The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
Quote:FC Nemesis
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)

Middenveld: wonderbaarlijk (oud)
Rechterverdediging: wonderbaarlijk (oud)
Centrale verdediging: wereldklasse (oud)
Linkerverdediging: wonderbaarlijk (oud)
Rechteraanval: formidabel (oud)
Centrale aanval: uitmuntend (oud)
Linkeraanval: uitstekend (oud)

Xyon United
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)

Middenveld: wereldklasse (oud)
Rechterverdediging: uitmuntend (oud)
Centrale verdediging: bovennatuurlijk (oud)
Linkerverdediging: bovennatuurlijk (oud)
Rechteraanval: briljant (oud)
Centrale aanval: wonderbaarlijk (oud)
Linkeraanval: matig (oud)

En dan nog wel 4-0 verliezen.....dit kan er ook nog wel bij na de bekerverlies. Bij deze is het seizoen voor mij al voorbij. Ach ja, nu kan ik me concentreren op mijn switch!
Reply
6-0 PIC overwinning, en een sterrenrecord voor mij (36 sterren)
Sta nu 2e, met volgende week een wedstrijd tegen de andere nummer 2.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lekkere actie weer.

Was gisteren laat geworden, maar op mijn vrije dag toch maar even de wekker gezet want om 8.28 uur liep er een mooi talentje af. Hoogste bod slechts 500.000 waar vergelijkbare spelers rond het miljoen eruit gingen. Ik dus 8.25 uur achter de PC, overbied naar 536k even wachten en kassa. Om 8.29 nog niet 'het bieden is geeindigd' dus begon ik al geirriteerd te raken. Weer een minuutje later toch maar op onderzoek gegaan of er ook andere transfers 'vast'zaten...

Kom ik er dan ineens achter dat de deadline van mijn talentje morgen pas is... :oops: :lol:
Reply
Sjeffer Wrote:Lekkere actie weer.

Was gisteren laat geworden, maar op mijn vrije dag toch maar even de wekker gezet want om 8.28 uur liep er een mooi talentje af. Hoogste bod slechts 500.000 waar vergelijkbare spelers rond het miljoen eruit gingen. Ik dus 8.25 uur achter de PC, overbied naar 536k even wachten en kassa. Om 8.29 nog niet 'het bieden is geeindigd' dus begon ik al geirriteerd te raken. Weer een minuutje later toch maar op onderzoek gegaan of er ook andere transfers 'vast'zaten...

Kom ik er dan ineens achter dat de deadline van mijn talentje morgen pas is... :oops: :lol:

hahaha, ik heb ooit precies hetzelfde gehad. Smile

Ik heb overigens met PIC de nummer 1 verslagen.. Erg lekker, dit kon ik goed gebruiken...
The great old Ludwig von...
Reply
Ook regelmatig gehad inderdaad... En dan denk je: Grrrr... Nu had ik het al kunnen besteden aan een ander...

Overigens een vrij simpele 4-0 overwinning hier op een van de, voor het seizoen, ingeschatte grootste concurrenten. Dit team blijkt echter niet meer in te loggen. Gelukkig slechts een blessure bij hem, immers hoe completer zijn team, des te meer kans op puntverlies bij de rest Big Grin
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Ik ben maar weer eens geflikt. Vorige week dat flash gebeuren, deze week de matchengine die maar weer eens op hol slaat.

De lol begint er een beetje af te gaan zo... :x
Reply
Kben eindelijk begonnen, Tips zijn hard nodig. Maar leg alles wel stap-voor-stap uit, anders snap ik t neit :|

Kan geld krijgen als ik mn stadion naam verander.. Hoe doe je dat?
ga naar topicje stadion, en dan?! :S
Rijperomein = Verleden tijd,
Mijn Travian naam = [b]Livius[/b]!
Reply
Ehm, dat kost je geld, daar krijg je geen geld voor. Maar ik zou me eerst maar eens bezig gaan houden met de belangrijkere zaken, zoals inlezen!!!! Pas als je duidelijke vragen hebt worden er tips gegeven :wink:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
En waar kan je eigenlijk je geld zien?!
Rijperomein = Verleden tijd,
Mijn Travian naam = [b]Livius[/b]!
Reply
oke, lol.. Kijk das toch een handige tip! Smile
Rijperomein = Verleden tijd,
Mijn Travian naam = [b]Livius[/b]!
Reply
Rijperomijn: Tip1: lees het regeltopic in het spel zelf door. Als je met een schitterende 10 slaagt voor het examen van dit onderdeel kun je weer even komen aankloppen Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Rijperomein Wrote:En waar kan je eigenlijk je geld zien?!

Kijk, dat bedoel ik met inlezen!
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:Ehm, dat kost je geld, daar krijg je geen geld voor. Maar ik zou me eerst maar eens bezig gaan houden met de belangrijkere zaken, zoals inlezen!!!! Pas als je duidelijke vragen hebt worden er tips gegeven :wink:

Volgens mij moet je je stadion hernoemen voor de Managers License en daar krijgt ie weer geld voor...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Vietjes Wrote:Ik ben maar weer eens geflikt. Vorige week dat flash gebeuren, deze week de matchengine die maar weer eens op hol slaat.

De lol begint er een beetje af te gaan zo... :x

Mijn Japanse groeibriljant, die 2 weken geleden nog zelfs 4 dagen geselecteerd is geweest, is wederom voor 5 weken uitgeschakeld.
Waarom raakt niet één of andere kutverdediger van me geblesseerd ipv de trainees???
Reply
Tsja, als Japanse groeibriljant moet je nou eenmaal veel schoppen krijgen anders groei je niet... Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Quote:Volgens mij moet je je stadion hernoemen voor de Managers License en daar krijgt ie weer geld voor...

Dus toch?! Kben wel slim ^^
Nu ga ik In-Lezen Smile
Rijperomein = Verleden tijd,
Mijn Travian naam = [b]Livius[/b]!
Reply
Ksnap al aardig wat van het spel. Maar kan je ook al aan het begin spelers verkopen?

onder welk menu'tje?
-----
Zeg maar niks!
kheb het al Smile
Reply
Mijn stadion is nu 30000 groot.
Ik kan kiezen om deze uit te breiden naar of 35 of naar 40000 ik heb 900k te besteden.
het is nog niet altijd uitverkocht
of ik kan kiezen om een 17 jarige toptrainee aan te gaan schaffen
Wat zouden jullie doen?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ookal begin ik net, kzou het uitbreiden Smile
maar niet te groot, maar wel uitbreiden.. Maar toch ook die 17 jarige aanschaffen.. Tongue

Iets over tranfers, is er een plek waar je kan kijken voor hoeveel je een speler ongeveer kan verkopen?

zeg maar alles is rampzalig en dat je dan kan zien dat je het voor 1000 kan verkopen ofzo..
Reply
@Boca: toptrainee!

@Rijperomein: op de "profielpagina" van je speler, staat rechts ergens "Transfervergelijking".

Verder kun je altijd op de transferlijst een vergelijkbare speler opzoeken en kijken wat men ervoor vraagt..
Reply
Toptrainee Boca, pas uitbreiden als je meerdere keren in een seizoen de boel vol hebt gehad anders is het zonde van de stadionkosten die je wekelijks kwijt bent
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
zelfde vraag als Boca, alleen heb ik wel al mijn stadion uitverkocht gekregen (meerdere malen) en heb ik meer dan 3M te besteden.
Vraag is echter: hoe groot zou je gaan?
Reply
Birger Wrote:zelfde vraag als Boca, alleen heb ik wel al mijn stadion uitverkocht gekregen (meerdere malen) en heb ik meer dan 3M te besteden.
Vraag is echter: hoe groot zou je gaan?

vaste kosten zijn tegenwoordig nog maar 10k, je kan het dus makkelijk kleinere stapjes doen dan voorheen...
Reply
Pierre Taylor (113080427) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die gebalanceerd en oneerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en matig leiderschapscapaciteiten.

Specialiteit: Krachtig

Nationaliteit: flag Canada
Total Skill Index (TSI): 660
Loon: 696 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: bocastarz
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde


Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Spelmaken: redelijk Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Birger Wrote:zelfde vraag als Boca, alleen heb ik wel al mijn stadion uitverkocht gekregen (meerdere malen) en heb ik meer dan 3M te besteden.
Vraag is echter: hoe groot zou je gaan?

Birger, de rekensom is volgens mij nog altijd hetzelfde, als ik mij niet vergis is/was het:
Fanclub x 20 in normale situatie
Fanclub x 25 in goede doen van het elftal
Fanclub x 30 in uitstekende doen van het elftal



@Boca, andere topic neem ik aan? Youthpull 14-5?
Reply
eeehm neej mn aankoop mars Wink
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:of ik kan kiezen om een 17 jarige toptrainee (= A) aan te gaan schaffen

Bocaloca Wrote:Pierre Taylor (=B) (113080427)
17 jaar
Total Skill Index (TSI): 660
Conditie: zwak
Spelmaken: redelijk Passen: redelijk



Bocaloca Wrote:eeehm neej mn aankoop (=C) mars Wink

A=B=C??? :eeeek:
Reply
17 jarig goed met passen ( aangezien ik kies voor centrumaanval) is nog net wat te duur. Dan maar een hoog redelijk met redelijk passen kopen en nogaltijd geld hebben om het stadion ook nog te doen Wink
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Is het een trend ofzo om je stadion te vergroten tijdens dit seizoen? Heb zelf de opdracht gegeven om van 55k naar 65k te gaan. Duurt maar 15 daagjes :eeeek:
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Reply
en hoeveel kost een uitbouw met 10K aan plaatsen (uitgaande van de 'geijkte' verhouding) ?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply


Forum Jump: