The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
UmbrellA Inc. had ik niet eens gekeken. Thanks dat je het hierop post Marsh. Ik heb tot heden nog niks van ze vernomen. Antwoord binnen enkele uren gaat niet op. Vraag me nu alleen hoeveel dagen ik erop moet wachten. Vind het echt zwaar klote en nu merk ik pas hoe verslaafd ik hieraan ben.
Snap er nog steeds niks van. Vooral omdat het om een transfer gaat van meer dan een seizoen geleden. Ben ook erg benieuw op basis waarvan ze mij geblocked hebben.

@Marsh....Hoe kom je aan al je buitenlandse HT vrienden? Eerst een canadees en nu een zuiderbuur. Waar komt de volgende vandaan. Ben je allemaal protoges aan het maken.

@Birger....Ik wou naar je team kijken, maar zoals je kan lezen gaat dat niet lukken. Heb hieronder een lijst gemaakt met welke speler je beste kan ontslaan en welke behouden voor welke positie.

direct ontslaan
Grégoire Malaussene
Stefan Wit
Paul Emile Pham
Patrick Thiefin
Paul Miquel
Patrick Patrault
Patrick Dorange
Jonathan Covent
Jean-Marc Chauvet
Bart Kootstra

eerst proberen te verkopen. Lukt dat niet dan meteen ontslaan
Christian Douyère
Ivo Roudenko

Je traint positiespel. Dan zou ik spelers halen tussen de 17 t/m 19. Doe dat als eerste. De onderstaande spelers zou ik een paar bewaren tot dat je ze binnen heb gehaald en daarna verkopen. Je kan nog een aardig bedrag binnen halen. Sommige hebben mooie bijstats.
Walery Stróżyk
Karel Haelterman
Juan Bello Figueroa
Georges Van de Casteele
Bixente Thullier
Don Woodworth
Emmanuel Vasconcelos

Paulino Marín - eerste keeper
Eugène Lécrivain - koop een redelijke keeper als reserve en ontsla deze manneke.
Henri Clemens Petillon - basis verdediger
Louis Saint-Martin - basis verdediger daarna reserve
Jacques Dumont - basis aanvaller

Henri Chanteau - Deze formidabele spits met redelijk passen en goed positie spel zou ik in de verkoop doen voor de bodemprijs van 1 milj. Hij gaat je zeker meer geld opleveren. Met dat geld kan je kan je beter een uitstekende spits halen en 2 uitstekende verdedigers.

Barend Dierickx - coach ik zou hem vervangen door Alexis Goguet-Chapuis

Aangezien je geld als eerste het beste kan gebruiken om je team te versterken op vele plaatsen zou ik deze speler voorlopig met je reserve team mee laten spelen.
Zodra je weer genoeg geld heb. Ongeveer een miljoen dan zou ik deze speler promoveren naar coach. Heb je geld nodig dan kan je hem als nog verkopen. Hij zal dan rond de 500k opleveren. Maak dan wel een advertentie op het forum.

Fermín De Araoz
TSI = 2 300 , 27 jaar, zwak in vorm
Heeft goed ervaring en is een redelijk leider

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: goed
Vleugelspel: goed Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: goed

Kort samen gevat. Dit moet je kopen.
1 redelijke keeper (reserve)
2 uitstekende verdedigers (basis)
1 uitstekende aanvaller (basis)
1 redelijke aanvaller (reserve) met bij stats.
10 trainees tussen de 17-19 jaar.
nieuwe coach.
Als je geld over heb dan zou ik nog een reserve keeper halen.

Succes met het zoeken van spelers en als je vragen heb kan je altijd hier terecht of bij marsh.

P.S. Zou je teamnaam met id en divisie in de topic SD HT deelnemers posten. Dan voeg ik je bij in de lijst van alle deelnemers.
Reply
Wow Antidote!!! Wat een uitgebreide analyse! Hier zou birger je zeker dankbaar voor zijn!
Slim inderdaad om eerst de 31jarige coach te maken. Zo kan de jongere speler ervaring opbouwen en misschien zelfs Uitstekend ervaring verkrigen. Zou dan inderdaad pas een geweldige coach maken. GOEDE TIP!!!

En hoe kom ik aan internationale 'vrienden'. Tsja, contacten opbouwen Wink
De een doet wat voor de ander, de ander weer wat voor de een... Zo heb ik al een lijst met aan te raden cafe's en eetgelegenheden weten te bemachtigen in Antwerpen van een Antwerpenaar. Heel handig Wink

Ik hoop echt dat dit gewoon een fout betreft voor je Anti!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Quote:Wow Antidote!!! Wat een uitgebreide analyse! Hier zou birger je zeker dankbaar voor zijn!
Slim inderdaad om eerst de 31jarige coach te maken. Zo kan de jongere speler ervaring opbouwen en misschien zelfs Uitstekend ervaring verkrigen. Zou dan inderdaad pas een geweldige coach maken. GOEDE TIP!!!

En hoe kom ik aan internationale 'vrienden'. Tsja, contacten opbouwen
De een doet wat voor de ander, de ander weer wat voor de een... Zo heb ik al een lijst met aan te raden cafe's en eetgelegenheden weten te bemachtigen in Antwerpen van een Antwerpenaar. Heel handig

Ik hoop echt dat dit gewoon een fout betreft voor je Anti!

Tja heb nu en morgen de tijd om achter HT te zitten, maar helaas pindakaas. Dus heb ik de tijd mooi kunnen gebruiken om Birger zijn team te analyseren. Hij heeft leuke spelers in zijn team die je toch voor een aardig prijs kan verkopen. Het is drastisch veranderen, maar hij kan snel weer mee draaien en naar de top gaan. Als hij het tenminste goed doet.

Hehe dat is zeker handig ja. Lekker contacten leggen hier en daar. Dus we kunnen concluderen dat marsh de wereld gaat ontdekken en veroveren.

Laten we hopen dat ze het snel oplossen en dat ik weer verder met mijn team kan spelen. Als het niet door gaat ga ik gewoon weer opnieuw beginnen. Heb nu redelijk veel kennis op zak om meteen lekker te draaien. Verwacht dan wel dat ik levenslang HT supporter ofzoiets van hun krijg om het goed te maken of meteen een wereld YP, paar miljoen op de bank zou ook niet misselijk zijn.
Reply
Of elke week een uitstekende YP zou ook een pleister op de wonde zijn, Anti.

Birger, het is idd een goeie tip van Anti om die 31-jarige coach te maken (kost maar 10k).
Aan de koop-lijst van Anti wil ik nog het volgende toevoegen:

1 redelijke keeper (reserve)
2 uitstekende verdedigers (basis) --> let niet teveel op bijstats en zet je backs verdedigend
1 uitstekende aanvaller (basis) --> Koppen is altijd lekker
1 redelijke aanvaller (reserve) met bij stats --> bijstats passen/SP.
10 trainees tussen de 17-19 jaar --> Absoluut!
nieuwe coach.
Als je geld over heb dan zou ik nog een reserve keeper halen.

Anti, waarom 2 reservekeepers? Ik heb in pakweg 35 wedstrijden 1x een blessure voor een keeper gehad.
Reply
Birger,

welkom bij de club.
Even een vraagje, kom je uit de buurt van Brugge?
What, me worry?
Reply
Welkom Birger!

@ Antidote: Wat verschrikkelijk klote voor je. Mocht dit vandaag niet opgelost zijn wil ik ook wel mailtje sturen naar GM. Misschien meer federatie genoten die dat willen doen want het is toch wel duidelijk dat je onschuldig bent. Misschien een standaard brief die alle SDers naar een GM sturen met verbazing en bezorgheid dat een eerlijke speler toch geblocked wordt.
Reply
Erg jammer van de GM's dat ze niet even uitgezocht hebben wat er speelt Anti.
Je krijgt je team wel terug, als je goed beargumenteerd dat je van de betreffende clubs, spelers hebt gekocht die in potentie redelijke of goede coaches worden. Je kan dat ook aantonen door andere aankopen van pot. coaches toch?
Waarschijnlijk zijn de andere twee betreffende teams wel te vaak bij elkaar aan het shoppen geweest.
What, me worry?
Reply
Moet je voor de gein even de transferhistorie bekijken van de speler waar het waarschijnlijk om draait:
Transfers voor Visenç Chueca Urzay

Datum Van Aan Prijs TSI toen
28-09-2004 Raikkonens Formu Guards of Hell 350 000 € 50
22-06-2004 BH Fanaticos Raikkonens Formu 130 000 € 70
16-06-2004 CHUTURUBIS BH Fanaticos 96 000 € 60
11-06-2004 Xyon United CHUTURUBIS 100 000 € 70
04-06-2004 UMBRELLA Xyon United 60 000 € 80
02-10-2003 de postzegels UMBRELLA 13 000 € 90
01-07-2003 De Wortels de postzegels 16 000 € 100
19-05-2003 Catarroja C.F. De Wortels 20 000 € 340

Deze speler is de reden van alle kwaad. Nou, wat er met de speler aan de hand is, is wel duidelijk, namelijk een hele leuke toekomstige coach.
Reply
dank u allemaal voor de welkomst en de raad
=D>

@Fred Naaigaren: Ik kom uit een gemeente in de provincie antwerpen, helemaal niet in de buurt van Brugge dus. Mijn favoriete team is wel Club Brugge maar dat terzijde :8:

Ik weet wel hoe Marsh aan al die Geografische contacten komt :wink:
Reply
Wink Birger...

Enne, wat ik mij wel afvraag Antidote. Waarom koop je op 4-6 een leuke potentiele coach en verkoop je hem een week later weer? Lijkt wel wat op daytraden...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Nikolaj Götterup
TSI = 720 , 18 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Koppen]


Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak

of

Patrick Keuler
TSI = 1 290 , 18 jaar, zwak in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider


Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht

Wie van de 2 zal ik opstellen?
Reply
Persoonlijke keuze... Vergelijking voor mij zou naar Keuler neigen maar ik denk dat ze niet veel schelen...
Gotterup heeft naast vorm ook nog eens meer conditie, alleen Keuler heeft nog passing erbij (mits je die nodig hebt)...
Moeilijke keuze, ik ga op basis van TSI en passing voor Keuler
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
@Moker De eerste. Want hij is veel beter in vorm.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
Fred Naaigaren Wrote:Erg jammer van de GM's dat ze niet even uitgezocht hebben wat er speelt Anti.
Je krijgt je team wel terug, als je goed beargumenteerd dat je van de betreffende clubs, spelers hebt gekocht die in potentie redelijke of goede coaches worden. Je kan dat ook aantonen door andere aankopen van pot. coaches toch?
Waarschijnlijk zijn de andere twee betreffende teams wel te vaak bij elkaar aan het shoppen geweest.

Ik ga er wel vanuit dat ik mijn team terug krijg. Ik heb een uitgebreidde uitleg gegeven dat ik er niks met welke overtreden ook te maken heb gehad en met de info wat ik van jullie heb gehad aangetoond dat alles eerlijk is verlopen. Daarom heb ik de global en voor de zekerheid de nederlandse GM gemaild. Helaas heb ik nog steeds geen antwoord gekregen.

JAZZ Wrote:@ Antidote: Wat verschrikkelijk klote voor je. Mocht dit vandaag niet opgelost zijn wil ik ook wel mailtje sturen naar GM. Misschien meer federatie genoten die dat willen doen want het is toch wel duidelijk dat je onschuldig bent. Misschien een standaard brief die alle SDers naar een GM sturen met verbazing en bezorgheid dat een eerlijke speler toch geblocked wordt.

Dat is opzich wel een goed idee. Thanks Jazz!! Ik wacht ff af tot morgen en dan ga ik weer mailen. Heb ik morgen nog geen reactie dan vraag ik jullie wel om hulp.

Marshall Wrote:Enne, wat ik mij wel afvraag Antidote. Waarom koop je op 4-6 een leuke potentiele coach en verkoop je hem een week later weer? Lijkt wel wat op daytraden...

Toen daytraden nog bestond was ik bezig met traden van potentiele coaches. Zag vaak spelers voor kleine bedragen staan die makkelijk voor meer verkocht konden worden. Heb toen met 3 speler in ongeveer een week tijd bijna 200k verdiend. Helaas werd er toen na 2 wkn het huidige manier geinstalleerd. Heb er maar kort van mogen genieten.
Reply
Mijn gevoel zegt ook de eerste speler Moker. Vanwege de vorm en conditie.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Anti, heb ooit hetzelfde meegemaakt als jij ! Ook geblocked geweest voor een week! Is toen, met excuses, teruggedraaid!
Reply
Birger Wrote:dank u allemaal voor de welkomst en de raad
=D>

@Fred Naaigaren: Ik kom uit een gemeente in de provincie antwerpen, helemaal niet in de buurt van Brugge dus. Mijn favoriete team is wel Club Brugge maar dat terzijde :8:

Ik weet wel hoe Marsh aan al die Geografische contacten komt :wink:

A ha,

wel geboren rond begin jaren 80 en vernoemt naar de legendarische Birger Jensen? Dezelfde Birger heeft ooit nog voor mijn favoriete club gekeept trouwens.
Reply
Fabian Wrote:Anti, heb ooit hetzelfde meegemaakt als jij ! Ook geblocked geweest voor een week! Is toen, met excuses, teruggedraaid!

Om welke reden hadden ze jou geblocked?
Een week!!! :eeeek: damned dat is wel lang zeg. Hopen dat het bij mij niet zo lang gaat duren. Gelukkig heb ik mijn opstelling al gemaakt voor mijn friendly Los Parasitos anders was ik voor de 3de week oprij een trainingsweek kwijt.

Zou iemand vanaaf de wedstrijd verslag voor mij willen posten?
Reply
Antidote Wrote:Zou iemand vanaaf de wedstrijd verslag voor mij willen posten?

Uiteraard! Wellicht ben ik weg naar de mall, maar als ik nog thuis ben zal ik alles wat er te vermelden valt hier neergooien Wink !
Reply
Fabian Wrote:Anti, heb ooit hetzelfde meegemaakt als jij ! Ook geblocked geweest voor een week! Is toen, met excuses, teruggedraaid!

Wanneer was dat dan?
Reply
Moker_SD Wrote:Nikolaj Götterup
TSI = 720 , 18 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Koppen]


Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak

of

Patrick Keuler
TSI = 1 290 , 18 jaar, zwak in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider


Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht

Wie van de 2 zal ik opstellen?

Moeilijk, zou denk ik toch voor Keuler gaan... denk dat het verschil miniem is maar uitstekend positiespel icm met matig passen lijkt me toch de beste optie.
Reply
Was ergens eind 2003 meen ik.....
Duurde een week ja! En de reden is bij mij NOOIT bekend geworden, alleen werd vermeld 'cheaten', erg breed....

Maar het is uiteindelijk goed opgelost...
Reply
15-11-2004 om 05:30 voor 420 minuten.

gewoon weer 7 uur eruit!! en hun kennenden zullen t er nog wel 8 worden ook...toch belachelijk! wat moet ik nou met mn maandagmorgen Wink
Reply
Vorige week heb ik onderstaande speler gekocht voor 459k. Gisteren kreeg ik een PB van een Duitse U-20 scout die de progressie van deze speler wil volgen. Ik sprong een gat in de lucht, maar toen ik de PB een 2e keer las, betrof het een U-20 winger-scout en train ik verdedigen. Fuck, maar het was ook eigenlijk te mooi om waar te zijn :cry: .

Frederic Henderson (45062755)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.

Nationaliteit: Deutschland
Total Skill Index (TSI): 1 920

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: goed Verdedigen: redelijk
Scoren: matig Spelhervatting: goed

Ik denk dat ik m desondanks ga doortrainen tot het volgende profiel :eeeek: (met 4 tussenseizoenen passen trainen):

21 jaar
verdedigen wereldklasse
passen uitstekend
vleugel goed

Kijken hoeveel zuks oplevert :Big Grin !
Reply
Maakt het met mijn counteraanval tactiek van vanavond uit of ik van Dorp op de backpositie zet met 'verdedigend' en Otten in het centrum of andersom? Als het andersom uitmaakt (Otten op de vleugel met 'verdedigend' en van Dorp in het centrum van de verdediging) meld het dan a.u.b. Smile.

Dennis van Dorp
TSI = 700 , 21 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider [Koppen]

Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: waardeloos
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht

Joep Otten
TSI = 1 870 , 23 jaar, matig in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider [Snel]

Conditie: uitstekend Keepen: waardeloos
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
Reply
Voor de countervaardigheid gaat het om de som van je passen en verdedigen van je verdedigers, waarbij passen dubbel telt. Maakt voor het counteren dus niet uit wie links of rechts staat.
Reply
hier anti:
e wedstrijd is bezig, er zijn 36 minuten van de eerste helft gespeeld.
De 11241 toeschouwers die vandaag afreisden naar fc Bernieson Arena werden overvallen door hevige regenbuien. Bernieson speelde in een interessante 3-5-2-formatie. De basis van vandaag: Otten - Lievens, Houbiers, Ene - van Leur, Jacobsson, Jørgensen, Escobedo, Brugman - Jansen, Gómez.

United speelde in een interessante 3-4-3-formatie. De opstelling luidde: Koppelaar - Köppen, Rustebiel, Benayoun - Zwaanswijk, Sabag, Spann, Pleijers - Herbord, Leenders, Utne.

Bernieson leek zich te concentreren op de centrumaanval. De scheidsrechter toonde Sammy Jansen van Bernieson de gele kaart na een heel nare overtreding. Karel Pleijers van United ging neer. Zijn vervanger wilde z'n trainingspak al uitdoen, maar een wissel bleek niet nodig. Bernieson brak in de 22e minuut aan de linkerkant door en Serafín Escobedo wist de bal fraai te raken en zijn team op voorsprong te brengen: 1 - 0. De spelers van United hadden duidelijk problemen om elkaar te vinden en de organisatie liep terug naar goed.
Reply
vervolg:

In de 37e minuut van de wedstrijd stond de centrale verdediging van de gasten te slapen, waardoor Serafín Escobedo door kon breken en de 2 - 0 voor Bernieson liet aantekenen. Spelbederf leverde Sammy Jansen van Bernieson zijn tweede gele kaart op. Hij werd eraf gestuurd, omdat hij de bal wegtrapte nadat er al gefloten was. De teams gingen met een 2 - 0 stand de rust in. Bernieson had het meeste balbezit, namelijk 54 procent.

De United-spelers namen tijdens de rust de aanpak nog eens goed door, waarna de organisatie goed werd.
Reply
en het totaal voor Anti:

De 11241 toeschouwers die vandaag afreisden naar fc Bernieson Arena werden overvallen door hevige regenbuien. Bernieson speelde in een interessante 3-5-2-formatie. De basis van vandaag: Otten - Lievens, Houbiers, Ene - van Leur, Jacobsson, Jørgensen, Escobedo, Brugman - Jansen, Gómez.

United speelde in een interessante 3-4-3-formatie. De opstelling luidde: Koppelaar - Köppen, Rustebiel, Benayoun - Zwaanswijk, Sabag, Spann, Pleijers - Herbord, Leenders, Utne.

Bernieson leek zich te concentreren op de centrumaanval. De scheidsrechter toonde Sammy Jansen van Bernieson de gele kaart na een heel nare overtreding. Karel Pleijers van United ging neer. Zijn vervanger wilde z'n trainingspak al uitdoen, maar een wissel bleek niet nodig. Bernieson brak in de 22e minuut aan de linkerkant door en Serafín Escobedo wist de bal fraai te raken en zijn team op voorsprong te brengen: 1 - 0. De spelers van United hadden duidelijk problemen om elkaar te vinden en de organisatie liep terug naar goed. In de 37e minuut van de wedstrijd stond de centrale verdediging van de gasten te slapen, waardoor Serafín Escobedo door kon breken en de 2 - 0 voor Bernieson liet aantekenen. Spelbederf leverde Sammy Jansen van Bernieson zijn tweede gele kaart op. Hij werd eraf gestuurd, omdat hij de bal wegtrapte nadat er al gefloten was. De teams gingen met een 2 - 0 stand de rust in. Bernieson had het meeste balbezit, namelijk 54 procent.

De United-spelers namen tijdens de rust de aanpak nog eens goed door, waarna de organisatie goed werd. Serafín Escobedo kreeg na een domme actie de wind van voren van zijn coach. Door te weinig ervaring verloor hij de bal in de 54e minuut en kon een tegenstander bijna scoren. De bezoekers kregen de mogelijkheid om de achterstand wat draaglijker te maken in de 54e minuut. De blunderende verdediging liet Matthieu Zwaanswijk helemaal vrij om op doel te schieten. Zijn schot was echter waardeloos en een makkelijke prooi voor de keeper. Met 62 minuten gespeeld kwam Javier Eduardo Gómez van Bernieson in scoringspositie, maar zijn schot richting tweede paal ging rakelings naast. Met 55 procent balbezit was United in deze helft de sterkste ploeg.

Zonder enige twijfel was Claus van Leur de beste speler van Bernieson. Het spel van Javier Eduardo Gómez viel nogal tegen. De uitblinker bij United was Loek Koppelaar. Karel Pleijers was vandaag niet al te best. De eindstand was 2 - 0.
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Chill, weer met 0-5 gewonnen. Nieuwe IM debuteerde, is nog niet echt in vorm.
2,1 miljoen eurie voor gelapt!

Goede nieuws is de ervarings-stijging van Hector David Warnes (ooit een miljoen voor betaald!) nu naar uitstekend gestegen! Heerlijk, weer wat goedkoper om hem om te turnen tot mijn goede coach!

Gaat dan ook deze week gebeuren....

Alleen maar goed nieuws dus vanuit het flierie kamp!!!!
:Big Grin
Reply


Forum Jump: