The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
gittermaster Wrote:Hmm, zou voor mij niet ongunstig zijn, aangezien mijn friendly al op dinsdag was... Hakkuh

Heel sportief, Glitter :wink:
Een goed geplaatste corner van Mikhajla Ushkevich belandde op het hoofd van Lars de Wit, die de bal hard inkopte en Packers een doelpunt bezorgde: 2-1.

Dublin Bay Packers (73500)
Reply
ik zie het goed gebeuren dat er vannacht helemaal niet getraind wordt
Reply
Marshall Wrote:Megaverhaal ondertussen en wat mij opvalt zijn de volgende uitspraken:

Basically, with the disks not working at full capacity we were not able to handle all Hattrick events as they happened and some database tables came out of synch with each other.

it is important for us to prioritize the integrity of the data; to make sure your teams, and previous game results, and transfers, and economy are safe and secure.

Mag ik hieruit aflezen dat de resultaten wel of niet opgeslagen zijn gisteren???

Daar wil ik dit gedeelte nog aan toevoegen:
When we open again, some of you will have missed out on things that were supposed to happen when the game was down, and we understand that it can feel terrible. But this is something we all have to be prepared can happen in Hattrick or any other real time environment. Again, sorry for this inconvenience and see you back on Hattrick in a while! .

D'r kan inderdaad informatie verloren zijn gegaan. Waarschijnlijk biedingen of transfers. Denk niet dat de game-engine problemen oplevert. Mijn friendly stond al 6 dagen en de opstelling sinds zondagavond, denk niet dat er dan (voor mij in dit geval) veel mis kan gaan. Ik voorzie eerder problemen als je je wedstrijd pas op woensdag geregeld hebt, of op die dag je opstelling hebt gemaakt.

Hoe laat ging hattrick gisteren uit de lucht, btw?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
heel de dag was het niet 100%
's morgens ben ik er nog opgeraakt, maar werd om de haverklap uitgelogged.
Rond een uur of 12, was het bij mij voor de 1e keer down. Dit was tot ± half1.
In de namiddag is het dan nog een paar keer mogelijk geweest in te loggen, maar nooit lang.
Sinds 17u15-17u30 is het niet meer online geweest.
Reply
jawel... Ik heb om 17.31uur nog een opstelling veranderd aangezien er nog geen commentaar had en ik wel eens wilde proberen of die periode ook ineens nog mogelijkheden voor wijzigingen biedt.. Zal ik dus voorlopig nog niet weten...

Ik begin te trillen ondertussen.... :oops:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:Ik begin te trillen ondertussen.... :oops:


de eerste afkickverschijnselen zijn er al :lol:
Reply
Koffie, iemand? :letitallout:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Ja, lekker. Doe maar een fluitje.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
*snnnnirff'f* Zo, even kalmeren
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Wat word ik hier náár van, zeg... :letitallout:. Kon al de hele nacht niet op Hattrick, net in een nacht waarin we besloten met z'n vieren maar gewoon helemaal niet te gaan slapen :lol:. Gevolg: wakker gemaakt geworden door een onbekende op Rotterdam CS, ten teken dat we op de plaats van bestemming zijn. Slapen in bus en metro, slapen tijdens het eten, irritatie en vermoeidheid en Hattrick dat nog stééds niet werkt :letitallout:. Doet het nu gewoon al ruim 30 uur niet bij mij.
Reply
Het is te hopen dat alles het straks weer doet. Ik weet dat iedereen er last van heeft maar de trainingsupdate is iets waar ik de hele week naar uit kijk..... :roll: :roll: :roll:
Een goed geplaatste corner van Mikhajla Ushkevich belandde op het hoofd van Lars de Wit, die de bal hard inkopte en Packers een doelpunt bezorgde: 2-1.

Dublin Bay Packers (73500)
Reply
Wij ook Icon_cry.
Reply
Nog steeds niks. Ga maar vroeg op bed, denk ik.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Wat een trieste dag. Hopelijk is morgen, wanneer we wakker worden, alles anders.
Reply
Baggerzooi,zo weet ik nog niet of ik Djabs eindelijk eens gepakt heb.
Reply
Beetje erg jammer dit....nu maar hopen dat de training nog gewoon doorgaat....
Reply
#-o
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ik heb vannacht van HT gedroomd... :oops:

De site was daarin tijdelijk opengesteld, maar je kon alleen maar dingen doen die weinig vermogen van de database vroegen, zoals de uitslag bekijken van je 2e ronde SD-Cup. :razz:

Maargoed, hopelijk is de site vanmiddag idd weer online, aangezien ik een weekendje wegga en het leuk zou zijn een opstelling voor de zondag te kunnen maken.
Reply
Update Friday 08:05 HT-Time
The restore from backup is progressing, but progressing slower than we hoped. The current estimate is that we can be live again on Saturday morning, 2006-07-15. We sincerely regret this.

auch...black wesnesday, thursday and friday!
Reply
Aragorn Wrote:Baggerzooi,zo weet ik nog niet of ik Djabs eindelijk eens gepakt heb.

Het houdt je wel bezig he?! :lol:

Tegen veel mensen had ik een compleet B-team laten spelen, maar tegen een mede waterpoloër natuurlijk niet!! :8:

De verwachting is nu zaterdagochtend pas weer online, interessante transfermogelijkheden.....
Reply
Bakke Wrote:Wat een trieste dag. Hopelijk is morgen, wanneer we wakker worden, alles anders.

Niet dus, de nachtmerrie duurt voort. :cry: Ik begin nu serieuze ontwenningsverschijnselen bij mezelf waar te nemen. ](*,) \Big Grin/ :crazy: [-o< Icon_twisted
Een goed geplaatste corner van Mikhajla Ushkevich belandde op het hoofd van Lars de Wit, die de bal hard inkopte en Packers een doelpunt bezorgde: 2-1.

Dublin Bay Packers (73500)
Reply
Sjeffer Wrote:Maargoed, hopelijk is de site vanmiddag idd weer online, aangezien ik een weekendje wegga en het leuk zou zijn een opstelling voor de zondag te kunnen maken.

Even een sitter aanstellen Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Nou mooi..
Al iraq wint 5-0 tegen Bahrain Sad

Om nog maar te zwijgen van de landen die WK moesten spelen vanavond :x
Reply
Fuck man, zaterdag pas weer online :cry:

Heeft iemand een idee wat er gebeurd als er pas na de wedstrijd van zondag ingelogd kan worden? Gaan de wedstrijden gewoon door, ook al kan er niets ingesteld zijn bij duizenden mensen?
Reply
standaardopstelling =D> =D>
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:standaardopstelling =D> =D>

Dat zou mooi beroerd zijn, die heb ik al in maanden niet aangepast. Daar staat nog ene Van Aalst in de opstelling, die al lang gedegradeerd is met FC Paddenstoel Sad
Reply
Bocaloca Wrote:standaardopstelling =D> =D>

Inderdaad, en in mijn geval: BOT Big Grin
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
nee ik denk dat de hele hatrickweek een week opgeschoven wordt...en de friendlies en de normale wedstrijden zijn dan overgeslagen door problemen. Buiten het feit dat het veel te lang duurt voor de engine up to date is is het ook nog eens oneerlijk omdat je geen opstelling hebt kunnen maken na je training.
Reply
We shall see, life goes on athough it is tough without HT.
Reply
Idd, we zien morgenochtend wel wat de stand van zaken is. Gelukkig hebben we 'Peloton' nog!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: