The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
ja word helemaal gek van mensen die dat proberen! maar goed inmiddels al 40 17-jarige goed scorertjes gebookmarked! morgen beginnen de bidwars!
Reply
6000!
Reply
hehe op oude forum waren we al boven de 10 000 toch?
Reply
Mac Wrote:hehe op oude forum waren we al boven de 10 000 toch?

geen idee, toen speelde ik nog niet 'actief' Hattrick...
Reply
hehe nou weet ik dat per ongeluk 100 pagina's had weggegooid en daarna zaten we geloof ik al boven de 10 000...jezus hoeveel ken je lullen over hattrick!
Reply
Hattrick 4 Life ! =D>

BTW, wanneer worden die wedstrijdschema's van de nieuwe competitie eindelijk eens geupdate?
[size=85]Hattrick: [b]Beijerlandse Bengels FC[/b] (144671) - IX.714
Footstar: [b]Wiebe van IJperen[/b] (5802) - Tringelson - België[/size]
Reply
Ik zat toevallig een beetje in duitsland te kijken voor een leuke speler, en zag dat ze daar al wel bezig waren geweest met de wedstrijdschema's. Smile
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
hebben jullie trouwens ook dat sommige spelers al wel 1 jaar ouder geworden zijn en anderen nog niet...?!?
Reply
ja
Reply
dat gaat ook niet allemaal tegelijk
Reply
De spelers die het langst bestaan in het spel gaan eerst en als laatste de jeugdpulls van vorige week.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
pffft.. ik zie zojuist dat 1 van mijn competitiegenoten al een hele tijd niet meer 'actief' hattrick speelt.

TheEMIEL

Laatste login: 20-12-2004 om 18:10 Via 84.119.***.***

Dat wordt mijn 3e WO tegenstander!
[size=85]Hattrick: [b]Beijerlandse Bengels FC[/b] (144671) - IX.714
Footstar: [b]Wiebe van IJperen[/b] (5802) - Tringelson - België[/size]
Reply
31-01-2005 Te dure transfers
Van nu af aan zullen er geen uitzonderingen meer gemaakt worden op de regels betreffende "fair play" op de transfermarkt, te lezen in hoofdstuk 21 van de spelregels:

"Ieder bod moet in verhouding staan met wat als aanvaardbaar beschouwd wordt voor de betreffende speler."

Dit houdt o.a. in dat de GMs geen ruilhandel boven de marktprijzen meer zullen toestaan, aangezien dit per definitie verboden is.


wat bedoelen ze daar nu weer mee??
Percies of die GM's gaan echt elke transfer controleren :roll:
Reply
Het gaat inderdaad primair om de situatie waarbij er 'geruild' wordt door spelers over en weer te verkopen voor een prijs die boven de marktwaarde ligt (dat doet men om te voorkomen dat een ander er overheen zou bieden en de ruil zou verstoren). Dit is derhalve niet meer toegestaan.

Maar het geldt in z'n algemeenheid ook gewoon voor alle transfers, dus ook die spelers die om hun naam of om een andere, niet feitelijk relevante reden te duur worden verkocht.
Reply
Dus al die dure spelers van kleine landen (U-20) maar die geen bal waard zijn, die kunnen niet meer aan woekerprijzen verkocht worden omdat ze in U-20 zitten :lol:
Reply
Nee...je leest niet goed....dat is toch een relevante reden waardoor ze duur worden verkocht.

Ik doelde meer op namen zoals: Marco van Basten ofzo
Reply
zo ver zullen ze niet gaan... Daar zien ze ook wel de sportieve achtergrond van in neem ik aan
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
als er een speler van guatemale of god weet welk land, op de transferlijst staat die -20 is.. maar nog niet in de U-20 zit, en ook op geen enkele stat iets degelijks heeft, zal deze toch voor veel meer verkocht worden, dan dat het een speler is van pakweg zweden.

Die woekerprijzen blijven dus bestaan :roll:

Enneuh, bij mij is trouwens nog geen enkele speler verjaart :eeeek:
Reply
en soms worden er hele talentvolle spelers geruild om te trainen...stel je voor ik heb een bovennatuurlijk scoren en ik train verdedigen en jij hebt bovennatuurlijk verdedigen en traint scoren....dan zouden we kunnen ruilen zodat de spelers verder getraind worden.

allebei 10 miljoen voor de speler betalen zodat niemand eroverheen kan en wil bieden. Dit mag dus niet meer.
Reply
Veel werk voor de GM's dus.. hoewel.. gewoon naar de hoge bedragen kijken :8:
Reply
pcies minder werk denk ik juist...alle te hoge bedragen beboet.
Reply
bestaat de kans dan ook niet dat men wat meer risico's gaat nemen, en gaat ruilen voor bvb 5 mil ofzo? Nog hoog genoeg om af te schrikken
Reply
officiele ruils moesten via de GM's gaan...als t voor normale bedragen zijn mag t wel denk ik...
Reply
Mac Wrote:officiele ruils moesten via de GM's gaan...als t voor normale bedragen zijn mag t wel denk ik...

als t voor normale bedragen gaat mag het uiteraard, alleen wordt het dan risicovoller (voor hetzelfde geld blijft er een ettertje meebieden..)
Reply
Marshall Wrote:zo ver zullen ze niet gaan... Daar zien ze ook wel de sportieve achtergrond van in neem ik aan

staat toch echt op het forum marshall
Reply
Het zal dus ook geen effect hebben op de 79500€ voor een clown
Reply
heren, voor de beker heb ik geloot tegen een 7e klasser (zit zelf 8e klasse). Ik zie echter best winstmogelijkheden. Hij heeft zeer matige vleugelspelers gezien zijn laatste paar wedstrijden. Daarentegen heeft hij een aardig centrum. Ik kan op zich relatief goede vleugelspelers opstellen. Is het slim om tegen hem de vleugelaanval te hanteren, of walst hij dan door mijn centrum heen? Ik heb de laatste paar weken op conditie getrained...
Als iemadn tijd en zin heeft om er even naar te kijken, zou ik dat zeer waarderen. Match ID is 32010355.
The great old Ludwig von...
Reply
Moker, ik doelde op de uitspraak van birger:

Quote:Dus al die dure spelers van kleine landen (U-20) maar die geen bal waard zijn, die kunnen niet meer aan woekerprijzen verkocht worden omdat ze in U-20 zitten
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
gittermaster Wrote:heren, voor de beker heb ik geloot tegen een 7e klasser (zit zelf 8e klasse). Ik zie echter best winstmogelijkheden. Hij heeft zeer matige vleugelspelers gezien zijn laatste paar wedstrijden. Daarentegen heeft hij een aardig centrum. Ik kan op zich relatief goede vleugelspelers opstellen. Is het slim om tegen hem de vleugelaanval te hanteren, of walst hij dan door mijn centrum heen? Ik heb de laatste paar weken op conditie getrained...
Als iemadn tijd en zin heeft om er even naar te kijken, zou ik dat zeer waarderen. Match ID is 32010355.

Ik weet niet of je kunt winnen, en weet niet precies de stats van je spelers en hoe je zelf verwacht mee te draaien in de competitie. Sowieso NIET Motsen. Wellicht "gewoon" piccen. Ik denk dat je inderdaad over zijn vleugels moet aanvallen, echter doordat je vleugels op aanvallend staan kost dit ook balbezit. Maar wat train je eigenlijk? Je kan ook 1 vleugel naar het midden en 1 op aanvallend zetten. Je kan dan je linkervleugel op aanvallend zetten en je rechter naar het midden.
Reply
Als je PM traint.. haalt het dan iets uit als je je vleugels naar het midden zet?
Reply


Forum Jump: