The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
hier ook kampioen en zeker al directe promotie. Sta 2 punten boven de streep en krijg laatste ronde een bot, eindelijk weer eens naar de V.
En nu heb ik t team om direct door te stoten naar de IV. Wordt eindelijk weer eens een leuk seizoen hoop ik
The great old Ludwig von...
Reply
potverdikkie alweer degraderen voor Bokkie :lol: :lol:
Leuk zeg alleen spelertjes trainen en geld oppotten weer Smile

Kijk wel of ik over 3 seizoenen ofzo weer zin heb als ik in de X zit Tongue
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Uitverkocht bij VF: 75.000 toeschouwers. Recette: € 669.000. Heerlijk.
Nu minimaal een punt pakken en rechtstreekse promotie naar de III. Ruststand: 1-1 met 62% bbz.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
HUp Mukkus
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Heb het niet gered en zal dus een stapje terug moeten doen.
Kwam nog wel 1-0 voor maar verllor daarna in korte tijd twee goede spelers met blessures ( heel het seizoen geen een blessure van basisspeler gehad, nu dus twee).
Voor rust werd het nog 1-1 en in de 61e minuut vielen de 1-2 en 1-3. Ik kwam nog op 2-3 maar dat was slehts voor de statistieken.

Nu eerst op vakantie en dan volgend seizoen weer eens bovenin meespelen.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
jammer Bum, feli Muk...
Zelf ook directe promotie afgedwongen en volgend jaar eindelijk in de V
The great old Ludwig von...
Reply
Eén stap terug is er weer 2 vooruit, Bumme. Jammer. Laat je vakantie er niet door verpesten! :wink:

Bij mij eindigde het in een onbegrijpelijke 2-2. Maar een punt was genoeg.
Nu even kijken wat ik in de III kan betekenen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Handhaving!!!
Reply
Halverwege dit seizoen ingestapt opnieuw. Ondanks een geweldige reeks (7 wedstrijden winningstreak) was de 2e stek buiten bereik. Vanuit degradatiezone naar 3e plaats gewandeld dus. Nieuwe seizoen beginnen we met 4 bot-teams. Ik ken het schema niet meer uit mijn hoofd maar ik hoop op veel potten in het begin tegen de bots zodat we die punten in ieder geval binnen hebben (een bot-team kan toch tegenwoordig op elk moment in het seizoen vervangen worden?) en we niet voor een verrassing komen te staan... 8-[

Eerst de boel maar eens goed op de rails krijgen want heb er iets te weinig aandacht aan kunnen besteden gedurende de weken die geweest zijn...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Welkom back Marshall!

Hier helaas de p/d verloren met 2-1, kon alle kanten opgaan, helaas niet naar de mijne. Volgend seizoen wordt weer een saai seizoen in de VI , dan maar weer kijken of ik ver kan komen in de beker.
Insane life.
Reply
Lekker begin voor me in de III:
Na 40 minuten mijn utopische keeper geblesseerd eraf, zijn vervanger is 'maar' uitstekend. En in de 56e minuut een rode kaart voor mijn aanvallende mid.....nog wel 1-2 voor. Nog 28 minuten billetjes knijpen. [-o<
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
zooo. Goed begin in de V. 5-0 overwinning met prima stats... Nu doorzetten
The great old Ludwig von...
Reply
schiet mij maar in een kapotje.....deze stats:

FC Adder Amsterdam Wieringermasters
Middenveld goed (laag) redelijk (hoog)
Rechterverdediging uitmuntend (laag) uitstekend (laag)
Centrale verdediging formidabel (laag) uitstekend (zeer hoog)
Linkerverdediging uitstekend (laag) uitstekend (hoog)
Rechteraanval uitstekend (laag) zwak (hoog)
Centrale aanval redelijk (hoog) goed (hoog)
Linkeraanval uitstekend (heel laag) redelijk (hoog)

Indirecte vrije trappen
Verdediging goed (heel laag) matig (laag)
Aanval redelijk (hoog) redelijk (hoog)

Teammotivatie Normaal (Verborgen)
Tactiek normaal normaal
Tactiekvaardigheid (geen speciale tactiek) (geen speciale tactiek)


eindstand? 0-4.....
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Dan is de ME niet echt goed bezig nee...

Zelf uit de slof geschoten: 11-1 :eeeek: winst en uiteraard nu aan de leiding in de IV.2
Reply
2-0 gewonnen met een lagere middenveld en counter.
Reply
Pittige eerste wedstrijd, hier 1 rode kaart + gelukkig 1 week blessure. Tegenstander ook nog een rode kaart. Na 0-2 achter weten staan toch nog gelijk getrokken tegen een counterploeg.
Insane life.
Reply
fc Babedie Xyon United
Middenveld goed (laag) redelijk (zeer hoog)
Rechterverdediging formidabel (hoog) uitmuntend (hoog)
Centrale verdediging formidabel (zeer hoog) wonderbaarlijk (heel laag)
Linkerverdediging uitmuntend (laag) redelijk (hoog)
Rechteraanval matig (heel laag) formidabel (heel laag)
Centrale aanval uitstekend (zeer hoog) goed (laag)
Linkeraanval uitstekend (laag) slecht (zeer hoog)

Het gaat een lang seizoen worden. Uitslag 6-0 en een rode kaart na 19 min.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Eerste (uit)wedstrijd met 3-2 gewonnen, prima dus.
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
uit gewonnen met 0-7. Kon slechter
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Mukkus Wrote:Lekker begin voor me in de III:
Na 40 minuten mijn utopische keeper geblesseerd eraf, zijn vervanger is 'maar' uitstekend. En in de 56e minuut een rode kaart voor mijn aanvallende mid.....nog wel 1-2 voor. Nog 28 minuten billetjes knijpen. [-o<

In de 75e minuut bij toeval al een verdedigende wissel ingesteld: bij voorsprong een verdediger voor een aanvaller en dan 4-5-1 spelen. In dit geval werd dat dus 4-4-1. Paar minuten later toch nog 2-2 en daar bleef het bij.

Niet ontevreden, zie die tegenstander wel als een kandidaat voor plaatsen 1-4 en om dan een punt in een uitwedstrijd te pakken......
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
lol 6-0 gewonnen, dat was de bedoeling niet \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Beterrrrr... Een van de vier (!) echte tegenstanders direct in wedstrijd 1 verslagen met 2-1. Nu uit bij een botje!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Ik heb in mijn eerste wedstrijd een record aantal sterren gepakt.
72,5 met "normaal" en centrumaanval. AH-punten had ik er 289. Weet niet precies wat dat inhoudt, maar volgens alltid hattrick lig ik ver boven de nummer 2 uit mijn poule...
Iemand enig idee mat dat zijn; ah punten
The great old Ludwig von...
Reply
Dat is volgens mij ongeveer (misschien zelfs wel helemaal) hetzelfde als Hatstats...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
WHAT ARE AH-POINTS/HATSTATS/RATINGS, AND HOW ARE THEY CALCULATED?

AH-points is the sum of your team ratings. It’s the same formula that’s used by HatStats, if that’s more familiar to your. It’s a very simple formula:
(3*midfield)+(sum of all other ratings)

zie http://alltid.org/faq/#ahpoints
[i]Klink dan en daverje fier yn it rûn
Dyn âlde eare, o Fryske grûn![/i]
[b]SC Heerenveen, Pride of the North[/b]
Reply
Holbytlan is het seizoen goed begonnen, 2 zeges. Een heel stuk beter dan het sidderseizoen van vorig jaar. Eens kijken of we weer voorzichtig aan promotie kunnen gaan denken. Zal moeilijk worden maar niet onmogelijk.
Reply
Vandaag een zeer welkome overwinning bij Verantwoord Frituren. Bij verlies zou ik de koplopert uit het zicht raken.....we moesten dus winnen, maar vorige week raakte mijn utopisch keeper geblesseerd en had ik alle hoop gevestigd op mijn uitstekende reservekeeper. Niet echt een lekker gevoel.

Na de training zakte zijn vorm en heb ik 500k betaald voor een formidabel keeper met een hogere vorm en meer ervaring. Daarnaast mijn tegenstander grondig geanalyseerd en het bleek dat hij weinig over zijn linkeraanval speelde. Mijn rechterverdediging volledig opgelaten. Daarnaast met een 3-5-2 alles op het middenveld gegooid, door een middenvelder in de centrale aanval 'verdedigend' te laten spelen. Verder mijn linkervleugelverdediger en linkerwinger aanvallend te zetten. Alles onder het motto: De tegenstander zo ver mogelijk bij mijn goal weghouden....en daar aanvallen, waar hij het niet verwacht.

De tactiek pakte goed uit. Zijn linkeraanval was niks en mijn vleugelaanval ging over zijn slechtste vleugel. Hij had daarnaast zijn volledige centrale verdediging dichtgezet....

Ik keek er wel even van op, toen ik zag dat mijn tegenstander 5-3-2 counter speelde. Gelukkig hield ik het achterin dicht en scoorde 1x vaker: 3-2 winst. Nog ongeslagen in divisie III en nu keurig derde. Mijn hoogste notering ooit in HT.....

Volgende week is keeper Ytsma er hopelijk weer bij, als we uit moeten aantreden tegen de koploper.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Voila, 7-0 tegen een echt waar bot-team. Het team wilde mijn spelers nog provoceren door als robotjes over het veld te gaan lopen maar we trokken ons nergens wat van aan. Koelbloedig hebben we de klus geklaard en staan gedeelt 1e met +8 in doelsaldo en ook een gedeelde eerste plaats in de topscorerslijst! Yihaa! :-"
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
7-0 winst in eerste pot, 2-0 in 2e...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Zondag een onverwacht makkelijke 2-5 overwinning geboekt.
Had PIC, kreeg helaas met onderschatting te maken en heb een beduidende minder middenveld daardoor. Toch 2-5... Apart
The great old Ludwig von...
Reply


Forum Jump: