The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "" - Line: 1584 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1584 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "useravatar" - Line: 6 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "userstars" - Line: 11 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 11 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
Mac hoe gaat het met je halfjaarlijkse analyse ??
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Hij is/was druk met tentamens, en had -dacht ik- gezegd dat het als het meezit er komend weekend op komt.
Reply
Vrijdag gaat hij er mee aan de gang Smile
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Leuk, Marshall, berichtjes posten. Je noemt mij arrogant omdat ik vind dat mijn lange termijn tactiek beter vind dan de jouwe; maar als jij de jouwe beter vind ben je minstens net zo arrogant.

En het feit dat ik stuk of 4 seizoenen minder nodig heb om hetzelfde bezoekersaantal als jou te halen zegt mij toch genoeg. :lol: Zoals gezegd ik heb nogal wat tactische fouten gemaakt, maar mijn lange-termijn tactiek is gewoon de beste. Je moet zo snel mogelijk je stadion groot maken; zodat je betere doorgroei mogelijkheden hebt. Zeker ik; aangezien ik twee keer mijn stadion heb uitgebreid voor een verhoging van de stadionkosten.
[i]....Kluivert zuigt ![/i] - Johan Derksen
Reply
Bezoekersaantallen zeggen geen ruk. Ligt ook aan de stadion grootte. Mijn lange termijn tactiek is lekker veel beterder dan die van jou :8: en mijn team ook :8: :-({|= :-({|= :-({|=
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:Bezoekersaantallen zeggen geen ruk. Ligt ook aan de stadion grootte. Mijn lange termijn tactiek is lekker veel beterder dan die van jou :8: en mijn team ook :8: :-({|= :-({|= :-({|=

:lol:
yeah right

Ik heb een stadiongrootte van 55.557 en Marsh van 60.000. Ontloopt elkaar dus ook al niet...

EDIT: Trouwens; bezoekersaantallen doen er natuurlijk wel toe. Het zijn namelijk je voornaamste inkomsten naast verkopen en het is dus de basis waarop je je team bouwt. Dat is precies waarom ik het zo doe. Net zoals in alle andere spellen (maar ook in het echte leven) moet je eerst zorgen dat je zoveel mogelijk inkomen hebt, want alleen op die manier kun je zo snel mogelijk groeien.
[i]....Kluivert zuigt ![/i] - Johan Derksen
Reply
En Gonzalez gaat weer op Ignore :lol:.
Reply
soms heb je dat he, dat je toevallig een paar op rij gewonnen hebt en dat iemand anders net het vorige potje heeft verloren.
Reply
Piter Wrote:soms heb je dat he, dat je toevallig een paar op rij gewonnen hebt en dat iemand anders net het vorige potje heeft verloren.

Hier Gonzo, daar heb je je uitleg...

Ik zit in de V en had aan het begin van het seizoen (2 verloren/uitgeschakeld beker) nog minder toeschouwers dan de gemiddelde VII-er...

Hebben die dan een beter team ? Betere planning ? :roll: :roll: :roll:
Reply
DeTegenAanval Wrote:Ik heb een stadiongrootte van 55.557


55k in divisie VII ?!?
Reply
Piter Wrote:soms heb je dat he, dat je toevallig een paar op rij gewonnen hebt en dat iemand anders net het vorige potje heeft verloren.

Voor de duidelijkheid; ik ga niet beweren dat ik momenteel net zo'n stevig inkomen heb als Marshall; maar wél dat ik veel sneller als andere mensen mijn inkomen heb verbeterd. Daar is toch geen woord van gelogen of wel?
[i]....Kluivert zuigt ![/i] - Johan Derksen
Reply
Devlin Wrote:
DeTegenAanval Wrote:Ik heb een stadiongrootte van 55.557


55k in divisie VII ?!?

Ik had 39000 bezoekers vorige week... Dat is 300.000 euro inkomsten.

Wat ik hier een jaartje geleden probeerde duidelijk te maken is dat bezoekersaantallen procentueel werkt aan de hand van de stadiongrootte. Ik weet ook wel dat ik voorlopig nooit een uitverkocht stadion zal krijgen, maar met zo'n groot stadion, wordt je bezoekersaantal omhoog getrokken. Daarom heb ik het gedaan.
[i]....Kluivert zuigt ![/i] - Johan Derksen
Reply
Wees dr trots op versterk er je aanval eens mee zou ik zeggen :roll:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Fabian Wrote:
Piter Wrote:soms heb je dat he, dat je toevallig een paar op rij gewonnen hebt en dat iemand anders net het vorige potje heeft verloren.

Hier Gonzo, daar heb je je uitleg...

Ik zit in de V en had aan het begin van het seizoen (2 verloren/uitgeschakeld beker) nog minder toeschouwers dan de gemiddelde VII-er...

Hebben die dan een beter team ? Betere planning ? :roll: :roll: :roll:

Natuurlijk geen beter team; maar wel betere doorgroeimogelijkheden. Is toch logisch? Degene met de meer inkomsten kan sneller nieuwe en betere spelers kopen. Ik zie Hattrick vooral als een management spel; niet zo zeer als een voetbalspel.
[i]....Kluivert zuigt ![/i] - Johan Derksen
Reply
Ik denk dat je met een goed trainingsprogramma meer kan verdienen dan klakkeloos stadion blijven vergroten
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:Ik denk dat je met een goed trainingsprogramma meer kan verdienen dan klakkeloos stadion blijven vergroten

Door de prioriteit te leggen bij stadionvegroting wordt het trainingsprogramma niet slechter. Het team heeft natuurlijk wel minder kwaliteit; aangezien je dat geld normaliter aan goede aanvallers zou hebben besteed. Maar dan hebben we het wel over 'het team' op de korte termijn, want door meer inkomen wordt 'het team' op de lange termijn wél beter.
[i]....Kluivert zuigt ![/i] - Johan Derksen
Reply
DeTegenAanval Wrote:Wat ik hier een jaartje geleden probeerde duidelijk te maken is dat bezoekersaantallen procentueel werkt aan de hand van de stadiongrootte. Ik weet ook wel dat ik voorlopig nooit een uitverkocht stadion zal krijgen, maar met zo'n groot stadion, wordt je bezoekersaantal omhoog getrokken. Daarom heb ik het gedaan.

Is dit zo? Lijkt mij niet echt logisch. Het aantal toeschouwers is afhankelijk van het aantal supporters en de stemming van de supporters van beide teams en het weer heeft ook nog invloed...maar de grootte van je stadion heeft toch geen invloed op het toeschouwersaantal?

Je hebt dit seizoen ook al 13k, 16k en 13k als toeschouwersaantallen gehad zie ik. Volgens mij ben je gewoon onnodig geld kwijt aan stadionkosten en had je het geld van de stadionuitbreidingen beter in je team kunnen steken. Dat had je mss wel hoger gespeeld en had je door extra supporters (en dus toeschouwers) en hogere sponsorinkomsten al zeker meer geld verdient dan je nu hebt gedaan...maar das mijn mening :wink:
Reply
Ook niet. Wanneer je blijft investeren in stadion, blijf je op den duur stadionkosten betalen die je niet terug kunt verdienen met je opbrengsten daarvan.

En juist door te trainen verstevig je je cashflow op de lange termijn. Tenzij je gaat skilltraden
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
dit is geen IAG gonzalez. Als de supportersaantallen afhankelijk waren van de grootte van het stadion was dat allang uit een van de onderzoeken gekomen naar supportersaantallen (jij denkt zeker dat je de enige bent met die gedachte?)

Supportersaantallen zijn voor een heel groot deel afhankelijk van je prestaties de afgelopen weken. Het verschil tussen 4x winnen op rij en 4x verliezen is echt gigantisch. Jij betaald nu weken maanden lang teveel voor het onderhoud van je stadion. Geld wat je veel beter kan investeren in betere spelers = betere prestaties = meer toeschouwers = meer geld
Reply
Weinig geld voor trainees betekent dat je waarschijnlijk iets mindere trainees aan het begin hebt (redelijk/17 jaar of goed/18 jaar). Om veel hieraan te verdienen moet je langer trainen of genoegen nemen met lagere opbrengsten.

Gonzo's weg is mi ook wel een weg naar hoge inkomsten, maar het betekent wel dat ie eigenlijk dit seizoen of uiterlijk volgend seizoen naar VI moet om echt aan het stadion te verdienen.
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Reply
Vind uitbreiding van het stadion pas van toepassing als ik de kosten er minimaal voor een half seizoen uit haal...dus betekend dat je dan 9 a 10 keer volle bak moet draaien om de verbouwkosten + meer aan betaalde onderhoud eruit te halen... helemaal als je meerdere malen verbouwt.
En wat voor onzin is dit "mijn lange termijn is beter als jouwe"etc etc wat is dan voor nonsense het gaat er allereerst om om elkaar te helpen en ondersteunen in plaats van het afkraken van iemand anders zijn team omdat je nu toevallig een wint en daardoor niet weer een nieuw team neemt. Punt 2 is hoe kan je in hemelsnaam nu al zeggen dat jouw langetermijn plan beter is...begrijp je het zelf wel het heet niet voor jan lul lange termijn plan dus dat is een plan waarvan je pas NA lange termijn kan bepalen of het goed was of niet. En dan zie je pas wiens plan het beste heeft gewerkt. En ik ga ervanuit dat jij miss nu meer inkomsten haalt uit je stadion maar als je daar de kosten vanaf haalt en marshall gaat trainees verkopen heeft hij veel meer cash, dan jij met mindere trainee's hoe je het went of keert die kosten + verbouwing krijg je er pas na een paar seizoenen uit terwijl je trainee's al na 2 seizoenen geld genereren en de kosten van een trainee zijn vele malen lager.

Met vriendelijke groet,

Deportivo
Hoofd marketing
"de Konincklijke LFC"
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Marshall Wrote:helaas........ echter DAT is dan toch weer 'wie zich brandt...'

Lering die we hier uit trekken (en die ik afgekeken heb van Phoebus Wink ): bij oefenpotten nooit reserves opstellen buiten je trainingslinie...

Box Wrote:nope, daarom moet je ook nooit trainees als reserve's zetten in friendly's ... uitslag boeit niet en als ze op een niet-trainee plek komen te staan krijgt ie geen training.

Zie het als een leermomentje

Ik wist dat t zo was, had ook alleen op vleugel een trainnee geplaatst die op back had gespeeld, dat wanneer er een vleugel uit zou vallen, hij 100% training kreeg.
Ik wist echter niet dat hij ook kon invallen op een andere
The great old Ludwig von...
Reply
Mac Wrote:dit is geen IAG gonzalez. Als de supportersaantallen afhankelijk waren van de grootte van het stadion was dat allang uit een van de onderzoeken gekomen naar supportersaantallen (jij denkt zeker dat je de enige bent met die gedachte?)

Supportersaantallen zijn voor een heel groot deel afhankelijk van je prestaties de afgelopen weken. Het verschil tussen 4x winnen op rij en 4x verliezen is echt gigantisch. Jij betaald nu weken maanden lang teveel voor het onderhoud van je stadion. Geld wat je veel beter kan investeren in betere spelers = betere prestaties = meer toeschouwers = meer geld

Denk je echt dat als ik een stadioncapaciteit had van 39.000 dat er dan ook 39.000 toeschouwers vorige week gekomen waren?
[i]....Kluivert zuigt ![/i] - Johan Derksen
Reply
DeTegenAanval Wrote:Ik had 39000 bezoekers vorige week... Dat is 300.000 euro inkomsten.

Wat ik hier een jaartje geleden probeerde duidelijk te maken is dat bezoekersaantallen procentueel werkt aan de hand van de stadiongrootte. Ik weet ook wel dat ik voorlopig nooit een uitverkocht stadion zal krijgen, maar met zo'n groot stadion, wordt je bezoekersaantal omhoog getrokken. Daarom heb ik het gedaan.

Je bezoekers aantal heeft niets te maken met de grootte van je stadion. Je bezoekers aantal heeft te maken met de grootte van je fanclub en hoe die supporters in hun vel zitten.

Je kunt dus beter elke keer met 5000 of 10000 plaatsen of zo uitbreiden, naarmate je fanclub groter wordt, en de rest van het geld gebruiken om je team beter te maken. UIteindelijk gaat het om de prestaties van je team. Dat is het belangrijkste.

DeTegenAanval Wrote:Denk je echt dat als ik een stadioncapaciteit had van 39.000 dat er dan ook 39.000 toeschouwers vorige week gekomen waren?

MIsschien niet. MAar het gaat erom dat je veel extra kosten hebt aan die extra plaatsen. Als je dat geld dat je daaraan besteed, eens een seizoen in de zak houdt, had je misschien iets aan je aanval kunnen doen.

Toen ik net begon had ik de keuze. Luisteren naar Gonzalez (en stadion zo groot mogelijk maken) of luisteren naar de rest (geld in trainees steken).

Ik heb gekozen voor de anderen, en heb daar geen moment spijt van gehad. Ben na de eerste paar wedstrijden in het halve seizoentje 6e geworden, om nadien zonder problemen door te stoten naar de VIII en de VII (Waar ik alweer bijna gepromoveerd ben)
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Mits exact dezelfde omstandigheden (weer, rij overwinning van jezelf + tegenstander, tijd in het seizoen etc. etc.) kan je een stadion van 100.000 of 10.000 hebben er zouden altijd evenveel mensen op komen dagen (in jouw geval zou het stadion dus tot 39.000 (in de verhouding van de plaatsen) een vol huis).

De grootte van een stadion is dus absoluut irrelevant aan de supportersaantallen. Maar je mag uiteraard je stadion groter maken als je denkt dat dat invloed heeft. Alleen vraag ik mij af waarom je dan niet een nog groter stadion hebt ? Immers hoe groter je stadion hoe meer mensen dus meer inkomen. In dat geval heb je toch juist een nog groter stadion nodig en geen trainees ?

Ik denk dat jij geen gelijk hebt, daar dit ook ingegeven is door de topdivisies in verscheidene landen waar de stadions ook niet vol zitten. Dat toeschouweraantallen niks zeggen over een team of lange termijn planning kan ook met een voorbeeld uit de topdivisies weergegeven worden. Het komt namelijk regelmatig voor dat de toeschouweraantallen in divisie II en III hoger zijn dan in de Eredivisie maar je kan die mensen er toch niet van betichten dat zij een betere lange-termijn visie hebben dan menig team die naar die Eredivise hebben toegewerkt ?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Box Brother Wrote:Mits exact dezelfde omstandigheden (weer, rij overwinning van jezelf + tegenstander, tijd in het seizoen etc. etc.) kan je een stadion van 100.000 of 10.000 hebben er zouden altijd evenveel mensen op komen dagen (in jouw geval zou het stadion dus tot 39.000 (in de verhouding van de plaatsen) een vol huis).

Het is me duidelijk dat dit de heersende gedachte is.
[i]....Kluivert zuigt ![/i] - Johan Derksen
Reply
Hahahaha... Oh god, ik lach me weer suf!!! Ik ga geeneens de moeite nemen om mijn reactie op jouw idee hier te posten...

Enne, tuurlijk is het leuk dat ik een berichtje over je plaats hier, de jongens hier moeten toch af en toe ook weer wat leedvermaak hebben?
Ga lekker zo door jongen, jij komt er wel hoor! Alleen twijfel ik dat of dat met je 4e of je 5e team is...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Gonzo, ga je begeleiders maar weer lastig vallen.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Is ie voorwaardelijk vrij gekomen of ontsnapt uit de detentieboot?
Reply
Dre Wrote:Is ie voorwaardelijk vrij gekomen of ontsnapt uit de detentieboot?

Waren er niet gedetineerden ontsnapt tijdens die brand op/bij Schiphol?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: