The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "" - Line: 1584 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1584 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "useravatar" - Line: 6 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "userstars" - Line: 11 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 11 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
Tan Wrote:
gittermaster Wrote:heren, voor de beker heb ik geloot tegen een 7e klasser (zit zelf 8e klasse). Ik zie echter best winstmogelijkheden. Hij heeft zeer matige vleugelspelers gezien zijn laatste paar wedstrijden. Daarentegen heeft hij een aardig centrum. Ik kan op zich relatief goede vleugelspelers opstellen. Is het slim om tegen hem de vleugelaanval te hanteren, of walst hij dan door mijn centrum heen? Ik heb de laatste paar weken op conditie getrained...
Als iemadn tijd en zin heeft om er even naar te kijken, zou ik dat zeer waarderen. Match ID is 32010355.

Ik weet niet of je kunt winnen, en weet niet precies de stats van je spelers en hoe je zelf verwacht mee te draaien in de competitie. Sowieso NIET Motsen. Wellicht "gewoon" piccen. Ik denk dat je inderdaad over zijn vleugels moet aanvallen, echter doordat je vleugels op aanvallend staan kost dit ook balbezit. Maar wat train je eigenlijk? Je kan ook 1 vleugel naar het midden en 1 op aanvallend zetten. Je kan dan je linkervleugel op aanvallend zetten en je rechter naar het midden.

Thx tan, ik train nu voor de laatste week conditie. Volgende week ga ik weer structureel trainen, dus hoef geen rekening te houden met trainen. MOTS-en ga ik zeker niet, die tip had ik al eerder gehad Smile Linkervleugel aanvallend en rechter naar het midden, dat kan ik goed doen met een speler die vleugel redelijk heeft en positiespel goed, dus dat komt mooi uit. Bedankt voor de tips. Wat mijn stats betreft, ik heb "goede" vleugelspelers, met minimaal "redelijk" conditie.
The great old Ludwig von...
Reply
je krijgt gewoon de 50% training die je normaal ook krijgt op de vleugels
Reply
Hmmm .. leeftijdsupdate (en daarbij salarissen) is bij mij voorbij.

mijn salarisbudget wordt opgehoogd met een kleine 25%. Ik had 22.356 en daar komt nu 5.153 per week bij .... pijnlijk maar nog wel te overzien.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
bij mij is het sponsorgeld gekelderd met 19k, spelersloon is gezakt zelfs... terwijl ik afgelopen week toch geen verkopen heb gehad.
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Loon met 1k gedaald, sponsorinkomsten met 14k......

Al met al te overzien dus !
Vooral het loon is relaxed, blijf nu zo rond de 35k p/w zitten!
Reply
tjonge jonge ,,,een divisiegenoot heeft erg veel geluk dit jaar met zijn jeugdpull

Donald Lutgendorp (54242474)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Ik spreek Nederlands!

Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.

Specialiteit: Onvoorspelbaar

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 830
Loon: 726 €/week
Eigenaar: F.C. Kokkie
Waarschuwingen: 0

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: redelijk
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: waardeloos

:letitallout: :letitallout:
Reply
Sponsorgeld 2,5K omlaag, lonen totaal 2K omhoog.

Leuk ook om de resultaten per speler te vergelijken. Mijn trainees op de vleugel bijvoorbeeld daalden allemaal in loon (zal er denk ik mee te maken hebben dat hun vleugelspel skill hoger ligt dan hun positiespel). Verder wil mijn beste centrale trainee nu ineens 1728 hebben i.p.v. de beschaafde 792 van vorig seizoen. Meer dan een verdubbeling! Voordeel is in ieder geval dat ik zie dat de training resultaat begint te geven. :Big Grin
Reply
waar kan je de verandering van dat geld zien (A)
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Economie, spelersloon. Vergelijk dat van vorige week (oude seizoen) met dat van deze week (nieuwe seizoen).

Als je per speler wilt bekijken dan vrees ik dat dat niet meer kan, had je het loon van vorig seizoen ergens moeten opslaan.
Reply
Sjeffer Wrote:Economie, spelersloon. Vergelijk dat van vorige week (oude seizoen) met dat van deze week (nieuwe seizoen).

Nu kan je dat op die manier nog niet zien hoor. Pas vanaf zondag kan je dat op deze manier zien..
Reply
Stom #-o ik bedoelde natuurlijk sponsorgeld i.p.v. spelersloon. Loon idd (nu) alleen door dat per speler te berekenen.
Reply
De loonstijgingen vielen mij ook reuze mee. 10 spelers gestegen. Dat zijn 8 trainees en 2 aankopen van afgelopen seizoen. De rest is onveranderd.

loon: +6,6k. En is nu 34,9k.
Sponsorgeld daalde met bijna 10k. naar 71k.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
Wat zijn voor/ nadelen als een verdediger onvoorspelbaar is? :|
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Voordeel.
Als ze ook minmaal redelijk passen hebben dan kunnen ze in een SE de spits alleen voor de keeper zetten.
Ze zijn over het geheel genomen goedkoper in aanschaf.

Nadeel.
als de verdedigende vaardigheid onder formidabel ligt, dan kan hij door zijn onvoorspelbaarheid balverlies leiden en zo de tegenstander een kans geven
Hier stond iets veel te lang.
Reply
en de bidwars zijn begonnen! wish me luck boyz! deze week minstens 3 spitsen aantrekken
Reply
Het gastenboek van de 500.000e gebruiker heeft inmiddels de 10.000 berichten bereikt, dat zal toch wel het grootste gastenboek zijn nu?
Reply
Dat was het vanmorgen al met 9700. tenminste als je sommigen in dat gastenboek moest geloven :Big Grin
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Logo:

[Image: jansoeunitedlogo.gif]

:wink:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
=D>
Reply
Mooi logo Jansoe!

Morgen wordt het zonnig weer tijdens mijn bekermatch. Leuk voor die paar extra toeschouwers, minder leuk voor deze meneer.

Jakub Pęczek
TSI = 1 890 , 19 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Krachtig]

Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend (+5) Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak

Ik vraag me nu af of deze jongen niet beter kan spelen:

Corrado Basso
TSI = 1 190 , 19 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider [Koppen]

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: goed (+1) Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht

Wat denken jullie, weegt het grote verschil in PM op tegen de kleine verschillen in vorm en conditie en daarbij het mogelijke negatieve weather-event? Mijn tegenstander en ik spelen beiden 3-5-2, dus wie het middenveld beheerst zal zeer waarschijnlijk winnen...
Reply
ik zou voor jakub peczek gaan...die is 11 weken beter :wink: zet hem als verdedigende mid
Reply
zou gewoon voor die 1e gaan! verschil in PM is te groot en volgens mij is krachtig niet eens nadelig voor een middenvelder? (correct me if im wrong) word alleen sneller moe
Reply
Krachtig
Scoren kan verzwakken bij zon
Scoren kan verbeteren bij regen
Verdedigen kan verbeteren bij regen
Spelmaken kan verbeteren bij regen


Technisch
Scoren kan verzwakken bij regen
Spelmaken kan verzwakken bij regen
Scoren kan verbeteren bij zon
Spelmaken kan verbeteren bij zon


Snel
Scoren kan verzwakken bij regen
Scoren kan verzwakken bij zon
Verdedigen kan verzwakken bij regen
Reply
Dus zijn conditie wordt wel beïnvloed (sneller moe idd) maar zijn PM niet, prima! Jakub it is, dank voor de antwoorden.
Reply
Dit is voorlopig mijn laatste aankoop voor mijn basiselftal en daar ben ik dik tevreden mee. Hij heeft op dit moment nog wel slechte vorm, maar als die weer goed zit dan zal het wel een aardige speler zijn. Hij heeft mij 355k gekost.
Verde moet ik nog een vleugelspeler en een trainee kopen voor mijn B-team. Vleugel heeft nog geen haast. Dus mijn elftal is nu zo goed als rond.

Quote:Javier Montolío
TSI = 2 080 , 23 jaar, slecht in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider

Conditie: goed Keepen: waardeloos
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitstekend
Scoren: matig Spelhervatting: redelijk
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Zucht... kon het weer niet laten. Alleen maar even kijken op de TL wat de 17-jarigen kosten, toch maar een klein bod doen en zo hebben we weer een trainee te veel.

Giulio Gallucci
TSI = 520 , 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider [Koppen]

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: zwak
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: waardeloos
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos

Hopelijk springt ie binnenkort naar goed (hij 'lijkt' me hoog redelijk, maar erg goed ben ik niet in die schattingen), in dat geval is die 51K geen slechte investering geweest.

Heb nu 30 man in de selectie, volgende week maar eens wat verkopen.
Reply
Sjeffer Wrote:Hopelijk springt ie binnenkort naar goed (hij 'lijkt' me hoog redelijk, maar erg goed ben ik niet in die schattingen), in dat geval is die 51K geen slechte investering geweest.

Heb nu 30 man in de selectie, volgende week maar eens wat verkopen.

trainee teveel is meestal een slechte investering en 30! :eeeek: spelers...das gewoon zonde van het loon. Niet normaal.......
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Er zit wel een logica achter. Zes spelers die ik alleen maar twee weken op conditie train en volgende week toch al zouden verdwijnen, kijken of ik de totale investering van 172.524 (incl loonkosten en plaatsen op de TL) eruit kan halen. Verder verdwijnt er nog een vleugelspeler die net zijn PM verbeterd heeft en die ook nog wat conditie kon gebruiken.

Deze net aangekochte jongen komt i.p.v. een 19-jarige zonder bijstats die door blessures achterloopt op het trainingsprogramma. Die 19-jarige moet echter alleen nog even naar goed springen (1 training nog).

Uiteindelijk komen er 22 man in de selectie:
- 10 trainees
- 2 keepers
- 5 verdedigers
- 4 aanvallers
- 1 trainer
Reply
Zo ff een update hier, heb wat spelers verkocht en een andere coach gemaakt en tevens het stadion vergroot. Heb een uitstekend aanvaller gekocht en heb de volgende speler gepulled. Wat moet ik met deze jongen.
Hij is populair met goed leiderschap (clown)
redelijk verdedigen en goed vleugel. 18 jaar.
Reply
Als hij niet op je trainingslinie speelt dan zou ik hem gewoon verkopen. Het is een leuke speler en op dit moment wordt er fors geboden op trainees. Ook op de 18jarige.
Je bent dus helemaal klaar voor VII. Hoe zie je kansen dit seizoen? Gewoon weer kampioen worden en doorstromen naar VI.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply


Forum Jump: