The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
Gewoon die knakkert met die pleister opstellen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Geen sprankelend voetbal bij HIF vanavond, meer een ordinaire slachtpartij:

Quote:De scheidsrechter toonde Kornelis Boote van HIF de gele kaart na een heel nare overtreding. Ecc zag zich gedwongen tot wisselen, omdat Tobias Aukum na zo te zijn aangepakt niet meer verder kon. Hij werd vervangen door Spyros Katsiougiannis.

Quote:HIF-speler Guus Haasnoot kreeg geel na een zware overtreding. Jani Anttila van Ecc moest per brancard van het veld en keerde niet meer terug. Zijn vervanger was Guy Dijksman.

Quote:HIF-speler Liran Shahar kreeg geel na een zware overtreding.
Reply
hier een 1-7 overwinning. Volgende week MOTS tegen de nummer 3. De enige die mij dit seizoen 3 punten heeft afgesnoept.
Denk dat ik zonder MOTS ook wel win, maar heb tot nu toe alleen maar ge-picd dus moet kunnen. Wanneer ik win, ben ik denk ik in ieder geval zeker van promotie.
The great old Ludwig von...
Reply
1-4 nog altijd geen vuiltje aan de lucht
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ploegnieuws

Je trainer, Camilo Esteva, heeft het volgende nieuws voor je:


Er gebeurde niets speciaals de afgelopen 7 dagen.

Mooi geen dalingen
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Twee weken achter elkaar geen dalingen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
hier ook.... opvallend
The great old Ludwig von...
Reply
Ik heb vanmorgen alle spelersnamen van me 'gegoogled' en een aantal blijken irl te bestaan:

Andras Voros is een zanger van een hongaarse deadtrash-metal band, Simon Joachems is een baby, David Nunan docent aan de universiteit van Hong-Kong.

Bevindingen staan in hun tekstalkje.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
ook maar eens doen Big Grin
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Hier 2 conditiedalingen en een PM-daling voor de coach.
Reply
Mukkus Wrote:Twee weken achter elkaar geen dalingen.

Te vroeg: Nu wel 2 conditiedalingen: een trainee en een teamopvullert.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
hier hetzelfde. Verdorie, dacht ik er ff een week geen last van te hebben...
The great old Ludwig von...
Reply
Quote: 18-10-2006 Prinsjesdag
De Hattrick Football Association (HFA) kondigde gisteren tijdens een persconferentie aan dat er voor volgend seizoen een aantal economische veranderingen op stapel staat. Allereerst is er een contract afgesloten met een computerbedrijf dat de HFA zal gaan sponsoren; de opbrengsten daarvan zullen naar de clubkas van elk team worden doorgesluisd. Daarnaast gaat de HFA samenwerken met de Global Agent Organization (GAO), waardoor er minder premie aan spelersmakelaars afgedragen zal hoeven worden. Tot slot zal de HFA de rente verlagen op geld dat clubs in kas hebben.
- "We zijn trots op de gemaakte afspraken voor volgend seizoen, hoewel de precieze details nog uitgewerkt moeten worden", aldus een woordvoerder van de HFA. "De Hattrick-economie is gezond, de gemiddelde hoeveelheid geld per club blijft stijgen en door dit nieuwe sponsorcontract zal de situatie verder verbeteren. Ook hopen we dat de transfermarkt een positieve impuls zal krijgen door de lagere premies en lagere rentestand."

dus ze hebben uiteindelijk toch besloten om wat te doen aan de dalende transferprijzen.. ben benieuwd of dit het gewenste effect gaat hebben
Reply
Zal tijd worden. Salarisssen zijn gewoon niet meer te betalen
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
tja minimale veranderingen weer maar goed het is een begin ik moet wel zeggen dat de hattrick economie vrij stabiel is ondanks de deflatie de laatste tijd.
Reply
Laten we maar houden op alle beetjes helpen!
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Alleen ben ik niet een beetje nodig. Heb al een toppertje moeten verkopen vanwege zijn loonkosten. Leverd die nog maar 1.9 miljoen op omdat de markt zo laag staat.
Moet binnenkort alweer een speler eruit gooien :letitallout:
Reply
Bericht gehad van de bondscoach van Zuid-Afrika (een Belg, net als Birger) over Thandiwe Dladla. Zou het dan toch...?
Reply
laat ons hopen Bakke Big Grin
Moonsje is een goede coach, ex NT van belgie Wink
Reply
Track United
Quote:
Middenveld: formidabel (heel laag)
Rechterverdediging: matig (zeer hoog)
Centrale verdediging: redelijk (heel laag)
Linkerverdediging: goed (heel laag)
Rechteraanval: slecht (hoog)
Centrale aanval: redelijk (laag)
Linkeraanval: redelijk (laag)

HatStats 220

de valkskes
Quote:Tactiek: vleugelaanval
Tactiekvaardigheid: goed

Middenveld: redelijk (laag)
Rechterverdediging: matig (laag)
Centrale verdediging: zwak (zeer hoog)
Linkerverdediging: matig (zeer hoog)
Rechteraanval: redelijk (laag)
Centrale aanval: matig (heel laag)
Linkeraanval: matig (zeer hoog)

HatStats 179

resultaat: 1-2 :letitallout:
Reply
Dit slaat echt alles! Het hele seizoen ben ik punten bijeen aan het sprokkelen en ineens win ik vanavond met 6-0 (!!!) van de nummer 4..... :eeeek:
Ik snap het niet meer... Maar goed, nu sta ik wel ineens op doelsaldo 6e en dus kansen op p/d...
Ik moet nog: 1, 2, 4 en 8 en de nummer 7 heeft een vergelijkbaar programma. Ondanks dat ik verwacht te degraderen is de kans dus nog aanwezig!

Iedereen kan iedereen verslaan lijkt het hier wel... De nummer 2 speelt 5-5 gelijk tegen de nummer laatst....
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
2-0 voorstaan. Dan rode kaart van mijn sterspeler. Toch nog 2-2 geworden. Jammer dit tegen de nummer laatst moest gebeuren. Ik had die 3 punten hard nodig en ook al ingecalculeerd. Heb nu 14 punten en ik ga er waarschijnlijk max 3 halen. Dus ik denk dat het plaats vijf wordt dit seizoen.
Een goed geplaatste corner van Mikhajla Ushkevich belandde op het hoofd van Lars de Wit, die de bal hard inkopte en Packers een doelpunt bezorgde: 2-1.

Dublin Bay Packers (73500)
Reply
je weet t nooit Herman. Nog ff knokken voor die 4e plek.
Hier een 5-0 overwinning met MOTS tegen de nummer 3. Promotie is nu zo goed als zeker. Laatste wedstrijd wordt waarschijnlijk de wedstrijd om het kampioenschap.
Ik had mijn tegenspeler al gewaarschuwd dat ik ging motsen en raadde hem aan om te piccen, maar eigenwijs dat ie was heeft ie ook gemotsts bekende hij mij.
Tja, wie niet horen wil.....
The great old Ludwig von...
Reply
2-0 winst, spits blessee en spits geschorst volgende week, dat wordt niets dus
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
gittermaster Wrote:je weet t nooit Herman. Nog ff knokken voor die 4e plek.
Hier een 5-0 overwinning met MOTS tegen de nummer 3. Promotie is nu zo goed als zeker. Laatste wedstrijd wordt waarschijnlijk de wedstrijd om het kampioenschap.
Ik had mijn tegenspeler al gewaarschuwd dat ik ging motsen en raadde hem aan om te piccen, maar eigenwijs dat ie was heeft ie ook gemotsts bekende hij mij.
Tja, wie niet horen wil.....

Plaats vijf lijkt me eigenlijk ook wel voordelig. Nog lekker even een PD tje aan het einde van het seizoen voor wat extra euries
Een goed geplaatste corner van Mikhajla Ushkevich belandde op het hoofd van Lars de Wit, die de bal hard inkopte en Packers een doelpunt bezorgde: 2-1.

Dublin Bay Packers (73500)
Reply
Patrik Persson (34570104)
25 jaar, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die opvliegend en eerlijk is.
Zijn ervaring is matig en zijn leiderschap redelijk.

Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 37 320 000
Loon: 23 232 €/week inclusief 20% bonus
Eigenaar: bocastarz


:8: :wink:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Shi-it, ben ik net te laat Wink.

Quote:23-10-2006 TSI
We veranderen momenteel de manier waarop we intern de TSI van spelers opslaan. Tijdens deze verandering kan de TSI die op de site wordt gepubliceerd, fout zijn. Hou hier de komende dagen dus goed rekening mee. We houden je via de systeeminformatie op de hoogte van de voortgang van dit proces.

Alberto Abizanda +1
TSI = 50 000, 38 jaar, zwak in vorm
Heeft redelijk ervaring en is een redelijk leider
Reply
Gert-Jan van der Linde (21475040)
26 jaar, matig in vorm, gezond
Een controversieel persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft goed ervaring en is een redelijk leider.

Specialiteit: Technisch

Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 186 730 000
Loon: 138 900 €/week
Eigenaar: Mkks F.C.
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit


:wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
2-0 gewonnen gisteren. Ik sta nu 2e, terwijl ik vantevoren rekening hield met degradatie. Ik heb ook lang niet het beste team, maar mijn middelveldratings zijn een stuk beter en het blijkt maar weer dat dat het belangrijkste is in Hattrick. Ik wil niet promoveren (ik haal 40* en dat is echt te weinig in de VI), dus ik ga de komende 2 wedstrijden uit PIC-cen en ik zie wel waar het schip dan strandt. Ik hoop niet dat andere promovendus er net zo over denkt, want dan wordt het nog een vreemd einde van het seizoen.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
5-1 verloren en toch de TS ophoog. Juist, ik heb ff gePICed. Had dit verlies al ingecalculeerd en wilde er het beste van maken. Jammer dat de nummer 5 zijn wedstrijd won en dat ik nu dus zelf 5de sta. Wordt waarschijnlijk een PDtje dus.
Een goed geplaatste corner van Mikhajla Ushkevich belandde op het hoofd van Lars de Wit, die de bal hard inkopte en Packers een doelpunt bezorgde: 2-1.

Dublin Bay Packers (73500)
Reply


Forum Jump: