The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
hier een eenvoudige 7-0... Was ook wel nodig na vorige week.
Overigens een pr. Hoog briljante linkeraanval...
The great old Ludwig von...
Reply
4-0 ondanks onderschatting wederom een eitje
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Thuis 1-1 gespeeld tegen directe concurrent. Deze blijft nu op 3 punten acterstand staan. De 1-1 was trouwens onterecht want ik had betere ratings en 2 helften 70% balbezit.
Een goed geplaatste corner van Mikhajla Ushkevich belandde op het hoofd van Lars de Wit, die de bal hard inkopte en Packers een doelpunt bezorgde: 2-1.

Dublin Bay Packers (73500)
Reply
Quote:25-09-2006 Tomeloze apotheose levert stuntpunt op
HIF zorgde gisteren voor een daverende verrassing door het hoger geachte Eindhoven Casuals op een punt te houden in het eigen stadion De Aftrap. In de eerste helft kwamen de Eindhovenaren nog op voorsprong, maar door een weergaloze goal van superspits Liran Shahar kwamen de Oud-Beijerlanders op gelijke hoogte. De formatie van trainer Van Dam kreeg daarna zelfs de beste kansen, maar wist deze niet teverzilveren. Trainer Van Dam was buiten zinnen: "De volgende doelstelling is bereikt!!!"
Reply
Fuuuuuuck, dit is echt het bizarste wat ik ooit heb meegemaakt in bijna 3 jaar Hattrick:

Quote: Francisco Bertomeu:
Zijn vaardigheden op het gebied van verdedigen namen af van zwak tot slecht.
Cui Wee-Kiat:
Helaas, op het punt van conditie zakte hij van goed naar redelijk.
Anders Selstrand:
Helaas, op het punt van conditie zakte hij van goed naar redelijk.
Zheko Kostov:
Hij kon het op de training niet meer bijbenen. Tot voor kort was hij waardeloos in passen, nu is dat afgezakt naar rampzalig.
Adrián Cacho:
Door problemen op de training liepen zijn vaardigheden op het gebied van conditie terug van zwak naar slecht.
Luis Peñas:
Door problemen op de training liepen zijn vaardigheden op het gebied van conditie terug van redelijk naar matig.
Lassi Maskuniitty:
Zijn vaardigheden op het gebied van conditie namen af van zwak tot slecht.
Juraj Malkoč:
Zijn prestaties op het gebied van conditie zijn niet meer wat ze geweest zijn. Ze daalden van zwak naar slecht.
Reply
bij mij nu ook wat, dit is echt niet normaal meer en moeten ze echt gewoon even beter onder controle krijgen
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bij mij ook weer drie dalingen op conditie. Als dit een wekelijks terugkerenc fenomeen wordt (en daar ziet het naar uit) dan valt er bijna niet tegen op te trainen. Maar goed, het is wel realistisch. Conditie trainen doe je niet alleen aan het begin van het seizoen. :|
Een goed geplaatste corner van Mikhajla Ushkevich belandde op het hoofd van Lars de Wit, die de bal hard inkopte en Packers een doelpunt bezorgde: 2-1.

Dublin Bay Packers (73500)
Reply
Maar dan moeten ze het vormverlies bij conditie training verminderen....je kan nu niet even conditie trainen omdat de vorm dan dramatisch word.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Depor Wrote:Maar dan moeten ze het vormverlies bij conditie training verminderen....je kan nu niet even conditie trainen omdat de vorm dan dramatisch word.

Ook waar. Maar waar moeten ze het vormverlies dan aan koppelen?
Een goed geplaatste corner van Mikhajla Ushkevich belandde op het hoofd van Lars de Wit, die de bal hard inkopte en Packers een doelpunt bezorgde: 2-1.

Dublin Bay Packers (73500)
Reply
Depor Wrote:Maar dan moeten ze het vormverlies bij conditie training verminderen....je kan nu niet even conditie trainen omdat de vorm dan dramatisch word.

daar heeft iedereen toch last van
Reply
Herman2608 Wrote:
Depor Wrote:Maar dan moeten ze het vormverlies bij conditie training verminderen....je kan nu niet even conditie trainen omdat de vorm dan dramatisch word.

Ook waar. Maar waar moeten ze het vormverlies dan aan koppelen?

Nou als ze het zo "echt" mogelijk willen maken lijkt het me logischer dat de vorm aan het begin van het seizoen zowiezo minder is. Heb nog nooit gehoord van het feit dat je met een sport een conditie training doet en daarna uit vorm raakt...
Reply
Depor Wrote:
Herman2608 Wrote:
Depor Wrote:Maar dan moeten ze het vormverlies bij conditie training verminderen....je kan nu niet even conditie trainen omdat de vorm dan dramatisch word.

Ook waar. Maar waar moeten ze het vormverlies dan aan koppelen?

Nou als ze het zo "echt" mogelijk willen maken lijkt het me logischer dat de vorm aan het begin van het seizoen zowiezo minder is. Heb nog nooit gehoord van het feit dat je met een sport een conditie training doet en daarna uit vorm raakt...

Dan ken jij Mukkus nog niet....die godvergeten boslopen aan het begin van het seizoen. Sinds de eerste bosloop van mijn leven ben ik niet meer in vorm geweest.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ik was daarna altijd 7 dagen ziek van de snert. Gelukkig maakt Annie die een stuk beter
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Mukkus Wrote:
Depor Wrote:
Herman2608 Wrote:
Depor Wrote:Maar dan moeten ze het vormverlies bij conditie training verminderen....je kan nu niet even conditie trainen omdat de vorm dan dramatisch word.

Ook waar. Maar waar moeten ze het vormverlies dan aan koppelen?

Nou als ze het zo "echt" mogelijk willen maken lijkt het me logischer dat de vorm aan het begin van het seizoen zowiezo minder is. Heb nog nooit gehoord van het feit dat je met een sport een conditie training doet en daarna uit vorm raakt...

Dan ken jij Mukkus nog niet....die godvergeten boslopen aan het begin van het seizoen. Sinds de eerste bosloop van mijn leven ben ik niet meer in vorm geweest.

Je kon dankzij die bosloop anders behoorlijk hard voor die junk in Utreg wegrennen :wink:
Reply
Depor Wrote:
Mukkus Wrote:
Depor Wrote:
Herman2608 Wrote:
Depor Wrote:Maar dan moeten ze het vormverlies bij conditie training verminderen....je kan nu niet even conditie trainen omdat de vorm dan dramatisch word.

Ook waar. Maar waar moeten ze het vormverlies dan aan koppelen?

Nou als ze het zo "echt" mogelijk willen maken lijkt het me logischer dat de vorm aan het begin van het seizoen zowiezo minder is. Heb nog nooit gehoord van het feit dat je met een sport een conditie training doet en daarna uit vorm raakt...

Dan ken jij Mukkus nog niet....die godvergeten boslopen aan het begin van het seizoen. Sinds de eerste bosloop van mijn leven ben ik niet meer in vorm geweest.

Je kon dankzij die bosloop anders behoorlijk hard voor die junk in Utreg wegrennen :wink:

Ik moest wel. Hij begon opeens vragen te stellen: "Ken jij Depor, ik heb hier met hem afgesproken.....of is ie al terug naar Lelystad?" :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Depor Wrote:
Mukkus Wrote:
Depor Wrote:
Herman2608 Wrote:
Depor Wrote:Maar dan moeten ze het vormverlies bij conditie training verminderen....je kan nu niet even conditie trainen omdat de vorm dan dramatisch word.

Ook waar. Maar waar moeten ze het vormverlies dan aan koppelen?

Nou als ze het zo "echt" mogelijk willen maken lijkt het me logischer dat de vorm aan het begin van het seizoen zowiezo minder is. Heb nog nooit gehoord van het feit dat je met een sport een conditie training doet en daarna uit vorm raakt...

Dan ken jij Mukkus nog niet....die godvergeten boslopen aan het begin van het seizoen. Sinds de eerste bosloop van mijn leven ben ik niet meer in vorm geweest.

Je kon dankzij die bosloop anders behoorlijk hard voor die junk in Utreg wegrennen :wink:

Ik moest wel. Hij begon opeens vragen te stellen: "Ken jij Depor, ik heb hier met hem afgesproken.....of is ie al terug naar Lelystad?" :wink:

Was het niet Mac die daar stond te wachten dan? Wink
Reply
ik spreek niet met lelystedelingen af...tegen m'n principes
Reply
Mac Wrote:ik spreek niet met lelystedelingen af...tegen m'n principes
Is dat zo Mac?! Je komt niet meer langs om te borrelen?
Reply
Spreken we bij mij af nodig ik lelystedelingen uit Wink
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Allemaal bij Bokkie in zijn crib!
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Antidote Wrote:
Mac Wrote:ik spreek niet met lelystedelingen af...tegen m'n principes
Is dat zo Mac?! Je komt niet meer langs om te borrelen?

als ik er toevallig ben zal ik langskomen...zolang we het maar niet vantevoren afspreken Wink
Reply
Even afspreken wanneer je langskomt dus... Hebben ze leuke dijkweggetjes in Lelystad? Dan kom ik namelijk ook even langs
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
heel flevoland is een leuk dijkweggetje
Reply
Jansoe Wrote:Wat is trouwens de invloed van de coach op de ratings?

Ik heb nu een coach die verdedigend is ingesteld, en haal daarmee over het algemeen een reusachtige CA (uitstekend laag/heel laag) als ik met mijn 3 spitsen gewoon speel en dus geen naar de vleugel.

Wat voor aanval zal ik ongeveer halen als ik een aanvallende coach neem?
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
10% ongeveer
Reply
:letitallout: :letitallout:

Een Marshalletje deze week :letitallout: :letitallout:

Dan maar weekje conditie tussendoor
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
leuk, die vriendschappelijke potjes:

Quote:Guilherme Pinheiro [Geschatte herstel in 4 weken] 4 [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
dat is keeper 1
Quote:Şakir Tapkaç [Geschatte herstel in 4 weken] 4 [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
en dat is nr 2... :letitallout: :letitallout: :letitallout:
Reply
ff checken bij jullie of dit is zoals ik denk dat het is:

wanneer een vrienschappelijke wedstrijd wordt gespeeld in het stadion van team A en team A & B komen uit dezelfde regio dan heeft team A geen voordeel van het feit dat zij thuisspeelt omdat het hier dan een derby betreft...
Reply
Klopt Devlin!
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
correcto
Reply


Forum Jump: