote:
Peter Wrote:Als je Sulejdinges zo snel weer brengt weet je zeker dat je m binnen no time weer op kunt vegen met een nieuwe spierscheuring.

Je moet Sulejmani natuurlijk niet gaan vergelijken met 'monsieur apfelvlaai' en zijn trawanten die bij het strikken van hun veters al geblesseerd raken...

Hee een jij-bak. Maar omdat Ibi vaak blessé is kan Sulejdinges dat niet meer zijn?

Je had het over hoe snel sulejmani weer geblesseerd zou kunnen raken en ik zeg alleen dat niet iedereen zo snel geblesseerd raakt als je vriendje 'ibi'...
Economists do it with models...
Reply
#45
Peter Wrote:Maar je bent iig in goed gezelschap van Boca die ook nooit iets inhoudelijks post en alleen komt om 'grappig' te zijn of andere forummers af te zeiken. :-s

Daar ben ik blij mee, ben in goed gezelschap zie ik. Dat geldt voor jou helaas niet, jij staat op eenzame hoogte....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#46
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Maar je bent iig in goed gezelschap van Boca die ook nooit iets inhoudelijks post en alleen komt om 'grappig' te zijn of andere forummers af te zeiken. :-s

Daar ben ik blij mee, ben in goed gezelschap zie ik. Dat geldt voor jou helaas niet, jij staat op eenzame hoogte....

Wel sinds Ada Wilma dit forum heeft verlaten. :cry: Maar dankzij forummers zoals mij kun jij hier steeds je ei kwijt dus je zou me dankbaar moeten zijn. Anders zou t op dit forum echt alleen over voetbalinhoudelijke zaken gaan en had jij hier niks meer te zoeken. :cry:
Reply
#47
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Maar je bent iig in goed gezelschap van Boca die ook nooit iets inhoudelijks post en alleen komt om 'grappig' te zijn of andere forummers af te zeiken. :-s

Daar ben ik blij mee, ben in goed gezelschap zie ik. Dat geldt voor jou helaas niet, jij staat op eenzame hoogte....

Wel sinds Ada Wilma dit forum heeft verlaten. :cry: Maar dankzij forummers zoals mij kun jij hier steeds je ei kwijt dus je zou me dankbaar moeten zijn. Anders zou t op dit forum echt alleen over voetbalinhoudelijke zaken gaan en had jij hier niks meer te zoeken. :cry:

Heb je helemaal gelijk in. Als ik graag wil praten over niet-voetbalinhoudelijke zaken, ga ik altijd naar het PSV-forum. Alaaaaaaaf!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#48
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Maar je bent iig in goed gezelschap van Boca die ook nooit iets inhoudelijks post en alleen komt om 'grappig' te zijn of andere forummers af te zeiken. :-s

Daar ben ik blij mee, ben in goed gezelschap zie ik. Dat geldt voor jou helaas niet, jij staat op eenzame hoogte....

Wel sinds Ada Wilma dit forum heeft verlaten. :cry: Maar dankzij forummers zoals mij kun jij hier steeds je ei kwijt dus je zou me dankbaar moeten zijn. Anders zou t op dit forum echt alleen over voetbalinhoudelijke zaken gaan en had jij hier niks meer te zoeken. :cry:

Heb je helemaal gelijk in. Als ik graag wil praten over niet-voetbalinhoudelijke zaken, ga ik altijd naar het PSV-forum. Alaaaaaaaf!

Weer zo'n dijk van een inhoudelijk post zonder enig op de man speel gehalte! =D>
Reply
#49
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Maar je bent iig in goed gezelschap van Boca die ook nooit iets inhoudelijks post en alleen komt om 'grappig' te zijn of andere forummers af te zeiken. :-s

Daar ben ik blij mee, ben in goed gezelschap zie ik. Dat geldt voor jou helaas niet, jij staat op eenzame hoogte....

Wel sinds Ada Wilma dit forum heeft verlaten. :cry: Maar dankzij forummers zoals mij kun jij hier steeds je ei kwijt dus je zou me dankbaar moeten zijn. Anders zou t op dit forum echt alleen over voetbalinhoudelijke zaken gaan en had jij hier niks meer te zoeken. :cry:

Heb je helemaal gelijk in. Als ik graag wil praten over niet-voetbalinhoudelijke zaken, ga ik altijd naar het PSV-forum. Alaaaaaaaf!

Weer zo'n dijk van een inhoudelijk post zonder enig op de man speel gehalte! =D>

Dan mag jij de hier eerder geposte replies van jezelf even terug lezen. Acherlijke Belg (Kon het niet laten....hoort er nu een beetje bij).

Hup AZ!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#50
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Maar je bent iig in goed gezelschap van Boca die ook nooit iets inhoudelijks post en alleen komt om 'grappig' te zijn of andere forummers af te zeiken. :-s

Daar ben ik blij mee, ben in goed gezelschap zie ik. Dat geldt voor jou helaas niet, jij staat op eenzame hoogte....
:/\
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#51
Oleguer werd vroeg gewisseld en in de verlenging moest Ajax met 10 man verder omdat Vermaelen niet verder kon. Ziet er niet best uit voor zondag met al die geblesseerden.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#52
Lamme Lennie Wrote:Oleguer werd vroeg gewisseld en in de verlenging moest Ajax met 10 man verder omdat Vermaelen niet verder kon. Ziet er niet best uit voor zondag met al die geblesseerden.

ook toen die inmiddels geblesseerden nog meespeelden zag het er niet goed uit....
Reply
#53
Vermoedelijke opstelling Ajax:
Stekelenburg-Donald, Oleguer, Vermaelen, Emanuelsson-Aissati, Sulejmani, Enoh-Rommedahl, Huntelaar, Cvitanich 8-[
Reply
#54
waf Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Oleguer werd vroeg gewisseld en in de verlenging moest Ajax met 10 man verder omdat Vermaelen niet verder kon. Ziet er niet best uit voor zondag met al die geblesseerden.

ook toen die inmiddels geblesseerden nog meespeelden zag het er niet goed uit....

Herstel : Nog slechter.

Waarom Leo op de bank en dat jonkie voorin ? Waarom hem 90 minuten laten spartelen ?
Waarom Sno in de spits en niet gewoon suarez en dan Siem erachter...

Waarom, waarom....
Toch winnen we zondag!
Reply
#55
Fabian Wrote:
waf Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Oleguer werd vroeg gewisseld en in de verlenging moest Ajax met 10 man verder omdat Vermaelen niet verder kon. Ziet er niet best uit voor zondag met al die geblesseerden.

ook toen die inmiddels geblesseerden nog meespeelden zag het er niet goed uit....

Herstel : Nog slechter.

Waarom Leo op de bank en dat jonkie voorin ? Waarom hem 90 minuten laten spartelen ?
Waarom Sno in de spits en niet gewoon suarez en dan Siem erachter...

Waarom, waarom....


Omdat MvB een achterlijke, eigenwijze draak is. Ik weet dat hij uit Utrecht komt, maar je zou zweren dat het een Amsterdammer is....
Ik ben bang dat PSV zijn 18e thuiswedstrijd van het seizoen gaat winnen.
Heb het niet gezien of gehoord, maar kunnen die Turken niet ingehuurd worden om een beetje kabaal te maken?
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#56
Fabian Wrote:
waf Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Oleguer werd vroeg gewisseld en in de verlenging moest Ajax met 10 man verder omdat Vermaelen niet verder kon. Ziet er niet best uit voor zondag met al die geblesseerden.

ook toen die inmiddels geblesseerden nog meespeelden zag het er niet goed uit....

Herstel : Nog slechter.

Waarom Leo op de bank en dat jonkie voorin ? Waarom hem 90 minuten laten spartelen ?
Waarom Sno in de spits en niet gewoon suarez en dan Siem erachter...

Waarom, waarom....

snap ik ook niets van. ook als je leonerdo en sneuarez als de enige 2 spitsen gebruikt heb je imo munitie zat.

ik zit toch wel heel vaak te denken aan de opmerkingen in de media: als makaay wegvalt blijft er weinig over bij feyenoord en de selectie is niet breed genoeg. zo zie je maar, als stuntel en cvitanononitsch (wie?) wegvallen is het bij ajakkes, met al hun miljoenen, ook bepaald armoe.
Reply
#57
Fabian Wrote:Toch winnen we zondag!

Toppers zijn wedstrijden op zich dus dat PSV voor geen meter draait en dat Ajax zo'n zeperd heeft opgelopen zegt allemaal geen reet. Ik heb er alle vertrouwen in dat wij zondag winnen!
Reply
#58
Peter Wrote:
Fabian Wrote:Toch winnen we zondag!

Toppers zijn wedstrijden op zich dus dat PSV voor geen meter draait en dat Ajax zo'n zeperd heeft opgelopen zegt allemaal geen reet. Ik heb er alle vertrouwen in dat wij zondag winnen!

wat lul je nou? psvee draaide vrij aardig gisteren. ik denk niet dat ze veel beter kunnen. ajakkes is erg gemankeerd. maar speelt thuis.

ik denk dat het 0-0 wordt.
Reply
#59
waf Wrote:
Fabian Wrote:
waf Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Oleguer werd vroeg gewisseld en in de verlenging moest Ajax met 10 man verder omdat Vermaelen niet verder kon. Ziet er niet best uit voor zondag met al die geblesseerden.

ook toen die inmiddels geblesseerden nog meespeelden zag het er niet goed uit....

Herstel : Nog slechter.

Waarom Leo op de bank en dat jonkie voorin ? Waarom hem 90 minuten laten spartelen ?
Waarom Sno in de spits en niet gewoon suarez en dan Siem erachter...

Waarom, waarom....

snap ik ook niets van. ook als je leonerdo en sneuarez als de enige 2 spitsen gebruikt heb je imo munitie zat.

ik zit toch wel heel vaak te denken aan de opmerkingen in de media: als makaay wegvalt blijft er weinig over bij feyenoord en de selectie is niet breed genoeg. zo zie je maar, als stuntel en cvitanononitsch (wie?) wegvallen is het bij ajakkes, met al hun miljoenen, ook bepaald armoe.

Ik begrijp t op zich wel. hij acht gewoon ook met dit team te kunnen winnen en gaf derhalve de voorkeur aan eigen kweek, wat ik niet verkeerd vind. Het pakte helaas niet goed uit, maar denk niet dat dit hieraan te wijten was.
Huntelaar, Cvitanogwat, Sarpong, Bodul, Sulejmani.
Ik weet dat t niet allemaal heel bekende namen zijn, maar het is wel de voorhoede, is meer dan alleen huntelaar en cvita
The great old Ludwig von...
Reply
#60
waf Wrote:
Peter Wrote:
Fabian Wrote:Toch winnen we zondag!

Toppers zijn wedstrijden op zich dus dat PSV voor geen meter draait en dat Ajax zo'n zeperd heeft opgelopen zegt allemaal geen reet. Ik heb er alle vertrouwen in dat wij zondag winnen!

wat lul je nou? psvee draaide vrij aardig gisteren. ik denk niet dat ze veel beter kunnen. ajakkes is erg gemankeerd. maar speelt thuis.

ik denk dat het 0-0 wordt.

PSV heeft gister geen grote kans kunnen creeren, rondtikken op het middenveld kan iedereen. En toch denk ik dat t zondag voor het 5e jaar op rij de nul moeten kunnen houden in Amsterdam en er zelf 1tje moeten kunnen maken.
Reply


Forum Jump: