The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
lol
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Djabs Wrote:Goed nieuws!!

Manager Djabs zit eraan te denken eens te gaan shoppen bij Fabian!!

Dubbel zo goed nieuws dus... :wink:
Zou het leuk vinden als Sander behouden blijft binnen de SD-Groep... Is ook een YP, dus dat is helemaal oké!
Zwak positiespel, valt nog wat te schaven, maar wel een hele leuke winger verders...
Uitstekend in vorm ook nog.... :wink:
Reply
Marshall Wrote:iets meer dan twee denk ik inderdaad moker... volgens mij 9 weken naar uitstekend, dan 9/10 naar form en 10 naar uitm. Zou je dus moeten kunnen trekken

je krijgt Bakke-trekjes btw Wink

Dit is de eerste keer dat ik weer iets vraag in deze topic dus ik weet niet waar je dat op baseerd.

Vanaf uitstekend pm ben ik er niet meer zo goed in. Wat er daarvoor gebeurd kan ik ongeveer aan de TSI zien hoe hoog goed of redelijk een speler is. Dus vandaar de vraag.

Maar in ieder geval bedankt voor je bevestiging Wink
Reply
waar heb je leren tellen trouwens marsh? 10+10+9=29 een seizoen duurt 16 weken 2 seizoenen is dus 2x16=32 weken. Iets meer dan 2 seizoen is dus >32 maar 29 is <32 Bovendien duurt pm nog eens een week minder dan verdedigen dus denk ik eerder 9+9+8 maar goed dat zal de toekomst uitwijzen.
Reply
Mac... 16 weken als je in de tussenweken ook doortraint (wat niemand doet). Dus je moet er feitelijk 4 weken bijtellen: 10+10+9+4= 33
In het geval dat het 9, 9 en 8 is is het inderdaad iets korter dan 2 seizoenen.

En moker, ik doelde enkel op het gewoon maar bieden op een speler zonder dat je hem feitelijk wil kopen. Heeft Bakke ook een handje van (gehad). :wink:
Je zult toch wat moeten leren te nuanceren Moker. Niet direct zo op je teentjes getrapt zijn... :lol:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:Mac... 16 weken als je in de tussenweken ook doortraint (wat niemand doet). Dus je moet er feitelijk 4 weken bijtellen: 10+10+9+4= 33
In het geval dat het 9, 9 en 8 is is het inderdaad iets korter dan 2 seizoenen.

En moker, ik doelde enkel op het gewoon maar bieden op een speler zonder dat je hem feitelijk wil kopen. Heeft Bakke ook een handje van (gehad). :wink:
Je zult toch wat moeten leren te nuanceren Moker. Niet direct zo op je teentjes getrapt zijn... :lol:

Ben ik ook niet, maar ik wil wel een toelichting. Wist ik veel dat je dat bedoelde.
Reply
Smile
Dat bedoelde ik...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:Mac... 16 weken als je in de tussenweken ook doortraint (wat niemand doet).

Onderschat dat niet hoor. Ok, wat betreft IMs train je idd in de tussenweken vaak conditie en soms passen. Maar wat betreft verdedigers weet ik zo net nog niet. Indien je inkoopt op verdedigers met een beetje conditie (volgens mij moeten ze minimaal zwak of matig conditie hebben om geen conditie-event tegen te krijgen), kan je gewoon in het tussenseizoen door blijven trainen op verdedigen.

Bovendien: Nationale elftallen. Weet je hoe funest het kan zijn als jij in de tussenweken 2 keer geen verdedigen traint en je concurrenten dat wel doen. Als je dat elk seizoen doet, kan dat wellicht na 4 seizoenen gewoon een niveau schelen. Knappe gast als je 'm dan nog in een vertegenwoordigend elftal krijgt.
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Reply
precies ik train toevallig sh in het tussenseizoen omdat ik gewoon belangrijk vind voor mn teammaar ik ken er genoeg die gewoon 2 weken verdedigen trainen.
Reply
Mac, MAAR hebben we het hier over verdedigen? :roll:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
nee spreek jij hier voor ALLE mensen die pm trainen? :roll:
Reply
Mac, ben blij dat je namens de verdedigen trainers ook een duit in het zakje doet :roll: .

Lance schreef:
Quote:Maar wat betreft verdedigers weet ik zo net nog niet. Indien je inkoopt op verdedigers met een beetje conditie (volgens mij moeten ze minimaal zwak of matig conditie hebben om geen conditie-event tegen te krijgen), kan je gewoon in het tussenseizoen door blijven trainen op verdedigen.

Iemand ervaring met conditie-event bij verdedigers? Zelf nog nooit gehad, heb 1 slecht en 4 zwak conditie bij mn verdedigers.
Reply
sorry?

nog nooit gehad trouwens maar ik koop ook bijna altijd in op minstens zwak conditie.
Reply
(ik lulde maar wat)

weer vet druk op HT, weer bijna 28.000 man online doordeweeks, kan mn opstelling niet eens neerzetten
Reply
Vraagje, een van de 2 reserve-spitsen van mij is gezakt naar redelijk scoren. Maar hij zit nog maar 5,51%(berekend door hem coach te laten worden) af van redelijk ervaring. Moet ik hem (via oefenwedstrijden) nu verkopen of wachten tot hij redelijk ervaring heeft. Hij is op dit moment 1e wissel, omdat 1 v/d 2 formidabele aanvallers waardeloos in vorm is. Mocht ik hem nu verkopen > is er interesse > wel leuke toekomstige coach natuurlijk.

Boris Camps (10769600)
32 jaar, uitstekend in vorm, licht geblesseerd, maar kan wel spelen
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een redelijk leider.

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 240
Loon: 580 €/week
Eigenaar: Tan's Godenzonen
Waarschuwingen: 0

Conditie: uitstekend Keepen: waardeloos
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: redelijk

Doelpunten in carrière: 70
Hattricks in carrière: 8
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 2
Reply
Mac Wrote:nee spreek jij hier voor ALLE mensen die pm trainen? :roll:

Nee, maar een groot deel van de pm-trainers traint dus wat anders (vaak cond.) in het tussenseizoen, dat weet jij ook...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
@Marsh --> Heb je idd gelijk in. Tenzij je trainees koopt met uitstekend conditie is vrij stom om in het tussenseizoen niet minimaal 1 week geen conditie te trainen. Zelfs voor internationals.

@Tan --> Je hebt een paar opties. Nu voor 0 op de ljst zetten en een echte relatief schandalig verkoopprijs krijgen. Nu op de lijst zetten voor die prijs waar een potentieel redelijk/redelijk coach voor weggaat, met een grote kans dat ie niet verkoopt. Beide opties lijken me slecht, dus daarom 2 andere opties.

1) Hij is pas 32, dus houden. Stel hem op in friendlies en wacht tot ie een lvl stijg. 1e ronde beker doet het ook altijd goed qua ervaring.

2) Zet hem nu op de lijst voor 90 pc waarvoor een redelijk/redelijk coach weggaat. Maak ook een advertentie waarin je duidelij aangeeft dat ie heel bijna een niveau omhoog gaat qua ervaring. Helaas heb je geen supporter anders had je het als 'Ik spreek Nederlands'neer kunnen zetten.

Ik zou gaan voor optie 1, zo veel salaris betaal je niet aan hem

@ Johan --> Check de 2-3 tijdens mijn wedstrijd tegen Roma Victor. Schenkel heeft waardeloos conditie.
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Reply
Een vraagje voor mijn wedstrijd van vanavond.
Ik ga vanavond voor de eerste keer met 2 centrale verdedigers spelen. En nu ga ik deze jongen er als 2de centrumverdediger bij zetten. Ik twijfel of ik hem normaal of aanvallend moet zetten.
Als ik hem aanvallend zet dan kan ik profiteren van zijn redelijk positiespel. Maar voor hoe lang? Omdat hij maar een zwakke conditie heeft. En levert dit veel verlies voor je verdedigingsrating op? zodat ik hem misschien beter normal kan zetten.
Kan iemand met wat meer ervaring hiermee mij van advies voorzien?

Peter Solgaard
TSI=380 , 32 jaar, redelijk vorm
Heeft matig ervaring en redelijk leiderschap

Conditie: zwak Keepen: waardeloos
Spelmaken: redelijk Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
Hier stond iets veel te lang.
Reply
ik heb geen ervaring met aaanvallend zetten van verdedigers maar ik weet wel dat t je verdedigingsratings erg verzwakt Bovendien zoals je al zegt zal zn bijdrage op t middenveld niet zo heel groot zijn aangezien hij slechts zwak conditie heeft. Ik zou hem gewoon lekker normaal zetten.
Reply
Forever, als je normaal met 3 verdedigers speelt en nu met 4 wordt je verdedigingsrating beter ook al laat je hem aanvallend spelen. Ook je middenveldrating wordt beter, maar mac geeft terecht aan dat dat gezien de conditie van je speler wel eens een (te) klein effect zou kunnen hebben. Zelf hele positieve ervaringen met aanvallende centrumverdedigers: handig als je geen verdedigers hebt en wel middenvelders.

Tan, hoe kan je berekenen hoeveel ervaringsboost een speler nog nodig heeft om een niveau te stijgen?? Ergens heb ik iets gemist denk ik.
Reply
je probeert iemand coach te maken en kijkt hoeveel dat kost. Dan is er een site met een overzicht hoeveel t minimaal en maximaal kost om iemand coach te maken met een bepaalde ervaring. Hoe dichter hij bij het minimum zit hoe dichter hij bij een ervaringsstijging zit. Ik zal eens kijken of ik die site ff kan vinden.
Reply
@ Djabs ik ga maar met 3 verdedigers spelen. Ik ga mijn rechterflank open laten. En met mijn andere back naar het midden spelen. Om een hoge centrale verdedigingsrating te krijgen. Tegenstander verwacht waarschijnlijk niet dat ik een flank open laat. Want dat heb ik nog nooit gedaan. En verder gewoon 3-5-2. met vleugels op aanvallend en middenvelders op verdedigend.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.freewebs.com/hoogboys/info/coaches.html">http://www.freewebs.com/hoogboys/info/coaches.html</a><!-- m -->

dit is hem djabs...heb je dus iemand met redelijk ervaring waarbij het 238 000 kost om m redelijk coach te maken dan zit ie heel dicht tegen goed ervaring aan.
Reply
ik zie bij de duurste transfers van deze week deze opmerkelijke transactie staan:

Raúl Illera van Team Laban naar KIK's DEVILS voor 58 600 000 €


Het team dat deze speler gekocht heeft is een 4de divisie team dat 8ste staat in Zweden. Het opmerkelijke is dat Kik's Devils een paar weken voor deze transactie zelf al zijn spelers heeft verkocht. Met het geld dat hij heeft verdient met de verkoop van zijn gehele selectie heeft hij vervolgens deze speler gekocht. Lijkt toch verdacht veel op een hattrick maatje helpen. Gaan ze hier nog tegen optreden???

Team Laban is trouwens een 5de divisie team met een matig team...hij heeft zo te zien nog niks van dit geld uitgegeven...misschien is er dus al iets aan gedaan!?!
Reply
ja er zijn altijd van die gekken...wordt meestal gecorrigeerd naar een bedrag normaal voor die speler.
Reply
hoppa vol stadion! ching ching!
Reply
Lekker Mac....
Ik heb mijn friendly tegen Johan De Kuip na 1-1 in normale speeltijd (+verlengingen) verloren na penalty's (had uberhaupt over het hoofd gezien dat we bekerregels speelden Smile )

Mac, mijn toekomstig coach kost 240 900 € om te promoveren... Bijna goed dus?
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
das aardig in de richting ja...bij €235.200 zal ie 1 niveau in ervaring stijgen...paar wedstrijdjes nog dus lijkt me
Reply
Hoop het.. hij speelt al een geheel seizoen... Moet ie dus wel scoren oid tijdens de wedstrijdjes anders stijgt hij niet...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Fak it! Twee form. verdedigers vanavond verkocht voor slechts 816k per stuk... Krijg je dus 742k van... Darn, daar moest een uitm keep van gekocht worden... dat wordt lastig nu. 1528k op de bank, met 200k krediet = 1728k... :oops:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply


Forum Jump: