The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
Bakke Wrote:Dat zijn dus 10 rechtstreekse promoties en nog 1 P/D. Iedereen duimen voor boca zondag! En natuurlijk ook voor Legion en Depor, die P/D spelen om in hun divisie te blijven.

dude ik ga zwaar verliezen denk ik Big Grin
tenzij ik een trucje ga uithalen of weet ik veel wat want dit wordt niets Big Grin
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
LOL Bakke dat commentaar. Dat zijn toch persberichten die je krijgt als je supporter bent? Moet je die zelf maken?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:LOL Bakke dat commentaar. Dat zijn toch persberichten die je krijgt als je supporter bent? Moet je die zelf maken?

Ja die kan je zelf maken Smile
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Ah ok

Nog een vraagje.

Ik heb nog geld over om mijn team te versterken. Nu heb ik achterin een goed keeper en 3 goed verdedigers. Kan ik dan beter een betere keeper kopen, of een betere centrale verdediger? Mijn keeper zit wel dicht tegen uitstekend aan, terwijl mijn verdedigers dat niet zitten.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Kun je idd zelf maken LL, vind het alleen jammer dat je maar 500 tekens mag gebruiken :x, heb er liever 2500.

Betreffende je vraag; zowel keeper als verdedigers beinvloeden je verdedigingsratings. Als je keeper tegen uitstekend aanzit zou ik hem niet vervangen, maar een uitstekend verdediger met bijv. zwak ervaring kopen. Die zal een grotere impact hebben op je ratings dan een uitstekend keeper. Het ligt ook een beetje aan hoeveel ervaring je achterin hebt rondlopen.
Reply
Ik zie af en (te) toe goed geschreven persberichten, vandaar mijn vraag. Ziet er wel grappig uit.

Ik denk idd dat ik dan voor een nieuwe centrale verdediger ga. Ik heb 4 verdedigers met goed verdedigen: 3 met zwak ervaring en 1 met goed ervaring (en redelijk leider). Die laatste is echter al 35, maar die laat ik nog 2 seizoenen in mijn B-team spelen alvorens ik hem tot coach promoveer. Ik kijk uit naar een uitstekend verdediger met minimaal zwak ervaring en het liefst ook nog met wat passen.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
whehehe ik ga denk ook maar eens mijn goed/uitstekend defjes vervangen door formi/uimtuntend Smile
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Lamme Lennie Wrote:Ik kijk uit naar een uitstekend verdediger met minimaal zwak ervaring en het liefst ook nog met wat passen.

Passen is niet per sé nodig als je 3-5-2 speelt, voor counterteams is het echter van levensbelang. Het komt wel weer van pas als je een back ooit op aanvallend zet, dan profiteert hij van zijn extra passen.
Reply
Ik ben wel tevreden met wat ik nu achterin heb rondlopen, betwijfel of ik iets veel sterkers nodig heb voor divisie V :razz: straks. Iemand hier uitsluitsel over?

Quote:Anders Selstrand
TSI = 6 200, 25 jaar, matig in vorm
Heeft matig ervaring en is een matig leider

Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitmuntend
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak

Quote:Cui Wee-Kiat
TSI = 7 290, 25 jaar, matig in vorm
Heeft uitstekend ervaring en is een zwak leider [Onvoorspelbaar]

Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: briljant
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht

Quote:Frank Aghion
TSI = 6 410, 22 jaar, matig in vorm
Heeft slecht ervaring en is een redelijk leider [Snel]

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: briljant
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht

Quote:Guus Haasnoot 1 week
TSI = 2 750, 26 jaar, matig in vorm
Heeft matig ervaring en is een slecht leider

Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitmuntend
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Reply
Als ik naar jouw verdedigers kijk, is het verschil tussen V en VII erg groot :eeeek:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
lennie ik loop ook gewoon met goed defjes rond hoor, en kijk kampioen van de VI
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:lennie ik loop ook gewoon met goed defjes rond hoor, en kijk kampioen van de VI

Zou je het in mijn VIe niet redden hoor Boca Wink
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Bakke Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Ik kijk uit naar een uitstekend verdediger met minimaal zwak ervaring en het liefst ook nog met wat passen.

Passen is niet per sé nodig als je 3-5-2 speelt, voor counterteams is het echter van levensbelang. Het komt wel weer van pas als je een back ooit op aanvallend zet, dan profiteert hij van zijn extra passen.

Dit is hem geworden:

Jesper Jakobsen
TSI = 2 480, 26 jaar, goed in vorm
Heeft matig ervaring en is een slecht leider [Snel]

Conditie: uitstekend Keepen: waardeloos
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitstekend
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht

Kosten: 319K
Weet alleen niet meer hoe ver hij nou uitstekend was, aangezien ik nu niet meer thuis ben (bij mijn Psico-tool :wink: )
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
leuke speler hoor ll
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Is er iets bij jullie bekend over een trainersbug? Ik kan een gisteren gekochte speler nu al coach maken :|

Mijn vermoeden is dat de oorzaak 'm zit in het feit dat er (bij mij in ieder geval) geen nieuwe transferregel aan wordt gemaakt in de transfergeschiedenis bij het kopen van een speler.
Voor wat betreft het intern aannemen van een coach wordt er dus waarschijnlijk gekeken naar de laatste transferdatum + 16 weken.

Misschien is hier wel een slaatje uit te slaan?! :Big Grin
Reply
Dat heb ik ook! Een gister verkochte speler staat niet bij mijn transfergeschiedenis. Ook de transfervergeklijking geeft soms gewoon 10x dezelfde speler aan. Zo kan ik ook een gemiddelde berekenen #-o
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Als dit niet snel opgelost wordt dan heb ik zondag een zojuist aangeschafte goed/redelijk coach :Big Grin
Reply
Hattrick announces
2006-08-01 08:25: Database problem
We have run into some database problems with our Archive-server where we store old results and such things. We are investigating the problems, which most likely are hardware-related.
We do not know how long the site will be down.

Hattrick is voor de verandering maar weer eens down. Hoop niet dat het te lang gaat duren want ik heb mijn opstelling voor woensdag nog niet gemaakt :|
Een goed geplaatste corner van Mikhajla Ushkevich belandde op het hoofd van Lars de Wit, die de bal hard inkopte en Packers een doelpunt bezorgde: 2-1.

Dublin Bay Packers (73500)
Reply
Wat is dat de laatste tijd met Hattrick.... Zijn ze de daadwerkelijke speelbaarheid uit het oog verloren??
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Bakke Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Ik kijk uit naar een uitstekend verdediger met minimaal zwak ervaring en het liefst ook nog met wat passen.

Passen is niet per sé nodig als je 3-5-2 speelt, voor counterteams is het echter van levensbelang. Het komt wel weer van pas als je een back ooit op aanvallend zet, dan profiteert hij van zijn extra passen.

Als je vleugelaanval speelt of centrumaanval, kan passen ook wel eens makkelijk zijn
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Idd daarmee vergroot je je vaardigheid op CA wat weer resulteert dat je meer van je aanvallen centraal laat gaan dacht ik zo?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Marshall Wrote:Wat is dat de laatste tijd met Hattrick.... Zijn ze de daadwerkelijke speelbaarheid uit het oog verloren??

jij denkt dat ze de hardware express laten crashen?
Reply
Bakke Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Ik kijk uit naar een uitstekend verdediger met minimaal zwak ervaring en het liefst ook nog met wat passen.

Passen is niet per sé nodig als je 3-5-2 speelt, voor counterteams is het echter van levensbelang. Het komt wel weer van pas als je een back ooit op aanvallend zet, dan profiteert hij van zijn extra passen.
Een back aanvallend zet versterkt toch zijn wingkunsten en niet het passen?
Reply
HIjs weer in de lucht voor degenen die nog een opstelling moeten maken..
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
maupster Wrote:
Bakke Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Ik kijk uit naar een uitstekend verdediger met minimaal zwak ervaring en het liefst ook nog met wat passen.

Passen is niet per sé nodig als je 3-5-2 speelt, voor counterteams is het echter van levensbelang. Het komt wel weer van pas als je een back ooit op aanvallend zet, dan profiteert hij van zijn extra passen.
Een back aanvallend zet versterkt toch zijn wingkunsten en niet het passen?

Hij versterkt dan de vleugelaanval. Daar heb je idd geen passen voor nodig.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Quote:In de afgelopen maand leverde Hattrick 82.57% uptime. Je Hattrick Supporter-abonnement is automatisch verlengd met 129 uur en 41 minuten, als compensatie voor de downtime. Graag zeggen wij je in alle bescheidenheid dank voor je steun. Die maakt het ons mede mogelijk om het spel te onderhouden en verder te ontwikkelen.


Hakkuh
Reply
whehehe zoveel =D>
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
82% toch nog aardig wat met 3 volle dagen down zijn..
Reply
Is toch ongeveer 6 dagen down van de 30... waarvan de helft opging aan de grote downtime.
Reply
Zo Holbytlan presenteert 2 nieuwe selers voor het komende seizoen. Ik hoop dat ik de salarislasten kan opbrengen. :Big Grin

James Davies (12858532)
29 jaar, matig in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft goed ervaring en is een zwak leider.

Specialiteit: Onvoorspelbaar

Nationaliteit: England
Total Skill Index (TSI): 73 030
Loon: 76 368 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Holbytlan
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit


Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: mythisch Spelhervatting: formidabel

en

Ivan Dehlbo (7484623)
28 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft uitstekend ervaring en is een zwak leider.

Specialiteit: Snel

Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 251 150
Loon: 227 232 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Holbytlan
Waarschuwingen: 2
Fysiek: fit


Conditie: formidabel Keepen: rampzalig
Positiespel: utopisch Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Reply


Forum Jump: