The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
gittermaster Wrote:Voor alle mensen die hattrick niet op werk kunnen openen...
<!-- m --><a class="postlink" href="http://193.34.189.76/">http://193.34.189.76/</a><!-- m -->
:cry:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ad Wim Wrote:Stomme vraag misschien, maar maakt het voor mijn PM-training nog uit of ik 3-5-2 speel of 4-5-1? Maw, heb ik bij beide opstellingen 3 IMs?

Ja Ad Wim, bij beide opstellingen heb je 3 IM's, mits je een verdediger, aanvaller of winger repositioneert als 'Extra Centrale Middenvelder'. Als je daarbij een verdediger kiest speel je 3-5-2, als je een aanvaller kiest voor 4-5-1.
Reply
Van de Hattrick-site

Quote:08-11-2007 om 19:57 (Global)
There seems to be a problem in the training update. It seems players who have not played a match during the week haven't got any form update (or any update at all). Players who have played a match have recieved training.

This bug will of course be sorted out before next week's training, but we will not be able to fix it for this week's training as it's impossible to re-run training for all leagues.

Fijn als je in het tussenseizoen de conditie wil opkrikken. Icon_evil Krijgen je bankzitters dus geen training. Nu aan het twijfelen wat te doen.
Reply
Forever Wrote:Van de Hattrick-site

Quote:08-11-2007 om 19:57 (Global)
There seems to be a problem in the training update. It seems players who have not played a match during the week haven't got any form update (or any update at all). Players who have played a match have recieved training.

This bug will of course be sorted out before next week's training, but we will not be able to fix it for this week's training as it's impossible to re-run training for all leagues.

Fijn als je in het tussenseizoen de conditie wil opkrikken. Icon_evil Krijgen je bankzitters dus geen training. Nu aan het twijfelen wat te doen.
ER voor zorgen dat je conditie constant blijft gedurende het seizoen. Heb voor het eerst niet op conditie hoeven te trainen in het tussenseizoen.
Reply
@Lennox (en eventueel anderen): als je nog wingers wil trainen voor bahrain, laat maar iets weten Wink
Reply
Mmh... die conditieproblemen zijn wel matig idd. Hopelijk niet al te veel dalingen morgen. [-o<
Reply
Birger Wrote:@Lennox (en eventueel anderen): als je nog wingers wil trainen voor bahrain, laat maar iets weten Wink

Een speler die al International is kost meestal de hoofdprijs. Meer een sport om ze voor normale bedragen op te pikken :wink:
Reply
Zondag eerste wedstrijd van het seizoen. Omdat ik toch wel een gelijkwaardig team heb wil ik even wat adviezen vragen.
Hij speelt 4-4-2, met 2 centrale mids.
Alle vier de mids hebben de aanvallende instelling. de backs een verdedigende instelling.

Doe ik hier goed aan om gewoon met 3-4-3 te starten. Waarvan 3 centrale mids waardoor ik middenveld moet winnen? gevaar is wel de opkomende buitenspelers van hem? zijn keeper en verdediging zijn zijn beste deel van het team.
Reply
Forever Wrote:Van de Hattrick-site

Quote:08-11-2007 om 19:57 (Global)
There seems to be a problem in the training update. It seems players who have not played a match during the week haven't got any form update (or any update at all). Players who have played a match have recieved training.

This bug will of course be sorted out before next week's training, but we will not be able to fix it for this week's training as it's impossible to re-run training for all leagues.

Fijn als je in het tussenseizoen de conditie wil opkrikken. Icon_evil Krijgen je bankzitters dus geen training. Nu aan het twijfelen wat te doen.
Kutzooi inderdaad, ik vroeg me al af waarom mijn jonge trainees niet gestegen waren. En die hadden het juist het meest nodig... :|
En ze gaan dit dus blijkbaar ook niet fixen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Lennox Wrote:
Birger Wrote:@Lennox (en eventueel anderen): als je nog wingers wil trainen voor bahrain, laat maar iets weten Wink

Een speler die al International is kost meestal de hoofdprijs. Meer een sport om ze voor normale bedragen op te pikken :wink:
ik heb het dan ook over niet internationals Wink
Reply
Binnenkort verkoop ik die van Armenie. Over een week of 2 stijgt hij. Is uit U20 gezet, omdat hij niet in de beker speelde. Zou zweren dat ik hem opgesteld had, maar waarschijnlijk niet gesaved :roll:

Als je tegen die tijd wat hebt moet je het maar zeggen.
Reply
Weet iemand of het mogelijk is om gewoon op de oude manier de wedstrijdverslagen te lezen, dus niet op die flash manier...
The great old Ludwig von...
Reply
Birger Wrote:
Lennox Wrote:
Birger Wrote:@Lennox (en eventueel anderen): als je nog wingers wil trainen voor bahrain, laat maar iets weten Wink

Een speler die al International is kost meestal de hoofdprijs. Meer een sport om ze voor normale bedragen op te pikken :wink:
ik heb het dan ook over niet internationals Wink

Zoals? :8:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Khongsak Wisutratsami (181521197)
18 jaar en 53 dagen, redelijk in vorm, gezond

Een gemeen persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.

Maakt deel uit van het U-20 Bahrain-team!

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos


顾 (Gu) 楠阳 (Nanyang) (182423056)
17 jaar en 104 dagen, redelijk in vorm, licht geblesseerd, maar kan wel trainen
Ik spreek 中文 (Chinese)!


Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.

Specialiteit: Snel

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak

deze 2 staan momenteel op de lijst.. de 1 al duurder dan de ander, en niet degene die je zou verwachten Wink
Reply
Die van 17 kost 2!!!! Das me iets te veel van het goede...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
ach, dat is typisch die manager.. Die probeert altijd heel veel geld te halen..
Is nog 1 van in de beginperiode (wel andere ploeg).
Ik zou zeggen, bookmark hem, hij zal zeker wel goedkoper komen Wink
Reply
Hoe groot is de kans dat die andere erin blijft trouwens?

Edit: Werd me te veel om mee te blijven bieden Sad
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Wel, we hebben momenteel bitter weinig spelers. Dus nagenoeg iedereen zal momenteel in de U20 zitten Sad
Reply
Grens was 575k, daar gingen ze ruimschoots overheen iig
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Perfecte aanwinst binnengehaald voor maar 1,8 M Euro en kan later nog coach worden. Hier is de speler waar het om gaat:

Ilarion Ardelean (49230227)
27 jaar en 58 dagen, goed in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en rechtvaardig is.
Hij heeft goed ervaring en is een redelijk leider.

Volgende verjaardag: 03-01-2008
Nationaliteit: România
Total Skill Index (TSI): 66 220
Loon: 46 308 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC Blue Boys
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: reusachtig Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos

Doelpunten in carrière: 34
Hattricks in carrière: 2
Competitiedoelpunten dit seizoen: 1
Bekerdoelpunten dit seizoen: 3
Reply
Wat een prijzen zeg :crazy:

Denk even een goedkoper middenvelder aanschaffen.

Mythische worden verkocht voor meer dan 1,5M :crazy:
Magische worden zelfs bedragen van 1 mil voor geboden :crazy:
Insane life.
Reply
EB Sports Wrote:Perfecte aanwinst binnengehaald voor maar 1,8 M Euro en kan later nog coach worden. Hier is de speler waar het om gaat:

2 opmerkingen: waarom geen Nederlander? scheelt je 10k loonkosten per week & zonde om zo'n speler coach te maken, je kan de speler dan niet meer verkopen en je verliest in feite zijn gehele transferwaarde
Reply
Dre Wrote:Wat een prijzen zeg :crazy:

Denk even een goedkoper middenvelder aanschaffen.

Mythische worden verkocht voor meer dan 1,5M :crazy:
Magische worden zelfs bedragen van 1 mil voor geboden :crazy:
Het is echt idioot inderdaad hoe de markt is ontploft. Ik hou het even voor gezien voorlopig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Heeft één van jullie hier ook last van? Het lukt mij gewoon niet om een opstelling te maken. Als ik op opstelling klik dan krijg ik de volgende melding.

Quote:Microsoft OLE DB Provider for SQL Server error '80040e37'

Invalid object name 'MatchTeamResults'.

/Common/includes/Database2.asp, line 377
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Ad Wim Wrote:
Dre Wrote:Wat een prijzen zeg :crazy:

Denk even een goedkoper middenvelder aanschaffen.

Mythische worden verkocht voor meer dan 1,5M :crazy:
Magische worden zelfs bedragen van 1 mil voor geboden :crazy:
Het is echt idioot inderdaad hoe de markt is ontploft. Ik hou het even voor gezien voorlopig.

zie inderdaad dat ik mijn wereldklasse midd met passen al voor 2 miljoen kan slijten Icon_twisted
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Antidote Wrote:Heeft één van jullie hier ook last van? Het lukt mij gewoon niet om een opstelling te maken. Als ik op opstelling klik dan krijg ik de volgende melding.

Quote:Microsoft OLE DB Provider for SQL Server error '80040e37'

Invalid object name 'MatchTeamResults'.

/Common/includes/Database2.asp, line 377

Dat heb ik de laatste tijd ook met Firefox, met IE geen probleem.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Thanks LL! Via IE kom ik er wel op.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Bocaloca Wrote:
Ad Wim Wrote:
Dre Wrote:Wat een prijzen zeg :crazy:

Denk even een goedkoper middenvelder aanschaffen.

Mythische worden verkocht voor meer dan 1,5M :crazy:
Magische worden zelfs bedragen van 1 mil voor geboden :crazy:
Het is echt idioot inderdaad hoe de markt is ontploft. Ik hou het even voor gezien voorlopig.

zie inderdaad dat ik mijn wereldklasse midd met passen al voor 2 miljoen kan slijten Icon_twisted

Dat is idd. wel lekker mijn briljante werd verkocht voor 1,2 M Dus had ik toch iets meer te besteden en ik moest een mid (met ervaring) binnenhalen omdat ik dit seizoen kampioen moet worden. Gelukkig ben ik nu klaar met mijn eerste 11.

Olaf Bertold Ahlen (26878946)
28 jaar en 103 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft formidabel ervaring en is een zwak leider.

Specialiteit: Krachtig

Volgende verjaardag: 20-11-2007
Nationaliteit: Deutschland
Total Skill Index (TSI): 142 120
Loon: 155 244 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Dredevils
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: magisch Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: briljant

913.000 Toch nog onder de 1M. En deze heeft tenminste nog SP en leuke ervaring.
Insane life.
Reply
United 4 – 2 ex-Breivelde

Datum : 11-11-2007 13:00
MatchID: 151536143
Stadion : Track United Arena
Toeschouwers: 51889


Op deze bewolkte dag kwamen er 51889 toeschouwers naar Track United Arena. United stelde zich op in een 4-4-2-formatie. De opstelling luidde: Bettencourt - Ala-Rakkola, Tacha, Igelwald, Podbevšek - Muriel, Van den Heuvel, Stanciu, Colell - Courtois, Köhrer-Klees.

ex-Breivelde startte in een strategische 3-5-2-opstelling. De opstelling luidde: Martin - Madaj, Kikas, Atgé - Cattaneo, Hernández, Bolle, Endel, Villen - Rincón, Zubeldia Lauzurica.

ex-Breivelde vertrouwde vandaag minder op zijn vleugels en viel vooral door het midden aan. Goran Podbevšek kreeg na een domme actie de wind van voren van zijn medespelers. Door te weinig ervaring verloor hij de bal in de 13e minuut en kon een tegenstander bijna scoren. In de 19e minuut ontving United-speler Wilhelm Köhrer-Klees een gele kaart omdat hij met gestrekt been inkwam op zijn tegenstander. Modesto Villen van ex-Breivelde zorgde voor een 0-1 voorsprong in de 28e minuut na een fabelachtige aanval op rechts. Met een schot van net buiten het strafschopgebied wist Georges Courtois van United de stand weer gelijk te trekken: 1-1. Na een gemene trap tegen zijn schenen moest ex-Breivelde-speler Armando Hernández in de 35e minuut het veld verlaten en werd vervangen door Roland Kesterman. Hoogtepunten
0 - 1 Modesto Villen (28)
1 - 1 Georges Courtois (33)
Wilhelm Köhrer-Klees (19)
Armando Hernández (35)

het is nu 13:40, en het staat 1-1.. toch zal ik 4-2 winnen :lol:

blijkbaar is er een foutje geslopen in HT-live, en ziet iedereen de einduitslag al Big Grin
Reply
haha...zak maar onderuit
Reply


Forum Jump: