The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




bug
#1
Ik heb nu al diverse keren gehad dat bij het afsluiten (lees gewoon op het kruisje drukken), volgens mij gebeurd het als je iets post en vrijwel meteen daarna het scherm wegdrukt, dat ie dan ineens als een idioot tientallen nieuwe pagina's van competitieteam opent waardoor de pc meestal vastloopt of je het via ctrl + alt + del moet zien te stoppen.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#2
Raar, heb ik iig nooit gehad...
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#3
harry_bierdop Wrote:Ik heb nu al diverse keren gehad dat bij het afsluiten (lees gewoon op het kruisje drukken), volgens mij gebeurd het als je iets post en vrijwel meteen daarna het scherm wegdrukt, dat ie dan ineens als een idioot tientallen nieuwe pagina's van competitieteam opent waardoor de pc meestal vastloopt of je het via ctrl + alt + del moet zien te stoppen.

Suggestie: niet meteen het scherm wegdrukken en ff rustig 2 seconden wachten totdat je geposte bericht op het scherm staat.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#4
ik moet toegeven dat ik iets achter loop met het updaten van het forum. Zal kijken of ik er een dezer dagen tijd voor heb. Misschien dat dit het oplost.

Moet zeggen dat ik hier ook nog geen last van heb gehad hoor. Ik zou iig even wachten tot de confirmatiepagina weg is voortaan, misschien dat dit helpt.
Reply
#5
probleem is mij ook niet bekend
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
#6
Ben er al achter.. het gebeurd als je je post bevestigd, dan komt er een scherm dat je naar je post kan kijken of gewoon naar de topic lijst kan gaan, als je dan niks doet gaat ie automatisch je post laten zien. Als je op dat moment toevallig net de pagina wegklikt begint ie dus als een idioot nieuwe competitieteam pagina's aan te maken.

Had het geprobeerd en op een gegeven moment had ik een groep van 128 CT pagina's, toen heb ik maar op reset gedrukt :Big Grin
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#7
ja dat bedoelde ik met confirmatiepagina Wink had al zo'\n gevoel dat dat het was. Maar het blijft een bug trouwens! Dit gebeurt met Internet explorer neem ik aan? versie 6 of 7?
Reply
#8
internet explorer idd, hoe kan ik zien welke versie het is?
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#9
help -> about
Reply
#10
6.0(.2800)
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#11
Ik heb sinds een paar dagen een raar probleem. Als ik een PM naar iemand typ, zie je aanvankelijk niet wat ik typ en gebruikt IE opeens al mijn processoractiviteit. Ik kan wel blijven typen en de getypte tekst verschijnt uiteindelijk ook wel na een paar minuten, maar ik kan in de tussentijd met dat IE-scherm, inclusief alle andere tabbladen, niets doen, dat hangt.

Ik heb nu een paar weken IE8 en na de installatie hiervan deed alles het prima, het gaat pas een paar dagen zo vreemd. Het forum zelf gaat gewoon prima en PMs lezen ook. Met Mozilla heb ik het probleem trouwens niet.

Iemand een idee? Mac?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#12
ZOiets heb ik ook wel eens gehad, maar bij mij was het dan afgelopen als ik de pc een keer herstartte
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#13
Ad Wim Wrote:Ik heb sinds een paar dagen een raar probleem. Als ik een PM naar iemand typ, zie je aanvankelijk niet wat ik typ en gebruikt IE opeens al mijn processoractiviteit. Ik kan wel blijven typen en de getypte tekst verschijnt uiteindelijk ook wel na een paar minuten, maar ik kan in de tussentijd met dat IE-scherm, inclusief alle andere tabbladen, niets doen, dat hangt.

Ik heb nu een paar weken IE8 en na de installatie hiervan deed alles het prima, het gaat pas een paar dagen zo vreemd. Het forum zelf gaat gewoon prima en PMs lezen ook. Met Mozilla heb ik het probleem trouwens niet.

Iemand een idee? Mac?

Bij mij duurt het niet zo lang, maar ik herken dit probleem wel. Echter, dit is alleen als ik een gequote pm pak volgens mij.
Reply
#14
dat zou goed kunnen. Volgens mij als je een quote hebt dan wordt de quote rechtstreeks uit het topic geladen. Dit kan dus zorgen voor wat extra laadtijd. Alle processorkracht zou echter nooit moeten.

Ik loop echter wel wat achter qua updaten van het forum dus wellicht is het een bug die gefixed is in een nieuwe versie.
Reply


Forum Jump: