The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
Jansoe Wrote:
Marshall Wrote:Ik heb besloten opnieuw te beginnen. Meteen een goede start maken. Vandaag begonnen dus kan mooi een training meepakken nog vanavond.

Meteen de eerste vragen met betrekking tot de nieuwe tactieken:
- Wat is het meest handige aantal ass. trainers? Is dit nog altijd 9 of met vertrek van keeperstrainer 10?
- Investering in de jeugd zette ik altijd direct op 20k en ik ging wekelijks trekken. Is Jeugdteam opstarten handiger van begin af aan?
Verder starterstips?

assistent trainers idd gewoon 10. Tenminste dat zou ik doen.
Als je geen jeugdteam wil, maar dus gewoon in de jeugd wil investeren, dan was het volgens mij als volgt:

5k tot en met matig.
daarna 10k totdat hij goed is.
En dan pas op 20k zetten...

Die investering is een goede tip, ik zet hem altijd direct op 20k! Wat is het mechanisme erachter? Weet iemand dat?
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Dat je volgens mij eerst met 5k net zo hard omhoog gaat als met 20k...

en 15k per week is in het begin best een aardig bedrag Smile
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Okay, doen we dat... Nou hopen dat de GM niet ergens een overeenkomst vindt tussen mijn huidige en mijn oude account Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Gewoon je oude team failliet laten verklaren door express teveel in de min staan.
Reply
Eenmalig een paar aankopen gedaan die me tot nagenoeg -200k brengen, wat personeelsleden ingehuurd waardoor ik 54k aan personeel kwijt ben... Dat wordt dus inderdaad gewoon faillissement. Nou niet meer inloggen en aandacht aan nieuwe team schenken.

Kwam er net achter dat ik het stadion ook nog kan laten verbouwen! Mooi!
Deze week
Kapitaal: -9 135 € (-548 220 €)

Met een maximale inkomstenstroom in een week van een thuiswedstrijd van 137k en een uitgavepatroon (zonder extra stadionkosten en rente) van 106k heb ik een tweewekelijkse balans van -17k.
Oftewel: over 2 weken ben ik failliet...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
\Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ Vlag uit? Wink

Hopelijk doet die kerel niet etzelfde met Vitesse
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Hmmm, team is momenteel gesloten en failliet gaande team krijgt een extra boete...
Lekker dan! :Big Grin :|
Ben maar druk in gesprek over de achtergrond en hopelijk wordt ie snel weer vrijgegeven
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Na de 0-9 nederlaag van vorige week, de schade gisteren beperkt weten te houden tot 0-5.....
Maar nog steeds 7e!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Weer degraderen mUkkus/
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ja. De selectie was te oud en de financiële buffer nam een beetje snel af.
Even terug naar de basis en dan naar de Eredivisie..... :-"

:wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ah ja beetje geld verzamelen kan geen kwaad Wink
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Verdien nu zo'n 6ton per 2 weken op de gewone lopende activiteiten, transferinkomsten komen later wel. Train overigens alleen spelers uit de eigen jeugdopleiding. Dat heeft even tijd nodig om die meuk vanaf matig op te trainen totdat ze iets beginnen voor te stellen. Op dit moment zijn het nog redelijk en goed verdedigers in de categorie 17 tot en met 19 jaar.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Dre Wrote:Heb op het ogenblik niet meer geld in cash. Dus moet even wat koopjes halen, dan ken ik deze later vervanger door wat jongere. Als onderstaande verkocht wordt ,heb ik weer wat extra geld binnen. En kan ik wat 17 en 18 jarige kopen.

20 jaar en 50 dagen, volgende verjaardag: 23-10-2010
goed in vorm, conditie uitstekend
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een matig leider.

Eigenaar: Dredevils (sinds 30-11-2009)
Total Skill Index (TSI): 14 730
Loon: 2 820 €/week inclusief 20% bonus
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Laden...
STAAT OP DE TRANSFERLIJST

Deadline: 24-08-2010 20:50

Vraagprijs: 3 000 000 €

Huidige vaardigheden
Keepen: rampzalig
Verdedigen: waardeloos
Positiespel: zwak
Vleugelspel: wonderbaarlijk
Passen: goed
Scoren: waardeloos
Spelhervatting: waardelooos

Verkocht voor 3.500.000 \Big Grin/
Insane life.
Reply
Adder Wrote:Beleidsverandering van mijn team, namelijk dat ik vanaf nu wel met buitenlanders ga voetballen.
Training ga ik wel alleen nog maar Nederlanders doen, de posities in de andere linies zullen oude, multi culti voetballers worden.
Ben zowaar de laatste tijd regelmatig de TL matkt opgegaan( en niet om lampies aan te schaffen :wink: ).

Dit is de 1e aanwinst:

. Abelardo Monge (45435816)
35 jaar en 78 dagen, volgende verjaardag: 24-09-2010
goed in vorm, conditie matig
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft wonderbaarlijk ervaring en is een matig leider.


Eigenaar: FC Adder Amsterdam (sinds 21-08-2010)
Total Skill Index (TSI): 9 170
Loon: 5 364 €/week inclusief 20% bonus
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Koppen
Laden...
Huidige vaardigheden
Keepen: niet-bestaand
Verdedigen: zwak
Positiespel: waardeloos
Vleugelspel: niet-bestaand
Passen: briljant
Scoren: bovennatuurlijk
Spelhervatting: uitstekend


kosten: 1.8 mio.
Weet niet of dat ( te) duur was, weet ook niet of hij snel keldert in skills.
Tijd zal het leren.....



Dre had de goden al verzocht voor me, dus nadat vorige week een 33 jarige 2 weken aan de broek kreeg( verkocht inmiddels) is nu deze mijnheer aan de beurt met 3 weken......
Idee was leuk van me, maar dit gaat een verliesgevend zootje worden.......
Kijken waar ik nu maar eens op ga broeden.....
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Heb de boel na de vakantie maar weer eens opgepakt met echt een nieuw team. Het oude team is nog altijd niet volledig verdreven (failliet maar moet tot 26-10 wachten officieel) dus hopen maar dat de GM's dit niet doorzien.
Inmiddels afgelopen weekend eerste puntje gepakt en we kijken naar volgend seizoen (sta nu dus met 1 punt stijf onderaan in VIII).
Ik heb al de nodige trainees gekocht, ik train PM. 2x Uitst PM gekocht en wat goed/redelijk. Daardoor wel door mijn geld heen en niet echt mogelijkheden om te investeren in trainer of andere spelers of jeugd.
Wat is wijsheid in seizoen 1? Jeugd op 0 investering laten staan en toch hopen op een leuke pull? Zwak trainer voorlopig aanhouden?
Advies nodig voor deze hopelijk definitieve doorstart
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
@Marshall. Altijd investeren in een redelijke trainer en dan wat minder hoge talentjes. Dat had je toch wel mogen weten. [-X
Hier stond iets veel te lang.
Reply
Ik weet niet in hoeverre Hattrick nog leeft hier maar toch maar een vraag om hulp. Er is bij mij in de competitie een spannende strijd gaande om plek 2 (en dus promotie). Momenteel sta ik 2e; dit is de huidige stand:

Quote:1. SprFunT!me 11 10 1 0 64 19 45 31
2. De Droeftoeters 11 7 1 3 40 14 26 22
3. Teun0s' Winners 11 6 2 3 45 24 21 20
4. FC 3e helft 11 6 1 4 31 21 10 19
5. sprang-rangers 11 5 2 4 37 27 10 17
6. GRR! Masters 11 3 2 6 40 36 4 11
7. S.C Nono 11 1 3 7 14 42 -28 6
8.FC Harkema Harmelen 11 0 0 11 1 89 -88 0


Resterend programma (belangrijkste promotiekandidaten):
Quote:week 12
sprang-rangers - De Droeftoeters
GRR! Masters - Teun0s' Winners
FC 3e helft - SprFunT!me

week 13
Teun0s' Winners - FC Harkema Harmelen
GRR! Masters - FC 3e helft
SprFunT!me - De Droeftoeters

week 14
FC 3e helft - S.C Nono
De Droeftoeters - Teun0s' Winners
sprang-rangers - SprFunT!me

In mijn ogen is de komende wedstrijd voor mij de belangrijkste: win ik die dan kan ik me een nederlaag tegen de koploper permitteren om het laatste ronde thuis af te maken.

Nu de grote vraag: hoe te spelen tegen sprang-rangers? Scouting leert dat hij altijd 3-5-2 vleugelaanval speelt en zijn verdediging (3 CV's) qua aantal sterren de zwakste plek van het elftal is. Zijn stats de laatste wedstrijd:

Quote:Middenveld matig (laag)
Rechterverdediging zwak (heel laag)
Centrale verdediging matig (zeer hoog)
Linkerverdediging zwak (heel laag)
Rechteraanval zwak (hoog)
Centrale aanval matig (heel laag)
Linkeraanval zwak (hoog)

Indirecte vrije trappen
Verdediging zwak (hoog)
Aanval zwak (hoog)

Teammotivatie (Verborgen)
Tactiek vleugelaanval
Tactiekvaardigheid uitmuntend

Hoe kan ik hier het best tegen spelen? 3-5-2 centrumaanval en MOTS? Of counteren omdat ik uit speel?
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
het is natuurlijk afhankelijk van jouw eigen spelers materiaal. Heb jij betere spelers dan hij heeft?
Welke opstelling heb je ervaring in? Je krijgt ook een penalty als je een andere opstelling speelt dan normaal namelijk.
Hoe is je Teamspirit?
Kun je Motsen, zodat je tegen de nummer 1 kunt piccen en de laatste wedstrijd weer kunt motsen?
The great old Ludwig von...
Reply
Ik speel altijd 3-5-2 normaal, met uitzondering van de laatste twee wedstrijden toen ik koos voor 3-5-2 centrumaanval (allebei gewonnen). Dit zijn de stats van mijn laatste wedstrijd:

Quote:Middenveld redelijk (hoog)
Rechterverdediging zwak (laag)
Centrale verdediging uitstekend (laag)
Linkerverdediging zwak (hoog)
Rechteraanval slecht (hoog)
Centrale aanval zwak (zeer hoog)
Linkeraanval slecht (zeer hoog)

Indirecte vrije trappen
Verdediging zwak (zeer hoog)
Aanval zwak (zeer hoog)

Teammotivatie Normaal
Tactiek centrumaanval
Tactiekvaardigheid goed

Qua spelersmateriaal zijn we vrijwel gelijkwaardig:

Quote: De teams in cijfers
sprang-rangers

De ploeg bestaat uit 24 spelers. Samen hebben zij een totale TSI van 192 210 en het totale salaris is 76 654 €.

De ploeg heeft geen spelers met ervaring in internationale wedstrijden.

De gemiddelde speler is 25 jaar oud en heeft 100 wedstrijden gespeeld voor het team. Zijn TSI is 8 009 en hij kost 3 194 € aan salaris.

De gemiddelde speler is qua vorm matig en zijn conditie is goed. Hij is een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is. Hij heeft zwak ervaring en zwak leiderschap.

De Droeftoeters

De ploeg bestaat uit 24 spelers. Samen hebben zij een totale TSI van 199 960 en het totale salaris is 102 984 €.

De ploeg heeft geen spelers met ervaring in internationale wedstrijden.

De gemiddelde speler is 25,8 jaar oud en heeft 67 wedstrijden gespeeld voor het team. Zijn TSI is 8 332 en hij kost 4 291 € aan salaris.

De gemiddelde speler is qua vorm redelijk en zijn conditie is redelijk. Hij is een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is. Hij heeft zwak ervaring en zwak leiderschap.

Mijn teamgeest is bedaard, zelfvertrouwen sterk. Overigens won ik de 'heenwedstrijd' met 6-0 :eeeek:
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Aangezien jouw middenveld beter is dan de zijne lijkt counteren me geen optie. Ook denk ik dat centrumaanval geen goed idee is aangezien zijn vaardigheid hoger is dan de jouwe en je op die manier je vleugelverdediging verzwakt. Ik zou dus voor een normale 3-5-2 gaan waarbij je je aanvallers concentreert op het centrum.
Reply
Ik zou gewoon je eigen spelletje spelen tegen hem. 3-5-2 met normale teammotivatie.
Ik denk dat je dan moet kunnen winnen. Mots is te risky, want dan heb je zelfs na een PIC de week erna een te lage TS.
Voordeel voor jou is dat je de laatste cruciale wedstrijd thuis speelt.
Ik begrijp je keuze voor aankomende wedstrijd. Die is inderdaad belangrijk. het lijkt erop dat een gelijkspel voldoende is.

Vleugelaanval vind ik een matige strategie, ik zou zeker centrumaanval spelen, zeker als zijn centrale verdediging het zwakst is.
Wel zou ik in ieder geval een van zijn vleugels afdekken met een verdediger, 2 verdedigers in het centrum lijkt me voldoende.

Ik denk zelfs dat je PIC nog kunt overwegen en dat je dan nog niet verliest, maar das een risico. In ieder geval zeker volgende week PIC spelen.

Je concurrent heeft een relatief makkelijk programma en het lijkt erop dat hij 6 punten pakt de komende 2 wedstrijden en aardig wat scoort.
Als je gelijk speelt, moet je de laatste winnen. Inderdaad spannend.
Succes in ieder geval
The great old Ludwig von...
Reply
Dank Gitter en Mac! Ik speel nu 3-5-2 normaal, met 1 verdediger op de linkervleugel (zijn rechtervleugel is het sterkst) en 2 verdedigers centraal. Mijn aanvallers concentreren zich op het centrum. Nu maar [-o< zondag!
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Missie geslaagd: 2-1 gewonnen gisteravond, dank heren! De andere uitslagen waren precies zoals ik verwacht had zodat ik voor de laatste 2 wedstrijden het volgende scenario heb: zondag speel ik PIC en verlies ik (hoogstwaarschijnlijk) van de koploper en raak ik plek 2 kwijt, met slechts 1 punt achterstand en een veel minder doelsaldo op mijn laatst overgebleven concurrent. Laatste ronde thuis tegen directe concurrent win ik met MOTS en kom terug op plek 2 waardoor ik promoveer! \Big Grin/

[-o<
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Tot mijn eigen verbazing ben ik zowaar kampioen geworden. Dat was ook het hoofddoel van dit seizoen, maar daar leek het niet op uit te draaien. Als het niet zou gebeuren was ik van plan om de stekker uit Xyon United te trekken. Toch wou iemand dat voorkomen. Nu nog een p/d wedstrijd en hopelijk komend seizoen weer in IV.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Advies gevraagd keeperstrainers (box, gitter),

Ik ben van plan over te stappen van training. Met eventuele kans op spelen in IV en een lange reeks neerzetten in de beker is trainen met jonkies niet echt meer aantrekkelijk voor mij geworden. Nu wil ik overstappen naar Keepen. Ik heb zo'n pak en beet 5 miljoen te bestelen voor een basis en reserve keeper. Wat raden jullie mij aan om te halen?
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
he Anti,
Ik zou dik investeren in je eerste keeper, tussen de 3,5 en 4 miljoen en een miljoen voor je 2e, dan wel 17 jaar.
Je kunt een goed keeper, misschien zelf uitstekend voor een miljoen kopen. Ik zou voor goed gaan, maar dan jong 17, want met dat nieuwe trainingssysteem stijgen ze om de 3 weken.
Je eerste keeper van rond de 25 a 26 wereldklasse of bovennatuurlijk.
Ik verkoop de eerste keeper ergens bij magisch, niet veel meer winst dan reusachtig, maar itt veel andere skills, ook niet minder!
Dan kun je gewoon 1 a 2 seizoenen met een topkeeper spelen en m dan weer verkopen.
Het jonkie zou ik gewoon verkopen als je er genoeg voor kunt krijgen.
Ik hoop dat mijne volgende week naar wonderbaarlijk stijgt, dan levert ie op zn 17e ongeveer 3,5 miljoen op.
ter info,, ik heb m gekocht voor 824k toen hij 17 jaar en 5 dagen was. (goed keepen toen). Volgende week ongeveer 3,5 waard. Tel uit je winst, voor 1 seizoentje trainen... Daarnaast stijgt je basiskeeper natuurlijk ook.
Prima methode om jaarlijks een beetje quite te spelen en af en toe een speler te vervangen die te oud is voor een iets jongere.

btw; congrats met je kampioenschap....
Ik ben gelukkig in de laatste ronde naar de 4e plek geklommen en dus veilig...
The great old Ludwig von...
Reply
Antidote Wrote:Ik heb zo'n pak en beet 5 miljoen te bestelen

Ja, zo kan ik het ook.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Antidote Wrote:Ik heb zo'n pak en beet 5 miljoen te bestelen

Ja, zo kan ik het ook.
Hoe heb jij het dan al die seizoenen gedaan? Toch niet op de faire manier. Hahahaha, gek!! :wink:
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Kijk dat zijn adviezen waar ik iets mee kan. Thanx Gitter.
Eerst even een paar spelers in de verkoop doen en dan gaan we maar aan het werk met keepers.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Antidote Wrote:Kijk dat zijn adviezen waar ik iets mee kan. Thanx Gitter.
Eerst even een paar spelers in de verkoop doen en dan gaan we maar aan het werk met keepers.

Ik weet niet of je intresse hebt Anti, maar na deze vrijdag komt mijn keeper-trainee te koop 19 jr, 15 dgn (kan er een paar dagen naast zitten) en wereldklasse keepen. Tevens zwak verdedigen en nederlander. Verwachtte verkoopopbrengst rond de 3 miljoen.

Kleine kanttekening bij de opmerkingen van Gitter, keeper-trainen geeft veel vrijheid maar zorg wel dat je een nederlander als eerste keeper hebt. De salariskosten bij een keeper vanaf lvl 15 (reusachtig??) lopen dan namelijk zeer snel op.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply


Forum Jump: