The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "" - Line: 1584 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1584 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "useravatar" - Line: 6 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "userstars" - Line: 11 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 11 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "" - Line: 1584 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1584 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "useravatar" - Line: 6 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "userstars" - Line: 11 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 11 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
Dat idee van Hattrick 2 lijkt me maar niets, ik voel er niets voor om na bijna 9 seizoenen weer op nul te beginnen, met of zonder behoud van mijn eigen team. Teveel mensen hebben dan de kennis en ervaring van jarenlang HT spelen. Als je de top wilt bereiken moet je je gewoon onderscheiden van de rest. Het team dat mijn oud-YP en inmiddels topkeeper Coen Kielman heeft begon 10 seizoenen geleden in VI, en wordt nu kampioen van de III.

Jazz, Mukkus, Djabs, Mac, Legion, Dre etc., nooit hadden ze voor mogelijk gehouden dat ze ooit zover zouden reiken als wat ze inmiddels hebben geflikt. In de Beker komen er een aantal steeds verder, het is wachten tot we een steady III'er binnen SD hebben, Marshall gaat naar V Wink, Johan de Kuip kwam onder leiding van Jazz ineens opstomen. Ik weet nog dat Jazz uitzinnig was over het feit dat hij bij Stiphout Vooruit in de divisie kwam, de koning in bijna al onze eerste dagen...

Oude helden stoppen ermee, nieuwe helden laten zich zien... Bjusterbaarlik begon 8 maanden eerder met Hattrick dan ik en is nu het beste Nederlandse Hattrick-team. Hij deed iets goed wat ik blijkbaar anders of fout deed, anders had ik nu ook wel in de III gespeeld. Hetzelfde geld voor bijvoorbeeld Depor die 2 maanden na Bjusterbaarlik begon.

Het is een lang verhaal geworden, maar wat ik bedoel te zeggen is; doe iets anders dan de grote menigte, onderscheid je, wees tactisch en op het gebied van transfers slim, vergaar kennis en ook jij en ik bereiken de Eredivisie!
Reply
Je hebt het nog steeds 'maar' over de III...

Wat betreft het "Teveel mensen hebben dan de kennis en ervaring van jarenlang HT spelen", dat is dan alleen maar een voordeel want zoiets maakt het spelletje juist leuk.
Reply
Ja, dat vond ik zelf ook de zwakste zin in mijn betoog Wink.

T00L Wrote:Je hebt het nog steeds 'maar' over de III...

Ik denk dat een ieder hier dát al prachtig zou vinden. En vanuit III ga je weer omhoog kijken richting II en Eredivisie. Die gasten die er nu spelen zijn er ook ooit gekomen...
Reply
Of zijn er redelijk in de buurt begonnen... Met "maar" 1/2 promotie/degradatie plekken is het lastig zat om door te dringen tot de top, ookal ben je nog zo goed..
Reply
Zitten nu toch mensen in de eredivisie die in de VII begonnen zijn hoor. Jazz hoopte stiekem op een kampioenschap dit seizoen maar door blessures niet echt van gekomen. Het probleem in de hogere regionen is dat je geluk nodig hebt dat een jaar lang bijna alles goed gaat zonder al te rare flukes en dergelijke.

Maar goed je moet nu gewoon je eigen doelen stoelen. Ik had me vroeger en doele gesteld om in de IV terecht te willen komen. Dat is me nu gelukt en ik had zelfs in de III kunnen zitten. Tool zal weer heel andere doelen moeten stellen en zal bijvoorbeeld eerst de V als doel hebben maar goed ik begrijp dat het voor sommige mensen moeilijk is als ze eigenlijk geen of nauwelijks kans meer maken op het allerhoogste.
Reply
Preices iedereen moet nu gewoon eerst doelstellingen proberen na te streven en daarna weer verder kijken. Mijn eerste doelstelling was om in de V te komen. Mocht ik kampioen worden maak ik daar nog altijd kans op. Daarna zal mijn doelstelling zijn in de V blijven en naar de IV toe, hoe lastig het misschien ook kan zijn.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bakke Wrote:Marshall gaat naar V Wink

Sterkste zin in je betoog! Als dat kan, kan alles inderdaad! Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
trouwens even naar tool: III betekent wel dat je bij de beste 260 hattrick teams in Nederland hoort. Als je dat vergelijkt met het totaal aantal teams: Actieve gebruikers: 47809 is dat toch een zeer aardige prestatie. 99,4% van de teams staat namelijk lager dan je..
Reply
Bocaloca Wrote:proberen met pressie denk ik dan maar dre en meer op je centrale verdediging gooien, dus een verdediger als extra centrale verdediger neersmijten.

Overigens zelf gisteren gewonnen van de nummer 2. Wanneer ik volgende week win ben ik verzekerd van het kampioenschap en een extra wedstrijd de zondag daarna

4-4-2? of 4-5-1?

Nadeel is dat mijn extra verdediger slechts uitstekend als stats heeft.
Reply
wat train je? en maakt een andere opstelling uit voor je trainin?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ik denk dat boca bedoelt om met 2 centrale verdedigers te spelen en dus een vleugelverdediger als Extra Im te zetten.

Mocht je vleugels trainen, dan is het misschien verstandig om een vleugelverdediger NHM te zetten om zo wel zijn training te krijgen maar bij te kunnen dragen aan de CV... .
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
okay ik train vleugelspel. Dus dan speel ik wel allebei mijn wingers naar het midden (ze hebben beide uitmunted verdediging.
Reply
toch is 2 centrale verdedigers sowieso sterker
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Maar dan zou dre dus met 4 defs moeten spelen....

Of training op moeten geven...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Dat is lekker waarnemen voor Caput.....

Quote:Er ging een kreet van afgrijzen door het publiek om de manier waarop Wilibrord Breepoel van Fysio in de 10e minuut werd neergehaald door een tegenstander. Er kwam een brancard aan te pas om hem van het veld te halen. Aan Luca Lazzari de taak om hem te vervangen.

Quote:Tot diepe teleurstelling van de Fysio-fans kon Luca Lazzari een blessure aan zijn hamstring niet verbijten en moest van het veld. Reserve George Henselmans nam zijn positie over.

Quote:Wilibrord Breepoel (72431230) +5

Quote:Luca Lazzari (26344512) +4

Dit is dus zijn eerste keeper en zijn reservekeeper .... hoe moet ik dit nou weer oplossen .. eerst maar eens een keepert pullen zondag en anders kijken of er een goedkope keeper op de kop getikt kan worden.... :roll:
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Box Brother Wrote:Dit is dus zijn eerste keeper en zijn reservekeeper .... hoe moet ik dit nou weer oplossen .. eerst maar eens een keepert pullen zondag en anders kijken of er een goedkope keeper op de kop getikt kan worden.... :roll:
De laatste wedstrijd heeft geen belang meer mbt promoveren en/of degraderen, zou ik gewoon pullen en het daarmee doen. Zonde van je geld om nu een keeper aan te trekken. Laat deze spelers maar lekker herstellen in het tussenseizoen. Tenzij je voor een betere keeper wil gaan.
Reply
Even snel: heb Gittermaster per ongeluk aan mijn IGNORE list toegevoegd. Kan iemand misschien mij vertellen hoe je dit ongedaan maakt. Wie weet heeft Glittermaster in de toekomst nog wel wat interessants te melden :wink:
Een goed geplaatste corner van Mikhajla Ushkevich belandde op het hoofd van Lars de Wit, die de bal hard inkopte en Packers een doelpunt bezorgde: 2-1.

Dublin Bay Packers (73500)
Reply
Herman2608 Wrote:Even snel: heb Gittermaster per ongeluk aan mijn IGNORE list toegevoegd. Kan iemand misschien mij vertellen hoe je dit ongedaan maakt. Wie weet heeft Glittermaster in de toekomst nog wel wat interessants te melden :wink:

Denk niet dat gitter dat heeft lol maar eeem moet je mac vragen
Reply
Je moet naar je ignore pagina. Hoe je daar zo komt weet ik niet, maar klik op nog iemand op ignore. Kies dan voor ignore pagina en daar kan je de betreffende personen weer uit verwijderen.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Deportivo Wrote:
Herman2608 Wrote:Even snel: heb Gittermaster per ongeluk aan mijn IGNORE list toegevoegd. Kan iemand misschien mij vertellen hoe je dit ongedaan maakt. Wie weet heeft Glittermaster in de toekomst nog wel wat interessants te melden :wink:

Denk niet dat gitter dat heeft lol maar eeem moet je mac vragen

Ik ken ken Gitter goed genoeg om te weten dat ie hier wel tegen kan. :razz:
Een goed geplaatste corner van Mikhajla Ushkevich belandde op het hoofd van Lars de Wit, die de bal hard inkopte en Packers een doelpunt bezorgde: 2-1.

Dublin Bay Packers (73500)
Reply
Antidote Wrote:Je moet naar je ignore pagina. Hoe je daar zo komt weet ik niet, maar klik op nog iemand op ignore. Kies dan voor ignore pagina en daar kan je de betreffende personen weer uit verwijderen.

Het is gelukt. Bedankt. :!:
Een goed geplaatste corner van Mikhajla Ushkevich belandde op het hoofd van Lars de Wit, die de bal hard inkopte en Packers een doelpunt bezorgde: 2-1.

Dublin Bay Packers (73500)
Reply
en uiteraard 3 weken blessure voor 1 van mijn 17-jarigen trainees. Dit seizoen heb ik echt alle shit meegemaakt die je kunt meemaken, hopelijk heb ik het voor de komende 3 seizoenen nu gehad.
Herman is een lul....

ff testen of hij t kan lezen Wink
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:en uiteraard 3 weken blessure voor 1 van mijn 17-jarigen trainees. Dit seizoen heb ik echt alle shit meegemaakt die je kunt meemaken, hopelijk heb ik het voor de komende 3 seizoenen nu gehad.
Herman is een lul....

ff testen of hij t kan lezen Wink

Ik kan het weer lezen, hoor! :wink:
Klote van je trainee. Laten hopen we dat je alle tegenslag in dit seizoen hebt gehad en dat de game engine je volgende seizoen beter gezind is...
Een goed geplaatste corner van Mikhajla Ushkevich belandde op het hoofd van Lars de Wit, die de bal hard inkopte en Packers een doelpunt bezorgde: 2-1.

Dublin Bay Packers (73500)
Reply
he, ik zie nu voor t eerst dat als je bij spelers kijkt, je ook kunt sorteren op bijvoorbeeld vleugelspel of conditie... Smile
Wel handig...
The great old Ludwig von...
Reply
Echt? Dat is ook nieuw voor me, gelijk ff checken.
Reply
Zucht!!......ik wou alleen ff zeggen dat door de jaren heen dit het enige subforum waar weinig tot geen gezeik is en dat iedereen hier heerlijk met elkaar om gaat. Een plek waar iedereen elkaar help en een andere in zijn waarde laat. =D>
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Daar staat de hattrick community toch ook voor (of willen ze voor staan)
Reply
daar stond de travian community ook voor tot dat s2 begon Sad Maar goed ik ben idd blij dat ik altijd hierop kan terugvallen als ik even rust wil Wink
Reply
I love u guys!
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Jongens, hou op. Ik moet huilen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: