The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
Ivanna Wrote:Kop op Mukkus! Je hebt je geheime wapen...een voetballend schaap. Daar komt niemand voorbij ](*,)

Dat is Kobus, een aanvaller, die inmiddels een week of 6 in de EreGalerij hangt, als materiaalman. Handig bij het grasmaaien, meer niet. :cry:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ik ben supporter, maar heb geen gastenboek, waar ligt dit aan ?
Even een NOOB vraag hoor Undecided
Reply
jawel hoor, heb er als eerste in geschreven Smile
The great old Ludwig von...
Reply
Zie het!
Top! :lol:
Reply
5-1 winst, maar wel weer 2 blessures. +1 en +2... Hopelijk beide weer fit zondag
The great old Ludwig von...
Reply
Fabian Wrote:Zie het!
Top! :lol:

Ben je overnieuw begonnen, Fabian? Flierefluiters.tk is overleden, dacht ik toch?

Gisteren thuis 2-1 gewonnen. De nummer 2 won van de nummer 3, waardoor wij nu een gat geslagen hebben met de rest.
Het verschil tussen mij en de nummer 3 is nu 5 punten. Volgende week de hekkensluiter uit. Maar eerst woensdag proberen de laatste 16 van de beker te bereiken....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
4-0 Uitoverwinning met PIC, prima dus. Helaas is door het grote gat naar de nr.1 mijn seizoen al voorbij, ik kan gaan bouwen aan mijn team voor volgend seizoen dus.
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Overnieuw ja, prima start, 3 potjes, 3 nederlagen Undecided !

Flieries is het nu
Reply
Flikker toch op zeg

Rating details Jansoe United TheParty
Middenveld redelijk (laag) redelijk (laag)
Rechterverdediging goed (hoog) slecht (hoog)
Centrale verdediging uitstekend (heel laag) zwak (heel laag)
Linkerverdediging uitstekend (laag) zwak (laag)
Rechteraanval redelijk (laag) slecht (zeer hoog)
Centrale aanval uitstekend (zeer hoog) matig (laag)
Linkeraanval formidabel (laag) zwak (hoog)

Indirecte vrije trappen
Verdediging matig (zeer hoog) zwak (hoog)
Aanval matig (laag) zwak (hoog)

Teammotivatie Normaal (Verborgen)
Tactiek normaal normaal
Tactiekvaardigheid (geen speciale tactiek) (geen speciale tactiek)

en dan 1-1 Undecided Undecided Undecided :roll:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
5-0 gewonnen en door de overwinning van de nummer 1 op de nummer 3 zeker van plek twee.
Volgend jaar dus weer te bewonderen in de 6e klasse.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Gisteren de thuiswedstrijd tegen de nr.1 met 1-2 verloren.
Achterstand op hem is nu 4 punten en niet meer in te halen, als ik het programma van de laatste 2 wedstrijdrondes zo bekijk....

Zal me moeten focussen op behoud van plek 2 in divisie III. Team klaarmaken voor volgend seizoen en de lonen proberen naar beneden te krijgen....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Na een hopeloze start toch nog de tweede plek zo goed als bemachtigd. 5 punten achterstand op de nr.1. De laatste wedstrijd speel ik thuis tegen hem. Nu hopen dat hij komende wedstrijd verliest, wat ik niet zie gebeuren tegen de nr.7.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Gisteren mijn 3de goal van het seizoen gescoord. Doelsaldo staat nu op -97. :roll:
Hier stond iets veel te lang.
Reply
Gewonnen tegen een botje... PIC gespeeld. nu 4 punten boven de degradatiestreep op de 5e plek maar god wat is dit een moeizaam seizoen zeg.... Zit erover te denken om mijn hele team weer te verkopen en verdedigen te gaan trainen en lekker counteren....

Zit er nog wat geld in dat verdedigen?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
5-1 gewonnen, vast op plek 2 terwijl er maar 1 promotieplek is. Kwestie van competitie uitspelen nu..
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
4-1 gewonnen, keurig veilig gespeeld. Volgende week tegen de nr. 2, als ik win promoveert hij niet. Eens kijken of me dat gaat lukken :lol:
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
zelf 5-0 gewonnen en concurrent met moeite 3-1.
Het komt nu neer op de laatste ronde.
Ik zelf mag uit tegen de nummer laatst en moet dat vrij simpel kunnen winnen en hij heeft nog wel een lastige tegenstander (waar ik ook van verloren heb) maar mag thuis.
Ik sta 2 punten achter met een beter doelsaldo dus een gelijkspel zou prima zijn.
In ieder geval wordt t erg spannend...
The great old Ludwig von...
Reply
Dit seizoen eindig ik op de tweede plek. 5 punten achter nr. 1 en 5 punten voor op nr. 3. Helaas won nr. 1 zijn wedstrijd, want in de laatste ronde mag ik tegen hem opnemen. Het zou leuk geweest zijn als ik dan de titel van hem kan afpakken.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
IN mijn competitie is het (mede doordat ik 2 keer verschrikkelijk genaaid ben) nog spannend voor kampioenschap en promotie:

1. Jansoe United 13 8 3 2 54 14 40 27
2. Green White United 13 9 0 4 38 26 12 27
3. Bluepers.nl 13 8 2 3 41 19 22 26
4. TheParty 13 8 1 4 29 23 6 25

Volgende week moet ik thuis tegen Green White en Bluepers.nl moet thuis tegen TheParty. Voor promotie heb ik voldoende aan een gelijkspel, wil ik zeker zijn van het kampioenschap, dan moet ik winnen.
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
\Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/
Concurrent verliest zoals stilletjes ook gedacht met 3-0 en ik win 0-5 waardoor ik in de laatste ronde kampioen wordt en rechtstreeks promoveer naar de IV
The great old Ludwig von...
Reply
Laatste wedstrijd met 5-1 gewonnen en op doelsaldo op plek 2 geeindigt. Volgend seizoen dus weer in div VI.
Reply
UIteindelijk toch nog kampioen geworden, al had dat met een normale Match Engine al 2 weken eerder moeten zijn...

Maar iig voor de 5e keer in de historie kampioen. Nu maar eens kijken of we in de VI kunnen blijven,..
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
KAMPIOEN !! Wie had dat ooit gedacht ?
En ook nog de twee beste topscorers van de competitie.
Ik ben blij :Big Grin
Het gaat er niet om hoe vaak je valt, wat telt is hoe vaak je weer opstaat.
Reply
Laatste pot met 4-1 gewonnen, hierdoor op doelsaldo 4e geworden met evenveel punten als de nr. 2 en 3. Dankzij mijn winst is de nr. 2 uiteindelijk 3e geworden :lol: Uiteindelijk 3 doelpunten tekort voor promotie Sad
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Kampioen ! van plek 3 naar 1 in de laatste ronde... Ongekend! Undecided
Reply
Degradatie :-({|= :-({|= :-({|= \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ Notworthy Notworthy Notworthy
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Komt er net door een vriend achter dat ik, ondanks mijn 2e plek, alsnog gepromoveerd ben naar divisie VII!! Komt door die nieuwe regels omtrent botteams. :Big Grin

Nu als een malle mijn selectie versterken zodat ik niet gelijk weer degradeer.. :oops:
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Voor managers die als een malle hun selectie willen versterken.....er staat nogal wat te koop bij Verantwoord Frituren!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Op de een of andere manier voel ik me aangesproken Mukkus, ik zal eens een kijkje komen nemen!
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Feli aan alle teams die kampioen zijn geworden en/of promotie hebben afgedwongen.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply


Forum Jump: