The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
Taktiek voor vandaag was:
Starten in 3-5-2 met een uitstkend spits. Zodra ik 0-1 zou voor komen, deze spits eruit en laten vervangen door een reusachtige IM in slechte vorm (dat was het beste dat ik nog over had...) en deze vanaf de aanval verdedigend te laten spelen. Wat extra middenveld om de voorsprong dan te behouden, mijn verdediging is sterk genoeg.

In werkelijkheid:
20' minuut: 0-1
Aanvaller er dus uit, middenvelder erin
42' minuut: 0-2
43' minuut: rode kaart voor een andere mid, laat ik dat dus al opgevangen te hebben door die Mid in de aanval te zetten.....
Daar bleef het bij in de tweede helft. Bbz 1e helft: 53%, tweede helft: 55%.

Drie punten los van de nummer 2, mag ik volgende week thuis tegen aantreden. Ook 3 punten los op de nummer 3, dat is de club waar ik de eerste wedstrijd uit met 0-5 won. 3 gespeeld, 3 gewonnen, 13 voor en 0 tegen....
Hatstats in een uitwedstrijd, met rode kaart en een kunstgreep in de aanval: 310.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Na twee verliespotjes eindelijk de eerste punten in IV: 3-1 thuiszege op de inmiddels ex-koploper.
Ook na lange tijd weer eens 300+ aan hatstats (307 om precies te zijn)
Reply
nice sjef en muk....
ik moest uit tegen de nummer 2, die ik in principe makkelijk kan hebben, toch voor de zekerheid maar geen pic gespeeld, 0-6. Had dus wel kunnen piccen schat ik zo in
The great old Ludwig von...
Reply
5-0 eraf, terwijl de ratings van hem niet eens zoveel beter waren. Ik had een beter middenveld, hij de rest iets beter. Lekker dan...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Na vorige week een 4-1 nederlaag te hebben geleden deze week met 4-0 gewonnen, een week van uitersten dus :wink:
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Totaal onverwacht 4-1 gewonnen, sta met 9 uit 3 nu op eerste plek. Doel is lijfsbehoud.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
zag t ja... proficiat Bum
The great old Ludwig von...
Reply
Sinds wanneer is die kutregel dat na een mislukte verkoop de speler eerst een wedstrijd gespeeld moet hebben voordat je 'm weer op de TL mag zetten? Moet je dus gvd je spelers onder of op de marktwaarde aan gaan bieden.
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
Vietjes Wrote:Sinds wanneer is die kutregel dat na een mislukte verkoop de speler eerst een wedstrijd gespeeld moet hebben voordat je 'm weer op de TL mag zetten? Moet je dus gvd je spelers onder of op de marktwaarde aan gaan bieden.

Sinds het begin van dit seizoen volgens mij....vooral om daytraders zoals The Buttkickers tegen te gaan. :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Vietjes Wrote:Sinds wanneer is die kutregel dat na een mislukte verkoop de speler eerst een wedstrijd gespeeld moet hebben voordat je 'm weer op de TL mag zetten? Moet je dus gvd je spelers onder of op de marktwaarde aan gaan bieden.

Sinds het begin van dit seizoen volgens mij....vooral om daytraders zoals The Buttkickers tegen te gaan. :wink:

Ha, dat dacht ik al. Heb ik me door de jaren heen de schone kunst van het scherp skilltraden eigen gemaakt, krijg je dit! Een mens kan toch ook geen fatsoenlijke honest boterham meer verdienen ook.... :cry: Ik zet die topper er dan maar voor noppes op.
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
Ik ben overgestapt van skilltraders naar 'spelers met een foutje'. Vooral spelers met een dramatische vorm of wat minder conditie zijn voor een prikkie te halen, want niemand wil ze hebben. Beetje mee laten spelen in het tweede, wat sh-training, conditietraining wat hoger zetten, beetje in vorm laten raken en dan verkopen.....

Inmiddels al 2 bovennatuurlijke mids gehaald voor 1 miljoen per stuk. Eentje zelfs met goed passen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Tyfus!@#$!

Quote:10-06-2009 Béla Latabár All Xeneixes Chiche's Team AXCT 1 353 000 € 27 710

En in de friendly in Singapore die op dit moment gespeeld wordt...:

Quote: Béla Latabár van HIF moest per brancard van het veld en keerde niet meer terug. Zijn vervanger was Huey Metcalf.

En bovendien...

Quote:In de 19e minuut werd pijnlijk duidelijk dat HIF-speler Marino Garcea zonder scheenbeschermers speelde. Na een duel om de bal schreeuwde hij het uit van de pijn. Voor de toegesnelde verzorger was een snelle blik op het getroffen scheenbeen voldoende. Hij gebaarde naar de kant dat er gewisseld moest worden.

:cry: :cry: :cry:
Reply
Mukkus Wrote:Ik ben overgestapt van skilltraders naar 'spelers met een foutje'. Vooral spelers met een dramatische vorm of wat minder conditie zijn voor een prikkie te halen, want niemand wil ze hebben. Beetje mee laten spelen in het tweede, wat sh-training, conditietraining wat hoger zetten, beetje in vorm laten raken en dan verkopen.....

Inmiddels al 2 bovennatuurlijke mids gehaald voor 1 miljoen per stuk. Eentje zelfs met goed passen.

Hmm, klinkt goed. Alleen de conditie wat hoger zetten is wat minder. En die supernaturals hebben nog een acceptabele leeftijd ook....? Anders gaat de conditie wel erg langzaam :wink:
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
Train nu 25% conditie en ze zijn allemaal, op enkele uitzondering na, 27 -29 jaar. De iets langzamere training voor sh, maakt me niet zo gek veel uit. Of ze nou met buitenaards of reusachtig sh verkocht worden, zal niet zo gek veel uitmaken.

Matig of redelijk conditie is het minimum overigens. Kunnen ze mooi de bank warmhouden en met hun conditei eventueel nog even een half uurtje invallen, mocht dat nodig zijn.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ik ga maar eens een paar seizoenen korte pass trainen. Vandaag eerste resultaat. Heb een aantal jongkies opgewerkt tot briljant/wonderbaarlijk PM. 2 daarvan popten. Ze hadden al een redelijke/goede pass in huis.
Heb m'n oudere basisspitsen vervangen door een 20 en vroeg 21 jarige. En....allebei gelijk naar goed passen :8:

Dat passen gaat me geen windeieren leggen....
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
ben bezig met een kleine versterking op de vleugel, ga tot 3,4 denk ik. Heb hem wel nodig in de beker zaterdag om een kans te maken

Allesandro Hagens (118883599)
28 jaar en 56 dagen, volgende verjaardag: 07-08-2009
goed in vorm, conditie goed
Een aangenaam persoon die evenwichtig en berucht is.
Hij heeft uitstekend ervaring en is een redelijk leider.

Eigenaar: boem boem jakke (sinds 20-07-2007)
Total Skill Index (TSI): 85 720
Loon: 23 628 €/week inclusief 20% bonus
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Snel


Deadline: 12-06-2009 20:53

Vraagprijs: 3 000 000 €

Hoogste bod: 3 122 000 € door gittermaster


Huidige vaardigheden
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: formidabel
Vleugelspel: reusachtig Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
The great old Ludwig von...
Reply
even overbieden \Big Grin/
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
gittermaster Wrote:beker zaterdag

:crazy:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
uuuu woensdag Smile
The great old Ludwig von...
Reply
Jeetje Gitter beetje teveel gezopen?
Je praat ook al over karoite ofzo op het voetbalforum
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ben een beetje aan't surfen op de TL en zie ineens dit. Is natuurlijk wel een ongelofelijke topper maar bijna 22 M..... :crazy:

17 jaar en 4 dagen, volgende verjaardag: 29-09-2009
Česká republika

redelijk in vorm, conditie matig
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: FC Biermannovi Draci
(sinds 10-06-2009 (4/39), 3d)
Total Skill Index (TSI): 6 290
Loon: 970 €/week
15 520 / season
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Koppen

STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Zet op hotlist Herinneringen

Deadline: 13-06-2009 21:37 (3min)

Vraagprijs: 0 €

Hoogste bod: 21 861 000 € door Fc Sparta Senorady
alleen cijfers
Plaats een bod op deze speler €

Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 8/20 uitstekend
Positiespel: 7/20 goed
Vleugelspel: 2/20 waardeloos
Passen: 7/20 goed
Scoren: 6/20 redelijk
Spelhervatting: 5/20 matig
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
Een echte topper heeft ook vleugelspel! :wink:
22Mio is echt helemaal van de gekke!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Dat bedrag wordt hoop ik toch wel gecorrigeerd door de GM's? Zo'n pull zou ik overigens ook wel willen hoor...
Reply
Shit, te laat met bieden. Had ik uiteraard wel 23M voor over gehad. :wink:
Reply
Ik zou hem nog even doortrainen, kan je er gemakkelijk 30M voor vragen :wink:
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
En ook de vierde overwinning is ook een feit: 5-1 tegen de nummer 2, met bijna 70.000 toeschouwers in het stadion.

Met enige gepaste trots: Hatstats 358 en een nieuw record: 80,5*. Heerlijk, mijn strakke plasser is nu wat groter dan die van Gitter.... :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
ff een vraagje...
Heeft onderschatting een negaftief effect op je middenveld?
Ik kon mijn ogen niet geloven toen ik zag dat mijn middenveld maar "redelijk laag" haalde, ondanks mijn pic
The great old Ludwig von...
Reply
Godver, het blijft maar tegenzitten dit seizoen. Nu weer verloren, 2-1, ondanks een kansenverhouding van 5-2 voor mij. Dat wordt dus weer niet promoveren...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
gittermaster Wrote:ff een vraagje...
Heeft onderschatting een negaftief effect op je middenveld?
Ik kon mijn ogen niet geloven toen ik zag dat mijn middenveld maar "redelijk laag" haalde, ondanks mijn pic

Ja, dat heeft zeker invloed. Onderschatting is gewoon het kloterigste (nederlands woord?) wat er in Hattrick zit. Ik zal er binnenkort ook nog wel mee te maken krijgen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:En ook de vierde overwinning is ook een feit: 5-1 tegen de nummer 2, met bijna 70.000 toeschouwers in het stadion.

Met enige gepaste trots: Hatstats 358 en een nieuw record: 80,5*. Heerlijk, mijn strakke plasser is nu wat groter dan die van Gitter.... :wink:


Misschien kunnen jullie samen met jullie mini lightsabers gaan spelen?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply


Forum Jump: