The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
Verdammt! 3-1 verloren. Hierdoor heb ik de tweede plaats uit handen gegeven en wordt promotie naar de VIe wel heel lastig. Al denk ik dat ik daar toch nog niks te zoeken heb...
Team fysio force
Reply
Ik zeg altijd maar zo....je weet pas als je er goed genoeg voor ben als je erin speelt. Voor hetzelfde beland je in een divisie waar je wel in mee kan draaien.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Quote:21-06-2006 Er komen aanpassingen aan
We maken jullie alvast attent op enkele wijzigingen die in het volgende seizoen van kracht worden:

* De spelers zullen niet langer een bepaald niveau in conditie automatisch vasthouden. Zonder conditietraining zal hun niveau uiteindelijk dalen.

* Het zelfvertrouwen wordt belangrijker dan het nu is.

* De spelers lopen eerder de kans om vaardigheden te verliezen, maar aan de andere kant verliezen ze die niet zo drastisch als nu gebeurt.


Hmmm.... kut.
Reply
Bakke Wrote:
Quote:21-06-2006 Er komen aanpassingen aan
We maken jullie alvast attent op enkele wijzigingen die in het volgende seizoen van kracht worden:

* De spelers zullen niet langer een bepaald niveau in conditie automatisch vasthouden. Zonder conditietraining zal hun niveau uiteindelijk dalen.

* Het zelfvertrouwen wordt belangrijker dan het nu is.

* De spelers lopen eerder de kans om vaardigheden te verliezen, maar aan de andere kant verliezen ze die niet zo drastisch als nu gebeurt.


Hmmm.... kut.

Conditie in het tussenseizoen....what's the problem?
Gelukkig geldt die regel voor iedereen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Dan gaat de vorm weer achteruit, en ik ben juist zo blij dat vrijwel al mijn trainees inmiddels uitstekend conditie hebben en daar niet meer op hoeven te worden getraind in het tussenseizoen.
Reply
nooooooooooooooooooo dat is juist een van de redenen waarom ik geen positiespel train! maar goed je zal wel hooguit 1x in de 2 seizoenen conditie moeten trainen ofzo en dat doe je dan gewoon tijdens een marshalltje ofzo
Reply
kutkutkut, dat wordt dus geen SH meer trainen in het tussenseizoen... FUK FUK FUK

En leeftijd wordt dus 'verlaagd'? Spelers zijn al oud rond hun, zeg maar wat, 28e?
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Hmm, hoe trek je die conclusie van eerder oud worden? Volgens mij is het maar minimaal... Maar misschien heb je ergens een punt.
Reply
Prima die conditieregel ... ben ik niet meer de enige die een klote-vorm heeft in de beker :p
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Bakke Wrote:Hmm, hoe trek je die conclusie van eerder oud worden? Volgens mij is het maar minimaal... Maar misschien heb je ergens een punt.

Quote:* De spelers lopen eerder de kans om vaardigheden te verliezen

Eerder=lagere leeftijd?!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Ja, denk het wel, Marsh.

Het zal wel niet zo zijn, dat ze normaal gesproken op maandagmorgen hun vaardigheden verliezen en nu opeens al op zondagavond..... :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Marshall Wrote:
Bakke Wrote:Hmm, hoe trek je die conclusie van eerder oud worden? Volgens mij is het maar minimaal... Maar misschien heb je ergens een punt.

Quote:* De spelers lopen eerder de kans om vaardigheden te verliezen

Eerder=lagere leeftijd?!
Ik denk dat je die wijziging verkeerd interpreteerd MArshall

Voorheen zakte de vaardigheid bij aanvallers ook officieel vanaf hun 28ste en bij mids vanaf hun 30ste (<?). Echter omdat het eigenlijk alleen maar met grote sprongen zakte, zag je tot op heden bijna nooit meteen een verlaging in stats/tsi, maar het gebeurde al wel zo nu en dan. Dit hebben ze nu aangepast door het nog meer in kleine stapjes te laten zakken. Het zal dus gewoonweg vaker voorkomen dat een speler eerder zakt, nadat hij de grens van28/30 jaar gepasseerd is. Dus nog steeds vanaf hun 28ste bij aanvallers en 30ste bij mids en de rest van de spelers.

Op zich prettig, zodat je makkelijker kan inspringen op vervanging. Het is immers nooit prettig, als op een maandag, een paar dagen voor een topper, je beste man met 3 levels positiespel zakt Wink

De aanpassing aan de conditieregel is het meeste klote voor positiespeltrainers, zij hebben immers de meeste spelers voor de positie waar conditie het meest toe doet..Snap eerlijk gezegd niet waarom ze deze regel hebben toegevoegd. Als ze het positiespel trainen minder aantrekkelijk wilde maken, hadden ze van mij wel het middenveld minder mogen laten meewegen in de match-engine :roll:
Reply
Mukkus Wrote:Ja, denk het wel, Marsh.

Het zal wel niet zo zijn, dat ze normaal gesproken op maandagmorgen hun vaardigheden verliezen en nu opeens al op zondagavond..... :wink:

ZO rond 19.45uur Big Grin
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:
Mukkus Wrote:Ja, denk het wel, Marsh.

Het zal wel niet zo zijn, dat ze normaal gesproken op maandagmorgen hun vaardigheden verliezen en nu opeens al op zondagavond..... :wink:

ZO rond 19.45uur Big Grin

Of halverwege de tweede helft...."van der Linde van Mkks F.C. ziet plotseling zijn positiespelkwaliteiten dalen van mytisch naar briljant...."

Cool.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
maupster Wrote:De aanpassing aan de conditieregel is het meeste klote voor positiespeltrainers, zij hebben immers de meeste spelers voor de positie waar conditie het meest toe doet..Snap eerlijk gezegd niet waarom ze deze regel hebben toegevoegd. Als ze het positiespel trainen minder aantrekkelijk wilde maken, hadden ze van mij wel het middenveld minder mogen laten meewegen in de match-engine :roll:

je kunt het ook precies andersom zien... de PM trainers moesten sowieso al conditie trainen in het tussenseizoen, nu moet de rest dat ook.
Reply
T00L Wrote:
maupster Wrote:De aanpassing aan de conditieregel is het meeste klote voor positiespeltrainers, zij hebben immers de meeste spelers voor de positie waar conditie het meest toe doet..Snap eerlijk gezegd niet waarom ze deze regel hebben toegevoegd. Als ze het positiespel trainen minder aantrekkelijk wilde maken, hadden ze van mij wel het middenveld minder mogen laten meewegen in de match-engine :roll:

je kunt het ook precies andersom zien... de PM trainers moesten sowieso al conditie trainen in het tussenseizoen, nu moet de rest dat ook.
Goed punt

De vraag is dan hoeverre het trainen van conditie het dalen van conditie stopt. Als een speler 1 keer getraint word op conditie en de rest van het seizoen geen daling ondervind, dan heb je gelijk. gebeurd dit niet, en daalt hij alsnog, dan moet een positiespel trainer dubbelop trainen, extra dus.
Reply
Mukkus Wrote:
Marshall Wrote:
Mukkus Wrote:Ja, denk het wel, Marsh.

Het zal wel niet zo zijn, dat ze normaal gesproken op maandagmorgen hun vaardigheden verliezen en nu opeens al op zondagavond..... :wink:

ZO rond 19.45uur Big Grin

Of halverwege de tweede helft...."van der Linde van Mkks F.C. ziet plotseling zijn positiespelkwaliteiten dalen van mytisch naar briljant...."

Cool.

Big Grin :lol:
Sta je als Van der Linde zijnde ook even raar te kijken Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
1. bocastarz 9 22 - 12 (+10) 20
2. DragonGuard 9 23 - 20 (+3) 16
3. casablanca boys 9 11 - 11 (0) 16
4. reggae fc 9 23 - 18 (+5) 15
5. The jerry Springer 9 13 - 9 (+4) 14

hosse hos hos, boca is los Icon_twisted
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
3-0 winst, door een doelpunt van de nummer 2 in de 83e minuut nog altijd geen (officieuze) kampioen...
Komende week winst en ik ben officieus kampioen
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Lekker hoor Marsh en Boca!

Ik moet nu echt aan de bak om degradatie nog te ontlopen. Mijn tegenstanders nu is gewoon een maatje te groot. Als zijn keeper niet eraf was dan had hij gewoon 68* gehaald en dat is een beetje te veel van ht goede voor in VI.

Nu maar verder concentreren op mijn nieuwe training en komende seizoen.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Ploegnieuws

Je trainer, Camilo Esteva, heeft het volgende nieuws voor je:

Harry Ernst:
Zijn vaardigheid in keepen daalde van waardeloos naar rampzalig.

=P~ =P~ =P~ =P~
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ik moet toch zo onderhand ook heel hard uit gaan kijken voor degradatie :oops:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
zo en meteen 2 niveaus naar beneden...
Ignat Bykov:
Zijn vaardigheden op het gebied van passen namen af van matig tot slecht.
The great old Ludwig von...
Reply
En weer 3-3 gelijkgespeeld. Ik moet nu echt gaan ingrijpen, anders loop ik het risico om volgend seizoen weer in de 8e te spelen. Heb al een trainee te koop gezet voor 1150000.
Team fysio force
Reply
Altijd lekker, oud-spelers die doorverkocht worden. En ik hoop op het dubbele voor deze reusachtig middenvelder met redelijk passen:

Lee Nichols
Vorige club
28-06-2006 om 20:47
Vorige club: 4%
1 500 002 €
(60 000 €)
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Vreemd verhaal, ik kon net mijn hele training berekenen, daarna een friendly regelen maar vervolgens kom ik Hattrick niet meer op... terwijl ze vanaf 09.00 al voor 360 minuten gesloten zouden zijn :|.
Reply
4-0 gewonnen van een degradatiekandidaat, twee goals van Super Shahar en een nieuw sterrenrecord, alles lijkt mee te zitten dit seizoen. Een enkeling droomt heel stiekem van de titel Wink.
Reply
4-0 winst... 2 bot-teams to go, 8 punten voor... Je zou bijna gaan denken............ =D>
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
We hopen met je mee, Marsh Smile !
Reply
3-1 gewonnen ... trainee +2... keeper +7 :eeeek:
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply


Forum Jump: