The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
hier hetzelfde probleem...kan dus zijn dat het aan die gekraakte versie van HAM ligt
Reply
Mac Wrote:ik heb ook HAM betaald dus moet gewoon via overschrijving kunnen ja (anders weet ik niet hoe ik betaald heb Tongue)

Uhm, ik kom er niet echt uit. (want je betaald naar een buitenlandse rekening) Ze hebben het over Swift en Iban? Kan iemand mij verder helpen?
Reply
ja een IBAN nummer moet je invullen als je naar een buitenlandse rekening overmaakt. Bij internetbankieren spreekt t vrij voor zichzelf vond ik
Reply
Mac Wrote:ja een IBAN nummer moet je invullen als je naar een buitenlandse rekening overmaakt. Bij internetbankieren spreekt t vrij voor zichzelf vond ik
Ja ik zie nu ook een kopje : betalen naar het buitenland...
Reply
[Image: abn.jpg]

overboeking dus dan vul je die swift code in en dan zeg je overboeking naar IBAN nummer
Reply
Je IBAN vind je hier: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.ibannl.org/frame.html">http://www.ibannl.org/frame.html</a><!-- m -->
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
alleen Birger en ik kunnen niet inloggen? de rest van jullie heeft allemaal nieuwere versies van HAM en hebben netjes betaald? zo ja, dan ga ik dat ook maar eens doen...
Reply
Ik heb helemaal niet netjes betaald
en kan heerlijk inloggen Big Grin
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Devlin Wrote:alleen Birger en ik kunnen niet inloggen? de rest van jullie heeft allemaal nieuwere versies van HAM en hebben netjes betaald? zo ja, dan ga ik dat ook maar eens doen...

ik kan ook niet inloggen en heb ook niet betaald.
Reply
Het viel mij ineens op dat de keeper van het nationale team, de keeper van een botteam is... :eeeek:
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:Het viel mij ineens op dat de keeper van het nationale team, de keeper van een botteam is... :eeeek:

jup, die willen ze gereleased krijgen. Nu heeft hij zijn 2de wedstrijd gespeeld en moet dat gaan lukken.
Reply
oke, is dat een stelregel ofzo.. 2 wedstrijden...
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:oke, is dat een stelregel ofzo.. 2 wedstrijden...

Dat hebben ze van de betreffende GM te horen gekregen. Dus het zal wel een stelregel zijn. Hij schijnt ons grootste talent te zijn. En deze willen ze graag bij een farmteam stallen. Waarschijnlijk verlaat hij dan wel weer tijdelijk het nationale team, omdat hij de 3de keeper is.
Reply
Een speler kan pas gereleased worden op de 7e week.. ze zullen dus nog even moeten wachten
Reply
oke, maar uuuh sorry voor de vraag; wat is een farmteam? Team van mukkus? Wink
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:oke, maar uuuh sorry voor de vraag; wat is een farmteam? Team van mukkus? Wink

Hehe, nope. Teams die eigenlijk gestopt zijn, maar toch inloggen omdat ze (toekomstige) NT speler hebben gekocht en deze nog even trainen. Veel NT spelers zitten in dit soort teams omdat het lastig is te bestaan met zulke salarissen.

Voorbeelden:

- The Executors (21307)
- Havenkwartier United (20859)
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Reply
team dat alleen nog maar speelt om een NT speler te onderhouden. De rest van het team verwaarlozen en alleen de speler in kwestie nog maar trainen
Reply
a oke. thx, weer iets erbij geleerd....
The great old Ludwig von...
Reply
Dit verzin je ook niet hoor...

Eerst 1-0 achter komen, gelukkig 10 seconden voor rust nog gelijk maken, maar daarna:

Quote:Na 45 minuten moest Emil Pijnenburg worden gewisseld. Hij leek een fikse knieblessure te hebben na een botsing met een tegenstander.

Gelukkig zijn naast deze nieuwe aankoop mijn andere spitsen ook al allebei een week geblesseerd #-o.
Reply
Blessures, brrr...:

Quote:Na een gemene trap tegen zijn schenen moest Moraalteam-speler Jan Eriksen in de 32e minuut het veld verlaten en werd vervangen door Kalid Kattani.

+3

Quote:Moraalteam zal het een tijdje zonder Jonas MÃ¥nland moeten stellen, want hij liep een zware voetblessure op. Hij werd vervangen door Basil Hasan.

+6

Beide trainees :cry: :cry:
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Reply
+6, fuck!
Reply
Dat zuigt zwaar Lance, had ik ook een tijdje terug met een trainee.

Hier weer een saaie pot tegen een botje. Jammer dat het maar 5-0 werd, al was het een uitwedstrijd met PIC. Ik wist niet dat je TS na 1 keer PIC met 2 stappen kon stijgen, weer wat geleerd Smile

Overwinning 21 op rij is iig een feit, maar echt leuk is het niet.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
21??? :eeeek:
Reply
hup LL hup Big Grin
Reply
Nog een paar minuten en ik ben officieel koploper in mijn divisie (8e). Zal je net zien in de laatste 3 minuten....
Team fysio force
Reply
pfff...wat een seizoen tot nu toe zeg...het gaat echt boven verwachting, het lijkt wel of alles meezit...merk wel dat een coach met leiderschap heel veel verschil uitmaakt...mijn spits heeft er al 19 inliggen dit seizoen (10 competitie, 9 beker)...dat is trouwens die uitmuntend scoren met buitenaards spelhervatten...kan me nog herinneren bij de aankoop van hem dat er een paar mensen vroegen om te laten weten hoe deze zou functioneren...nou prima dus :lol:

3 nieuwe records bovendien vandaag: :razz:
52,5*
237 Hatstats
Middenveld: formidabel (zeer hoog)


aan deze serie ( Het team is 13 duels ongeslagen. Het heeft 8 overwinningen op rij. ) komt woensdag een einde, wordt hoogstwaarschijnlijk een PIC met m'n B-team
Reply
Ter info:
Amsterdam-speler Maximilian Blessensahl kreeg geel na een zware overtreding. Thys Kamphuis, het ongelukkige slachtoffer, moest de wedstrijd staken.

Thys Kamphuis (22799299) +1
24 jaar, redelijk in vorm, licht geblesseerd, maar kan wel trainen

Mooie pot voetbal vandaag in de Schapenkooi:


Mkks F.C.
Middenveld: uitstekend (laag)
Rechterverdediging: redelijk (zeer hoog)
Centrale verdediging: matig (zeer hoog)
Linkerverdediging: redelijk (laag)
Rechteraanval: goed (laag)
Centrale aanval: uitstekend (heel laag)
Linkeraanval: uitstekend (heel laag)
HatStats 240
Verdediging 66
Middenveld 90
Aanval 84
LoddarStats 20.81
PStats 27.59

Amsterdam TURKGUCU
Middenveld: matig (hoog)
Rechterverdediging: goed (heel laag)
Centrale verdediging: redelijk (zeer hoog)
Linkerverdediging: redelijk (zeer hoog)
Rechteraanval: redelijk (zeer hoog)
Centrale aanval: goed (heel laag)
Linkeraanval: goed (hoog)
HatStats 206

Uitslag: 7-3
Reply
ook hier een trainee met +6 :letitallout: , 2e wedstrijd op rij dat een trainee het veld uit geschopt wordt. heb dus maar weer 2 dokters gehuurd.

verder weer een regelmatige 6-0, met weer 2 doelpunten van m'n spelhervattende trainee die er inmiddels 7 in heeft liggen.
Reply
Hier een mooie overtuigende overwinning met 7-0.
Nr 1 en 2 spelen beiden gelijk. (nee ze speelden niet tegen elkaar) Ben dus nu weer 2 punten ingelopen en doe nu weer mee.
Reply
lekker phoebs!!!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply


Forum Jump: