The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
Nou de Kooltjes in de zesde divisie:

- Geen Bot-teams
- Veruit kleinste stadion (20500), de rest rond de 50.000
- Minste fans 1780, tegenover +2000. Elke dag in deze divisie is bonus.
- Ranglijst als enigste boven de 10.000

Het gaat kortom een zwaar jaar worden met twee degradanten aan het eind van het seizoen.

Toch ben ik redelijk optimistisch als ik de teams bekijk. De meeste hebben 2 toppers op het middenveld. Ik hoop met een wat gelijkwaardier team hen te kunnen verslaan.

Doelstelling:
- Niet degraderen
- Stadion verdubbelen
- 2 Zesde divisie waardige verdedigers aanschaffen.
- Derde ronde beker bereiken.
Reply
Box Brother Wrote:Ik heb mijn team te koop staan .... vrijdag zal mijn keeper naar bovennatuurlijk poppen in de hoop dat die ook 4 miljoen oplevert... volgende week maar een team bij elkaar kopen Smile
Box houdt wel rekening mee dat de markt nu aan het inkakken is. Opbrengst en uitgave zullen lager uitvallen. De berekening lijkt me aannemelijk. Denk dat je de beoogde team zeker mee kan draaien in jou divisie.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Antidote Wrote:
Box Brother Wrote:Ik heb mijn team te koop staan .... vrijdag zal mijn keeper naar bovennatuurlijk poppen in de hoop dat die ook 4 miljoen oplevert... volgende week maar een team bij elkaar kopen Smile
Box houdt wel rekening mee dat de markt nu aan het inkakken is. Opbrengst en uitgave zullen lager uitvallen. De berekening lijkt me aannemelijk. Denk dat je de beoogde team zeker mee kan draaien in jou divisie.

Keerzijde is dat de aanschaf van het team wellicht ook goedkoper is Wink

Al met al hoop ik dat het team bijelkaar gekocht kan worden. We zien wel hoe het gaat en als het na een seizoen blijkt dat het niks is kan ik altijd nog op iets anders overstappen...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Je eigen spelers voor de max eropzetten, hopen op biedingen.....vervolgens op zoek naar de goedkope krenten in de pap (Wees geduldig) en je kan een leuke slag slaan in deze periode.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Je eigen spelers voor de max eropzetten, hopen op biedingen.....vervolgens op zoek naar de goedkope krenten in de pap (Wees geduldig) en je kan een leuke slag slaan in deze periode.

Alle spelers hebben een minimaal bedrag waarvoor ik ze wil verkopen. Ze moeten overigens wel verkocht worden wil ik slagen in mijn opzet. Overigens kan ik, als niet iedereen wordt verkocht, kijken wat ik nog kan gebruiken volgend seizoen. We zien het wel. Ik heb nog nooit eerder zo'n grote schoonmaak gehouden binnen mijn selectie...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
En de ervaringspop komt precies op tijd....

Quote:Narciso Iguape
34 jaar en 44 dagen, volgende verjaardag: 20-07-2009
Country: Brasil

redelijk in vorm, conditie redelijk
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft goed ervaring en is een goed leider.

26 nederlanders in de selectie (waarvan er nog 3 gaan vertrekken) en een braziliaanse coach, dat kan niet misgaan.
Samba-futjebol bij Verantwoord Frituren!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Zo dit is voor mij het hoogste bedrag dat ik pak voor een voormalig speler.

Geld voor voormalige speler
Je team heeft 130 050 € gekregen, omdat je voormalige speler Enrique Del Pino (150021963) onlangs is verkocht voor 4 335 000 €.
Reply
Quote:18-05-2009 Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: 72 835 €
17-05-2009 Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: 765 €
17-05-2009 Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: 180 280 €

Staat er nu weer eentje te koop, die me zo'n 70k oplevert. Dit prille seizoen dus al zo'n 250k (wat nog kan oplopen tot 320k) verdient met de verkoop van ex-spelers.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Het verloren schaap is ook weer eens komen buurten (las stiekem mee af en toe)

Beetje druk geweest met werk, school en een vriendin maar hoop nu toch wat meer tijd te hebben voor het forum.

Na een tijd gestopt te zijn met hattrick na het economie instort debacle dat mijn toenmalige team zo een 6 miljoen had gekost ben ik na aangestoken te zijn door Box en Anti ergens vorig jaar weer begonnen met een team.
Zit nu rustig in de VIII in een divisie waar ik dit seizoen met wat geluk wel uit zou moeten kunnen promoveren.
Train op dit moment vleugel, maar zit ernstig te twijfelen of ik volgend seizoen niet wil overstappen naar passen, iemand van jullie hier ervaring mee? En waar moet ik op letten?

Groet,
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Passen trainen kan lucratief zijn, wanneer je je spelers op jonge leeftijd weer doorverkoopt. Ik zou dan mikken op net 17-jarigen die bijvoorbeeld redelijk positiespel en matig passen hebben. Of jonge spitsen met redelijk scoren en matig passen. Als je dergelijke spelers optraint tot uitstekend passen -en ze zijn nog 17 of echt net 18- levert dat volgens mij een flinke zak geld op. De managers die dergelijke spelers zoeken willen namelijk wel grof geld betalen voor een speler die nog prima trainbaar is op PM/scoren en al een super bijstat heeft. Kwestie van uitproberen denk ik; ik heb er zelf qua trainen geen ervaring mee. Wel qua aankoop Wink.
Reply
Fuck, mijn eerste competitiewedstrijd met 2-1 verloren. Was uit en ik dacht zonder PIC nog wel kans te maken, maar hij had wel hele goede stats en terecht verloren. Wel jammer dat ik rood kreeg na een uur, anders had ik misschien nog wel een kansje gemaakt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Slechte start in IV: 0-2 verlies en twee dikke blessures. Gaat hard werken worden dit seizoen...
Reply
10-0 met PIC tegen bot, geen kaarten en een kleine blessure voor een reserve speler
The great old Ludwig von...
Reply
1-1 met PIC. Een uitslag waar ik redelijk tevreden mee ben. Helaas ligt mijn beste verdediger met +3 eruit. Aangezien het een 30+ is, valt dat weer flink tegen.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Een hoopvol debuut in de IV: 0-5 winst uit bij de medepromovendus uit de V. Geen blessures en geen kaarten.
Wel een mooie 319 aan Hatstats en 78,5*.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
3-1 gewonnen, helaas wel mijn eerste keeper geblesseerd eraf..
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Een 5-0 walkover, tegen de ploeg die me vorig seizoen op de allerlaatste speeldag de titel afsnoepte. Inmiddels staan er nog maar twee spelers onder contract, dus dat is een lekkere binnenkomer.
Reply
1-6 gewonnen, lekkere binnenkomer van het nieuwe seizoen.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
5-0 winst tegen directe concurrent voor degradatie...Lekker begin dus!
Reply
4-4 omdat ik vergeten was PIC te spelen... heb een redelijk resultaat gehaald. Doelstelling is om in de VIIe te blijven...

Overigens uit de categorie 'Dat is nog eens fijn'

Quote:25-05-2009
Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: € 144 515
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
0-9 lang leve nog een keer degraderen Tongue :lol:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
wat is nou eens een leuke uitdaging met HT
pffft plezier is totaal pleitte
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Na vorige week een mooie 0-5 overwinning, vandaag wederom een overtuigende zege: 6-0. 2 gespeeld, 2 gewonnen, 11 voor en 0 tegen.
Volgens Altiid.org: Qua Hatstats waren dit de nummer 3 en 4 van de competitie.

Vorige week al een Hatstat van 319, deze week zelfs 339. En dat terwijl mijn buitenaardse spits wegens een blessure rond de 30e minuut werd vervangen door een uitstekende. En in de 60e minuut heb ik bovennatuurlijke Wtm'er vervangen door een formidabele pm'er.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
7-0 klop na een 5-0 winst vorige week. Tegen een formidabel middenveld kan ik niet op...
Reply
Opeens is er een bot-team in onze league, dus kon lekker PIC-en en met B-elftal spelen, zodat ik woensdag in de beker op volle oorlogssterkte met een dolgelukkige TS kan aantreden. En ik speel ook nog thuis, dus goede kansen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mukkus Wrote:Na vorige week een mooie 0-5 overwinning, vandaag wederom een overtuigende zege: 6-0. 2 gespeeld, 2 gewonnen, 11 voor en 0 tegen.
Volgens Altiid.org: Qua Hatstats waren dit de nummer 3 en 4 van de competitie.

Vorige week al een Hatstat van 319, deze week zelfs 339. En dat terwijl mijn buitenaardse spits wegens een blessure rond de 30e minuut werd vervangen door een uitstekende. En in de 60e minuut heb ik bovennatuurlijke Wtm'er vervangen door een formidabele pm'er.

Wat een stats Mukkus. Hoe is de algehele vorm van je team?

Hier een mindere seizoenstart. Na 1-1, nu 5-1 ten onder. Was ook niet van plan te gaan knallen dit seizoen, maar dit is wel heel triest. Gelukkig zijn we maar net begonnen en is het seizoen nog lang.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Antidote Wrote:
Mukkus Wrote:Na vorige week een mooie 0-5 overwinning, vandaag wederom een overtuigende zege: 6-0. 2 gespeeld, 2 gewonnen, 11 voor en 0 tegen.
Volgens Altiid.org: Qua Hatstats waren dit de nummer 3 en 4 van de competitie.

Vorige week al een Hatstat van 319, deze week zelfs 339. En dat terwijl mijn buitenaardse spits wegens een blessure rond de 30e minuut werd vervangen door een uitstekende. En in de 60e minuut heb ik bovennatuurlijke Wtm'er vervangen door een formidabele pm'er.

Wat een stats Mukkus. Hoe is de algehele vorm van je team?

Sta er zelf versteld van, aangezien dit ook nog gewoon een betaalbaar team is.....
Algehele vorm is hoog matig. Daar zit ook nog een stuk verbetering in.

Stats van gisteren:
Verantwoord Frituren------------------------------ Esche FC
Middenveld briljant (laag)-------------------------uitstekend (laag)
Rechterverdediging wereldklasse (laag)---------goed (heel laag)
Centrale verdediging wonderbaarlijk (laag)-----briljant (heel laag)
Linkerverdediging wonderbaarlijk (hoog)-------redelijk (hoog)
Rechteraanval redelijk (zeer hoog)--------------formidabel (heel laag)
Centrale aanval uitstekend (hoog)---------------matig (zeer hoog)
Linkeraanval zwak (hoog)-------------------------zwak (hoog)

Indirecte vrije trappen
Verdediging uitstekend (laag)--------------------matig (laag)
Aanval goed (hoog)--------------------------------matig (laag)

Ratings op de Indirecte vrije trappen begint ook aardig op te lopen.

Voor zondag nog wel een klein probleempje: Spits ligt eraf voor 2 weken. Heb nog een backup-spits, maar die is ook geblesseerd.
Ik zou 4-5-1 kunnen spelen met een middenvelder als aanvallende CV, maar die is rampzalig uit vorm.

Ik ga dus de TL op, heb ruim 5Mio op de bank. Met zo'n begin in divisie IV moet ik gewoon doordrukken, nu heb ik de kans om te promoveren naar de III. Die kans wil ik niet laten lopen en dus moet er even geld over balk. Overweging is toch om die middenvelder te halen, zodat ik ook wat meer power aan mijn middenveld kan geven in de bekerwedstrijden. Dan kies ik a.s. zondag voor een 4-5-1 met die aanvallende CV. Ik speel uit tegen de ploeg, die na mij het sterkste middenveld heeft.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Zo, na een enorme deceptie vorig seizoen, klote laatste wedstrijden ontzegden mij het kampioenschap, toch maar weer eens veranderd van spelstijl en training. Speel weer ouderwets 3-5-2 en train weer positiespel. Eerste match verloren tegen de kampioen van vorig seizoen 2e gewonnen van een vrij sterke promovendi. Wordt afwachten dit seizoen wat het wordt.
Reply
Mukkus Wrote:Voor zondag nog wel een klein probleempje: Spits ligt eraf voor 2 weken. Heb nog een backup-spits, maar die is ook geblesseerd.
Ik zou 4-5-1 kunnen spelen met een middenvelder als aanvallende CV, maar die is rampzalig uit vorm.

Ik ga dus de TL op, heb ruim 5Mio op de bank. Met zo'n begin in divisie IV moet ik gewoon doordrukken, nu heb ik de kans om te promoveren naar de III. Die kans wil ik niet laten lopen en dus moet er even geld over balk. Overweging is toch om die middenvelder te halen, zodat ik ook wat meer power aan mijn middenveld kan geven in de bekerwedstrijden. Dan kies ik a.s. zondag voor een 4-5-1 met die aanvallende CV. Ik speel uit tegen de ploeg, die na mij het sterkste middenveld heeft.

Dat was het probleem waar ik afgelopen seizoen tegen aan liep. Zeer weinig op de bank en vroegtijdig uit de beker. Hierdoor kan ik niet doorpakken. Op een geven moment heb ik het ook voor gezien gehouden. Als je naar III wilt dan zou ik inderdaad op het middenveld gooien. Daar maak je nog steeds het grote verschil mee. Met een sterke verdediging daarachter. En die staat er bij jou wel.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Sinds gisterochtend heeft ie een +1, dus heel stiekem hoop ik op een pleistertje zondag....

Teamgeest is inmiddels 'in de wolken', dus middenveld zit wel goed, verdediging is ook sterk genoeg. Misschien probeer ik het wel gewoon met die uitstekende in de spits. Toch maar even rustig afwachten. Zondag kan ik nog wel eens speler halen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: