The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
0-9 gewonnen van een botje. Ik sta nu tweede met 7 punten voorsprong op nr.3. Over twee weken de clash tegen de nr. 1 om te voorkomen dat ik de Zoetemelk van Hattrick begin te worden...
Team fysio force
Reply
bokkie gaat voor de derde keer voor de 2e plek en 1 keer 3e
wat een prestaties :|
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Gisteren gewonnen uit bij de nummer 8 met 3-1. HIerdoor houd ik mijn 3 punten voorsprong op Rico en zodoende houd ik de kans op de 4e medaille op rij totaal in eigen hand met nog 3 potten te gaan.

Sjeffer Wrote:Klopt, welgeteld 0,25% als hij een potje heeft meegedaan. Ik neem tenminste aan dat je hem meteen de week na het pullen verkocht hebt.

Volgens mij is het een half procent. MAar dat week nie zeker.

Bakke Wrote:Ja, maar volgens mij krijg ik bij de eerstvolgende verkoop van een moederclubspeler meer dan 2%, tegen de 4%.

Je krijgt bij de eerstvolgende verkoop ook vorige club geld. Dan moet hij wel een wedstrijd hebben gespeeld voor je. Afhankelijk van het aantal wedstrijd wordt het percentage hoger tot maximaal 4% vorige clubgeld. Als je dan ook 2% van moederclubgeld erbij rekent, krijg je 6% van de transfersom. Echter zul jij maar 2,5% krijgen, omdat je hem (waarschijnlijk) maar 1 wedstrijd in je team hebt gehad.
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Phoebus Wrote:Gewonnen van de nr1 en nu zelf op de eerste plaats. Maak zelfs nog kans op directe promotie. Divisie V lonkt nu eindelijk.


Damn zie net dat de competitiestand wel was bijgewerkt maar de promotiegrens toen nog niet. Moet dus waarschijnlijk een p/d spelen. Ben er dus nog lang niet.
Reply
Je hebt gelijk, Jansoe. Hij heeft maar 1 wedstrijdje voor me gespeeld.
Reply
Hmmz, vinden health-updates meerdere keren per dag plaats? Volgens mij stond mijn geblesseerde spits gister op TSI 2930, vanmorgen op 3000 en nu op 3090 #-o
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
op dinsdag altijd 2x...andere dagen 1x
Reply
Dat was een mooie geweest voor "Wisten jullie dat...." :wink:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Dat had ik in ieder geval niet geweten. :Big Grin

Zie zojuist dat mijn keeper is gestegen in ervaring:

Mohd Hairul Nizam bin Zakri (10757526)
30 jaar, slecht in vorm, licht geblesseerd, maar kan wel spelen
Een aangenaam persoon die rustig en oprecht is.
Hij heeft goed ervaring en is een redelijk leider.

Mooi. :Big Grin Zal waarschijnlijk nog wel een niveau omhoog getraind worden, maar dit is natuurlijk niet verkeerd. :8:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Mac Wrote:op dinsdag altijd 2x...andere dagen 1x

Muv de woensdag (dan is er helemaal geen update), die update vindt plaats op dinsdag om 17:00 uur.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Weeks of the truth... Na een verrassend makkelijke 6-1 winst volgt komend weekend de eerste stap in de beslissing, de partij tegen de nummer 3. Net zoveel punten, een beter doelsaldo voor mij... Win ik dan heb ik met een makkelijke winst en een BOT niks meer in eigen hand en is het afwachten op een misstap van de nummer 1. Verlies ik, dan is het kampioenschap gezien en kan ik me gaan focussen op volgend seizoen...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
what else is new mars Wink
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Jansoe Wrote:Dat had ik in ieder geval niet geweten. :Big Grin

Zie zojuist dat mijn keeper is gestegen in ervaring:

Mohd Hairul Nizam bin Zakri (10757526)
30 jaar, slecht in vorm, licht geblesseerd, maar kan wel spelen
Een aangenaam persoon die rustig en oprecht is.
Hij heeft goed ervaring en is een redelijk leider.

Mooi. :Big Grin Zal waarschijnlijk nog wel een niveau omhoog getraind worden, maar dit is natuurlijk niet verkeerd. :8:

Kan je ook ervaring trainen?
Reply
neej ervaring gebeurd automatisch en is afhankelijk van hoeveel en wat voor soort wedstrijden de speler speelt
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Idd. Daarom is het het beste om je spelers op woensdag lekker een intenationale friendly te spelen (het liefst thuis uiteraard, vanwege de 6k die je dan niet hoeft te betalen voor je vliegticket) aangezien ze dan het snelst ervaringspunten genereren
Reply
Vraag: Als ik nu morgenavond een middenvelder op de TL zet om half negen, dan loopt hij zondagavond half negen af. Als ik hem dan gewoon op zondag laat spelen, Dan speelt hij toch eerst gewoon zijn pot bij mij uit om dan op te sodemieteren of niet?
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Jazeker Jansoe, als jij vóór half negen begint met je wedstrijd speelt hij gewoon mee.
Reply
Ik speel in de VI bakke, dus speel gewoon om 20.00 uur.

Maar bedankt voor de bevestiging.
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
vraagje over promotie..

ik lees op Fok!:
Quote:Dit wordt de verdeling voor volgend seizoen!
1 0 t/m 8
2 9 t/m 40
3 41 t/m 168
4 169 t/m 680
5 681 t/m 2728
6 2729 t/m 10920
7 10921 t/m 19112
8 19113 t/m 35496
9 35497 t/m 51880
10 51881 t/m 84648
11 84649 t/m 117416

ik sta nu 33000 nogwat op de ranglijst, wat in zou houden dat ik volgend seizoen in divisie 8 speel? of is dit gewoon bullshit?
Reply
Zover ik weet is het geen bullshit. Een vriend van me zit in de 10de en speelt volgend seizoen in de 8ste..
Reply
Ligt een beetje aan hoeveel geluk je hebt met Bot teams en walkovers...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
die heb ik niet?
Reply
het is zo dat alle 1e plekken van de 9e divisie regluier doorstromen naar de VIII
de extra VIII divisies die komen worden opgevuld met allemaal teams uit de IX en zo
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Mijn 18 jarige briljante PM is gisterennacht zwaar geblesseerd gevallen.
5 weken :cry:
wat is nu het verstandigst?
- Veel dokters aannemen zodat zo snel mogelijk terug is (met 255 dokters tegen 6 april; met 10 dokters tegen 9 april. Hij zou dus 3 weken training missen)
- Hem te koop zetten zodat hij afloopt op een tijdstip dat ik een match speel. (vraag is.. wanneer moet ik dit dan doen Big Grin )
Reply
Birger Wrote:Mijn 18 jarige briljante PM is gisterennacht zwaar geblesseerd gevallen.
5 weken :cry:
wat is nu het verstandigst?
- Veel dokters aannemen zodat zo snel mogelijk terug is (met 255 dokters tegen 6 april; met 10 dokters tegen 9 april. Hij zou dus 3 weken training missen)
- Hem te koop zetten zodat hij afloopt op een tijdstip dat ik een match speel. (vraag is.. wanneer moet ik dit dan doen Big Grin )

Ligt er een beetje hoe hoog ie in zn stat zit. Is ie net gepopt dan kan je 'm te koop zetten. Is ie al halverweg een hoger niveau of dicht bij een pop dan zou ik houden en de trainingsachterstand accepteren. Ik zou eigenlijk nooit meer dan tien 10 dokters voor slechts 1 geblesseerde inhuren (tenzij het een international is en je er meer dan 2 miljoen voor betaald hebt.
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Reply
Hij is juist gepopt (deze week zelfs)
Dus verkopen..

Hoe lang staat een speler eigelijk op de transferlijst?
Reply
3 days
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Dan ben ik nu dus al te laat voor zondag.. wachten dus op mijn friendly..
Reply
Birger Wrote:Dan ben ik nu dus al te laat voor zondag.. wachten dus op mijn friendly..

Daar zal degene die hem erg blij mee zijn, denk ik. :roll:
Een goed geplaatste corner van Mikhajla Ushkevich belandde op het hoofd van Lars de Wit, die de bal hard inkopte en Packers een doelpunt bezorgde: 2-1.

Dublin Bay Packers (73500)
Reply
ACh het gebeurt zo dikwijls.. en daarbij 18 jaar briljant PM.. is toch niet slecht Wink
Reply


Forum Jump: