The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
4-0 uit gewonnen, prima. Jammer dat ik dit seizoen een paar wedstrijdjes met 1 doelpunt verschil verloren heb, anders had promotie er wel in gezeten.
Nu was het alleen belangrijk dat ik de volgende thuiswedstrijd een vol huis krijg, en dat gaat nu wel gebeuren.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zet em op volgende week Forever
Wel klote dat juist nu je keeper eraf ligt natuurlijk Sad

1 Bokken FC 13 7 0 0 39 5 6 0 0 30 4 60 39
2 FC The Pretenders 13 4 1 1 13 4 4 1 2 13 10 12 26
3 De ScHerRies 13 3 2 2 22 17 3 0 3 14 16 3 20
4 patrickbenink17 13 2 2 2 4 5 4 0 3 6 14 -9 20


Nog nooit ZOOOOO'N saaaai seizoen gehad :dodgy: :-&
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Dat van mij is nou ook niet echt spannende te noemen....

Quote:1. Klavertje 4 13 13 0 0 46 - 7 +39 39
2. foreverAFCA 13 6 4 3 28 - 18 +10 22

3. VV WeirDokkum 13 7 1 5 30 - 22 +8 22
4. Trickshots1 13 5 4 4 21 - 17 +4 19
5. FC de onbekende 13 5 4 4 26 - 25 +1 19
6. Dobias 13 6 0 7 25 - 20 +5 18

7. FC de lauwe Frenske 13 1 2 10 11 - 36 -25 5
8. veenendaal terror c 13 1 1 11 13 - 55 -42 4
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
1. K.F.C. Minnertsga 13 44-16 +28 31
2. gittermaster 13 47-16 +31 29
3. Going for Kicks 13 27-18 +9 25
4. STILL MARRIED 13 21-12 +9 22
5. Tartarus 13 17-29 -12 15
6. FC Biggo 13 27-30 -3 13
7. HCDP 13 19-34 -15 10
8. De Flessetrekkers 13 9-56 -47 3

Bij mij daarentegen:
gittermaster - Going for Kicks
STILL MARRIED - K.F.C. Minner

Minnertsga mist zijn tweede en derde beste speler volgende week.
Wellicht kan er nog iets gebeuren.... [-o<
The great old Ludwig von...
Reply
Zo komend weekend de kampioenschapswedstrijd. Thuis tegen Venezia, TS is hoog dus dat word motsen en rechtstreeks promoveren naar de V. Tenminste als ik win.
Reply
5-0 pak op mijn broek gekregen en daardoor het kampioenschap verspild. Komende week tegen nr.5. Bij gelijk of winst veilig. Verlies p/d.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Een keurige tweede plaats in divisie V voor Verantwoord Frituren....

Volgende week nog een uitwedstrijd tegen de nr. 3, die op 3 punten achterstand staat. Doelsaldo van mij is +18, die van hem +6. Moet raar lopen wil ik die tweede plaats nog uit handen geven. Ik kijk al reikhalzend uit naar volgend seizoen. De nummer 1 is ongenaakbaar kampioen geworden en ik ben blij dat hij (een all-attack team met lonen van boven de 700k) rechtstreeks promoveert. Kijken wat er voor terugkomt en dan voor het kampioenschap gaan!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Wie weet kom ik wel bij je in Mukkus.
Reply
of ik Smile
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Gezellig. Maar het is alweer zo'n tijd geleden dat ik een kampioensschaap in handen heb gehad.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Na een lange tijd 8e te hebben gestaan (1e seizoenshelft veel pech door rode kaarten en blessures) ben ik geklommen naar de 6e plaats. Vandaag moet ik die 6e plaats veilig stellen door te winnen van de nummer 4. Zijn aanval is in ieder geval zwak en van mij een stuk sterker, dus die zou ik moeten hebben.
Reply
Goedkoop excuus, Eb. Rode kaarten en blessures.....jij kunt als meestertacticus toch makkelijk de grillen van de ME omzeilen?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
KKKKKKAAAAAAAMMMMMPPPPPPPIIIIIIIIIOOOOOOOONNNNNNNNN.

In de laatste match heb ik het dus toch geflikt, winst op de nummer 1 (3-0) en rechtstreekse promotie naar divisie V.
Reply
Ook hier kampioen! :Big Grin In de 2e seizoenshelft gewoon 18 punten gepakt. De nummer 2 verloor ook nog eens vanavond, zodat ik uiteindelijk met een fraaie 4 punten voorsprong de titel pak.

Volgende week weer es een P/D, de teamgeest is helemaal naar de vaantjes na 2x MOTS maar we zien wel weer.
Reply
En natuurlijk.... feli Ara en andere kampioenen / promovendi! =D> :Big Grin =D>
Reply
De laatste wedstrijd nog met 1-4 gewonnen tegen de nr.3. Prima tweede plaats, de nummer 1 was absoluut de beste. Volgend jaar dan maar voor het kampioenschap, dat verwachten de supporters waarschijnlijk ook.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Wederom een pijnlijke zeer onverdiende 2-0 nederlaag. Hierdoor ben ik vijfde geworden en mag ik in een p/d wedstrijd met een verneukte TS opnemen tegen een hopelijk makkelijk tegenstander.

Quote:VV-Bamy'34
Middenveld wonderbaarlijk
Rechterverdediging mythisch
Centrale verdediging mythisch
Linkerverdediging wereldklasse
Rechteraanval uitstekend
Centrale aanval mythisch
Linkeraanval goed

Xyon United
Middenveld reusachtig
Rechterverdediging bovennatuurlijk
Centrale verdediging mythisch
Linkerverdediging mythisch
Rechteraanval magisch
Centrale aanval wonderbaarlijk
Linkeraanval bovennatuurlijk
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Eindelijk weer eens kampioen! \Big Grin/ Feli aan de andere kampioenen!
Insane life.
Reply
KAMPIOEN!!!!!!!! 5-3 winnen van de nr. 2 waar een gelijkspel genoeg was! op naar de zevende....
Reply
Feli aan alle kampioenen.
Ikzelf win mijn laatste wedstrijd dik en wordt zo ook dik 3e, best of the rest helaas...

Wel met MOTS een bovennatuurlijk middenveld gehaald :o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
3e!



Competitie: IX.1206 (159293)

Land: Nederland
Divisie: 9 van de 10

Team Gsp W G V DV DT ± Pt
1. Watergang 14 11 0 3 65 - 22 +43 33
2. FcHaan 14 10 2 2 45 - 15 +30 32

3. Laveloos FC 14 10 1 3 49 - 21 +28 31
4. Bagger sjonnies 14 10 0 4 63 - 18 +45 30
5. FC bloembolle 14 5 0 9 23 - 44 -21 15
6. NAC Limburg 14 5 0 9 27 - 58 -31 15

7. RKC Utrecht 14 3 1 10 15 - 45 -30 10
8. FC Tommy Girls 14 0 0 14 3 - 67 -64 0


Spannend tot op het einde! Na een dramatische start (net begonnen) toch nog 3e.
Volgend jaar kampioen!
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
5de in IV, volgende week dus thuis een playoffwedstrijd...wel pittige tegenstander maar vandaag PIC kunnen spelen dus maak wel kans
Reply
Andere kampioenen ook gefeliciteerd.

Haastige Spoed heeft het met het minimum verschil ook gehaald. De nummer 2 had uiteindelijk ook 31 punten en een doelsaldo van +22 (39-17). Haastige Spoed had 1 keertje meer gescoord (40-17). Ben blij dat ik de wedstrijd niet live heb meegmaakt. :wink: Mijn 3-1 tegen de nummer 3 was net voldoende. Heb hiervoor wel alles uit de kast moeten halen. Voor mijn laatste centjes een briljante keeper in goede vorm kunnen kopen en ook gemotst.

Maar voor het eerst dat ik kampioen in de 4de klasse ben geworden. :Big Grin

En nu een P/D-wedstrijd tegen een team dat alles op het middenveld gooit. Hij kon de laatste wedstrijd picsen en dan nog een easy overwinning boeken. Zijn teamgeest en zelfvertrouwen zal wel goed zitten. Dus het wordt erg lastig om nog genoeg balbezit te krijgen. Heel waarschijnlijk kan mijn 1ste keeper dan wel weer spelen.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
Volgens altid kom ik van de 197/2048 zwaarste XIe en ga ik naar de 198/2048 zwaarste VIII :eeeek:

Uit de VIIe komt een bot-team... en de andere promovendus is te zwak om potten te breken. Ik zie kansen om iig in de VIIIe te blijven... moet nog wel flink aan mijn team gesleuteld worden ben ik bang...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
deze kut wedstrijd heeft mij het kampioenschap gekost...
staat bij alltid bovenaan in onze poule bij meest verrassende uitslagen.
1-2 verloren

Loddar Totaal Verd Mid Aanv Totaal Verd Mid Aanv Team Formatie Tactiek (vaardigheid) Score
23.14 261 85 93 83 65.5 21.5 29.5 14.5 gittermaster 3-5-2 Creatief spel () 1
10.72 190 75 39 76 52.5 17.5 19.0 16.0 STILL MARRIED 3-4-3 Pressievoetbal (matig) 2

Versch: 71
The great old Ludwig von...
Reply
Gefeliciteerd, kampioenen Smile !

Niks te doen:

Seizoensoverzicht

Zondagavond eindigde het seizoen van Himmelsblå IF in optima forma. De équipe van Van Dam besloot de reeks van veertien wedstrijden in VI.956 met een 10-0 zege op het reeds lang uitgeschakelde FC Pijpleiding. De feestvreugde was er echter niet minder om. “Tien-nul, absurd”, jubelde Man van de Wedstrijd Józef Zgiet. De 29-jarige Poolse aanvaller trof liefst viermaal doel en scherpte zijn seizoensaantal aan tot vijf.

Lange tijd zag het ernaar uit dat het seizoen van de Hemelsblauwen in mineur zou eindigen. Het begin was veelbelovend: de Oud-Beijerlanders zegevierden met 1-0 en deden na drie ronden mee om de bovenste plaatsen met vier punten uit drie duels. De mokerslag die Azzato’s Mighty Heroes uitdeelde op 23 maart kwam echter hard aan. De 7-1 afslachting was het begin van een wekenlange misère, die Van Dam en de zijnen pas laat weer te boven zouden komen.

In de daaropvolgende vijf duels pakte de 3,5 jaar oude club maar één schamel punt en kreeg het liefst vijftien tegentreffers te verwerken; een dieptepunt. Topschutters Józef Zgiet en Nicolas Vallée, grootverdieners en voor veel geld uit het buitenland gehaald, speelden zeer zwak en konden hun woorden niet omzetten in daden. Achterin liet de ploeg ook veel te veel steken vallen, mede door de wisseling van de wacht op doel. Even bivakkeerde de club zelfs op een degradatieplaats, wat sinds vijf seizoenen niet meer was voorgekomen.

Gans het dorp stond op zijn kop en media en publiek schreeuwden om het vertrek van de 21-jarige trainer. Die richtte zich echter weer op en toonde veerkracht. In de tiende speelronde werd The Sicangu Sioux met 2-0 vakkundig opzij geschoven en kreeg de club weer wat meer lucht. Het bleek een voorbode voor een late inhaalrace.

De week na de 2-0 zege, in de return tegen AMH, werd vechtlust en fenomenaal spel op de mat gelegd, hetgeen resulteerde in een 4-4 remise. Opnieuw een week later kreeg HIF de eerste kans om zich veilig te spelen. Tegen fc Peereboom werd de wedstrijd echter in het slot weggegeven en trokken de Oud-Beijerlanders opnieuw aan het kortste eind. In de voorlaatste wedstrijd van het seizoen volstond een gelijkspel tegen FC Wollegras om degradatie te voorkomen. Manuel Anello en Sergio Escuder stelden het thuispubliek niet teleur en sleepten de ploeg naar een 2-2 remise.

Op de laatste speeldag knokte de ploeg van Van Dam alle frustraties van zich af en werd FC Pijpleiding met 10-0 aan het spit geregen. Daarmee verzekert Himmelsblå IF zich van een vijfde seizoen in VI.956. Kampioen werd overigens Azzato’s Mighty Heroes,. Volgend seizoen moeten de Hemelsblauwen hogere ogen gaan gooien, zo sprak Van Dam maandag op de persconferentie: “Voor de fans was dit een seizoen van uitersten. Gelukkig hebben we het nog fatsoenlijk weten af te sluiten en hebben enkele spelers bewezen voor contractverlenging in aanmerking te komen. Ikzelf heb vanmorgen ook bijgetekend en zal nog minstens vier seizoenen bij de club werkzaam blijven.”
Reply
Jihaaaaaaaa.....
Door een 3-3 gelijspel tegen de nr 4 en een winst van 3-1 van nr1 op nr 3 ben ik met de hakken over de sloot naar VIII!!! :-"
Eindelijk gaat het weer beginnen!
Vanavond meteen een goed keeper gekocht maar ook even jullie advies nodig. Wat moet ik doen?
Mijn basis is nu:

Keeper: Goed, reserve redelijk
Defense: Uitstekend, goed, goed, (goed), redelijk + redelijk wing , matig
IM: Formidabel, Uitstekend, Uitst, Uitst, Uitst + redelijk wing, Redelijk + redelijk pass
Wing: Redelijk + Goed IM, Redelijk + redelijk IM,
Scoren; goed, goed, goed, redelijk

1x goed verdedigen is een pull van 17 dus die wil ik verkopen.

Waar moet mijn eerstvolgende versterking (net vanavond een goed keep gekocht) liggen? Ik train IM... Ik speel 352
Winger of verdediger? Heb met die Goed verdediger te verkopen circa +75.000 en de promotiebonuis voor 2e in de div 9: 45.000 + 40.000, dus max 360.000 te besteden...

Advies wanted

Marsh Notworthy
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Verdediger.... middenveld ga je waarschijnijk nog afleggen dus moet je vooral kansen tegen houden Wink

Ik ga naar de VIIIe met dit team (en hopelijk blijf ik erin), speel 3-4-3

Keeper: briljant (goed)
verdediger: goed/uitstekend/goed (redelijk)
middenveld: formidabel/formidabel/uitstekend/goed (redelijk)
aanval: formidabel/uitmuntend/goed (goed)

Mijn geld gaat in een uitmuntend aanvaller de volgende keer dat ik geld heb :p
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Jij gaat in de achtste ook gewoon duidelijk bovenin meedraaien.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Jij gaat in de achtste ook gewoon duidelijk bovenin meedraaien.

Undecided

Ik heb gezien waar ik waarschijnlijk in kom... daar durf ik wel iets op te zetten dat dat waarschijnlijk niet gaat lukken Big Grin
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply


Forum Jump: