The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
Thanks Forever, dit verslag is in het vlaams of niet ?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
klopt, goed gezien.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
Daniel Lunsford
TSI = 1 900, 20 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: uitmuntend Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: matig


Jesús Maestro
TSI = 3 090, 20 jaar, redelijk in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: rampzalig Passen: slecht
Vleugelspel: briljant Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak


Ik ga dus volgend seizoen wingers trainen. Dit zijn de wingers die ik nu heb. Mijn vraag aan jullie is: Zal ik deze houden als trainee voor komend seizoen?

Alvast bedankt,
Groetjes,
Moker
Economists do it with models...
Reply
Nee, niet houden. want ze zijn volgend jaar al 21 jaar en ze hebben geen bijstats.

Je kan beter kijken of je bijvoorbeeld een 18-jarige formidabele winger met wat bijstats voor je basis op de kop kunt tikken. En 17-jarigen voor je B-team.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
Ok bedankt. Dat zal wel lukken denk ik. Wink
Economists do it with models...
Reply
Mn eigen hatstats record verbroken, nu gezet op 139 met PIC
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Is dat trouwens nieuw ofzow dat do you wish to bid for this player?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Hallo dan!

Ik ben zojuist terugekeerd van vakantie en denk ff de stats van mijn laatste wedstrijd te bekijken... MIS! Ik kan hattrick.org niet openen en dus ook niet mijn wedstrijdverslag. Zou iemand zo vriendelijk willen zijn deze ff te posten? [-o< Dan zou ik zeer blij zijn...

Thx ALVAST!
Team fysio force
Reply
fc sassenhein - Fysio Force 2 - 2





Bekijk wedstrijd: HT Live
Datum: 14-08-2005 om 21:10
MatchID: 44728593
Stadion: fc sassenhein Arena
Publiek: 3171


Op deze bewolkte dag kwamen er 3171 toeschouwers naar fc sassenhein Arena. sassenhein startte in een strategische 4-4-2-opstelling. De volgende spelers kwamen het veld op: Bijl - Heinemans, Corbijn, Strunz, Raap - Oltshoorn, Rol, Matsson, Abu-Turk - Dongelmans, Balk.

De coach van Fysio had voor een 3-4-3-opstelling gekozen. In de basis stonden: Breepoel - Tukker, , Henselmans - Burgers, Segers, Thorquist, Roggeveen - Guilbaud, King, von Eichel-Strei.

De counters van Fysio bleken dodelijk voor de tegenstander. Alan Guilbaud kon op rechts doorbreken en de 0 - 1 maken. Na een verschrikkelijke fout aan de rechterkant van de verdediging kon een alerte Björn Matsson de bal zo oppikken en wist in de 25e minuut de score weer in evenwicht te brengen: 1 - 1. De scheidsrechter toonde Bâyezîd van Fysio de gele kaart na een heel nare overtreding. De scheidsrechter toonde Neil King van Fysio de gele kaart na een heel nare overtreding. In de 38e minuut bereikte een mooie voorzet vanaf de rechterflank Björn Matsson, die bijna de thuisploeg op voorsprong had kunnen zetten, maar het schot ging net naast. Fysio-speler Mats Thorquist kreeg geel na een zware overtreding. De teams gingen met een 1 - 1 stand de rust in. Met 60 procent balbezit was Fysio in deze helft de sterkste ploeg.

Een foutje in de centrale verdediging van de thuisploeg zorgde ervoor dat Bâyezîd in de 53e minuut de 1 - 2 voor Fysio kon scoren. Hans Balk kreeg een staande ovatie toen hij in de 55e minuut door de centrale verdediging van de gasten glipte en de gelijkmaker liet noteren: 2 - 2. In de 58e wedstrijdminuut bracht Alan Guilbaud de bezoekers bijna op voorsprong na een spectaculaire schaarbeweging, maar zijn schot belandde op de lat. Na 64 minuten moest Alan Guilbaud vanwege een knieblessure van het veld. Marcel Mahon kwam hem vervangen. Na 70 wedstrijdminuten was Dominik von Eichel-Streiber een haartje verwijderd van een doelpunt voor Fysio. Maar een mooi blok van Foppe Bijl redde de thuisploeg. Fysio had het meeste balbezit, namelijk 66 procent.

De echte sterspeler van sassenhein was Germán Strunz. Edson Rol was vandaag niet al te best. De echte sterspeler van Fysio was Bâyezîd . Sten Segers was vandaag niet al te best. De eindstand was 2 - 2.

0-1 Alan Guilbaud (19)
1-1 Björn Matsson (25)
1-2 Bâyezîd (53)
2-2 Hans Balk (55)

Bâyezîd (33)
Neil King (37)
Mats Thorquist (39)


BALBEZIT
40%
60%
34%
66%


fc sassenhein
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)

Middenveld: waardeloos (heel laag)
Rechterverdediging: zwak (zeer hoog)
Centrale verdediging: matig (hoog)
Linkerverdediging: zwak (laag)
Rechteraanval: slecht (laag)
Centrale aanval: slecht (laag)
Linkeraanval: zwak (laag)


Fysio Force
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)

Middenveld: waardeloos (hoog)
Rechterverdediging: matig (heel laag)
Centrale verdediging: matig (hoog)
Linkerverdediging: matig (laag)
Rechteraanval: waardeloos (zeer hoog)
Centrale aanval: zwak (laag)
Linkeraanval: zwak (heel laag)
Reply
thanx Birger!
Team fysio force
Reply
geen probleem Smile
Reply
pfff .... Je had dus gewoon moeten winnen Caput .,.. leuk dat je weer terug bent trouwens Big Grin
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Ik vind het trouwens toch apart dat ze de laatste tijd IX/X'ers als GM/Mods aanstellen. Vandaag weer een.
Reply
Zullen vast gasten zijn die opnieuw beginnen..
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Wat te trainen in het aankomende tussenseizoen? Volgens mij liggen de zaken als volgt, m.b.t. algemeen, conditie, of passen:

Algemeen niet; de vorm fluctureert uit zichzelf al genoeg... alleen doen als echt al je spelers hopeloos uit vorm zijn. Voordeel: al je spelers trainen. Nadeel: niet echt, het is alleen zonde van je training.

Conditie alleen voor PM-trainers. Conditie schijnt van ongeveer 20% belang te zijn voor een middenvelder (zoiets: PM 50%, passen 30%, conditie 20%), dus niet te onderschatten. Voordelen: 1) je middenveld wordt sterker, krijgt meer sterren, hogere ratings. 2) je traint iedereen. Nadeel: de vorm van al je spelers holt er als een gek van achteruit.

Passen is te gebruiken voor spitsentrainers, pm-trainers en verdedigen-trainers. Voordeel: je spelers krijgen een betere verhouding positiespel-passen, scoren-passen en verdedigen-passen (eigenlijk alleen handig voor counterverdedigers). Nadeel: vrijwel niet, het is ondergewaardeerd.
Reply
Bakke Wrote:Wat te trainen in het aankomende tussenseizoen? Volgens mij liggen de zaken als volgt, m.b.t. algemeen, conditie, of passen:

Algemeen niet; de vorm fluctureert uit zichzelf al genoeg... alleen doen als echt al je spelers hopeloos uit vorm zijn. Voordeel: al je spelers trainen. Nadeel: niet echt, het is alleen zonde van je training.

[-X
Reply
idd bakke ff scherp blijven he! alleen de spelers die spelen 'trainen' bij algemeen. Ik zou trouwens sowieso geen algemeen trainen maar das mijn opinie.

als ik niet gewoon scoren train train ik spelhervatten traint iedereen en als die wat hoger komt kun je er leuk mee scoren
Reply
volgens mij is ook conditie belangrijker voor een middenvelder dan passen"?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Mac Wrote:idd bakke ff scherp blijven he! alleen de spelers die spelen 'trainen' bij algemeen. Ik zou trouwens sowieso geen algemeen trainen maar das mijn opinie.

als ik niet gewoon scoren train train ik spelhervatten traint iedereen en als die wat hoger komt kun je er leuk mee scoren

wel als je al je spelers kan trainen Wink je traint namelijk ook beetje keepen met algemeen, dus selectie van 50 man met 30 keepers is best lekker :razz:
Reply
Mac Wrote:idd bakke ff scherp blijven he! alleen de spelers die spelen 'trainen' bij algemeen. Ik zou trouwens sowieso geen algemeen trainen maar das mijn opinie.

als ik niet gewoon scoren train train ik spelhervatten traint iedereen en als die wat hoger komt kun je er leuk mee scoren

Tja, in mijn optiek kun je net zo goed 1 speler aanschaffen met spelhervatting magisch ofzo. 12 spelers die goed kunnen spelhervatten heb je niet al te veel aan toch? Dan liever conditie of gewoon doortrainen...
The great old Ludwig von...
Reply
tuulk wel! ten eerste de penalty shoot out. maar ok die komt niet al te veel voor idd maar ook de SE zoals lange afstandsschoten (volgens mij verreweg de meest voorkomende SE) heb je er voordeel bij.

Eriksen van jazz bijvoorbeeld scoort nu eens in de 2 wedstrijden een lange afstandsschot volgens mij.
Reply
heb je niet voor long shots ook scoren nodig naast de spelhervatting?
Economists do it with models...
Reply
Mac Wrote:tuulk wel! ten eerste de penalty shoot out. maar ok die komt niet al te veel voor idd maar ook de SE zoals lange afstandsschoten (volgens mij verreweg de meest voorkomende SE) heb je er voordeel bij.

Eriksen van jazz bijvoorbeeld scoort nu eens in de 2 wedstrijden een lange afstandsschot volgens mij.
Oke, dat wist ik niet... Maar heb je dan nog niet aan 1 speler genoeg?
The great old Ludwig von...
Reply
@moker: klopt ja

@gitter: jawel hoor maar de kans dat een lange-afstandsschot plaatsvind wordt natuurlijk groter als je 11 gasten met spelhervatten (en wat scoren) hebt rondlopen

edit: laat ik er ook ff bij zeggen dat ik ook niet weet of t wel loont hoor die 2 weken in t tussenseizoen maar als ik die eriksen van jazz de laatste weken bekijk vermoed ik van wel zeker als je scoren traint.
Reply
Om eens op dat scorentrainen en lange afstandsschoten terug te komen; stellen de coaches die scoren trainen ook de middenvelders met scoringsvaardigheid op in de voorste linie om zo scoringsvaardigheid te verbeteren en dus lange afstandsschoten te bevorderen? Of denk ik weer t simplistisch?
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
uhmm nee dan moet je trainees gaan opgeven...
Reply
klopt, maar er kan mogelijk een ratio zijn waarin dit wel voldoende oplevert...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Ik blijf gewoon scoren doortrainen
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Je team heeft 143 500 € gekregen, omdat je voormalige speler Jeremy Shuttleworth (5740719) onlangs is verkocht voor 4 100 000 €.

ook altijd leuk :wink:
Reply
Ik heb dus chello en in de korte tijd dat ik wel kon inloggen op HT zag ik dat meerdere mensen dat hadden alleen weet ik niet meer hoe dat topic heette .... zou iemand eens kunnen proberen of ze dat topic terug kunnen vinden en of er oplossingen voor gevonden zijn ?

Bij voorbaat dank...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply


Forum Jump: