The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
Je doet helemaal niks fout Bakke...zo hoort t gewoon. De ene keer win je dik de ander keer niet en dan heb je weer een keer dat je zelfs verliest van iemand die slechter is dan jij. DIt gebeurt ook in het echte voetbal en ook bij hattrick.

Ik had er trouwens 1 supporter bij vandaag...
Reply
Tja Bakke, volgens deze ratings is jouw aanval redelijk gelijkwaardig aan zijn verdediging en jouw verdediging is sterker dan zijn aanval. Gezien het feit dat je een beter middenveld hebt en je vleugels exact hetzelfde zijn als zijn vleugelverdediging zou je deze wedstrijd normaal moeten kunnen winnen met 2-0. Maar met veel pech kun je 'm ook verliezen. Vind er weinig vreemds aan, je hebt gewonnen en dat lijkt me voldoende. In vergelijking tot sommige anderen...

Voor de mensen die mijn wedstrijd niet hebben gevolgd, hier het scoreverloop in mijn uitwedstrijd:

1 - 0 Goof Cruijff (2)
1 - 1 Marshall Mahil (11)
2 - 1 Kurt Dombrowski (54)
3 - 1 Danny Smith (65)
3 - 2 Terje Løkken (71)
3 - 3 Rao Poh-Cai (75)
3 - 4 Marshall Mahil (78)

Had het echt niet meer verwacht na die 3-1. En daar waar ik anderen juist de verkeerde kant op zag gaan (K.O., Marshall, Piter) kwam ik juist terug. De eerste punten in V zijn binnen en woensdag weer de beker. De supporters waren super blij met de winst, ze kwamen dan ook in grote getale (wel 4!!!) naar de club...:S
Reply
Over nepsupporters gesproken! 11 weglopers hierzo....

Teleurstellend verlies dan ook, thuis en geen enkele keer gescoord, ach, het is allemaal ingecalculeerd....
Reply
Heb mijn eerste wedstrijd in de 6de klasse gewonnen. Won de wedstrijd thuis met 3-1. :Big Grin

Aangezien de middenvelden weinig voor elkaar onderdeden (50% / 52% balbezit voor mij), kwam de beslissing door de aanvals- en verdedigingsratings.
Ik heb goed kunnen inspelen op zijn tactiek. Ik verwachtte dat hij 3-5-2 ging spelen met vleugelverdedigers naar het midden, aanvallende vleugels en vleugeltactiek. En dat bleek te kloppen. Heb zo gebruik kunnen maken van zijn wat lagere ratings op de backposities en had mijn vleugelverdedigers verdedigend gezet om zijn vleugels tegen te houden.
En het heeft gewerkt!!!!!

Dit waren de ratings
Forever United 13
Spelersrapport en Team opstelling
Type wedstrijd: Normaal
Taktiek: Normaal
Taktische vaardigheid: (Onbeperkt)

Middenveld: slecht (Heel laag)
Rechter Verdediging : zwak (Heel laag)
Centrale Verdediging: zwak (Laag)
Linker Verdediging : zwak (Laag)
Rechter Aanval : matig (Heel laag)
Centrale Aanval : slecht (Heel hoog)
Linker Aanval : zwak (Laag)

VVMasterade
Spelersrapport en Team opstelling
Type wedstrijd: (Verborgen)
Taktiek: Flankaanval
Taktische vaardigheid: uitstekend

Middenveld: waardeloos (Heel hoog)
Rechter Verdediging : slecht (Heel laag)
Centrale Verdediging: zwak (Laag)
Linker Verdediging : zwak (Laag)
Rechter Aanval : zwak (Hoog)
Centrale Aanval : zwak (Heel laag)
Linker Aanval : zwak (Heel laag)
Reply
Dat zijn geen hoge stats voor divisie V.I volgens mij, Forever?! Maar mooi dat je toch gewonnen hebt Smile.

Mac en Lance; bedankt voor de geruststelling, het lag dus toch niet aan mij. Volgende week én de week erop een WO, beetje jammer. Dus ik hoef de komende twee weken niet opgenomen te worden in de HT Toto. Sterker nog, ik hoef me helemaal niet bezig te houden met HT de komende 2 weken. Nou ja, alleen voor de friendlies... Sad
Reply
@Bakke: Zou geen tactiek spelen, moet je hele goede verdediging voor hebben om verdedigend verlies op te kunnen vangen. Nu ben je verdedigend toch kwetsbaar.
Reply
Heb ik een zwakke verdediging met 1 uitstekende, 2 goede en nog flink wat redelijke verdedigers? En bedoelde je met geen tactiek spelen dat ik geen vleugelaanval had moeten kiezen? Want die werd toch beoordeeld met uitstekend... zelf heb ik echter geen goede ervaringen met een 3-5-2 opstelling, denk dat ik die niet meer probeer.
Reply
Bedoel idd dat vleugelaanval naar mijn mening geen slimme keus is

Eirik Bakke
Type wedstrijd: Normaal
Tactiek: Vleugelaanval
Tactiekvaardigheid: Uitstekend

Middenveld: matig (oud)
Rechterverdediging: uitstekend (oud)
Centrale verdediging: redelijk (oud)
Linkerverdediging: matig (oud)
Rechteraanval: goed (oud)
Centrale aanval: redelijk (oud)
Linkeraanval: goed (oud)

Centraal redelijk is gewoon dodelijk, een back kan je nog wel verwaarlozen als de tegenstander geen wingers gebruikt.
Door je gekozen tactiek is je centrale verdediging redelijk ipv uitstekend.
Reply
Bakke Wrote:Dat zijn geen hoge stats voor divisie V.I volgens mij, Forever?! Maar mooi dat je toch gewonnen hebt Smile.

Mac en Lance; bedankt voor de geruststelling, het lag dus toch niet aan mij. Volgende week én de week erop een WO, beetje jammer. Dus ik hoef de komende twee weken niet opgenomen te worden in de HT Toto. Sterker nog, ik hoef me helemaal niet bezig te houden met HT de komende 2 weken. Nou ja, alleen voor de friendlies... Sad

klopt Bakke.Ik ga ook voor lijfsbehoud en dan is winnen van de medepromovendus de eerste stap. Maar ik heb niet echt superploegen in de divisie. Geen extreme verschillen in middenveldratings. Allemaal redelijk gelijkwaardig
Reply
Hier een toch wat onverwachte winstpartij tegen de andere promovendus. Het was uit en ik heb gewonnen met 2 - 3. Deze meneer is ook meteen mijn grootste concurrent voor de 5e plek die ik aan het eind van het seizoen will bezetten. Verder heb ik nog 2 spelers in mijn selectie (geblesseerd of hopeloos uit vorm) van 31/32 jaar meet een hoop ervaring die de thuiswedstrijd gaan doen kantelen.

Satan's 11

Middenveld: laag slecht
Rechterverdediging: hoog zwak
Centrale verdediging: hoog slecht
Linkerverdediging: laag slecht
Rechteraanval: zeer hoog slecht
Centrale aanval: zeer hoog slecht
Linkeraanval: hoog slecht


FC Box

Middenveld: heel laag slecht
Rechterverdediging: zeer hoog slecht
Centrale verdediging: laag zwak
Linkerverdediging: hoog zwak
Rechteraanval: hoog zwak
Centrale aanval: hoog slecht
Linkeraanval: zeer hoog waardeloos

Ik heb er overigens 3 supporters bij gekregen.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Qui-Vive heeft er een puinhoop van gemaakt.
Hij heeft met 8-2 verloren, maar geen wisselspelers aangeklikt. Dat is nou net niet handig als iemand geblesseerd raakt. Daarnaast had hij ook gasten met 0 of halve sterren in zijn team staan.
Erg vreemd.
Reply
5 nieuwe supporters hier.

Zal ff de stats publiceren. Hoe krijgen jullie die ouwe stats erbij.

Wel leuk, mijn oudjes doen het goed respectievelijk 29/31 en 33 jaar oud.



HOOGTEPUNTEN



1-0 Sandro Sordelet (12)
1-1 Alexander van Estrik (18)
2-1 Glenn van Frankenhuijzen (35)
3-1 Sandro Sordelet (39)
4-1 Glenn van Frankenhuijzen (70)
5-1 Ghiocel Dragomir (76)
6-1 Glenn van Frankenhuijzen (78)

Jan-Pieter Ackermans (39)
Glenn van Frankenhuijzen (85)




RAPPORT



Holbytlan
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: speel het rustig
Tactiek: centrumaanval
Tactiekvaardigheid: goed

Middenveld: laag waardeloos
Rechterverdediging: zeer hoog slecht
Centrale verdediging: laag zwak
Linkerverdediging: hoog waardeloos
Rechteraanval: heel laag zwak
Centrale aanval: hoog slecht
Linkeraanval: zeer hoog slecht


blacksuppers
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (-----)

Middenveld: zeer hoog rampzalig
Rechterverdediging: heel laag waardeloos
Centrale verdediging: hoog slecht
Linkerverdediging: zeer hoog waardeloos
Rechteraanval: laag waardeloos
Centrale aanval: laag waardeloos
Linkeraanval: zeer hoog rampzalig
Reply
volgens mij logt qui-vive ook niet of nauwelijks meer in...
Reply
Aragorn Wrote:Hoe krijgen jullie die ouwe stats erbij.

Mijn Hattrick - Configuratie - Format wedstrijdratings: 'Oude Stijl' (in gebruik voor HT 6.6)
Reply
Wat een rust hier, vergeleken met het 'oude' forum.....

Vind het wat gezapiger hierzo....
Reply
EB Sports Wrote:Een van mijn vroegere jeugdpulls, Jesper Broer genaamd, heeft nu een TSI van maar liefst 43170, maar zit nu in een Schots team dat nu geen eigenaar meer heeft. Het zou toch jammer zijn dat die speler uit het spel verdwijnt. Daarom heb ik de U-20 coach een bericht gestuurd om hem te selecteren voor het Nederlands U-20 elftal. Ik hoop dat hij hem selecteert, anders ga ik contact opnemen met een GM.

eb, misschien is het handiger om hem volgende x een PM te sturen, ipv openbaar in het gastenboek te zetten...
Reply
Zonde (vooral voor EB) als zo'n speler verloren gaat door het niet meer inloggen van mensen, maar zo zit het spel nu eenmaal in elkaar.....

Beste wat je kunt doen, als je toch weet dat je kapt en je hebt goeie spelers, alles te koop zetten voor 0, wel zo eerlijk en leuk!

Maar moet ook niet te vaak gebeuren, anders loopt het vraag en aanbod weer lekker scheef en gaan de prijzen weer hard omlaag, zeker voor de betere spelers, en daar train ik niet voor..... :wink:
Reply
Bakke, die rare uitslag komt mede omdat de ratings vanaf Hattrick 6.6.2 op een andere manier wordt geteld, namelijk:

heel laag rampzalig = 1
laag rampzalig = 2
hoog rampzalig = 3
zeer hoog rampzalig = 4
heel laag waardeloos = 5

enz.....

Het middenveld wordt nog steeds vermenigvuldigd met 3, maar is op deze manier iets minder belangrijk geworden. In jouw geval heb je dus:

Middenveld: heel laag slecht = 9 x 3 = 27
Rechterverdediging: zeer hoog zwak = 16
Centrale verdediging: zeer hoog slecht = 12
Linkerverdediging: laag slecht = 10
Rechteraanval: heel laag zwak = 13
Centrale aanval: zeer hoog slecht = 12
Linkeraanval: heel laag zwak = 13

Bij elkaar 103 punten

Je tegenstander had:

Middenveld: heel laag waardeloos = 5 x 3 = 15
Rechterverdediging: heel laag zwak = 13
Centrale verdediging: zeer hoog zwak = 16
Linkerverdediging: laag zwak = 14
Rechteraanval: laag slecht = 10
Centrale aanval: zeer hoog waardeloos = 8
Linkeraanval: laag slecht = 10

Bij elkaar 86 punten
Reply
In het geval van Box heeft hij dus toch betere stats.
Reply
Nog een geweldige tip van mij: gebruik niet meer de oude stats om je beste teams neer te zetten.
Reply
Kan tevreden zijn over mijn eerste wedstrijd. Heb hem uit met 2-1 gewonnen tegen een ploeg die afgelopen seizoen op de laatste dag promotie had misgelopen en waarmee ik redelijk moeilijk had.
Aantal spelers haalde 1,5* waar ze normaal 2,5 a 3* halen vorm 1 stap terug en conditie 2 omhoog. Ik begin me nu opeens zorgen te maken over mijn verdediging. Wel voor het eerst formidabel gehaald.

Xyon United
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (-----)

Middenveld: slecht (oud) laag waardeloos
Rechterverdediging: zwak (oud) hoog waardeloos
Centrale verdediging: matig (oud) laag slecht
Linkerverdediging: redelijk (oud) zeer hoog slecht
Rechteraanval: redelijk (oud) zeer hoog slecht
Centrale aanval: formidabel (oud) heel laag matig
Linkeraanval: redelijk (oud) hoog slecht

Snap niet geheel wat er met mijn club/spelers aan de hand is. Meeste doen niet wat ze behoren te doen. Heb nu ook weer 3 supporters verloren, dus loop van de week weer met de 16 van vorige week tikt dat toch snel aan.
De komende 4 wedstrijden wordt het lekker piccen. Speel tegen ploegen die waardeloos middenveld hebben en niet hoger dan 20* komen, waar ik normaal op 26* zit. Geeft mijn TS iig een goede boost.
Reply
Als ik zo wat terug lees, gaat het bij de meeste teams niet zoals verwacht. Stats van beide teams komen niet echt overeen met de uitslagen. Best wel vreemd. Het zal wel door het nieuwe systeem komen. Moet er nog steeds aan wennen de nieuwe ratings en vind het eerlijk gezegd nog steeds niks!
Reply
ik zie mooie dingen gebeuren hier... Marshall scoort 2 keer voor Lance, Sordelet eveneens twee keer...

Als die nou nog speelden bij de club waar ze thuishoren... Wink

Iemand nog een leuke Marshall in de aanbieding?
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Mag ik vragen waar je al die wijsheid vandaan hebt EB? Ik heb het namelijk niet op die manier begrepen en er stond ook in het ht 6.6 document dat het verschil in middenveld niet heel groot zou zijn maar dat ze al bezig waren dit heel langzaam te veranderen en dat ze dat gewoon door zouden zetten.
Reply
Daar zijn ze ook mee bezig, ik had eigenlijk verwacht te verliezen en snap nog steeds niet hoe ik had kunnen winnen maar ik ben zeer blij met de 3 punten, die pakken ze me niet meer af Wink
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Marshall Wrote:ik zie mooie dingen gebeuren hier... Marshall scoort 2 keer voor Lance, Sordelet eveneens twee keer...

Als die nou nog speelden bij de club waar ze thuishoren... Wink

Iemand nog een leuke Marshall in de aanbieding?

Wou je Sordelet terugkopen. :Big Grin
Reply
Bij topstats en Hattrick Buddy zag ik opeens andere totalen bij de ratings en bedacht me later opeens dat het op die manier tellen de ratings wel klopt.
Reply
Ok maar je weet wel dat Hattrick dus echt niet op die manier werkt he! Dat is gewoon een manier voor ons om goed te kunnen vergelijken. Wie is er beter dan wie? Dit wordt dus echt niet door de matchengine van hattrick zelf gebruikt. DIe matchengine werkt (gelukkig) een heel stuk ingewikkelder
Reply
Ik heb maandag mijn stadion uitgebreid naar 19000 plekken. :Big Grin
Kostte wel wat centen. Sta nu ook 240k. in het rood. Maar wilde graag voor mijn 2 opéénvolgende thuiswedstrijden het stadion uitgebreid hebben. En daarnaast vind ik een stadion van 9500 man wat weinig voor de 6de klasse.
Als het goed is, gaat er volgende week een vleugelspeler naar formidabel, deze ga ik dan verkopen om weer uit het rood te komen.
Heb dan een mooi stadion met de juiste verhoudingen tussen de verschillende type plekken. En met een fanclub van 780 man moet ik hem ook wel aardig kunnen vullen.
Reply
Herman Vooijs (14720983)
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Maakt deel uit van het Nederland-team!
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 71 280 (7 128 000 €)
Loon: 81 873 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Flamman IF
Waarschuwingen: 0
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: mythisch +2 Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht

staat te koop...misschien iets voor de wingertrainers Wink
Reply


Forum Jump: