The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Competitie/toernooien 2009
#1
Nog mensen die aankomend voorjaar competitie gaan spelen?

ik hang zelf op dit moment tussen het 1e en 2e mix team in.

Dit betekent voor mij 4e of 5e klasse mix aankomend jaar.

Op basis van kwaliteit was mij al toegezegd door de trainer dat ik in het 1e team zou komen, maar nu willen ze misschien toch voor een mix in de mix-teams gaan...

Dus oud en jong.

Even afwachten voor mij dus nog.

4e klasse lijkt me heel gaaf, maar zal heel lastig worden.
Dan speel ik tegen 3 en 4 spelers en als ik reëel ben, kan ik op een goede dag winnen van een 4-speler, maar tegen een 3-speler zal ik er keihard afgaan.

In de 5e klasse zijn we waarschijnlijk de favoriet voor het kampioenschap.

Er is nog een kleine kans dat ik ingedeeld wordt in het 1e herenteam, dat 3e klasse gaat spelen.
De 4e speler is nog een vraagteken en ik heb aangegeven dat me dat ook wel iets lijkt.

Verder ben ik as zondag uitgenodigd voor een trainingsdag van een tennisschool hier in de buurt.

1,5 uur conditietraining en daarna 2,5 uur gewone training.
Eric Dallinga traint waarschijnlijk ook mee :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#2
Mix [gay]

En had je weer geen vrienden om dit aan te vertellen? cry
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#3
Ad Wim Wrote:Mix [gay]

En had je weer geen vrienden om dit aan te vertellen? cry

die heb ik al gebeld en gemaild :wink:

gelukkig hoef ik dan maar 1 persoon te informeren :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#4
Ik ben gewoon even nieuwsgierig wie er allemaal competitie gaan spelen.

Vorig jaar speelde Vret 4e klasse mix.

Kan dus zijn dat Vret en ik tegen elkaar uitkomen, aangezien hij vorig jaar ook tegen bargeres speelde.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#5
Dat zegt wel weer genoeg, dat je voor zoiets onbenulligs gaat mailen en bellen Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#6
Ad, er is hier geen enkele reden om een serieuze post van Buurs tot iets belachelijks te maken.

(en ik tennis niet, dus verder heb ik hier weinig toe te voegen Wink)
Reply
#7
Elikian Wrote:Ad, er is hier geen enkele reden om een serieuze post van Buurs tot iets belachelijks te maken.

(en ik tennis niet, dus verder heb ik hier weinig toe te voegen Wink)

Ben ik een keer serieus :wink:

Deze keer begint Ad, maar ik zal de verstandigste zijn :-"
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#8
Elikian Wrote:Ad, er is hier geen enkele reden om een serieuze post van Buurs tot iets belachelijks te maken.

(en ik tennis niet, dus verder heb ik hier weinig toe te voegen Wink)
Serieuze post? Hij vraagt in de eerste zin iets serieus, maar gebruikt vervolgens de overige 13 zinnen om zijn miezerige verhaal te vertellen op dit forum, bij gebrek aan aanspraak van vrienden.
Net als de vorige keer, na een of andere wedstrijd cry
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#9
Vervuil dit topic nou niet [-X
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#10
Ad Wim Wrote:Serieuze post? Hij vraagt in de eerste zin iets serieus, maar gebruikt vervolgens de overige 13 zinnen om zijn miezerige verhaal te vertellen op dit forum, bij gebrek aan aanspraak van vrienden.
Net als de vorige keer, na een of andere wedstrijd cry
En wat is er mis met het vertellen van je persoonlijke verhaal? jezus.

Sterker nog.. het is standaardregel meestal op internetfora. Als je iets van anderen wilt weten wat zij doen is het meestal "Topic Starter first" Wink
Reply
#11
Ad Wim Wrote:
Elikian Wrote:Ad, er is hier geen enkele reden om een serieuze post van Buurs tot iets belachelijks te maken.

(en ik tennis niet, dus verder heb ik hier weinig toe te voegen Wink)
Serieuze post? Hij vraagt in de eerste zin iets serieus, maar gebruikt vervolgens de overige 13 zinnen om zijn miezerige verhaal te vertellen op dit forum, bij gebrek aan aanspraak van vrienden.
Net als de vorige keer, na een of andere wedstrijd cry

ik vertel mijn eigen verhaal mbt dit topic.

omdat ik het vertel, is het in jouw ogen weer fout...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#12
Ik zeg toch niet dat er iets mis mee is, ik vind het gewoon triest om daar op deze manier zelf mee te komen. Hij gaat z'n gang maar, ik vermaak me wel zo.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#13
Ik begin me een beetje te irriteren aan Ad. Laat die jongen nou gewoon een verhaal doen. Voor de rest is er niets te beleven. Oh ja nog 40 dagen..
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#14
Stille Wrote:Ik begin me een beetje te irriteren aan Ad. Laat die jongen nou gewoon een verhaal doen. Voor de rest is er niets te beleven. Oh ja nog 40 dagen..
Is er weer eens wat leven in de brouwerij, is het nog niet goed :-k
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#15
Stille Wrote:Ik begin me een beetje te irriteren aan Ad. Laat die jongen nou gewoon een verhaal doen. Voor de rest is er niets te beleven. Oh ja nog 40 dagen..

Hij wil graag dat iedereen tegen mij is....

zo jammer =;
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#16
buurs Wrote:4e klasse lijkt me heel gaaf, maar zal heel lastig worden.
Dan speel ik tegen 3 en 4 spelers en als ik reëel ben, kan ik op een goede dag winnen van een 4-speler, maar tegen een 3-speler zal ik er keihard afgaan.

Er is nog een kleine kans dat ik ingedeeld wordt in het 1e herenteam, dat 3e klasse gaat spelen.
De 4e speler is nog een vraagteken en ik heb aangegeven dat me dat ook wel iets lijkt.


4e klasse moet je een topdag hebben om mee te kunnen komen en dan wil je 3e klasse ook wel proberen.. Confused

Leg uit hoe je daar wel wedstrijden wil winnen
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#17
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:
Elikian Wrote:Ad, er is hier geen enkele reden om een serieuze post van Buurs tot iets belachelijks te maken.

(en ik tennis niet, dus verder heb ik hier weinig toe te voegen Wink)
Serieuze post? Hij vraagt in de eerste zin iets serieus, maar gebruikt vervolgens de overige 13 zinnen om zijn miezerige verhaal te vertellen op dit forum, bij gebrek aan aanspraak van vrienden.
Net als de vorige keer, na een of andere wedstrijd cry

ik vertel mijn eigen verhaal mbt dit topic.

omdat ik het vertel, is het in jouw ogen weer fout...
Heeft niks te maken met het feit dat jij bent. Ik zou het bij ieder ander zo doen. Jij bent alleen de enige die, en niet voor de eerste keer, een heel nieuw topic opent om zijn levensverhaal te vertellen, omdat je waarschijnlijk niemand hebt aan wie je het kwijt kunt :cry:

Veder is het prima als die topic voor de competitie gebruikt gaat worden, die over meer dan 5 maanden begint :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#18
buurs Wrote:
Stille Wrote:Ik begin me een beetje te irriteren aan Ad. Laat die jongen nou gewoon een verhaal doen. Voor de rest is er niets te beleven. Oh ja nog 40 dagen..

Hij wil graag dat iedereen tegen mij is....

zo jammer =;
Daar hoef ik niks voor te doen hoor, dat kun je zelf prima voor zorgen hebben we gemerkt Hakkuh
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#19
Ad Wim Wrote:
Stille Wrote:Ik begin me een beetje te irriteren aan Ad. Laat die jongen nou gewoon een verhaal doen. Voor de rest is er niets te beleven. Oh ja nog 40 dagen..
Is er weer eens wat leven in de brouwerij, is het nog niet goed :-k

Het is toch mooi om dit allemaal te lezen. Als Ad niet reageert, reageert er niemand. Ook lullig zo'n topic met alleen een openingsbericht :roll:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#20
Haggie Wrote:
buurs Wrote:4e klasse lijkt me heel gaaf, maar zal heel lastig worden.
Dan speel ik tegen 3 en 4 spelers en als ik reëel ben, kan ik op een goede dag winnen van een 4-speler, maar tegen een 3-speler zal ik er keihard afgaan.

Er is nog een kleine kans dat ik ingedeeld wordt in het 1e herenteam, dat 3e klasse gaat spelen.
De 4e speler is nog een vraagteken en ik heb aangegeven dat me dat ook wel iets lijkt.


4e klasse moet je een topdag hebben om mee te kunnen komen en dan wil je 3e klasse ook wel proberen.. Confused

Leg uit hoe je daar wel wedstrijden wil winnen

4e klasse mix is ongeveer hetzelfde niveau als 3e klasse heren :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#21
Stille Wrote:Ik begin me een beetje te irriteren aan Ad. Laat die jongen nou gewoon een verhaal doen. Voor de rest is er niets te beleven. Oh ja nog 40 dagen..

Hakkuh Buurs heeft een vriendje [gay]
Reply
#22
buurs Wrote:Nog mensen die aankomend voorjaar competitie gaan spelen?

ik hang zelf op dit moment tussen het 1e en 2e mix team in.

Dit betekent voor mij 4e of 5e klasse mix aankomend jaar.

Op basis van kwaliteit was mij al toegezegd door de trainer dat ik in het 1e team zou komen, maar nu willen ze misschien toch voor een mix in de mix-teams gaan...

Dus oud en jong.

Even afwachten voor mij dus nog.

4e klasse lijkt me heel gaaf, maar zal heel lastig worden.
Dan speel ik tegen 3 en 4 spelers en als ik reëel ben, kan ik op een goede dag winnen van een 4-speler, maar tegen een 3-speler zal ik er keihard afgaan.

In de 5e klasse zijn we waarschijnlijk de favoriet voor het kampioenschap.

Er is nog een kleine kans dat ik ingedeeld wordt in het 1e herenteam, dat 3e klasse gaat spelen.
De 4e speler is nog een vraagteken en ik heb aangegeven dat me dat ook wel iets lijkt.

Verder ben ik as zondag uitgenodigd voor een trainingsdag van een tennisschool hier in de buurt.

1,5 uur conditietraining en daarna 2,5 uur gewone training.
Eric Dallinga traint waarschijnlijk ook mee :8:

Vierde klasse mix is niet hetzelfde als derde klasse heren, maar dat ligt ook aan de klasse waarin je terecht komt. De laatste jaren lijken met name de heren te kiezen voor de zaterdagcompetitie of de herencompetitie op zondag. Overigens is er ook veel verschil in districten. Het is gewoon bekend dat de regio's Drenthe en Groningen over het algemeen niet sterk zijn, zelfde geldt voor Zeeland. Das natuurlijk ook logisch, omdat er minder spelers zijn, minder verenigingen enz.

Vierde klasse mix lijkt me toch echt een brug te ver voor je Dennis. Je bent een 5/6 speler en je roept nu al een paar jaar dat je met beteren traint, dat je 4-spelers kan verslaan etcetera, Maar dat is in je resultaten en speelsterkte totaal niet terug te vinden. Dat is niet om je af te zeiken, maar ik krijg het idee dat je jezelf wat groter praat dan je bent [-( . Kan natuurlijk ook zijn dat je een enorm geloof in jezelf hebt, dat is natuurlijk wel te prijzen. :wink:
Ik denk dat je prima past in een vijfde klasse mix. Heren vierde klasse moet ook kunnen, maar dan moet je wel 4e single spelen. Dan heb je vaak van die teams met 4 spelers waarvan de beste 3 is en de minste 5 of 6. Daardoor kun je als mindere speler in een hogere klasse overleven/winnen. Ik vind dat helemaal niks. Geef mij maar gewoon 4 gelijkwaardige spelers, waardoor je ook kan wisselen in dubbelcombinaties en tactisch kan opstellen in de singles. Probleem daarvan is dat niet elke vereniging maar even vier gelijkwaaardige spelers tot zijn beschikking heeft.

Ik ga zelf overigens vierde klasse zaterdag spelen. Heb niet meer de ambitie om hoog te spelen, dat was 10 jaar ( en 10 kg) nog wel zo. Ben overigens nog wel 3 geworden in de single door 1 resultaatje.... :lol: Undecided Maar goed, dat boeit me helemaal niet meer. Speel nu met m'n beste vriend in een team. Lekker aantal zaterdagen balletje slaan, na de tijd kaartje leggen en hapje eten. Pure gezelligheid, helemaal geen zin meer in die jonge broekjes die zondagcompetitie spelen, huiswerk/brood/ranja meenemen en na de wedstrijd meteen met papa en mama mee naar huis moeten( en ook willen) omdat ze de volgende dag weer naar school moeten en papa Studio Sport moet kijken. Dat laatste is overigens wel een goede reden.... :razz:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#23
Tripplexxx Wrote:
buurs Wrote:Nog mensen die aankomend voorjaar competitie gaan spelen?

ik hang zelf op dit moment tussen het 1e en 2e mix team in.

Dit betekent voor mij 4e of 5e klasse mix aankomend jaar.

Op basis van kwaliteit was mij al toegezegd door de trainer dat ik in het 1e team zou komen, maar nu willen ze misschien toch voor een mix in de mix-teams gaan...

Dus oud en jong.

Even afwachten voor mij dus nog.

4e klasse lijkt me heel gaaf, maar zal heel lastig worden.
Dan speel ik tegen 3 en 4 spelers en als ik reëel ben, kan ik op een goede dag winnen van een 4-speler, maar tegen een 3-speler zal ik er keihard afgaan.

In de 5e klasse zijn we waarschijnlijk de favoriet voor het kampioenschap.

Er is nog een kleine kans dat ik ingedeeld wordt in het 1e herenteam, dat 3e klasse gaat spelen.
De 4e speler is nog een vraagteken en ik heb aangegeven dat me dat ook wel iets lijkt.

Verder ben ik as zondag uitgenodigd voor een trainingsdag van een tennisschool hier in de buurt.

1,5 uur conditietraining en daarna 2,5 uur gewone training.
Eric Dallinga traint waarschijnlijk ook mee :8:

Vierde klasse mix is niet hetzelfde als derde klasse heren, maar dat ligt ook aan de klasse waarin je terecht komt. De laatste jaren lijken met name de heren te kiezen voor de zaterdagcompetitie of de herencompetitie op zondag. Overigens is er ook veel verschil in districten. Het is gewoon bekend dat de regio's Drenthe en Groningen over het algemeen niet sterk zijn, zelfde geldt voor Zeeland. Das natuurlijk ook logisch, omdat er minder spelers zijn, minder verenigingen enz.

Vierde klasse mix lijkt me toch echt een brug te ver voor je Dennis. Je bent een 5/6 speler en je roept nu al een paar jaar dat je met beteren traint, dat je 4-spelers kan verslaan etcetera, Maar dat is in je resultaten en speelsterkte totaal niet terug te vinden. Dat is niet om je af te zeiken, maar ik krijg het idee dat je jezelf wat groter praat dan je bent [-( . Kan natuurlijk ook zijn dat je een enorm geloof in jezelf hebt, dat is natuurlijk wel te prijzen. :wink:
Ik denk dat je prima past in een vijfde klasse mix. Heren vierde klasse moet ook kunnen, maar dan moet je wel 4e single spelen. Dan heb je vaak van die teams met 4 spelers waarvan de beste 3 is en de minste 5 of 6. Daardoor kun je als mindere speler in een hogere klasse overleven/winnen. Ik vind dat helemaal niks. Geef mij maar gewoon 4 gelijkwaardige spelers, waardoor je ook kan wisselen in dubbelcombinaties en tactisch kan opstellen in de singles. Probleem daarvan is dat niet elke vereniging maar even vier gelijkwaaardige spelers tot zijn beschikking heeft.

Ik ga zelf overigens vierde klasse zaterdag spelen. Heb niet meer de ambitie om hoog te spelen, dat was 10 jaar ( en 10 kg) nog wel zo. Ben overigens nog wel 3 geworden in de single door 1 resultaatje.... :lol: Undecided Maar goed, dat boeit me helemaal niet meer. Speel nu met m'n beste vriend in een team. Lekker aantal zaterdagen balletje slaan, na de tijd kaartje leggen en hapje eten. Pure gezelligheid, helemaal geen zin meer in die jonge broekjes die zondagcompetitie spelen, huiswerk/brood/ranja meenemen en na de wedstrijd meteen met papa en mama mee naar huis moeten( en ook willen) omdat ze de volgende dag weer naar school moeten en papa Studio Sport moet kijken. Dat laatste is overigens wel een goede reden.... :razz:

Aantal dingen ben ik met je eens.

Districten Drenthe is zwakker dan in westen, maar logisch zoals je al aangeeft.
Overigens heb ik het over landelijke competities op zondag en komt bijna geen enkele tegenstander uit Drenthe.
Meeste tegenstanders komen uit Gelderland, Overijssel, Friesland en Groningen.

Zoals ik aangeef ga ik het heel zwaar krijgen in de 4e klasse mix, maar dat het voor mij wel een uitdaging is.
Als mijn concurrenten voor de plek in het team niet beter zijn, dan wil ik er wel een jaar voor gaan.
Laatste jaar ook meer gaan trainen. Deze week zelfs 8 uur.
En in de enkel ben ik een goede 5 en een 6 in de dubbel.
Zoals je weet, is het lastig om tegenwoordig in de dubbel te stijgen.
Ik won aan het begin van het jaar van een 4 en een 6 en kreeg er geen rating bij.
Buiten competitie speel ik geen dubbel.

In alle 5-toernooien heb ik minimaal halve finale gehaald, maar toch zakte ik steeds in rating als ik de halve finale van een 4,6 ofzo verloor.
Dus ben ik nog geen 4 waardig, maar in trainingspartijen win ik regelmatig van een 4-speler (bijv. Jesse de Roo die van Vret met 1 en 2 won in de competitie).
Ik speel vaak te wisselvallig tijdens toernooien.

Ik heb afgelopen jaar in de 4e klasse heren gespeeld en we zijn kampioen geworden.
Ik heb maar 1x 4e enkel gespeeld.
Tijdens de hele competitie heb ik geen enkele set in de enkel verloren :wink:
Je kunt het nakijken :wink:

In de 5e klasse mix zal ik 5/6 van de 7 partijen winnen.
Maar het lijkt me ook wel een keer geweldig om iedere partij als underdog te beginnen.
Ik hou wel van uitdagingen.

Ik denk dat we maar eens tegen elkaar moeten gaan spelen :wink:
Ik denk dat je je op mij verkijkt.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#24
Tripplexxx Wrote:ik krijg het idee dat je jezelf wat groter praat dan je bent [-( . Kan natuurlijk ook zijn dat je een enorm geloof in jezelf hebt
Welcome to the world of Buurs.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#25
waar praat ik mezelf groter dan dat je denkt dat ik ben?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#26
Je hebt vorig jaar op mijn club competitie gespeeld tegen een trainingsmaatje van mij. Volgens mij viel jij toen in en speelde je eigenlijk in een herenteam. Je bent toen met 1 en 0 geveegd door Mark Hollander. Mark vond jou een pieler eerste klas, zonder techniek. ( vroeg ik net even op msn). Dat is een deel van mijn referentiekader, want ik speel ook vaak tegen Mark. Daarnaast zie ik al je uitslagen en je hebt nog nooit van een 4-speler gewonnen. Je hebt allemaal resultaten tussen 4,5 en 5,5, wat betekent dat je wint van spelers tussen 5,5 en 6,5. Soms een 4,0, maar in de regel dus lager. Je beste resultaat van afgelopen jaar was een 3,6. Dat was tegen Jan Geert Wind, een 5-speler die het jaar eindigde als een 5,3tje.

Quote:In alle 5-toernooien heb ik minimaal halve finale gehaald, maar toch zakte ik steeds in rating als ik de halve finale van een 4,6 ofzo verloor.

Alle?? Je doet alsof je er 10 gespeeld hebt. :^o

Dr Van Leeuwen- toernooi haal je de kwartfinale, 2-sets verlies tegen Eefting ( eindejaarsrating 5,1).

Bargares: Haal je halve finale na winst op twee 6jes, kansloos verlies tegen Danny Marquering ( 5-speler).

Hardenberg: Speel je geen HE 5, wel herenenkel 4 ( zonder 4 spelers Undecided ), je wint van zeer matig 5je en verliest van matig 5je.

In Veenoord speel je weer de 5 . Je wint in je poule van twee matige 6jes en verliest de kruisfinale ( noem het halve finale) kansloos van een 6je.

Even samengevat; Je zegt dat je bij alle 5-toernooien die je gespeeld hebt minimaal de halve finale hebt gehaald. ](*,) Je hebt drie 5 toernooien gespeeld in extreem kleine sheets en daar heb je maximaal de halve finale gehaald en 1 x de kwart. Dat bedoel ik dus met jezelf groter praten dan je bent. Dit is toch genant? #-o

Je speelt in de competitie bijna alleen maar tegen 6jes. In mijn ogen is een halve finale in kleine schema's tegen allemaal dezelfde spelers geen verdienste. Ga maar eens een jaartje schemaatjes van 32/64/128 spelen in de regio Utrecht/Enschede of Nijmegen. Als je daar van de 10 toernooien 7 x de halve finale haalt, dan is dat een prima prestatie. Ik zeg je dat je in die schema's een topprestatie levert als je uberhaupt de halve finale haalt.....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#27
buurs Wrote:waar praat ik mezelf groter dan dat je denkt dat ik ben?

Whahahahaha Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#28
mark hollander zegt me niks...

En ik ben afgelopen jaar geen enkele keer in een ander team ingevallen....

Ik ben nu op verjaardag, dus zal later wel even reageren.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#29
we gaan een keer tennissen, tripple.

Daarna zal je anders praten.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#30
buurs Wrote:we gaan een keer tennissen, tripple.

Daarna zal je anders praten.

Ik heb helemaal geen zin om met je te tennissen of uberhaupt wat met jou te doen. Ik praat mezelf niet groter dan ik ben, het gaat hier ook niet om mijn kwaliteiten.Ik geef gewoon een mening en gebruik daarbij de feiten. Jij schat jezelf te hoog in en pocht en overdrijft met resultaten die er helemaal niet zijn, dus daar confronteer ik je mee. In plaats van inhoudelijk te reageren en toe te geven dat je iedereen voor de gek houdt, wil je met mij tennissen. Grappig hoor.... =D>

Moet je niet naar de visite? :razz:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply


Forum Jump: