The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
Mac, je mag ze niet dwingen cq. mishandelen om een eizoenskaart te kopen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
60 ??? ... whaahaa ... ben benieuwd hoeveel er dan donderdag bij komen (of af gaan natuurlijk)
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
whehehe aah heerlijk zo'n stelletje goedgelovigerds Wink

loop jullie btje te fokken gewoon 6 erbij vandaag
Reply
=D> =D> =D>
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Oké, dus ook nooit meer Mac geloven.... :wink:
Reply
Mac Wrote:whehehe aah heerlijk zo'n stelletje goedgelovigerds Wink

loop jullie btje te fokken gewoon 6 erbij vandaag

pfffffffffffffff.... dit is het voetbal-forum niet ... Icon_evil
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
whehehe ach hier mag ook af en toe wel gelachen worden hoor Smile
Reply
Box Brother Wrote:Aangezien ik in het trainingstopic geen antwoord kreeg post ik het hier nog maar een keertje.....
Hattrick Wrote:Felix Pastoor (38589193)
20 jaar, redelijk in vorm, gezond
Ik spreek Nederlands!


Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 14 870
Loon: 3 980 €/week
Eigenaar: Brothers' Bandits
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit


Conditie: formidabel Keepen: rampzalig
Positiespel: briljant Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht

Tevens is dit ook mijn eerste briljant ooit .... gaat vanavond op de TL, hoeveel moet ik hem erop zetten ? ... ik dacht zelf aan zo'n 2,5 miljoen ... (dit is dus een vraag Wink)

Hattrick Wrote:27-06-2005 Verkocht Felix Pastoor aan The Real Winner 3 249 000 € 14 870

2,5 was dus iets te laag Wink ... Hij is verkast naar een nederlandse IVe-klasser die altijd 3-5-2 speelt en hoogstwaarschijnlijk PM traint. Dit betekent dus dat ie nog doorgetrained gaat worden ... kan nog leuk worden...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
twee nieuwe aankopen:

Erik Sörensson
TSI = 18 040, 21 jaar, goed in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider [Krachtig]


Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: wereldklasse
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht


Huberto Romero
TSI = 15 950, 21 jaar, slecht in vorm
Heeft slecht ervaring en is een zwak leider


Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: wereldklasse Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: redelijk
Reply
27-06-2005
Bomberos FC heeft 220 000 € geboden voor Shu Hann-Lim en nam de leiding bij het bieden.

De deadline ligt op 27-06-2005 om 18:56.

yeaaaaah ik krijg ook weer caashhhhh
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Das geweldig.....meestal krijg je vrijdags er evenveel bij..

:lol: :lol: :lol: das een lekker extraatje
Reply
Lekkere aankopen Piter.... Winger is wel zeer laag wereldklasse (net gepopt denk) ivm zijn tsi, maar zeer keurige aankopen....

Dat kan ik nog (net ff) niet bekostigen... :wink:
Reply
Lance Wrote:
Marshall Wrote:Dankzij een tip van Lance heb ik deze ochtend nog heel even kunnen participeren in een totale bidwar bij een team die van verdedigen overschakelt op Passingtraining en zijn verdedigers dus de deur uit doet.... Ik heb nog de hand kunnen leggen op een form trainee die volgens eigen zeggen form +6 is:

Hehe, toch nog tijd gehad tussen al dat bellen door Wink. Maar ik zag je bieden idd. Denk, laat ik maar niet overbieden. Je hebt denk ik wel een van de lucratievere te pakken. Ik ging zelf eigenlijk voor die uitmuntend +9. Twijfelde een beetje over hem, want zn TSI zat onder de 3.000. En toen het bod naar 1.5 mil ging haakte ik af.

Ja, toen ik heel even tijd had (tijd gemaakt) heb ik binnen 5 minuten alle deadlines nagekeken en bijna allemaal lagen ze al boven mijn budget. Deze zat nog op een normaal bedrag voor een form. verd. Helaas werd er nog 2 maal in de laatste seconden geboden waardoor ik 6 minuten langer on line moest blijven maar a la! Hij is binnen en begint over enkele weken aan zijn training!


Piter Wrote:twee nieuwe aankopen:

Erik Sörensson
TSI = 18 040, 21 jaar, goed in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider [Krachtig]


Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: wereldklasse
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht

Ja hoor, ik train verd en verwacht eindelijk na dit seizoen mijn eerste wereldklasse verdediger en meneer hier koopt er gewoon effetjes eentje...
Moet wel zeggen dat dit een verdediger zou zijn die ik nooooooit zou hebben gekocht, of je moet er een soortgelijke verdediger (technisch) bij kunnen halen...
Reply
27-06-2005 bocastarz pedaleta racing 240 000 € 1 720
27-06-2005 Je hebt een speler verkocht en 218 400 € ontvangen


toch wel aardig weer Big Grin
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Maxim Avidan (60454271) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
22 jaar, matig in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.

Nationaliteit: Israel
Total Skill Index (TSI): 3 340
Loon: 3 504 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: bocastarz
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit


Conditie: rampzalig Keepen: goed
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: waardeloos

de nieuwe keeper van de bocastarz
nog geen ervaring, amar in goed vorm goed voor 3.5 ster Big Grin
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Voor 111k is het een zeer nette aankoop. Aangezien hij halverwege zijn stat zit. Hier kan ik hem wel uitbeelden =D>
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
hattrick Wrote:Op dit moment aan de gang in Hattrick:
Op dit moment gebeurt er niets

Typisch... en toch moet je altijd even kijken :lol:
Reply
Marshall Wrote:
hattrick Wrote:Op dit moment aan de gang in Hattrick:
Op dit moment gebeurt er niets

Typisch... en toch moet je altijd even kijken :lol:

Oh, absoluut, ik zie die mededeling toch wel zo'n 30x per week Wink.
Reply
Moet je bedenken dat ik het dus kut vind dat ik niet kan inloggen :p
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Vanmorgen nog even ingelogged, de geblesseerde wonderbaarlijke keeper Mossander te koop gezet en een wissel-aanvaller.

Vrijdag voor de laatste keer inloggen om de training te zien, opstelling maken en een keeper aan te schaffen.

Kortom:
Wie wil vanavond rond 22:00 het wedstrijdverslag, de stats en de sterren van Mkks F.C. hier even op forum klappen?

bvd
Mukkus
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Net even op school ingelogd om een friendly voor Depor te regelen en zie hier ... Depor gaat naar Brazilie.... toch wel grappig.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Als niemand ze dan nog erop heeft gezet, dan plaats ik ze wel voor je Mukkus!
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Thanks, Anti. Graag per speler het aantal sterren i.v.m. mijn excel-administratie.
Please? [-o<
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Lol... houd je de sterren per speler bij? Wat brebgt dat nou voor meerwaarde met zich mee?? Ratings per linie houd ik netjes bij net als wat ik gespeeld heb (AIM, MOTS etc) zodat ik de verschillen kan zien... Maar sterren?

Enne Mukkus, die sterren kun je toch ook gewoon na zondag updaten in je excell sheetje?
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:Lol... houd je de sterren per speler bij? Wat brengt dat nou voor meerwaarde met zich mee?? Ratings per linie houd ik netjes bij net als wat ik gespeeld heb (AIM, MOTS etc) zodat ik de verschillen kan zien... Maar sterren?

Enne Mukkus, die sterren kun je toch ook gewoon na zondag updaten in je excell sheetje?

Ik wil niet alleen weten hoe mijn spelers als team presteren, maar ook individueel. Zo heb ik een winger met o.a. redelijk passen, die 3* haalde. Deze week staat ie naast een IM met ook redelijk passen. Ik wil weten of dat invloed heeft en of dat in de sterren zichtbaar is. En het is gewoon leuk.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
mukkus, dat kan je wel gewoon zelf zien ja, als je niet bent ingelogd. Nederland>zoeken>etc
Reply
Nou dacht Vietjes dat ie van het weekend een YP had met hoge TSI, moet je dit even zien :eeeek: (van het Hattrick forum geplukt)

Menno Bleijenberg (69359149)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 6 830
Loon: 1 233 €/week
Eigenaar: TM-Football-club
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: goed
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: goed
Scoren: goed Spelhervatting: matig
Reply
Hattrick is weer online. Alleen loopt de transfer van min topwinger Howell om 01.15 uur af. Hopelijk krijg ik dan ook nog een bidwar. Prijs staat nu op 2,9 miljoen. Ik hoop minimaal 3,3 mil te vangen.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
Piter Wrote:mukkus, dat kan je wel gewoon zelf zien ja, als je niet bent ingelogd. Nederland>zoeken>etc

Thanx, Piter. Dat kan inderdaad wel bij wedstrijden. Het kan helaas niet bij de spelerspagina's. D'r staan twee spelers op de TL, zodra ik op hun naam klik...........sessie timeout.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Fuck, fuck, fuck....

Mkks F.C. is niet meer..... Sad
Ik had nog 2 logins over, download een programma 'HT-ratings calculator' en bij installatie begint dat programma in te loggen in Hattrick. Dus, Mukkus geen logins meer.......failliet. Ontzettende EB, dat ik ben!

Dat wordt een nieuw team aanvragen in divisie XI.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: