The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
Bocaloca Wrote:Misschien kunnen jullie samen met jullie mini lightsabers gaan spelen?

Ja...Ja.....Ja.....Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
ik kan me mukkus zijn strakke plasser wel voorstellen...
Hier een nipte 1-0 overwinning door een pingel, kut onderschatting
The great old Ludwig von...
Reply
5-2 verloren, was wel ingecalculeerd..
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
7-0 klop.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Gewoon maar even wat leuke feitjes van Alltid.org:

Meeste toeschouwers in IV: 1e
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://alltid.org/country/netherlands/level,4/topcrowds/">http://alltid.org/country/netherlands/l ... topcrowds/</a><!-- m -->

Meeste sterren in IV: 1e
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://alltid.org/country/netherlands/level,4/topteamstars/">http://alltid.org/country/netherlands/l ... teamstars/</a><!-- m -->

Hatstats van divisie IV: 8
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://alltid.org/country/netherlands/level,4/topteamratings/">http://alltid.org/country/netherlands/l ... amratings/</a><!-- m -->

Hatstats van Nederland: 44
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://alltid.org/country/netherlands/topteamratings/">http://alltid.org/country/netherlands/topteamratings/</a><!-- m -->

Meeste sterren van Nederland: 21
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://alltid.org/country/netherlands/topteamstars/">http://alltid.org/country/netherlands/topteamstars/</a><!-- m -->

Meeste toeschouwers in Nederland: 7
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://alltid.org/country/netherlands/topcrowds/">http://alltid.org/country/netherlands/topcrowds/</a><!-- m -->

Hakkuh
Lonen liggen iets boven de 500k. zal de komende weken dalen met zo'n 30k, na de verkoop van een 'overbodige' middenvelder.
Begin van het seizoen begonnen met 5,3Mio. Nu na 5 weken nog 4,3Mio (aankoop middenvelder voor 1 Mio). Staat een middenvelder op het punt van vertrekken voor minimaal netto 1,5Mio. Zit dan weer ruim boven de 5,5Mio.

Mukkus' Masterplan ligt ruim voor op schema!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
*proost*
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Gefeliciteerd Mukkus. Ik zie een overeenkomst met George W. Bush.
Reply
Bakke Wrote:Gefeliciteerd Mukkus. Ik zie een overeenkomst met George W. Bush.

War on terror?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Nee:

"Our country puts $1 billion a year up to help feed the hungry. And we're by far the most generous nation in the world when it comes to that, and I'm proud to report that. This isn't a contest of who's the most generous. I'm just telling you as an aside. We're generous. We shouldn't be bragging about it. But we are. We're very generous."
-Washington, DC.; July 16, 2003-
Reply
Bakke Wrote:Nee:

"Our country puts $1 billion a year up to help feed the hungry. And we're by far the most generous nation in the world when it comes to that, and I'm proud to report that. This isn't a contest of who's the most generous. I'm just telling you as an aside. We're generous. We shouldn't be bragging about it. But we are. We're very generous."
-Washington, DC.; July 16, 2003-

Ik zie de vergelijking niet echt.....wat ik wel zie is de vergelijking met Hannibal van the A-team:
"I love it, when a plan comes together!" En dan een sigaar in de fik steken.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
:lol:
Reply
Bakke Wrote::lol:
Dat is misschien soms erg enthousiast ben over mijn team:
Paar seizoenen geleden mijn team door te dure mids bijna failliet gegaan. Vanaf dat moment mijn team opnieuw opgebouwd met een bijna degradatie naar de VI tot gevolg. Bepaald idee in mijn hoofd hoe ik mijn team wou hebben, als je dat op een gegeven moment hebt en het heeft succes.....
Een beetje hetzelfde als Feyenoord over 5 jaar de Wereldbeker wint.

En nu op naar de Hattrick Bekerfinale! :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Dat opnieuw opbouwen dat ken ik. Lol was een paar seizoenen een beetje weg en heb toen gekozen voor the hard way; counteren! Dit icm het opbouwen van een nieuw middenveld. Heb dan wel niet 100% rendement uit de training (miste een vleugel in competitie) gehaald maar oké, het idee is in mijn ogen niet slecht, zeker in de zwakke 6e waar ik bivakkeerde. Maar dat counteren hè. Verdediging en aanval couterproof gemaakt en tientallen ideale counterpotten gespeeld. Zelden gewonnen omdat het middenveld wat slechter was wat volgens de regels toch ook de bedoeling is..... Maar eigenwijs als ik ben stug doorgecounterd. Resultaat: VII.773. Counter overigens nog steeds. Het middenveld is intussen dusdanig dat ik de "tegenstanders" met een 3-5-2 wegblaas maar dat weiger ik. Ik moet en zal winnen op de counter gvd! .

Maar goed, net als bij Mkks is er een vooropgesteld Masterplan en dat gaat zich zeker uitbetalen. Doel is om in een keer door te stoten naar V en niet meer af te dalen.
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
Vietjes Wrote:Doel is om in een keer door te stoten naar V en niet meer af te dalen.

Mijn doel was: Hoe dan ook terug naar de IV en daar bovenin meedraaien. Dat doe ik nu opeens met een III-waardig elftal. Dus nu het doel bijgesteld: Hoe dan ook naar de III en daar meedraaien.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ik vroeg mij ineens iets af... Wat gebeurt er als een speler 2 verschillende trainingen krijgt?
hij speelt een wedstrijd op dinsdagavond en op woensdag bijvoorbeeld. Dit kan.
Stel je pullt een heerlijke speler op zondagmorgen, je zet m meteen op de tl en je speelt een internationale friendlie op dinsdagavond.
Hij speelt mee en wordt daarna verkocht op woensdagmorgen.
de nieuwe eigenaar traint iets anders en speelt zijn friendlie diezelfde avond...
Krijgt ie dan alleen de laatste training? Dat aspect vd laatste training geldt is volgens mij nl. afgeschaft toch?
The great old Ludwig von...
Reply
De trainingen van de vorige club tellen niet meer mee. Dus hij zal de training van zijn nieuwe club krijgen, dus obv de wedstrijd op woensdagochtend, volengs jouw voorbeeld.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Bakke Wrote:Ik zie een overeenkomst met George W. Bush.

O jah? :wink:
Vandaag 1-0 achter en na 45 minuten staat er een keurige 1-3 voorsprong op het bord. Het wordt 2-3, vervolgens 3-3 en het team zit nu verslagen in de kleedkamers na een 4-3 nederlaag. Eigenlijk op alle fronten beter (middenveld iets beter), maar ik had geen passend antwoord op zijn ene briljante vleugelaanval.....terwijl ik juist mijn sterkere vleugel tegenover zijn sterkere vleugelverdediging had staan.
Hatstats 335 en 80,5*. Tegenstander: Hatstats 302 en 62,5*.

Effe snel nakaarten en dan weer snel vooruitzien.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
jammer muk.
Hier een onverwacht eenvoudige 1-8 overwinning, had last minute PIC gedaan, maar twijfelde erover.
Achteraf is het altijd makkelijk Smile
The great old Ludwig von...
Reply
Kan iemand is bij mijn wedstrijd kijken...
Waarom haalt hij een redelijk zeer hoog middenveld en ik maar een matig hoog middenveld?
4-4 ben ik wel tevreden mee...
Reply
teamnaam?
The great old Ludwig von...
Reply
Uit het niets ineens een 6-0 overwinning op de nummer 4 en nu sta ik zelf 4e. Gek seizoen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Eindelijk mijn eerste overwinning van het seizoen. Komende weken tegen de twee zwakste uit mijn divisie. Moet gewoon 12 zekere punten zijn.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
5-0 gewonnen van een half bot-team (had maar 8 spelers opgesteld), op doelsaldo naar plek 4.
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
gittermaster Wrote:teamnaam?
de kooltjes
Reply
Is Hattrick bij jullie de laatste dagen ook zo retetraag? Leuk hoor, dat Re-live, een vernieuwde prijzenkast en weet ik wat al niet meer, maar het moet niet ten koste gaan van de snelheid Sad.
Reply
Deed ik vorig jaar nog tot de veertiende speeldag mee om de titel, dit seizoen gaat het helemaal de verkeerde kant op. Een ieder die een advies heeft na het lezen van de situatie, moedig ik van harte aan dat te doen...

Wanneer je naar mijn transfergeschiedenis kijkt, zie je dat ik tussen 7 mei en 10 mei een flink aantal spelers heb verkocht: twee jonge spitsen, een keeper, drie verdedigers, een middenvelder en een winger. Na afloop had ik -als ik het me goed herinner- bijna 4.0M in kas. Daarvan kocht ik direct voor veel geld (2.7M) een reusachtig winger, maar ik hield geen rekening met het feit dat ik ook een nieuwe middenvelder, een keeper en twee of drie nieuwe verdedigers nodig had. Stom, natuurlijk.

Uiteindelijk heb ik twee kwalitatief zwakke verdedigers (beiden goed) teruggekocht en een ondermaatse doelman (uitstekend). Het volstrekt logische gevolg: ik krijg veel teveel doelpunten tegen en sta inmiddels zesde. Ik moet nu dus wachten tot ik een trainee kan verkopen om de laatste linie(s) te versterken...

Uit wanhoop heb ik nu maar mijn sterkste trainee te koop gezet voor twee miljoen:

Quote:Tünay Fatih
19 jaar en 57 dagen, TSI = 5 710
redelijk in vorm, conditie goed [Koppen]

Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: rampzalig Passen: uitstekend
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos
Scoren: formidabel Spelhervatting: zwak


Wat is raadzaam om te doen met het bedrag dat (hopelijk) binnenkomt uit de verkoop van Fatih? En is het noodzakelijk meer trainees te verkopen en daar de laatste linies van te versterken? M.a.w.: het seizoen dan maar af te maken met 17-jarige goed spitsen?

De basislinie 3-4-3 is op dit moment als volgt (ter herinnering: 1 = rampzalig, 14 = bovennatuurlijk):

8
7-11-7
15-14-14-17
10-9-9
Reply
343 met 3 mids ga ik van uit? Welke van de 2 buitensten is dan de winger?
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Die winger weer verkopen......
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
Jansoe Wrote:343 met 3 mids ga ik van uit? Welke van de 2 buitensten is dan de winger?

3-4-3 met drie mids en één winger, inderdaad. Die met 17 (reusachtig) is de winger.

Vietjes Wrote:Die winger weer verkopen......

Ja, en dan? Ik heb totaal geen adequate reserves op de wingerpositie. Zijn loon is niet het probleem.
Reply
Volgens mij is een aardige keepert een stukkie rendabeler dan een beste winger. Een sterke keeper vijzelt de verdedigingsratings aardig op en daar heb je blijkbaar flink tekort aan
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply


Forum Jump: