The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
Of ik ben gek, of er wordt 2 x zoveel op Noorse 17 jarige goed verdedigers geboden in vergelijking met andere nationaliteiten. Vaag..
Reply
de transfermarkt werkt met 'oude' info; dus ook de leeftijd. Als een speler net voor de leeftijdsupdate erop is gezet, is hij nu 18 maar staat 'ie op de TL als een 17-jarige. wellicht is dat het...
Reply
Nope, gaat allemaal om 17 jarigen, echte 17 jarigen. Heb er nu 1tje binnen voor 5 ton, maar wel met redelijk positiespel. Pareltje.
Reply
Lekker KO! Is mij nog fff te kostbaar op het moment. Vanaf week 3 ga ik trainees zoeken. Hoop stiekem nog op een super pull. Wink Zal trouwens eerst wat moeten verkopen.
Reply
Quote:Jongens, ik ben nog op zoek naar een leuke vleugelspeler, volgende skills:
Minimaal redelijk vleugelspel, minimaal matig scoren, en een beetje ervaring. Moet toch wel zo'n 2,5* kunnen halen... iemand iets voor me over?

Bakke, volgens mij heeft scoren weinig zin voor een winger, zie ratings bij <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.httactiek.tk/">http://www.httactiek.tk/</a><!-- m -->.

Je kunt beter voor bijstats gaan als passen (versterkt wing) en positie + conditie (om je middenveld te versterken).
Reply
Johan_de_Kuip Wrote:
Quote:Jongens, ik ben nog op zoek naar een leuke vleugelspeler, volgende skills:
Minimaal redelijk vleugelspel, minimaal matig scoren, en een beetje ervaring. Moet toch wel zo'n 2,5* kunnen halen... iemand iets voor me over?

Bakke, volgens mij heeft scoren weinig zin voor een winger, zie ratings bij <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.httactiek.tk/">http://www.httactiek.tk/</a><!-- m -->.

Je kunt beter voor bijstats gaan als passen (versterkt wing) en positie + conditie (om je middenveld te versterken).

Ja oke dat weet ik maar een scorende winger is wel handig.
Reply
slaat helemaal nergens op, mister bakke..
Reply
van systeeminfo: zsm wedstrijdorders plaatsen voor de zekerheid. Site kan een tijdje off gaan vandaag of morgen.
Reply
hehe dat had ik al verwacht dus vandaag gelijk opstelling gemaakt Big Grin

maar idd Bakke dit is weer een ouderwets bakke'tje (een aankoop die eigenlijk nutteloos is Tongue)
Reply
Piter Wrote:van systeeminfo: zsm wedstrijdorders plaatsen voor de zekerheid. Site kan een tijdje off gaan vandaag of morgen.

Aangezien ik al sportdreams praktijken verwachtte heb ik zaterdag maar meteen mijn opstelling gemaakt. :Big Grin
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Mac Wrote:hehe dat had ik al verwacht dus vandaag gelijk opstelling gemaakt Big Grin

maar idd Bakke dit is weer een ouderwets bakke'tje (een aankoop die eigenlijk nutteloos is Tongue)

Haha ik heb nog niet eens een speler gekocht! Ik zat er slechts aan te denken... maar bedankt voor de waarschuwingen allemaal Smile. Ik zal de YP van Mkks gaan bekijken zodra HT het weer doet en ik zal bij een eventuele aanschaf niet letten op scoren Wink.
Reply
Ik heb ook een opstelling gemaakt... 2-5-3 alhoewel ik daar nog over twijfel
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
meteen maar even inspelen op de komende competitiewedstrijd, het allergrootste leermoment voor Marshall. Op reacties hierop kan ik heel lang teren:

Ik mag beginnen tegen angstgegner Bloopers. Strijd ik al twee seizoenen mee om plaats 3 en 4, 1 keer in zijn voordeel, 1 keer in de mijne...

Vorig seizoen de eerste wedstrijd met 4-2 verloren, de laatste met 5-0 gewonnen. Maar nu? Wat moet ik spelen? 3-5-2? 3-4-3? 4-3-3? 4-4-2? Ik weet het niet. Ik heb hem met 3-5-2 met 5-0 verslagen maar toen motste ik en was hij vergeten dat je kunt motsen aan het einde van het seizoen...

Wel heb ik wat veranderingen gedaan in de diverse linies:
verd: briljant verd verkocht, dus nu enkel nog uitm en form
mid: form IM bijgekocht, nu dus form en 3 uitst IM's
aanv: uitst en goed scorer bijgekocht, nu dus 3x goed en 1x uitst

Maar wat kan dat voor invloed uitoefenen op mijn linies? aanval en mid zijn versterkt, verdediging verzwakt.
Hij heeft vrijwel enkel spelers verkocht en een nieuwe coach aangenomen.
Hij lijkt IM te trainen en heeft vleugels die slecht en zwak halen (nieuw).

Ik zou op basis hiervan zeggen: 4-4-2 met verd wingbacks en 1 winger nhm, maar heb ik gelijk? Of kan ik, als ik 4-4-2 speel beter repositioneren zodat ik 2 cv en 3 IM heb?

En dan de volgende vragen:
Ik heb twee wingers: de een is uitst in vorm maar heeft zwak cond, de ander is matig in vorm maar heeft red cond. Wat telt zwaarder?
En: ik heb een IM die zowel goed pass heeft als goed verd. Ik liet hem eigenlijk meestal normaal spelen zodat hij aan beide linies bijdroeg, maar is dat nog nodig met 4 verd? Of moet ik hem gewoon tezamen met mijn andere IM aanvallend zetten?

Kan iemand hier een lichtje over laten schijnen?
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Een vriend van mij hangt op het randje van faillisement (-490k) en heeft flink wat geld nodig. Hij heeft zijn uitstekende IM te koop gezet, wellicht dat er wat mensen zijn die hem willen helpen door het bod te verhogen?

Phantomastic FC (150202)

Speler: Marin Dutã (31289849)

@Marsh; ik zal proberen vanavond ff naar je probleem te kijken, hoop dat ik je van dienst kan zijn met een advies!
Reply
Leuke wedstrijd is dit zeg.. Check maar eens het scoreverloop en de slechtste man van de wedstrijd
http://www.hattrick.org/Common/matchDeta...D=12105102
Reply
Aangezien ik hele coole vrienden heb ben ook ik nu supporter van HT. Een logo zal binnenkort worden gemaakt (ik heb toch vakantie).

Thanks Depor
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Felicitas Boxie!!!

Legion, die wil ik wel in goede vorm in mijn team hebben...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Het flevolandse vogeltje voor deportivo.

[Image: kiekendief.gif]
Reply
en voor 379k is de voorlopig laatste versterking aangekocht:

Tim MÃ¥nkvist (3751402)
26 jaar, matig in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider.

Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 1 450
Loon: 896 €/week
Eigenaar: Bollens IF
Waarschuwingen: 0

Conditie: formidabel Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: slecht
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos


Jammer van zijn ervaring, vorm en zijn passen maar imo kon ik een dergelijk 'koopje' niet laten schieten. En aangezien ik slechts 2 wingers had heb ik hiermee meteen mijn selectie in de breedte versterkt...
Mijn andere wingers zijn goed met respectievelijk matig en redelijk positiespel. Een is hiermee dus direct naar de reservebank verwezen...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
kan iemand nog een licht schijnen over mijn eerdere post?
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Leuk wingertje mijn lampje is eroverheen gegaan Big Grin
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Legion Wrote:Leuke wedstrijd is dit zeg.. Check maar eens het scoreverloop en de slechtste man van de wedstrijd
http://www.hattrick.org/Common/matchDeta...D=12105102

Tja 9 goals betekend niet dat je de beste van het veld bent natuurlijk Wink
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Gekke matchengine toch. Wink
10x scoren met pressing als tactiek :S

FC STEAUA BUC.
Player rating and Team formation
Team Attitude: (Hidden)
Tactic: Pressing
Tactic skill: weak

Midfield: passable (very low)
Right Side Defence: passable (low)
Central Defence: passable (very low)
Left Side Defence: passable (high)
Right Side Attack: wretched (very high)
Central Attack: weak (very high)
Left Side Attack: weak (high)


Luceafarul Târgoviste
Player rating and Team formation
Team Attitude: (Hidden)
Tactic: Normal
Tactic skill: (Unlimited)

Midfield: wretched (low)
Right Side Defence: poor (very low)
Central Defence: poor (very high)
Left Side Defence: wretched (very high)
Right Side Attack: inadequate (low)
Central Attack: weak (very high)
Left Side Attack: inadequate (very low)
Reply
10x tegen zo'n fantastische verdediging? wow!

sinds wanneer heb jij m op engels staan trouwens?
Reply
het linkje van Legion Wink

Bij mij staat ie op NL en oude stats. Wink
Reply
Ik ben nu supporter van Deportivo en Antidote (moet toch binnen de stad blijven). Dan heb ik nog 3 plekken over .... wie zou ik nemen ?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Box Brother Wrote:Ik ben nu supporter van Deportivo en Antidote (moet toch binnen de stad blijven). Dan heb ik nog 3 plekken over .... wie zou ik nemen ?
"

lijkt me duidelijk, degene die het hardst nodig heeft, en die in de laagste divisie zit Big Grin
[size=85]Hattrick: [b]Beijerlandse Bengels FC[/b] (144671) - IX.714
Footstar: [b]Wiebe van IJperen[/b] (5802) - Tringelson - België[/size]
Reply
De bekerwedstrijd van gisteren heeft wel aardig wat ervaring voor mijn team opgeleverd. Komende wedstrijd zet ik mijn matig/redelijk reserve coach in. Hopelijk gaat hij ook snel stijgen.
vleugel slecht -> zwak
IM zwak -> matig
spits rampzalig -> waardeloos
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Box Brother Wrote:Ik ben nu supporter van Deportivo en Antidote (moet toch binnen de stad blijven). Dan heb ik nog 3 plekken over .... wie zou ik nemen ?

De nestor van de SD-Clan misschien?
:wink:

Of Marsh, want die heeft volgens mij nog steeds geen supporters... :wink:
Reply
Fabian Wrote:
Box Brother Wrote:Ik ben nu supporter van Deportivo en Antidote (moet toch binnen de stad blijven). Dan heb ik nog 3 plekken over .... wie zou ik nemen ?

De nestor van de SD-Clan misschien?
:wink:

Of Marsh, want die heeft volgens mij nog steeds geen supporters... :wink:

Fabian en Marshall, prrrrrrrrrrrrrima!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: